Mode & Beauty alle pijlers

Lelijke gulp jeans bij zitten

01-12-2021 21:03 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fwp:

Bij het kopen van nieuwe jeans ga ik altijd even zitten om te kijken hoe de gulp wordt. Wanneer dat omhoog steekt vind ik dat zo onflatteus en dan kijk ik verder. Maar nu heb ik een hele leuke jeans gevonden, die helaas dit probleem ook heeft, maar vroeg me af of er ook iets aan te doen is :lightbulb:

:rolling:
Daar let ik nou nooit op bij het kopen van een jeans.
Een maat groter kopen.
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
01-12-2021 21:17
Daar let ik nou nooit op bij het kopen van een jeans.
+1. Wist niet eens echt dat er broeken zijn waarbij dat anders is.
Alle reacties Link kopieren
Huh hoe komt een gulp omhoog? Opbollen ofzo? Als je mannenjeans draagt kan ik me er iets bij voorstellen, die hebben daar wat meer ruimte.
Broeken zonder gulp kopen. :idee:
Alle reacties Link kopieren
Broeken kiezen met hogere taille?
Alle reacties Link kopieren
Nooit meer gaan zitten? Maar ff serieus…in de ideale jeans kun je zowel zitten als bewegen. Maar of die bestaat? Ik heb jaren gewoond in Levi’s 501….tot ik dikker werd. Toen werd die owzowfijne spijkerbroek ineens een issue. Staand was er meer mogelijk dan zittend. Uiteindelijk koos ik voor de broek voor werk (casual, want geen direct contact met klanten), en dat was een andere dan voor uitgaan. Voor werk koos ik de broek die enigszins zakelijk was en comfortabel, en voor bv uitgaan een andere. Voornamelijk om hoe hij zat, was hij prettig genoeg voor zittend werk, of stond hij leuk genoeg als ik in de kroeg stond.
Dit hebben zoveel mensen bij zoveel broeken... Lijkt me nou echt iets om je niet druk om te maken.
Alle reacties Link kopieren
Deze jeans zit juist super comfortabel en heeft een hoge taille, maar de gulp wordt puntig in plaats van dat het gewoon op je lichaam aansluit. Ja, het is een damesjeans.

En nogmaals, ik begon niet voor niks met fwp :rolling:
is me letterlijk nog nooit opgevallen maar ik kijk nu naar beneden en inderdaad, de gulp doet dat. Ik zou die broek gewoon kopen, niemand kijkt naar je kruis als het goed is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven