Entertainment alle pijlers

Songfestival 2022 in Turijn, Italie

03-12-2021 19:47 2329 berichten
Alvast een Songfestivaltopic voor 2022. Er gaat een naam van een mogelijke Nederlandse inzending rond en Armin van Buuren is samen met Jaap Reesema af.


https://www.ad.nl/show/deze-naam-zingt- ... ~a8359590/
Alle reacties Link kopieren
Sund dat Armin en Jaap het niet zijn geworden. Denk dat dat best een goeie combi kan zijn! En ik vind de nummers van Jaap van de laatste tijd wel erg leuk. Van Lakshmi ken ik de muziek niet echt. Wat ik zo op spotify vind is veel van hetzelfde en niet mijn genre. Vind er weinig aan…
Laksmi is beter te pruimen dan Jaap en Armin. Vreselijk.
Ik ken die hele Lahksmi niet.
Koffieverkeerd schreef:
03-12-2021 20:28
Ik ken die hele Lahksmi niet.
Dat kan.
Lachse, goeie artiestennaam.
Partner van Vis nu toch?
Alle reacties Link kopieren
Jaap en Armin worden het niet hoor ik net op de radio.

Maan lijkt me het meest waarschijnlijk
Alle reacties Link kopieren
Ik vermoed, dat ze, na dat ontzettend dure, maar wel zeer geslaagde ESF vanuit Nederland (en wat deed Nikkie het goed), liever even geen winnaar hebben. Dus vrij grote kans dat ze gaan voor een onbekende, met een matig liedje, en dat ze dat dan wel promoten als nieuwe ster, met oog voor aanstormend talent enzo. Bedoel, Djangu was ook zoiets, twee keer een aanfluiting van een liedje. Maar die man kan echt wel zingen, en op zijn album staan echt wel tracks die je raken. Maar volgens mij was het doel toch vooral dat hij niet mocht winnen. En das gelukt, maar of hij zelf deelgenoot was van die strategie betwijfel ik.
Dat denk ik ook.

De eerste inzending is bekend, een rockband uit Bulgarije

https://www.ad.nl/show/met-dit-rocknumm ... ~adb21b0b/
Het klinkt nog best lekker ook! Ik denk dat landen nu vaker rock durven in te sturen.
Alle reacties Link kopieren
Koffieverkeerd schreef:
05-12-2021 17:23
Het klinkt nog best lekker ook! Ik denk dat landen nu vaker rock durven in te sturen.
Dat is al jaren zo. Hard rock hallelujah van Lordi won in 2006 al :) er zit elk jaar wel een wat steviger nummer tussen, of meerdere. Ik hou er wel van! Vind het beter dan al die zoetsappige ballads.
Alle reacties Link kopieren
https://www.nu.nl/songfestival/6171869/ ... rland.html

Het is dus S10 geworden, geen idee wie het is, ik moest meteen aan mijn Samsung S10 denken. Maar net op YT geluisterd en ze zingt best heel mooi. Ze zingt in het Nederlands trouwens en dat is de eerste keer na Sieneke. :facepalm:
mevrouwiglesias wijzigde dit bericht op 07-12-2021 16:30
14.19% gewijzigd
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Irregular_Choice schreef:
05-12-2021 19:27
Dat is al jaren zo. Hard rock hallelujah van Lordi won in 2006 al :) er zit elk jaar wel een wat steviger nummer tussen, of meerdere. Ik hou er wel van! Vind het beter dan al die zoetsappige ballads.
Vorig jaar vond ik echt top, ik hoop dat er dit jaar ook zoveel diversiteit is.
mevrouwiglesias schreef:
07-12-2021 16:28
https://www.nu.nl/songfestival/6171869/ ... rland.html

Het is dus S10 geworden, geen idee wie het is, ik moest meteen aan mijn Samsung S10 denken. Maar net op YT geluisterd en ze zingt best heel mooi. Ze zingt in het Nederlands trouwens en dat is de eerste keer na Sieneke. :facepalm:
Ik ken dat nummer " adem je in" . Dat is het enige. Dat zingen in het Nederlands vind ik geen goed idee. Maar ze doen dus wat ze met Duncan ook deden, door een relatief onbekende te sturen.
Irregular_Choice schreef:
05-12-2021 19:27
Dat is al jaren zo. Hard rock hallelujah van Lordi won in 2006 al :) er zit elk jaar wel een wat steviger nummer tussen, of meerdere. Ik hou er wel van! Vind het beter dan al die zoetsappige ballads.
Ik ook!
Alle reacties Link kopieren
Koffieverkeerd schreef:
07-12-2021 16:34
Ik ken dat nummer " adem je in" . Dat is het enige. Dat zingen in het Nederlands vind ik geen goed idee. Maar ze doen dus wat ze met Duncan ook deden, door een relatief onbekende te sturen.
En ook Jeangu Macrooij was onbekend voor het grote publiek.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
mevrouwiglesias schreef:
07-12-2021 16:46
En ook Jeangu Macrooij was onbekend voor het grote publiek.
O ja!
Alle reacties Link kopieren
Koffieverkeerd schreef:
05-12-2021 17:23
Het klinkt nog best lekker ook! Ik denk dat landen nu vaker rock durven in te sturen.
Rock is er eigenlijk altijd wel, maar dat is gewoon ook niet altijd goed. Vaak zie je ook dat er altijd landen zijn die kijken naar het winnende land van het jaar daarvoor en daar hun inzending op af stemmen.

S10 ken ik niet, in Nederlands zingen is wel een groot risico.
Ik vind het wel wat. Of gaat winnen? Neh, maar vind wel anders en fris en hip.
Alle reacties Link kopieren
Ik :heart: S10.
Alleen al om wie ze is...
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
FeeLucifer01 schreef:
07-12-2021 17:11
Ik vind het wel wat. Of gaat winnen? Neh, maar vind wel anders en fris en hip.
Je kent het lied toch nog niet waar ze mee naar Turijn gaat?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
mevrouwiglesias schreef:
07-12-2021 17:22
Je kent het lied toch nog niet waar ze mee naar Turijn gaat?
Heb het over de artiest.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het leuk dat S10 meedoet. Ik ken haar nummer 'Adem je in' al. Zij is wel een goede artieste. En ik vind het wel echt leuk dat er weer Nederlandstalig meedoet. Afgelopen jaar vond ik het geweldig dat er zoveel niet Engelse nummers in de top 5 stonde (4 van de 5). Ik hou van authentiek. En dat is S10.
Ben heel benieuwd naar het liedje.
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel over het Nederlands. Bij sommige landen klinkt het mooi als ze in de eigen taal zingen. Frans bijvoorbeeld vind ik prachtig! Maar dat heb ik met Nederlands niet. Is gewoon niet echt een mooie taal, net zoals Duits. Dan hoor ik toch liever Engels.
Alle reacties Link kopieren
S10, tof! Heel leuk :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven