Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
Thee, gecondoleerd met het overlijden van jouw vader :rose: :heart: . Wat verdrietig om te lezen dat hij zo graag de datum van het feest wilde halen, maar dat hij zo op was, dat het niet meer gelukt is. En dan je jurk, niet het belangrijkste, maar je was er zo druk mee, voor een mooi feest en ik vond dat zo leuk om te lezen. Ik miste je hier al een tijdje, maar ik begrijp nu waarom.

Man is niet meer aan het werk en woont tijdelijk ergens anders. We zijn bezig met een intensieve opname, hopelijk extern. Maar ja wachttijden hè ... dus we moeten nog even geduld hebben.
Alle reacties Link kopieren
Wij aten vanavond noodels, teryaki. Dat wilde oudste graag, maar ik heb de vreugde nog niet kunnen ontdekken van dit eten. Ik ga zo nog even een stuk hardlopen met een vriendin, haar vriend past dan even op de kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Thee, gecondoleerd met het overlijden van je vader 🌹 Dat je zo’n tijd niet op het forum was gaf me geen goed gevoel... Wens je veel sterkte voor de komende tijd. Wanneer ga je weer naar je moeder? En redt ze het een beetje, al dan niet met jouw hulp (op afstand)?

Viva, wat heftig om te lezen. Ik quote je bericht bewust even niet, dan heb je altijd de mogelijkheid nog om het later weg te halen. Weet dat ik aan je denk en mail of pb me als ik iets kan doen of als je gewoon even van je af wil schrijven. Heel lief dat je vriendin met je gaat rennen, fijne mensen heb je in je omgeving.

Ook even :hello: naar Chris, Coetje, Liz en Lieveke.

Ik heb roti met aubergine, pompoen en kool gegeten en dat was erg lekker. En genoeg voor nog een keer.

Moet morgenochtend ook boodschappen doen. Weet nog niet of het AH of Plus wordt.

Ik ga lezen in Violeta van Isabel Allende. Vind jij misschien ook wel wat, Chris.
Alle reacties Link kopieren
Oké Viva er worden nu stappen ondernomen.kracht en sterkte met alles.nare tijd zit je in :hug:
cookie ik heb Violetta op de reader staan dus ben benieuwd.

Ik lag alweer op tijd op bed.ik wil nog niet slapen maar de ogen vallen me bijna dicht.
Fijne avond 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Thee,hier in de supermarkt was genoeg te krijgen voor de hongerige kids op de opvang😀 en ik woon tussen de boeren dus met een rondje fietsen was het ook goed gekomen.

Ik ben al aan het werk,wij hebben het drukker dan normaal,veel particulieren die solidair zijn met de boeren en nu rechtstreeks bij ons kopen.
Ontbijt thuis koffie en zometeen 2 crackers met filet americain.
Alle reacties Link kopieren
En weer thuis,was een drukke dag.
Wij eten straks aardappels uit de oven,sla en een tartaartje.
Na het eten de haren van oudste en mijn moeder verven,lopen die er ook weer netjes bij 😀
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal .nog niet hier geweest vandaag moest al vroeg weg met man.
Morgen in ieder geval thuis .wordt echt tijd voor opruimen de muizen lopen hier al in n overall.

Wanbestuur n lange dag zijn ook nog maar net thuis en denk dat ik nu ook alle boodschappen wel binnengebracht.greep niet echt mis in de supermarkt.zag alleen geen komkommers meer.wel fruit gelukkig .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen

Viva wat ontzettend heftig, moet vaak aan je denken.

Cookie wat fijn je weer te lezen!! Gaat het goed met je?

Coetje wat fijn dat er zoveel mensen komen bij jullie. Zit jullie bedrijf in werkstad van man? Want dan stuur ik hem ook langs :lol:

Chris :rofl: de muizen lopen hier al in overall. Denk dat dat reuze meevalt.

Vanavond hebben we rauwe witlof gegeten.
Alle reacties Link kopieren
Cookie en Viva, jullie ook dankjewel! Met mijn moeder gaat het wel aardig goed al komt er ook best veel tijd 'vrij' omdat alle zorgtaken wegvallen.

Viva, wat een heftige en verdrietige ontwikkeling mbt man.
Heel veel sterkte :hug: :heart: :hug:

Cookie hoe is het bij jou/jullie?

Chris, ik speel altijd WF gelijk als ik een rond WO doe, of omgekeerd. Zo vergeet ik er geen :)

Wat een superspannende onderneming Liz. Alleen voor jou is het al spannend hoe Hanna reageert en dan met zoon erbij helemaal natuurlijk. Ontzettend fijn dat het zo goed gegaan is na inpraten op zoon. Kan me voorstellen dat dat flink wat prikkels zijn :-]

Coetje, hadden jullie hiervoor ook wel particuliere klanten? Is het verven gelukt bij moeder en dochter?

Vandaag goed gegeten. Ja ik at vis en dat gaat eigenlijk altijd goed. Dacht dat ik 2 slibtongetjes uit de vriezer had gehaald maar was 1 tongetje en een stukje kabeljauw. Beide op met 2 aardappeltjes, mosterd/boterjus en worteltjes. Voor morgen staat er een riblapje op de planning. Ik at pas laat, goed half 8. Zat daarvoor uur aan de telefoon bij te kletsen met forumster Yasmijn :worship: maar helemaal vergeten te vragen of ze nog veel op het forum is.
Nou, alvast goedemorgen voor de eerste wakkeren hier :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen

Thee,ik zie Yasmijn niet meer op het forum.
Wat fijn dat de vis je gesmaakt heeft,alle kleine beetjes helpen.

Lieveke,werkt man in B?
Ik heb geprobeerd je een pb te sturen,weet niet of het gelukt is.

Chris,ik moest lachen om jouw muizen in overal😂 die kunnen zo aan het werk.

Ik ben al aan het werk,hoop rond 13u klaar te zijn.
Ontbijt koffie en straks 2 crackers met filet americain.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .nee ik zie Yasmijn ook niet meer. Eerder kwam ik haar vaker wel ergens tegen .hier op het forum dus.

Ga straks eerst opruimen.was er in .och gewoon allerlei klusjes.
Het schijnt nl volgende week heel warm te worden .heerlijk maar niet voor iedereen natuurlijk.
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk er naar uit hoor Chris!! Laat de zomer nu maar echt beginnen😀
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.

Coetje ja in B

Chris je heb mooi weer om bonen aan de gang te zijn. Vind het maar koud haha. Ik ben boven aan het poetsen.

Net al lunch op had trek. Had 2 boterhammen met rauwe ham
Alle reacties Link kopieren
Als het goed is heb je een pb Lieveke.
Ik heb ook boven gepoetst,bedden verschoond en gestoft en gezogen.
Vind het wel prima voor vandaag😀

Wij eten straks roerbak met biesftukpuntjes,noodles en oestersaus.
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn/waren jullie actief. Ik was vanochtend wel actief tussen 5 en 7 uur ;-D :facepalm: met stofjes bekijken op 2 websites en bij allebei aantal stofstaaltjes besteld. Toen om goed 7 uur mijn bed nog maar weer in gegaan.
Net 3 beschuiten met aardbeien op en een banaan. Vanavond toch weer vis ipv riblapje. Nu 2 slibtongetjes. Denk dat ik er erwtjes bij doe.
Alle reacties Link kopieren
Ik hang nu ook op de bank hoor Thee😀
Het enige wat ik nog doe vandaag is koken en douchen,meer zit er niet meer in.

Jij was er wel heel vroeg bij,heb je toen om 7u nog wel wat kunnen slapen?
Smakelijk voor straks alvast.
Alle reacties Link kopieren
Heb hier al het nodige gedaan.we hadden n nieuwe router van Ziggo gekregen .toen alles klaar was moest ik de nieuwe WiFi code aanmelden op telefoons en iPad..maar alles doet het nu weer.
Broodje hamburger gegeten intussen. Ga straks nog wel aan de gang hier maar niet zo veel meer.morgen moeten we nog iets ophalen in Nijmegen dus ook weer n lange dag .maar kan mij nu goed voorbereiden heb alles klaar liggen wat ik aan moet en wat mee moet.
Als ik gehaast en overhaast weg moet vergeet ik de helft.afgelopen week ook zo.n dag kom ik halverwege tot de ontdekking dat ik mijn ogen wel opgemaakt heb maar de mascara vergeten ben .onderweg maar mascara gekocht. 😁is al de tweede keer.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Haha Chris, je hebt nu dus een mascaravoorraad :D
Geniet maar van het niet teveel doen coetje!
Ik heb me vergist, geen 2 slibtongetjes maar 1 en weer een stukje kabeljauw. Als me dat net zo goed gaat smaken als gisteren komt het helemaal goed.
Alle reacties Link kopieren
Chris, ik zag dat de voorspelling voor volgende week zaterdag voor woonplaats moeder 40 graden is en hier ,slechts, 35. Da's me al heet zat. Na volgend weekend nog wel warm maar wel normaler, ik ga dan maandag 18e weer die kant op.
Alle reacties Link kopieren
viva-life22 schreef:
05-07-2022 19:51
Wij aten vanavond noodels, teryaki. Dat wilde oudste graag, maar ik heb de vreugde nog niet kunnen ontdekken van dit eten. Ik ga zo nog even een stuk hardlopen met een vriendin, haar vriend past dan even op de kinderen.
Ik combineer het vaak als volgt: blokjes varkenshaas, Japanse roerbak/wok groente, extra taugé en teryakiwoksaus en dan met elleboogjes.
Alle reacties Link kopieren
Ja thee het is aan deze kant van het land altijd warmer. Ik hoop dat je moeder er tegen kan..
Ik kan er goed tegen maar doe ook niks en ik hoef ook niks..al kan ik mij wel indenken dat het op veel werk plekken niet fijn is.

Heb slabonen gegeten met aardappels en klein stukje vlees .meloen na.

Ik hoop voor de fans van de Stones dat het concert vanavond doorgaat zag m net springen op het podium .
Onvoorstelbaar zo slank en zo druk en bewegelijk .Petje af.
Ben altijd al meer fan van de Stones dan van de Beatles geweest ,maar zo,n concert zou mij te druk zijn om daar tussen te staan .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Voor mij én geen Stones én geen Beatles maar Rod Stewart, zelfde leeftijdscategorie.

Even een vraagje aan jullie parfumkenners. Via FB kwam ik bij een plaatselijk verkooppunt van neppers qua parfum. Hele uitleg waarom ze zichzelf geen neppers noemen maar dat maakt even niet uit. Heb Coco Mademoisselle gekocht en La vie est belle. Bevallen me beide erg goed. Nu gebruikte mijn moeder graag Paris van YSL. Die staat niet op de lijst, wel Mon Paris ook van YSL maar die ken ik niet. Ik zoek een wat frissere geur, mijn luchtjes vindt ze vaak te zwaar. Nu werd mij Flowerbomb geadviseerd van V&R. Kent één van jullie dat luchtje??
Ga zelf iig nog The One van D&G bestellen. Ze zijn 50ml en edp en niet edt dus vind 11,50 een mooie prijs.
Alle reacties Link kopieren
Nee thee ken ik niet Coco mademoiselle is lekker, ben ook weer toe aan n ander parfum maar weet nog niet wat.
Heb ergens wel n geurtje genoteerd maar wil ik eerst ruiken en testen in de winkel .Trusten allemaal tot morgen 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Rod Steward is ook geweldig.
chrisjoh wijzigde dit bericht op 08-07-2022 01:36
5.26% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goede nacht

Coetje ik ga is even kijken zo bij mn pb, ben daar altijd zo mee aan het prutsen. Alvast bedankt iig.

Thee ik denk dat ik sinds vorige week dezelfde parfum heb nep maar toch niet nep haha. Heb ook de choco mademoiselle. Vind het echt goed, normaal heb ik de echte. Maar deze doet niet onder.

Chris 40 graden? Ik hou van de zomer, maar hier krijg ik het al benauwd van als ik eraan denk :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven