Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, gisteren een heftig dagje en vannacht weinig geslapen. De meisjes blijven vandaag thuis, eens zien wat de dag ons brengt.

Liz, wat een pech heb jij met je auto nu, balen zeg. Heb je winterbanden die erom gaan of waren de banden sowieso toe aan vervanging? Wat een verhaal over Hanna zeg! Ik kan mij voorstellen dat dit erin hakt en dat zij nu nog meer van jou kan krijgen, in welke vorm dan ook. Als 5e eigenaresse doen jij en Hanna het samen erg goed, alsof jullie voor elkaar bestemd zijn.

Coetje, oeh wat vroeg al aan het werk vandaag. Veel plezier vanmiddag met jongste in de stad!

Chris, wat gezellig dat je weer een nichtendag hebt gehad. December is een drukke maand, snap dat het dan wat veel is. Maar wel een leuk vooruitzicht dat je elkaar in Januari elkaar weer ziet. Kan mij voorstellen dat je straks ook wel wilt oppassen, heerlijk kroelen en aantuttelen met zo'n kleintje.

Fijne dag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Viva❤ hoe was je dag met de meisjes?
Hopelijk hebben jullie er iets fijns van weten te maken.

Shoppen met een puber valt niet mee😂 uiteindelijk 1 trui gekocht en alsnog wat broeken online besteld,die komen morgen.Het was wel gezellig en we hebben lekker een puntzak friet gegeten.
Straks zijn er kliekjes voor de rest.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames was hier geloof ik nog niet geweest vandaag .was vanmiddag naar de verjaardag van mijn schoonzusje .

Gegeten hebben we vis met gebakken aardappels met sla .
Toetje sinaasappel erg zuur heb nog n halve liggen die eet ik nog wel op maar partje voor partje .de kruik ligt al in bed daar verheug ik mij op,
Fijne avond 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
De meisjes waren niet vooruit te branden vanmorgen en hadden veel vragen. Na de lunch zijn we naar het strand gegaan om even uit te waaien. Dat deed ons allemaal goed. Terug thuis wat spelletjes gedaan en tv gekeken en in bad. Als avond eten aten wij stamppot boerenkool.

Chris, gefeliciteerd met je schoonzusje, gezellig even eruit geweest. Snel die sinaasappel opeten en dan lekker in je warme bed kruipen, goed vooruitzicht!

Coetje, heerlijk zo'n puber! Maar fijn dat jullie het gezellig hebben gehad. En toch ook geslaagd zijn, ookal is de rest online. Lekker een puntzak patat, vooral nu als het koud is enzo.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Viva,ik vind het heel knap hoe jij je staande houdt met de meisjes!😘

Ik ben al aan het werk,de wekker deed wel een beetje pijn om 5.45u.
Thuis koffie gedronken en nu 2 crackers met rauwe ham.

Fijne vrijdag!
Alle reacties Link kopieren
Lief van je Coetje ❤️!!

Maar ik doe het niet alleen hoor. Als ik al die lieve mensen niet om ons heen had. Dan was ik er denk ik allang bij gaan liggen.

De meisjes zijn weer naar school, jongste is opgehaald door zwager, om een stukje te fietsen en daarna bij hen te spelen. Ik ga straks even naar de bouwmarkt (jeej :nope: ) en ik denk dat ik daarna langs mijn ouders ga. Daar is het ook altijd zoete inval, net als bij jullie Coetje. Maar moet, nee wil eerst even wachten totdat de wasmachine en droger klaar zijn.

Ontbijt waren 2 muesli bollen met een beetje boter en een kop thee. Nu een cappuccino en een stukje speculaasbrok.

Dat was inderdaad wel heel erg vroeg Coetje :there: .

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je zo veel behulpzame mensen om je heen hebt Viva. Maakt het allemaal iets makkelijker .

coetje ooooh wat vroeg zomers niet erg maar nu en dan is het ook nog donker ..ik ga dan huilen zo zielig vind ik mij zelf 😀

Drukke ochtend gehad bezig met papieren nakijken .en orde op zaken stellen in de kasten .denk dat we voldoende boodschappen hebben voor het weekend .
Dus daar hoeven we gelukkig niet voor weg vandaag .heb nog n paar kleine dingen drogisterij art. Niets om voor naar Duitsland te rijden .iets voor het haar wat ik in Duitsland niet eens kan kopen zo gek .ze hebben wel alles van het merk wat ik zoek maar geen gelwax in n pompje .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ook al heb je veel lieve mensen om je heen,dan nog..je doet het toch maar!😀😘

Het voordeel van zo vroeg beginnen..ik was om 13u klaar en heb al lekker weekend.Iedereen is weg thuis dus even een paar uurtjes voor mezelf.
Rond 16.30u is het gedaan met de rust,middelste komt voetbal kijken met wat vrienden en die gaan pizza's bestellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook de eerste helft gekeken .Nederland staat met 1-0 voor maar het laatste kwartier voor de rust spande het er om hebben ze mazzel gehad .

Ja dat is wel lekker coetje vroeg weekend .geniet er van .

We eten straks erwtensoep uit de vriezer .en n stukje appeltaart als toetje ,
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, ik kreeg ontbijt op bed van de oudste. Kopje thee en een beschuit met hagelslag :hihi: . Maar zo ontzettend lief :flirting: !!

Inmiddels zitten we beneden en liggen de croissants in de oven en staan de eieren op het vuur.

Fijne zaterdag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .ja wat lief Viva beschuit met hagelslag vind ik best lekker.

Ik ben al n uurtje op moet zo nog ontbijten en daarna niks bijzonders denk dat het n rustige zaterdag gaat worden en een even zo rustig zondag .
Fijne zaterdag allen . :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Chris, ik ben niet zo van het zoete beleg, hagelslag is wel een keer lekker hoor, maar voor in bed niet zo geschikt (met drie kinderen erbij). Uiteraard is dat natuurlijk maar bijzaak.

Wie weet wat de dag je nog brengt. Qua weer zou het wel lekker worden dit weekend, dacht ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook niet in bed eten Viva. Maar vind zoet beleg wiel af en toe lekker .
Kreeg van mijn nichtje n pot pruimenjam wel lekker maar zo dik dat ik m kon snijden .😁deed aan de smaak niks af .mijn man maakt de jam naar mijn smaak iets te dun .
dan zit er minder geleisuiker in is dan prima voor in de yoghurt dat dan wel weer .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik ben al even naar een verjaardag geweest van dochtertje van een vriendin en wat fruit en noten gehaald op de markt.
Vanmiddag ga ik wat herfst/kerst dingen van zolder halen.

Viva,wat lief van oudste❤ dan neem je de kruimels en de hagelslag wel voor lief😀

Chris,heerlijk zelfgemaakte jam,ik maakte dat vroeger met mijn opa.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wat decoratie spul verwisseld naar winter/kerst en kreeg visite van een vriendin.
Die heeft gezellig meegegeten en is net weg.Nichtje kwam logeren,die kijkt nu met oudste en vriend Home Alone😀😍
Alle reacties Link kopieren
Gezellig coetje met die pubers zo in huis .
Ik zocht vanmiddag ook al mijn mooie kandelaars voor kerst .stoot ik keihard mijn middelvinger aan n porseleinen hert wat ook onder in die zelfde kast staat .erg veel bloed en deed ook pijn.ik wil dat hert weg gooien maar mijn man wil m niet kwijt ,hij staat alleen. Maar onder in de kast te staan doen er niks mee .maar het is van zijn moeder geweest en is wel n stuk van z.n gewei kwijt .
Fijne avond 😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Oe,dat klinkt pijnlijk Chris!
Lastig met zulke spullen met emotionele waarde..ik kan dat ook moeilijk wegdoen..

Ik lig lekker op bed,ga nog even serie kijken en dan slapen.Truste en tot morgen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.heerlijk geslapen maar blijf nog n uurtje liggen nu heb geen plannen voor vandaag eerst met n uurtje ongeveer ontbijten en dan maar kijken wat de dag brengt .
Fijne zondag allen 😍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Chris ik snap dat je dat hert vervloekt nu je je er zo'n pijn aan hebt gedaan, helemaal omdat je niks met het ding doet.. maar ik kan je man ook wel weer begrijpen.
Coetje wat gezellig dat je de kerstversiering hebt neergezet, wij gaan dat vanavond doen bij vriend. Vrijdag zijn we bij oosterik geweest om wat spullen bij te halen dus maar eens kijken hoe het staat straks.
Viva wat een ontzettend lieve actie van oudste om jou ontbijt op bed te brengen :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ben er uit nu. Was het druk bij Oosterik. Liz en mooie dingen gekocht?
Ben je geslaagd black friday voor wat je zocht?
Ga nu n lekker broodje eten .
chrisjoh wijzigde dit bericht op 27-11-2022 11:27
1.01% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Chris,hoe gaat het met je vinger?

Ja Liz,ik wilde een beetje knussigheid in huis dus vandaar dat ik al begonnen ben😀
Vandaag wat strijk en vanmiddag visite.
Ontbijt koffie en warm worstenbroodje.
Alle reacties Link kopieren
Chris het was er lekker rustig, want we waren er tussen 18 en 20 uur. Dit jaar hebben ze het erg mooi gemaakt vinden wij in tegenstelling tot vorig jaar. Toen vonden we er echt niks aan en waren we ook zo weer weg, nu hadden we een kar vol en zijn we tot sluitingstijd gebleven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al twee lantaarntjes staan met verlichting maar vergeet ze steeds aan te doen. Krijg erg veel commentaar van man 😁die ze steeds aandoet heb soms niet in de gaten hoe donker het is in de woonkamer Zal zo gelijk ook de kaarsen aan doen en twintig waxine lichtjes en dan moppert ie dat dat ook niet hoeft .😀
Heb zin in n beetje flauwekullen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik ga me zo omkleden en mijn nieuwe bit meenemen, ik hoop dat ze die beter accepteert want madam loopt nog steeds vrolijk door haar (ook vrij nieuwe) bit heen en dat ben ik nu wel zat. Het is ook echt goed dat we eindelijk weer kunnen lessen, komende week zelfs 2 keer want mijn olifant/ezel wuzzle vermomd als paard laat momenteel vooral haar ezel kant zien (stront eigenwijs)
Gisteren liep ze steeds weg bij het opstappen ipv stil te blijven staan wat ze echt wel kan en als ik naar links stuurde gooide ze haar dikke nek in de strijd en ging mevrouw rechts :facepalm: helaas voor haar zijn we dus niet de bak uitgeweest, want dat is alleen veilig als ze luistert en dat deed ze dus niet.. maar ik vind haar nog steeds wel heel lief hoor ;-)
Alle reacties Link kopieren
Hoe ging het met lieve maar eigenwijze Hanna Liz?

Drukke dag gehad,meer aanloop dan verwacht,wel gezellig😀
Wij aten gebakken aardappels,salade en varkenshaas met champignonsaus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven