Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond ging de bel om half 10 .de buurmeiden hadden de slang van de stofzuiger verstopt zitten oest mijn man mee helpen.maar mijj man lag op de bank te slapen schrikt zich wezenloos van de bel springt op .ik zeg nog doe even normaal.ja het is half 10 zegt ie en rent naar beneden .(dat wordt nog n keer zijn dood dat geren zo uit de slaap ) komt ie weer boven met de stofzuiger en moppert .weer geen krant .ik zeg waar heb je het over.toen kwam hij tot de ontdekking dat het half 10 in de avond was en niet smorgens .😁
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
😂 wat een grappig verhaal Chris.
Ik heb een jurkje tot net boven de knie en een lange,allebei boho-style.
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi

chris wat afschuwelijk voor je ouders dat ze een kind zijn verloren, grootste nachtmerrie.

Liz van harte gefeliciteerd. Wat ontzettend fijn dat het zo goed met zoon ging, werd gewoon blij van je bericht.

Coetje hoe was het met je moeder in het ziekenhuis?

ik zit aan een rijstwafel met zalmsalade, volgns mij krijg ik een vreetbui dus ga maar snel naar bed haha. weltruste allemaal :lips:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Lieveke,mijn moeder krijgt binnenkort weer meer onderzoeken.
Heb je de vreetbui kunnen onderdrukken?
Ik ben er om half 2 uitgegaan voor een boterham😂

Ik werk thuis vandaag,slecht geslapen en ineens erg verkouden,dus ik zit nu lekker met de laptop in de tuin.
Ontbijt koffie en 2 crackers met rauwe ham en een gekookt eitje.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .boho en Ibiza is dezelfde stijl .maar ik weet nu tenminste welk model lange jurk mij staat .

Die vreet buien heb ik vaak overdag als ik pauze neem wil ik iets lekkers. En gelijk veel heel veel .

Is het verkoudheid of hooikoorts coetje.? De hooikoorts is erg hardnekkig veel last van tranende rode ogen .

Ontbijt brood met zalm heerlijk.mijn man eet geen vis op de vroege morgen heb het pakje waar we gisteravond aan zijn begonnen maar opgemaakt .

Moet straks nog op pad met man n cadeau halen voor n jarige man komende zondag .

Beterschap voor vader Lieveke moeder coetje en coetje zelf

Fijne dag allen :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik denk van de airco en een normale verkoudheid Chris.Heb een zelftest gedaan omdat ik straks naar mijn ouders moet maar die was negatief.

Wij eten straks tjap tjoy met rijst.
Alle reacties Link kopieren
Dat kan coetje sommige mensen zijn heel gevoelig voor tocht en airco’s.

Vanmiddag weer weggeweest.wel erg veel momenteel morgen nog met n paar vrouwen naar n andere plaats .als het doorgaat.eentje melde vandaag dat ze last van buikgriep had .we kunnen het ook uitstellen .maakt mij niks uit. Ik hoor het morgen wel.

Zaterdagmiddag komt kleinzoon om mijn iPad te installeren.zondag verjaardag .en dan is de week al weer voorbij.
Fijne avond, 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Coetje ik hoop dat jouw verkoudheid minder is nu? Echt irritant als je dat steeds hebt van de airco.
Chris ik moest lachen om het verhaal over je man, die was duidelijk niet helemaal wakker :lol: wat ben je druk deze dagen, ik snap dat je het niet erg zou vinden als het vandaag niet zou doorgaan. Mocht het wel doorgaan dan alvast veel plezier gewenst!

Vanmiddag dan eindelijk het gesprek op stal en dus duidelijkheid, hoop maar dat die man er geen probleem mee heeft dat ze maandagochtend al komt, want dan moet ze echt weg zijn bij mijn instructrice. Zelf moet ik vandaag dus nog wat regelen met werk want ik moet eigenlijk werken dan :-? Best prut allemaal dus zo maar goed ik ga er maar vanuit dat het wel goed gaat komen..
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Nu ook keelpijn dus het is nog niet over maar ik ga wel lekker werken hoor!

Chris,veel plezier vandaag.

Liz,wat een geregel voor jou! Hoop dat je bazin meewerkt en dat de stalhouder er ook geen problemen mee heeft.
Ik zal voor je duimen!

Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas en tomaat.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .Liz ik duim voor je dat het allemaal soepel verloopt.
Dank je coetje .
Fijne dag allen :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Fijn gewerkt en nu lekker weekend!
Vanmiddag met vriend F1 gekeken en bedden verschoond.
Wij aten gnochi met een tomatensaus en een salade.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig is alles geregeld nu, ik heb vrij van werk maandag en de afspraak voor de verhuizing staat bij alle partijen :-) blij van. Nu lekker weekend, ik heb zoon net gedouched en in bed gestopt en eet nu een bereklauwgebakje die nog over was van mijn verjaardag :)
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat voor gebakje Liz?
Ik ken bereklauw alleen als plant en als snack,gehaktbal in plakjes met ui ertussen uit de frituur😀
Fijn dat alles geregeld is! Ga je toch relaxter het weekend in.
Alle reacties Link kopieren
Een chocoladeschelp gevuld met slagroom en een vruchtje er op.
De bereklauwen die jij kent ken ik idd ook allebei.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .ja lekker n berenklauw van de bakker de. chocolade dus.
Ontbijt kruiden stokbroodje met kruiden kaas. koffie.

Vandaag komt kleinzoon mijn iPad klaarmaken moet even nadenken wat ik allemaal overgezet wil hebben .
Hoop dat het lukt ..
Fijne zaterdag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteravond niet meer geschreven zie ik.ben wel weggeweest en heb met de dames n hele gezellige middag gehad..
Voor herhaling vatbaar.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Fijn dat kleinzoon komt helpen met de ipad Chris.
Die gebakjes ken ik niet maar klinken wel lekker😀

Vandaag best een drukke dag,er komen vrienden voor jongste en die blijven allemaal eten,hoop dat het droog blijft dan steek ik de bbq aan voor broodjes hamburger en gepofte aardappels.
Nu ga ik eerst naar mijn ouders,die krijgen een nieuwe bank,oude is net opgehaald en dan kan ik even goed schoonmaken daar,daarna langs mijn werk om de hamburgers op te halen en er moet wat frisdrank bijgehaald worden.
Ontbijt was koffie en 2 crackers met oude kaas.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben boodschappen gehaald en zijn bij de apotheek geweest, de psycholoog had weer eens een verkeerd recept gestuurd ( voor verdovende middelen, terwijl zoon zijn medicijnen daar helemaal niet onder vallen :roll: ) waarover ik best gestressed was omdat ik niet genoeg had voor het weekend. Gelukkig heb ik de medicatie wel meegekregen ondanks dat ik dus geen geldig recept had, daar was ik heel blij mee :-)
Nu eten we een dolomiti ijsje en daarna gaan we de was verder doen, daar zijn we vanmorgen al mee begonnen.
Alle reacties Link kopieren
Wat n stom gedoe Liz mag met medicijnen toch niet voorkomen.

Ik ook n was beetje opgeruimd .en n paar broeken gestreken .

Morgen middag verjaardag hoorde dat we gaan barbecuen .wel leuk en lekker.

Coetje barbecuen best vaak lekker makkelijk voor n verjaardag van kinderen.
Alles voor mekaar gekregen bij je moeder ?

Kleinzoon is nog niet geweest hij liet mij net weten dat hij vanavond komt .krijg tegenwoordig geen apjes meer.het is nu signal heb ik dus ook maar op de telefoon gezet .
Nu is appen weer ouderwets in zijn ogen daar doet hij niks meer mee .nou oké dan oma’s zijn ook nog lang niet uitgeleerd.
Fijne avond
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Deze Oma wil ook graag weten wat Signal is? Nooit van gehoord nl. Dus wees es hip en vertel chris ;-)
Er word morgen heel wat afgebarbequed zo te lezen, hier word hij morgen ook aangestoken :-)
Alle reacties Link kopieren
Hij vertelde dat ie nooit meer iets met Whatsappje deed .en zodoende kwam ik er achter dat ze nu op signal zitten.moet je gewoon uit de App Store halen installeren.
Het zelfde is het als watsapp.
Heb er maar twee personen op..kleinzoon en nog iemand .kleinzoon kon ik niet meer mee appen oma ik kijk daar niet meer. Oké dan .en die andere persoon die appt nog gewoon dus als je niemand hebt heb je er niks aan.anders gaan wij samen signalen of hoe het ook mag heten.
Er was al weer iemand in mijn omgeving die vroeg waarom of ik toch aan al die onzin mee deed..gewoon omdat ik het weten wil.en ergens over mee kan praten als er dingen verteld worden 😀
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goeienavond, dacht laat ik hier maar weer eens kijken en gelukkig stond password nog ingesteld, had het anders niet meer geweten sinds we tijdje terug moesten vernieuwen.
Even een update: ik ging begin mei naar mijn ouders en zij zouden 15 mei een feestje geven ter gelegenheid van hun 60 jarige trouwdag 27 februari. Toen was er nog coronagedoe en zo. Helaas is op 12 mei mijn vader overleden :( Hij had er zoveel kracht in gestopt om die 15e te halen maar het mocht niet zo zijn. Hij was echt op en had bijna geen lucht meer. Op 11 mei is hij eind van de middag in slaap gebracht en de volgende dag om 23.25 overleden. Ik ben toen iets langer bij mijn ,moeder gebleven dan dat ik anders gebleven zou zijn. Alles is echter precies zo gelopen zoals wij het voor ogen hadden en hoe hij het zelf gewild zou hebben. En in plaats van naar het feestje had ik m'n nieuwe zelfgemaakte jurk nu aan naar de crematie :cry:
En ja vanaf die tijd gaat het z'n gangetje. Wat niet goed gaat is eten. Gaat helaas echt slecht. Heb wel trek, meestal maar krijg het toch niet weg. Vlak na het overlijden was dat niet zo gek, maar zou nu wel weer normaal mogen zijn. Wat wel aardig goed gaat is kabeljauw en koolvis maar om dat nu iedere dag te eten ;-D
Ik was ook weer onder de 51 kg geschoten dus dietiste houd me voorlopig op 3 flesjes bijvoeding per dag.

Ik heb verder niks teruggelezen. Las alleen iets over het feestje van jongste van Coetje, het uitje van Chris en een/het paard van Liz. Ga proberen weer mee te lezen en schrijven. Nu eerst een kaart schrijven. Morgenmiddag verjaardag van beste vriendin, vandaag jarig. Geef voor haar verjaardag schouwburgkaarten voor Birgitte Kaandorp met Jenny Arean. Lijkt me een erg mooie voorstelling. In het Beatrixtheater in Utrecht half oktober.

groetjes aan jullie allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen.

Thee wat heftig. Gecondoleerd met het verlies van je vader. Ik snap wel dat je geen eetlust hebt, het is nog zo kort geleden.

Coetje het is nog mooi weer geweest, dus die BBQ zal best goed zijn gekomen ;-)

Liz wat slecht zo n fout van de medicijnen, daar krijg je wel stress van idd.

Chris ik ken signal ook niet, zal is gaan googlen haha.

Vanavond bij zwager gegeten die was jarig. Geen BBQ maar ordinair snackbar
Alle reacties Link kopieren
Lieve thee gecondoleerd met je vader, wat naar voor jullie :hug:
Alle reacties Link kopieren
Lieve Thee,ook hier nogmaals gecondoleerd met het verlies van je vader❤
Wel fijn om je hier weer te lezen.Hopelijk gaat het eten snel wat beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven