Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 13 (ZONDER SPOILERS)

01-12-2021 14:28 3014 berichten
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

De nieuwe reeks van Een huis vol begint op maandag 20 december bij KRO-NCRV op NPO 1: https://kro-ncrv.nl/speciale-kerstediti ... n-huis-vol

Gezinnen van het winterseizoen 2021:
- Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks). Oudste zoon Miguel en schoondochter Chayenna hebben inmiddels zelf een dochter.
- Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 9 kinderen en een roedel honden.
- Familie Cudogham: Voor de tweede keer zien we dit Amsterdamse gezin, bestaande uit moeder Cynthia, vader Iven en hun zeven kinderen.

Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook wel eens ter sprake komen:
- Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen.
- Familie Kraan, Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, met 9 kinderen.
- Familie Adema: het Bathmense gezin met de vierling en hun andere twee dochters
- Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
- Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
- Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
- Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.
anoniem_636f8b86cbe89 wijzigde dit bericht op 30-12-2021 11:12
8.66% gewijzigd
Linkjes naar vorige delen:

Deel 1 entertainment/een-huis-vol/list_messages/249622
Deel 2 entertainment/een-huis-vol-deel-2/list_messages/316491
Deel 3 entertainment/een-huis-vol-deel-3/list_messages/433888
Deel 4 entertainment/een-huis-vol-deel-4-zonde ... ges/454679
Deel 5 entertainment/een-huis-vol-deel-5-zonde ... ges/460340
Deel 6 entertainment/een-huis-vol-deel-6-zonde ... ges/465425
Deel 7 entertainment/een-huis-vol-deel-7-zonde ... ges/467050
Deel 8 entertainment/een-huis-vol-deel-8-zonde ... ges/470757
Deel 9 entertainment/een-huis-vol-deel-9-zonde ... ges/472685
Deel 10 entertainment/een-huis-vol-deel-10-zond ... ges/478528
Deel 11 entertainment/een-huis-vol-deel-11-zond ... ges/481519
Deel 12 entertainment/een-huis-vol-deel-12-zond ... ges/483065
HNT! :cheer2: :cheer2: :cheer2:
En een W.T.F.! :woa:



Als je dacht dat het niet erger kon bij Nadine, gebeurt er dit. Wauw gewoon. Mijn hart huilt voor de kinderen.
Alle reacties Link kopieren
What the Ef o_o
Dit topic wordt nog weirder met waargebeurde zaken dan het Barbie topic.
Je kon't altaid nog bakker worre
Echt bizar gewoon :mad:
Alle reacties Link kopieren
ps is iets minder erg maar wel onsmakelijk : leuk dat die kinderen het leuk vinden om een centje te verdienen met helpen in de zaak. Maar die letters maken zonder haarnetje, in gewone kleding .. ik zou evt nog handschoentjes aan willen zien bij de makers of een schepje of tang in de handen, voor ik zoiets bestel.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
makiko schreef:
01-12-2021 14:52
What the Ef o_o
Dit topic wordt nog weirder met waargebeurde zaken dan het Barbie topic.
Het is echt een soap, totaal losgeslagen dat stel, wat bezielt ze?
:hello:
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Romano pleurt het op zijn facebook en vraagt dan als mensen een oordeel vellen om een beetje respect voor zijn moeder.
Waar zijn in hemelsnaam die hulpverleners??
Kunnen ze de wifi niet platleggen of de zendmast, whatever. Laat dat joch toch niet op internet toe.
Hij is echt, zonder flauwekul, beperkt. Bescherm die jongen dan.
Het is echt veel wat zij op hun bord krijgen maar hij lokt zelf natuurlijk weer wat uit door dit op facebook te gooien.
Wat het plan is? Een nieuwe woning te krijgen? Geen geld te hoeven betalen aan de verhuurder omdat het niet netjes achtergelaten was? Donaties? Als dit een reality soap was had de zender er goud geld aan verdiend. Die mensen zijn de weg kwijt.
Ik ga wel een Huis Vol kijken hoor, kan niet alles volgen.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Jee dat is toch niet te geloven.
Steeds als je denkt het kan niet erger, maken zij het erger.
En al die andere deelnemende gezinnen blijven maar bevriend met deze familie.
Ik had me er al lang van gedistantieerd.
Ik vind het ook weer verdacht allemaal.
Die zoon weer met zijn verhaal in de media.
Romano gaf aan dat alle waardevolle spullen het huis al uit waren, maar dat er nog spullen van Michel in het huis lagen en foto's. Als je al weet je dat je moeder je laat zitten met die zooi, dan weet je toch ook dat die hoe dan ook het huis uit worden gehaald? Het is nu weg door brand, maar anders was er een opruimploeg gekomen, die alles hadden weggegooid.
Alle reacties Link kopieren
2 weken geleden hebben wij met alle oudere met pijn in ons hart ons oude huis afgesloten, wij hebben anderhalve maand het huis opgeruimd, omdat mijn moeder helaas niet meer wil terug keren naar Heerlen, en opzoek is naar een nieuwe woning, wat ik haar gun met de kleintjes❤️ en ben ik aan wachten om begeleid te kunnen gaan wonen en me eigen leven te beginnen,

het huis opgeruimd.. en dan laat je foto's liggen van je overleden vader?
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
01-12-2021 15:32
het huis opgeruimd.. en dan laat je foto's liggen van je overleden vader?
Lijkt me ook wat onwaarschijnlijk, maar het hele verhaal is natuurlijk bizar.
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
01-12-2021 15:32
2 weken geleden hebben wij met alle oudere met pijn in ons hart ons oude huis afgesloten, wij hebben anderhalve maand het huis opgeruimd, omdat mijn moeder helaas niet meer wil terug keren naar Heerlen, en opzoek is naar een nieuwe woning, wat ik haar gun met de kleintjes❤️ en ben ik aan wachten om begeleid te kunnen gaan wonen en me eigen leven te beginnen,

het huis opgeruimd.. en dan laat je foto's liggen van je overleden vader?
Daarom denk ik ook dat het niet waar is eerlijk gezegd. Ik denk dat hij op zoek is naar aandacht en steun en ik denk ook aan geld.
Snaky schreef:
01-12-2021 15:38
Daarom denk ik ook dat het niet waar is eerlijk gezegd. Ik denk dat hij op zoek is naar aandacht en steun en ik denk ook aan geld.
Met een verhaal over verloren foto´s hoopt hij op sympathie. Net als toen Kevin de fotoboeken gestolen zou hebben (geen idee of dat waar was).
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
01-12-2021 15:38
Daarom denk ik ook dat het niet waar is eerlijk gezegd. Ik denk dat hij op zoek is naar aandacht en steun en ik denk ook aan geld.
Dat is wel hun tactiek, zielig doen en bedelen, steeds weer de overleden vader erbij halen ….. cd’s vol foto’s? Hopelijk trapt niemand er meer in.
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
01-12-2021 15:38
Daarom denk ik ook dat het niet waar is eerlijk gezegd. Ik denk dat hij op zoek is naar aandacht en steun en ik denk ook aan geld.
Dit. Dat van die foto's moet een lulverhaal zijn om te bedelen. Dom dat zo'n zender dat dan oppikt.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Bizar weer dit!
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
01-12-2021 15:46
Met een verhaal over verloren foto´s hoopt hij op sympathie. Net als toen Kevin de fotoboeken gestolen zou hebben (geen idee of dat waar was).
Deze familie heeft een neus voor goedkoop sentiment dat scoort bij mensen die snel in zielige praatjes trappen.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Ook dat de mensen waar hij nu woont (dat zijn professionele hulpverleners!!) gewoon toestaan dat hij in de krant komt met een interview.
En staat er nu een mannelijk geslachtsdeel bij de buren op de schutting ??Afbeelding
Je zult er naast wonen, gevaarlijk.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
:woa: tis toch net een hele slechte soap
Hoi!
Wat freaking bizar man...
Alle reacties Link kopieren
Arme kinderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven