Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik ben er weer...geen idee wat ik had,heb 2 dagen met hoge koorts op bed gelegen.Voel me nog wat slapjes maar de koorts is weg.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .vreemd coetje neen je altijd koorts op als je je niet lekker voelt.doe ik nooit zou niet eens weter waar de koortsthermometer ligt .zou ik moeten zoeken..
Vroeger thuis wel wel altijd .

Ontbijt twee sneetjes brood met worst en kaas. koffie.
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je koorts in elk geval weg is coetje, hopelijk voel je je snel weer helemaal fit.
Ik kan wel begrijpen dat jij altijd je temperatuur opmeet trouwens, zo vaak als jij rare onverklaarbare koortsaanvallen hebt..

Zoon is vandaag weer naar school, hij is ook nog niet helemaal fit maar goed, dat snotteren van hem duurt altijd minstens 2 weken en hij is verder wel goed te pas nu dus ik dacht ik probeer het maar. Als het niet gaat haal ik hem zo weer op, ik ben immers thuis. Ik ga zo boodschappen doen voor het weekend, er staat weer een wedstrijd op het program en dit keer kan ik mee :) het schijnt wel scheisswetter te worden, dus ik was allang blij toen onze vriendin aangaf dat zij er over dacht om een hotel te nemen met haar dochter zodat ze in elk geval s avonds lekker warm en droog zitten en kunnen douchen. Een extra kamer voor vriend en mij was snel geboekt gelukkig :-)

Verder zoek ik me suf naar een ander zadel, nieuw is wel heel erg duur vind ik (22-2450 Euro :-?) En er zit ook nog eens een lange levertijd op (12 weken) dus ik heb toch maar liever een 2e handse of een paszadel dan, dat kost tussen de 700 en 1000 Euro. Het zadel dat ik zoek word vaak genoeg aangeboden maar ik wil hem wel eerst passen en daar doen de meesten moeilijk over. Maar ik hou gewoon vol, er komt vast wel iemand voorbij die een zadel heeft in de juiste maat die er geen probleem mee heeft dat ik hem eerst op Hanna wil passen. Lijkt me logisch dat ik niet zomaar ff 1000 euro ga aftikken zonder te passen toch? Ik wil daar gerust voor betalen, dat lijkt me vrij normaal, maar nog willen mensen het tot nu toe niet :-(
Alle reacties Link kopieren
Chris,ik voel aan mijn lijf precies of ik koorts heb en wat Liz ook zei,met die koortsaanvallen neem ik wel de koorts op.Moet dat steeds doorgeven aan de huisarts.
Ik heb wat thuiswerk gedaan en even een rondje gelopen buiten.

Liz,wat een gedoe met een zadel.Ik snap wel dat je eerst wil passen.Ik zal vriend straks eens vragen of er van schoonvader nog zadels zijn.

Wij eten straks een ovenschotel met veel groenten.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag mij altijd af hoe je dat kunt voelen want het eerste wat de huisarts vraagt is Heeft u koorts? Ik zeg altijd ik weet het niet .hij zegt nooit dat ik de koorts moet opmeten. hij had de laatste keer wel zo.n dingetje bij zich volgens mij deed hij dat bij mijn man in de oren. Hij kon heel snel zien of man koorts had..

De uitslag van de CT-scan moest ie nog met n andere arts over praten .hij zal morgen bellen .nou ben benieuwd..
Wens jullie n fijne avond 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dan duim ik nog even verder voor je man Chris.
Wat ik voel als ik koorts heb,spierpijn,ijskoud van binnen,gloeien van buiten,rillingen..
Gewoon naar😀

Zometeen lekker naar bed want wil morgen naar het werk,heb een bespreking,mocht ik me toch niet lekker voelen kan ik daarna weer naar huis.
Morgenmiddag komt een vriendin die ik via hier ken,nu al zo'n 15 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Ja bedankt coetje .
Ik denk dat ik misschien niet zo vaak koorts heb .vroeger wel eens hooguit iets verhoging .zal toch eens n nieuwe koortsthermometer kopen.😁
Als het niet gaat niet doen coetje. Eerst beter worden. Gezellige visite morgen hoop dat het je goed doet.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Liz dat zijn geen peanuts dure hobby..hoop dat je snel slaagt voor n tweedehands .
Vanmiddag n paar boodschappen gehaald in Duitsland .thuisgekomen kop groentesoep gegeten .en vanavond n restje spaghetti .
Het weer en de temperatuur is gekelderd . Maar er kunnen best nog mooie dagen komen .we geven de moed niet op. .
Fijne avond en tot morgen 😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Als je koorts hebt merk je dat echt wel Chris, dus dan zul je het idd wel niet vaak gehad hebben. Spannend dat er morgen een gesprek komt met een andere arts, ik blijf ook nog ff doorduimen voor je man.
Coetje ik hoop dat je morgen fit genoeg bent om weer naar het werk te gaan en smiddags net je vriendin af te spreken.
Wat zadels betreft; ik heb natuurlijk weer een niet standaard paardje gekocht vandaar dat het wat moeilijker is, maar het zal vast wel lukken uiteindelijk.

Ik heb vriend er van kunnen overtuigen dat we echt beter voor beide nachten een hotel kunnen boeken omdat het echt herfstweer word en we ook nog es in de bergen zitten, en gelukkig was er ook nog wat vrij gekomen voor morgen dus ik hoef niet in de Caravan te slapen komend weekend! :yes: blij mee want ik ben nog steeds wat verkouden en had al visioenen van longontstekingen enzo na dit weekend :-$
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Liz,goed geregeld dat hotel! Veel plezier dit weekend.

Chris,ik duim voor man.

Ik heb lekker geslapen en ga zo naar de zaak.Ontbijt koffie en een cracker met kaas.
Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .ik hoop ook dat ze snel bellen ik word hier n beetje gestoord van van dat wachten .
Goed geslapen coetje dat scheel alweer.
Liz hoop dat je n fijn weekend hebt .👍maak er wat gezelligs van .🥰

Fijne dag ik zit in de wachtstand .jullie horen het maar kan wel vanavond worden .ik moet nog weg vandaag
Fijne dag. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk hoeven jullie niet al te lang te wachten op het telefoontje Chris.
Ik hoop ook maar dat we een leuk weekend hebben ondanks het weer, want het is wel echt erg daar hoor; 12 graden Max en 19 mm regen :-? Ik hoop dus maar dat er geen ongelukken gebeuren want daar zit niemand op te wachten natuurlijk..
Gelukkig is er een welnesscentrum met Fitness, sauna, verwarmd zwembad en een Bowlingbaan bij het hotel waar we ons s avonds vermaken kunnen zonder door de regen te moeten, dat scheelt weer. Mijn Bikini is dus al ingepakt ;-)
Alle reacties Link kopieren
Wat heerlijk Liz .lekker doorstomen in de sauna. Verwarmd zwembad, mijn liefje wat wil je nog meer.👍

Arts heeft gebeld nu moet de uroloog contact opnemen met man .na ja ze zeggen als je een keer in die molen zit dat dat wel even duren kan .
Niks aan blijf toch n beetje angstig en afwachtend .Dit gaat om de cyste op zijn nier.
Straks verjaardag van kleinzoon .vroeg naar toe en vroeg weer naar huis .ben best wel moe .en het is ook harde wind. :thunder: en vallende 🍁 🍂 🍁
Fijne avond en tot morgen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Wij eten vanavond scaloppa. Wacht nu tot de regenbui voorbij is en dan sjeez ik naar huis 😁
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Chris wat een gedoe met al die artsen, kunnen ze niet gewoon eerst met elkaar praten en dan 1 praatje houden met jullie IPv dit omslachtige gedoe? Ik duim in elk geval nog even verder voor man. Gefeliciteerd nog met kleinzoon trouwens!

Ik heb heerlijk gegeten gisterenavond en geslapen vannacht, en vriend ook. Hij is vanmorgen om 5.30 opgestaan omdat hij eerst de baan over lopen wil voor zijn training die nu aan de gang is, en hij wou geen gejaagd gevoel hebben. Mij best maar voor mij zijn er grenzen aan het meedoen met zijn hobby dus ik kom later na met onze vriendin en haar dochter met wie ik zo eerst ga ontbijten. De dag duurt nog lang genoeg denk ik met dit weer en morgen moet ik er ook nog staan dus zo hebben we een goede tussenweg :-)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Dat klinkt goed Liz! Hopelijk pakt vriend wat punten vandaag.

Ik heb net gedoucht,vriend staat ontbijt te maken en daarna ga ik wat boodschappen doen en naar mijn moeder.
Alle reacties Link kopieren
Succes voor je vriend Liz.en geniet van het verblijf daar. het is hier ook frisjes al schijnt de zon .

coetje boodschappen al binnen ?hebben wij gisteren meegenomen dus hoeft vandaag de deur niet uit.

Ja dat is ontzettend vervelend dat gedoe met de artsen .krijg dan nog n mail toegestuurd van de huisarts. Die ik moet openen met digiD.code .
En daar staat in te lezen wat er gaat gebeuren .niet exact .staat alleen in wat je weten moet dat de arts contact opneemt en wat je mee nemen moet als je bij de uroloog terecht kunt .
Kan mij best voorstellen dat veel mensen dat ingewikkeld vinden .maar ja waarom makkelijk doen als het moeilijk kan 😁

Gisteravond even bij kleinzoon geweest niet lang er waren wat vrienden van hem .en nog drie volwassenen die ook bijtijds weg gingen.
Kleinzoon moet toch weer voor onderzoeken naar Munster naar het ziekenhuis .
Hij is te vaak ziek en hoofdpijn .
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ja de boodschappen zijn binnen,even een rondje over de markt gelopen,scheelt niks in prijs qua groenten,fruit en kaas.
Mijn vriendin bracht gister nog een echte limburgse vlaai mee,daar neem ik wat van mee naar mijn moeder😀

Misschien wel goed dat ze kleinzoon nog wat gaan onderzoeken,altijd die hoofdpijn en ziek zijn moet ergens vandaan komen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .was het n lekkere vlaai coetje? Zit nog al verschil in .
Man was gisteren op de valreep nog even naar de bakker gelopen ze waren net de auto aan het inladen .komt ie thuis met n heleboel lekkere broodjes dat wordt smullen straks .
Gisteravond stamppot rauwe andijvie gegeten .smaakte ook goed al had ik liever verse broodjes gegeten .
Ik vind de zaterdagavond niet zo tof voor stamppot ..is meer n hapjes avond .
Weet niet of er nog iets te doen is ergens vandaag .maar we kunnen ook fijn thuisblijven .wat lekkere dingen maken heb gisteren cocktail saus gemaakt heb nog wat kouwe kip staan .maak ik n kip cocktail ..
Ben amper wakker zit ik alweer aan eten te denken 😃
Fijne zondag allen :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Chris,dit was echt een heerlijke abrikozenvlaai! En herkenbaar hoor denken aan eten,bij mij gaat mijn hoofd ook altijd meteen aan als ik wakker ben😀
Het weer belooft niet veel goeds vandaag,denk dat wij thuis blijven.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas en een gekookt eitje.
Alle reacties Link kopieren
Hallihallo ik was weer thuis :-) Vriend heeft super goed gereden, 1e in de regionale cup en 5e van Noord duitsland :yes: over 3 weken is de finale, daar kan hij regionaal kampioen worden dus daar gaan we voor!
Gisteren hebben we nog best geluk gehad met het weer, pas in de namiddag ging het regenen en toen was vriend al klaar met rijden. Gisterenavond hebben we met zijn vieren wat gegeten in een restaurantje in het dorp, en daarna hebben we 2 uurtjes bowling gespeeld. Vandaag hadden we minder geluk met het weer, het regende zo veel en hard dat ze alleen de verplichte training en de 1e mange hebben laten rijden, de vrije training en 2e mange hebben ze afgelast waardoor we dus nu al thuis zijn ipv vanavond om 10 uur, wat we stiekem niet erg vinden natuurlijk want dat is toch een stukje relaxter. We hebben onderweg bij een gaststatte een bockwurst met patat gegeten dus daar hoef ik me niet meer druk om te maken Vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Leuk voor je vriend Liz.zijn jullie beide tevreden.
Ik vond het koud vandaag. Heb de kachel niet meer zo vol aan het branden.het gasverbruik maar wat aan banden gelegd.,wel de hele dag kouwe voeten gehad heb al n kruik in bed gelegd .
Ook meer kleren aan binnen .niks aan zo ,maar ik wil even de komende tijd afwachten .lees zulke rare verhalen in de krant .mensen die ineens 12 of 13honderd euro moeten betalen per maand .ik kan het nog steeds amper geloven .maar ben er wel bang van geworden.
Doen jullie ook al n tandje minder of trek ik het mij te veel aan.?
Fijne avond .😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt ondanks het weer als een geslaagd weekend Liz,heel fijn!

Chris,de verwarming staat hier nog niet aan maar ik zit wel met een dekentje op de bank.Ben de hele dag ook wel in beweging geweest dan heb ik het minder snel koud.Ik kan financieel ook nog wel wat opvangen maar het moet niet te gek worden natuurlijk.
Wij aten gebakken aardappels,erwtjes en een schnitzel.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen

Eindelijk weer ingelogd, klote wachtwoorden dat ze het niet doen.

Coetje wat naar dat je weer koorts hebt gehad, daar ben je zo naar en slap van.

Liz wat klinkt je dag gezellig en leuk

Chris wel goed dat er verder onderzoeken worden gedaan bij kleinzoon. Wat naar dat je man nog steeds zo aan het tobben is, geeft veel stress lijkt me.

Hier een rustig dagje gehad, vanmiddag even op de koffie geweest bij mijn broertje. Heb het vandaag ook zo koud brrr, terwijl ik het al tijd warm heb haha. Hier ook een dekentje op de bank.

Nu staat er een bord gebakken crispy garnalen en mini loempiaatjes met chilisaus op tafel. Man heeft het al bijna leeg, dus zal eens opschieten haha
Alle reacties Link kopieren
Hier ook dekentje op de bank en n poncho om mij heen geslagen.
Kruip nu in bed met de voeten tegen de warme kruik aan.
Heb het echt de hele dag koud gehad.
Nee coetje ik kan nog wel n tikje verdragen maa4 ik betaal al veel 400€ in de maand en we zijn maa4 met z.n tweeën .
Maar ben wel bang dat er nog meer bij komt ,er zal meer 1000 € .nog bij komen wat ik gelezen heb van anderen dan ga ik wel krabben op plekken waar het mij niet jeukt.
Trusten
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven