Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
Vanavond alleen n klein bordje gestoofde prei gegeten.samen met wat witte kool. .smaakte wel goed.vandaag n luie dag gehad morgen maar flink aan de slag ik denk ook maar n beetje Kerst spullen er bij uit te stallen .er staat al wel iets .maar heb nog mooie nieuwe decoratie snoertjes met verlichting .
Fijne avond .😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik werd vannacht wakker met koorts en die is nog niet weg,voel me verder niet ziek.Werk wel thuis voor de zekerheid.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap coetje.
Saaie donkere dag .gisteren niet eens in de kleren geweest .vanmorgen maar gedoucht en haar gewassen.
Zo totaal nergens zin in. Maar dat gevoel ken ik rond deze tijd kan nog wel duren tot en met februari.
Heb n paar kerstlampjes aan denk dat ik het hier ook maar bij laat .geen zin om alle kerstspullen neer te zetten denk dat ik maar niet zo uitpak als andere jaren .
Kreeg wel 20 rozen vanmorgen van mijn man .staan samen in een grote vaas dat fleurt de boel nog n beetje op .
Wij zijn op deze dag voor het eerst uit eten geweest meer dan 45 jaar geleden geloof ik maar de rozen was toeval want hij wist het niet. Hadden elkaar n paar weken eerder leren kennen .
En nu n bejaard echtpaar .😁
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Wat lief van man Chris❤

Ik merk dat ik ook wat somberder ben,beetje kribbig.Vriend vertelde het me ook(heel voorzichtig) vanmiddag😀 en hij heeft ook gewoon gelijk.Hij heeft me naar boven gestuurd en roept me straks als het eten klaar is en hij kwam net een cappuccino en bonbon brengen.
Alle reacties Link kopieren
Ja coetje wat vervelend is dat hè .heb vanmiddag ook nog bij burenruzie gelezen.dat gaat ook maar door hè ..

ik heb dat al jaren rond deze tijd .ontzettend snel geïrriteerd .zit ook te veel in huis maar waar moet je naar toe met dit weer.op visite gaan ben ik ook niet zo’n fan van .
Vanmiddag weer voetbal gekeken .krijg er nog verstand van 😅
Gegeten hebben we bieten aardappels schnitzel
Fijne avond 😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Chris,met alles wat er speelt snap ik ook wel dat ik niet mijn vrolijke zelf ben..fijn dat vriend mij dan even van alles uit handen neemt.
Ja die rare buren blijven maar bezig,vorl me af en toe zo opgejaagd in mijn eigen huis.😡
Nou genoeg geklaagd voor vandaag😀

Ik ben thuis aan het werk,ontbijt koffie en 2 crackers.Zometeen rijd ik even naar de zaak.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen klaag maar raak coetje .❤️
Het leven is soms zwaar k*t. En ik weet ik heb niks te mopperen heb n dak boven mijn hoofd .en zorgzame man al is ie soms stronteigenwijs .
Maar er spelen buiten ons tweeën nog zo veel dingen mee waar ik niet blij van word.
Het is niet anders . Ik doe mijn best om positief te blijven .
Fijne dag allen .🌹🌹
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
:hug: voor jullie allebei coetje en chris, niet fijn als je niet lekker in je vel zit om wat voor reden dan ook. Hopelijk is bij jou de koorts weer weg coetje?

Ik heb vanmorgen een uurtje gewerkt, toen kerstontbijt bij zoon op school gehad en daarna nog 1,5 uur gewerkt. Daarna thuis huishouden gedaan en nu even op de bank met een kop thee en ontbijtkoek.
Vanavond eten we bloemkool met verse worst en morgen hoef ik niet te koken vanwege kerstviering van het werk :-)
Alle reacties Link kopieren
op een dag als vandaag heb ik toch wel heel veel zin in boerenkool, gewoon simpel aardappelen, boerenkool, worst ( eventueel vega ) en wat jus.
Vandaag is het vast wel ergens mooi weer.
Alle reacties Link kopieren
Mijn lijf sloeg vanochtend op tilt ofzo,uit het niets moest ik overgeven,knalrode keihard jeukende huid over mijn hele lijf,hoge hartslag,benauwd.Vriend heeft huisarts gebeld,die stuurde een ambu,adrenaline spuit erin en toen begon het weer af te nemen.Het leek op zo'n allergische reaktie die ik eerder op medicijnen had maar ik had niks op,ook niks anders gegeten dan normaal.Nu lig ik bij te komen op bed,voel me nog heel raar.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje coetje wat een schrik! o_o Gelukkig hielp de adrenaline spuit.. echt raar dat je zo'n heftige reactie had terwijl je niets hebt gehad wat een allergische reactie zou kunnen oproepen. Word dit nog verder onderzocht? Want dat lijkt me toch wel gewenst nu.
Alle reacties Link kopieren
Wat vreemd weer coetje rare dingen maak jij mee .ka het door de stress komen?
Hoop dat het nu weer beter gaat, ❤️

Dank voor de knuffel Liz.jij krijgt er ook een van mij :hug: denk dat jij m ook wel nodig hebt ..

Ik dacht appeltaart heeft vast trek in appeltaart.maar nee hoor boerenkool😄

Liz krijg je morgen ook n cadeautje? Of alleen n etentje kartoffel salade met bockworst doen ze veel op het werk of is dat intussen veranderd.?

Fijne avond allen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Kartoffelsalat met Bockwurst heb ik nog nooit gehad op de kerstviering, altijd een gewoon buffet zoals we die in nl ook kennen. Als we een cadeautje/pakket krijgen dan ws niet morgen, de jaren dat we dat gehad hebben kregen we het altijd de 23e of de laatste werkdag voor kerst als de 23e in het weekend valt. We hebben vandaag wel een Nikolaus zakje van kinder gehad met 2 chocosticks voor chocolademelk en 2 theezakjes erbij, en we krijgen elk jaar een kerstbonus bij ons loon van november :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat ooit mee gemaakt in Duitsland .was ook met n paar mensen maar denk dat ze zich er n beetje gemakkelijk vanaf hebben gemaakt .
Kerstbonus is wel fijn .👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Was dat ms op heilig abend prive bij mensen thuis? Dat is nl wel een traditie in veel duitse families weet ik.
Alle reacties Link kopieren
Nee dat niet .ik hielp in n winkel als oproephulp.was best leuk en gezellig .
Heb ook ooit al vakantiewerk gedaan in n Bakkerswinkel .maar dat ging mij niet zo goed af .🤪zat steeds met de vingers in de slagroom.toen werd er nog niet gewerkt met handschoentjes .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ach lieve Coetje, wat een schrik allemaal weer! :hug:

Chris, iedereen heeft zijn eigen leven, welke op sommige momenten ook gewoon eens k*t en dat mag zeker uitgesproken worden 😘

Lekker Liz dat je morgen niet hoeft te koken!

Lieve, hoe gaat het met jou? Kleine meid alweer beter?

Wij hebben zaterdag (klein 1.5 uur) met man sinterklaas gevierd. Voor ons allemaal een kleinigheidje, warme chocolademelk en kruidnoten. Was zo fijn!! :flirting:

Vanavond aten wij rodekool ovenschotel en voor de meisjes als toetje dubbelvla.

Nu nog een kopje thee en een chocolaatje en dan zo naar bed.

Dikke knuffel voor jullie!! :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
appeltaart schreef:
06-12-2022 15:24
op een dag als vandaag heb ik toch wel heel veel zin in boerenkool, gewoon simpel aardappelen, boerenkool, worst ( eventueel vega ) en wat jus.

Heerlijk hè, zo simpel, zo lekker.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Viva dat kleine sinterklaas feestje❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Viva wat heerlijk dat jullie samen sinterklaas hebben gevierd :heart:
Chris ik moest lachen om jouw verhaal over de bakker, nu weten we ook wanneer ze op Het idee zijn gekomen om handschoentjes te gaan gebruiken :lol:
Ik zag dat jij jouw avatar al in kerststemming hebt en dacht dan kan ik de mijne ook wel alvast gebruiken ;-) mag al wel toch?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Dat kan zeker al Liz,gezellig in de kerststemming.

Viva,dat klinkt fijn jullie Sintviering❤

Ik werk thuis en moet straks even langs de huisarts.
Ontbijt koffie en een cracker met kaas.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen denk dat wij straks even naar Duitsland gaan boodschappen doen.
Moet zo nog ontbijten .ik sta niet al te vroeg op tegenwoordig .

Leuk liz Hanna ook in kerstsfeer .na de Sint mag dat .en doe je het voor de Sint mag het ook. 😀

Fijne dag allen en n knuffel :hug: voor jullie allemaal .
Fijne dag . :heart:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Coetje doe je rustig aan alsjeblieft, ben benieuwd wat de huisarts zegt.

Chris veel plezier in Duitsland, lekker er even uit.

Liz, zeker mag je avatar nu in kerstsfeer, voor je het weet is kerst alweer voorbij.

Dank voor jullie ❤️!! Was echt heel fijn zo samen.

Lunch is hier een kom romige champignonsoep en een bruine boterham met kaas. Ga zo even een luchtje scheppen en de benen strekken buiten.
Alle reacties Link kopieren
Nee we zijn thuis.man heeft bedacht dat ie vrijdag naar n dorp in Duitsland wil.daar naar is een of ander kerst gebeuren. En ik pas mij wel weer aan .neem ik vrijdag ook mijn boodschappen mee.
Heb de ramen gezeemd en planten verzorgd ook blij dat dat weer klaar is .
Had de lid cactussen vol op in bloei.hoop dat ie voor de Kerst nog n keer in bloei komt ..
En twee amaryllis die moeten nog gaan bloeien .
Straks eten we n kroketje met brood .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Vandaag wordt mijn middelste 21🥳
Ik ga even werken en vanaf vanmiddag druppelt de visite binnen.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven