Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .als ik zo dicht bij het water zou wonen zou ik zo.n bootje ook wel leuk vinden .of zo als ik in Friesland vaak zie wonen met de achterkant van de tuin langs het het water .zie de mensen daar ook allemaal n nootje aan de steiger hebben liggen ..denk dat ze dit jaar veel hebben kunnen genieten .net als jij coetje .
Ik ben heel erg druk het is mij bijna te veel .ben op meerdere plekken bezig .
Ontbijt was brood met ei en ham. Plak krenten brood .en koffie .
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, kan nog net als ik snel typ haha. Ontbijt waren croissants en verse jus. Vanmorgen al even de stad in geweest met de meisjes, die hadden aan kleding e.e.a nodig. Straks lunchen we met een tosti en vanmiddag staan er nog geen plannen op de agenda.

Fijne dag allemaal
Alle reacties Link kopieren
Gezellig Viva,met de meiden shoppen!Of vinden ze dat niet leuk?

Chris,dat is mijn droom,wonen aan het water en dan natuurlijk vrijstaand met een mooie steiger voor de boot😍
Helaas onbetaalbaar😀

Ik lig al op bed,moe van een dag met neefje😂 het was hier vanmiddag prima weer dus we zijn gaan wandelen en naar de speeltuin geweest en bij mijn ouders op de koffie.
Wij aten vers gemaakte groentensoep en voor de liefhebber een broodje hotdog.Voor neefje had zusje spaghetti meegebracht maar hij vond mijn soep veel lekkerder.

Ik ga nog even serie kijken en dan slapen,neefje zal wel vroeg wakker zijn.
Truste en tot morgen.
Alle reacties Link kopieren
Viva gezellig mede meisjes shoppen ,met drie zou mij te veel zijn .deed ze volgens mij n tuigje aan.😃
Lief hè coetje zo,n dag met z.in kleintje .maar vermoeiend ,

Ja n huis aan het water of nog n huis in Spanje of de Canarische eilanden zou mij ook wel wat lijken .of straks n paar weken overwinteren .
Maaar dat zit er voor ons niet meer in..we moeten toch echt wel bezuinigen nu, al is het niet zo dramatisch ala ik zo her en der lees.zo dramatisch willen we het ook niet hebben .dus eerst maar zuiniger aanpak doen en volgend jaar maar eens bekijken hoe het allemaal loopt Financieel
Fijne avond 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Chris,ik geniet zo van die kleine uk❤
Wij hier allemaal trouwens!
Hij ligt nu weer lekker te slapen,ik liep om half 9 al met hem buiten,even een boswandeling gemaakt.Vanmiddag komt zusje hem weer halen en dan komt ie volgend weekend weer😀

Ontbijt,koffie,cracker met gekookt eitje en verse jus.
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezelligheid lees ik hier, coetje heeft logees dit weekend en viva is lekker shoppen geweest met haar meiden :-)
Chris jij nog wat leuks gedaan of ben je thuis druk?

Ik was gisteren net Hanna achter uit de wei aan het halen toen er een gigantische stortbui los brak, en mevrouw vond het gras veel interessanter dan mij en die boeide de regen niet dus daar stond ik met een eigenwijs peerd in de zeikende regen :-? Dat had ik wel weer hoor :roll: (mevrouw is weer hengstig en ik heb flink streng moeten zijn de dag er voor waardoor ze extra kribbig was) ze wou nl vrijdag zo een weiland met mais in lopen tijdens het buiten rijden en dat mocht ze niet van mij.. flauw he. Maar we bekijken het van de zonnige kant; ik kon mooi mijn outdoorlaarzen en nieuwe wind en waterdichte jas testen en ze zijn allebei geslaagd voor de test gelukkig ;-)
Alle reacties Link kopieren
Elk nadeel heb zijn voordeel Liz😂 vlg Cruijf dan.
Wat kunnen ze eigenwijs zijn soms he!
Alle reacties Link kopieren
Nou zeg dat wel coetje, maar ze zeggen ook niet voor niks 'van een ruin kan je eisen, aan een hengst kan je vragen en bij een merrie moet je 3-voudig schriftelijk verzoek indienen' dat klopt bij Hanna zeker wel als ze last heeft van haar horrormonen :lol:
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi

Coetje wat ontzettend leuk dat je zo geniet van je neefje. Heerlijk die verhalen.

Hier heeft de corona ook voor het eerst toegeslagen, we liggen met zijn drieen.
Wat kan een mens toch veel spierpijn hebben haha.

Net een cracker gegeten
Alle reacties Link kopieren
Ik hou door jouw verhalen van Hanna Liz wat n heerlijk paardje .dat gezegde kende ik niet maar dat komt omdat ik niet met paarden omga.

Oh Lieveke spierpijn aan spieren waarvan je niet wist dat je ze had .beterschap blijf lekker bij en met elkaar binnen 💕

Mocht je ooit nog oma worden coetje is het weer genieten .maar nu praat ik vooruit, zo ver is het nog niet .

Heeft niemand zich nog afgevraagd waarom dat rosé hart mijn ava is momenteel .
Jaaaa de dochter van mijn zus krijgt n meisje 💕💕💕
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Chris! Een lief klein meisje💞
Je avatar was me nog niet opgevallen,heel vaak zie ik die ook niet op mijn telefoon,geen idee waardoor dit komt.
Ik hoop ooit wel oma te worden en voor nu geniet ik van neefje😀

Lieveke,ooh die spierpijn,dat was echt vreselijk toen,zelfs de onderkant van mijn voeten deden toen pijn.Veel beterschap voor jullie😘 kun je eventueel wat hulptroepen inschakelen?
Alle reacties Link kopieren
Wij aten trouwens chinees,had geen zin om te koken.
Alle reacties Link kopieren
Liz wat ontzettend leuk die verhalen van Hanna!

Chris mijn was het ook niet opgevallen, maar leuk een meisje❤.
We blijven zeker binnen met zijn drietjes. Maar of het nu zo lekker is bij elkaar haha. Ik irriteer me aan man, en andersom ook denk ik wel😂😂

Viva hoe gaat het met jullie momenteel?

Coetje ja echt gemeen die spierpijn, lig al een tijdje op bed maar kan eigenlijk ook niet goed liggen door de spierpijn in mn billen en benen....
Geniet jij nog maar even van neefje, voor dat je oma wordt 😍
Alle reacties Link kopieren
Beterschap voor jullie lieve, ziek maar goed uit. Hopelijk hou je die spierpijn niet te lang, want dat is echt vervelend.
Chris wat leuk zeg, een meisje! Lekker tutten dus straks :heart:
Ik heb een lang weekend, vandaag feestdag hier maar dus toch vroeg er uit gegaan omdat ik een blaasontsteking heb sinds gisterenavond :-| niet fijn.
Morgen heb ik ook nog vrij en dan moet ik pas weer werken. :-)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Lieveke,ik hoop toch dat je lekker hebt kunnen slapen,anders knap je helemaal niet op :hug:

Ik heb jongste afgezet op school,mijn werk is daar vlakbij.
Vanmiddag haal ik hem dan weer op.
Ontbijt thuis koffie en zometeen 2 crackers met kaas.

Fijne dag allemaal
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .oh ja Liz .jij hebt n vrije dag vandaag .Tag der Deutsche einheit..klopt dat ?
Hoef ik hier in het centrum ook niet te komen veuls te druk .
Ga zo eerst douchen en daarna ontbijten .
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Klopt Chris, dus als je verstandig bent blijf je mooi thuis vandaag ;-)
Ik weet nu nog wat een hel het was om weer thuis te komen op deze dag toen ik nog in nl werkte.. ik ben wel eens 3 uur onderweg geweest op een stuk wat ik normaal in 35 Minuten deed :-?
Alle reacties Link kopieren
Oh ja Liz hier ook lange files van de grens tot aan Enschede.en savonds hetzelfde terug .maar de winkeliers hadden n goeie omzet . 😂
Was altijd gezellig vond ik.ik deed altijd iets extra leuks aan op die dagen naar mijn werk .al liep ik nooit in mijn oude plunje 😃

Heb ontbeten krentenbrood koffie en n boterham met ham.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Liz,jij ook beterschap met je blaasontsteking!

Ik ben net thuis,ga zo even een wandeling maken,heb een vol hoofd🤔
Alle reacties Link kopieren
Ach Liz heb gelezen over je blaasontsteking vergeten te reageren..wat vervelend hè .
Ik heb n tijdje n oplossing van backing soda gedronken met water en limonade siroop.en dat helpt echt. Maar ik benbang dat het te zout is voor mijn bloeddruk.ik moet eind deze maand weer voor controle .dus maar eens vragen ..
Beterschap ❤️
Coetje was het nodig even de muizenissen weg laten waaien. ❤️

Fijne avond allen en voor straks lekker slapen 😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik ga de tip doorgeven aan een vriendin die ook vaak blaasontsteking heeft.
Dus bedankt Chris!

Ja ik moet mijn hoofd wel even leegmaken op zijn tijd,er speelt weer heel veel op het moment en zo houd ik dat het beste vol.
Ik lig net in bed,nog een serie kijken en slapen.Truste en tot morgen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .

ik ga vandaag weer naar mijn nichtjes.gezellig .
Eerst n boterham thuis eten ik ga nooit nuchter de deur uit .

Als dat voor jou de beste manier is coetje doen.
Ik kom er steeds meer achter dat ik regelmaat en rust nodig hem dan kan ik alles overzien .anders gaat het bij mij ook mis .

Liz al wat opgeknapt ?

Fijne dag allen :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Chris veel plezier vandaag! Blaasontsteking is er nog wel, maar heb er al minder last van dankzij de d Mannose kuur die ik altijd neem als het weer eens zo ver is. Jouw tip ga ik ook eens proberen, maar dan moet ik eerst baking Soda halen.
Coetje wat vervelend dat er weer van alles spielt bij jullie, goed dat je je hoofd leeg kunt maken op zijn tijd dmv een wandeling.
Lieve hoe is het bij jullie, al iets opgeknapt?

Ik heb net ontbeten met een plak krentenwegge met kaas en een kop koffie, ik ga een beetje op tijd naar stal want heb straks voor het eerst les in de manege met Hanna, ik hoop maar dat de hengstigheid een beetje over is en dat ze dus een beetje meewerkt als ik daar heen loop met haar en anders moet mijn instructrice ons maar halverwege oppikken en moet Hanna maar op de trekhaak ofzo ;-)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Chris,veel plezier met je nichtjes vandaag.

Liz,succes met Hanna😀 fijn dat je blaasontsteking niet erger is geworden

Ik ben aan het werk en vanmiddag ga ik boodschappen doen.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen

Coetje doe je rustig aan.... het is wel lekker om te wandelen als je een vol hoofd, maar niet fijn omdat te hebben.

Liz beterschap met je blaasontsteking, fijn dat je kuur al aanslaat. Ik moet even afkloppen, maar blaasontsteking heb ik eigenlijk nooit.

Chris een fijne dag vandaag met je nichtjes, geniet ervan.

Hier gaat het iets beter, spierpijn is veel minder alleen nog erg slap. Zweet breekt me steeds uit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven