Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het zeker coetje .ik neem aan dat ze jouw bloeddruk ook in de gaten houden.

Bij mij was dat herseninfarct ook n combinatie van factoren en daar zat stress zeker bij. Hoge bloeddruk .cholesterol te hoog en nog n paar dingen en toen ging het zo maar fout . pas op je zelf❤️
Fijne avond .allen en voor straks lekker slapen .😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Bloeddruk was goed Chris,volgens mij waren andere bloedwaarden ook goed.Daar is iig niks over gezegd.
Ik ben wel enorm geschrokken,iedereen hier thuis,en ik doe zeker rustig aan!
Vandaag dus thuis werken en verder zo weinig mogelijk😀
Ontbijt koffie en 2 crackers met rauwe ham.
Tot later!
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Zoals jullie merken, wordt het forum wat trager en daarom gaan we weer wat meer letten op de grootte van topics. Dit topic is de 3000 postings al ver voorbij, dus ik wil jullie verzoeken om een nieuwe te openen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Vivaforum.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .
Ik begin de dag rustig overleg straks tijdens het ontbijt wel even wat ik ga doen en of ik uberhaupt iets ga doen .
Kom mij later wel weer melden
Fijne dag ❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Lees nu de postvan de moderator dus dat gaat iemand straks maar dipoen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik meld me ook weer! Druk, maar gezellig weekend gehad: ik deed met mijn wandelvriendin mee aan de Egmond Wandel Marathon.

Ik hoop dat je je echt rustig houdt, Coetje. Geef het vooral aan bij je baas als je het niet trekt met werken.

Ik houd ook niet zo van kou, Chris, maar heb dat (in combinatie met zon, welteverstaan) liever dan grijs en regen. Zo troosteloos vind ik dat!

Ben je een beetje opgeknapt, JoyAnna? Ik was het even vergeten, maar ik denk dat ik je vandaag even een pb doe.

Leuk om je weer te lezen, Lieveke.

Zwaai naar Viva en Liz.

Gisteren en vandaag lekker rustig thuis aan het werk. Het gereis vind ik best leuk, maar zo thuis is ook heerlijk; tussendoor even afwassen, boodschappen doen of een wandelingetje maken. Gisteravond moesten dochter en schoonzoon in Utrecht zijn en kwam kleindochter even bij mij. Meestal pas ik bij hen thuis op, dus het was wel makkelijk dat ze gebracht en gehaald werd. Vanochtend weer eens een eindje met de buurhond gelopen. Beest sprong zo enthousiast op me af dat ik er bijna van schrok :biggrin:
cookielover wijzigde dit bericht op 24-01-2023 10:47
0.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zal ik een nieuw topic openen? Zit toch achter de laptop. Iemand anders mag het uiteraard ook doen, hoor!
Alle reacties Link kopieren
Doe maar Cookie😀
Alle reacties Link kopieren
Ja cookie graag .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Komt voor elkaar!
Alle reacties Link kopieren
linkje naar het volgende topic:

eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-22/l ... ges/496193
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven