Coronavirus COVID-19 alle pijlers

De grote wappen draad 2022

02-01-2022 10:41 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laten we 2022 beginnen met een draad over wappies
Gewoon een luchtige draad om even stoom af te blazen als je weer een complot theorie of iets anders tegen komt van "wakker Nederland"

Ik trap af

Afbeelding

Opper wappie Raisa Blommestijn begon 2022 goed met deze tweet.
Ze is ongeveer een dag "trending" geweest zoveel kritiek kreeg ze.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Deze was ook leuk, uiteraard waren de wappies woest over de oudejaarsconference van Peter Pannekoek, ze wentelden zich in hun slachtofferrol.



Afbeelding
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Een Facebook wappie:

Nee hoor. Kan echt geen kwaad die mondkapjes. Ze zijn niet schadelijk voor je gezondheid.
Vanaf dat we ze op moeten heb ik elke dag een bloedneus gehad.
2 weken thuis gezeten vanwege corona. Geen enkele keer een bloedneus gehad.
Gisteren en vandaag een paar uur gewerkt met zo'n smoelenlap. En BINGO.
Weer volop bloedneuzen. Lekker al in de auto op weg naar huis dus het enige waar ik bij kan.... die smoelenlap. Is ie vandaag toch nog ergens goed voor.
Dit is Niet van mij, maar van een bekende.

Foto erbij met bloed aan de buitenkant en elastieken van het mondkapje
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
LoveDobby schreef:
02-01-2022 10:54
Een Facebook wappie:

Nee hoor. Kan echt geen kwaad die mondkapjes. Ze zijn niet schadelijk voor je gezondheid.
Vanaf dat we ze op moeten heb ik elke dag een bloedneus gehad.
2 weken thuis gezeten vanwege corona. Geen enkele keer een bloedneus gehad.
Gisteren en vandaag een paar uur gewerkt met zo'n smoelenlap. En BINGO.
Weer volop bloedneuzen. Lekker al in de auto op weg naar huis dus het enige waar ik bij kan.... die smoelenlap. Is ie vandaag toch nog ergens goed voor.
Dit is Niet van mij, maar van een bekende.

Foto erbij met bloed aan de buitenkant en elastieken van het mondkapje

Hij is grandioos :-D
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Ex van vriendin die ouderschapsplan van hun kind wil aanpassen op eventuele volgende vaccinaties. Ze zou dan giftig zijn en niet blootgesteld mogen worden aan hun kind...dit nav haar op stapel staande booster.

Oh en bovendien zou HIJ de volledige voogdij moeten krijgen aangezien zij er volgend jaar toch niet meer is...want gevaccineerd.

Ja..een Veilig Thuis melding is reeds gedaan.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
sprokkelientje schreef:
02-01-2022 11:16
Ex van vriendin die ouderschapsplan van hun kind wil aanpassen op eventuele volgende vaccinaties. Ze zou dan giftig zijn en niet blootgesteld mogen worden aan hun kind...dit nav haar op stapel staande booster.

Oh en bovendien zou HIJ de volledige voogdij moeten krijgen aangezien zij er volgend jaar toch niet meer is...want gevaccineerd.

Ja..een Veilig Thuis melding is reeds gedaan.

Maar ze laat zich wel vaccineren :-o
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
sprokkelientje schreef:
02-01-2022 11:16
Ex van vriendin die ouderschapsplan van hun kind wil aanpassen op eventuele volgende vaccinaties. Ze zou dan giftig zijn en niet blootgesteld mogen worden aan hun kind...dit nav haar op stapel staande booster.

Oh en bovendien zou HIJ de volledige voogdij moeten krijgen aangezien zij er volgend jaar toch niet meer is...want gevaccineerd.

Ja..een Veilig Thuis melding is reeds gedaan.
Jij zou mijn vriendin niet meer zijn als je dit verhaal zou delen op een forum. Ook niet als het anoniem is.
Alle reacties Link kopieren
Als je het zo leest houden we geen jongeren meer over.
En als je dan vraagt naar de cijfers uiteraard geen antwoord.



Afbeelding
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
02-01-2022 11:18
Maar ze laat zich wel vaccineren :-o
Ik moest m ook drie keer lezen maar volgens mij is in dit geval moeder niet wappie, maar vader. Vader wil ouderschapsplan herzien omdat moeder zich laat vaccineren en giftig zou zijn voor het kind. En vader wil dus volledige voogdij ivm deze situatie.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan1 schreef:
02-01-2022 11:18
Jij zou mijn vriendin niet meer zijn als je dit verhaal zou delen op een forum. Ook niet als het anoniem is.



Je moet je afvragen of je zulke - totaal gestoorde - exemplaren als vriendin wil.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Minik schreef:
02-01-2022 11:23
Ik moest m ook drie keer lezen maar volgens mij is in dit geval moeder niet wappie, maar vader. Vader wil ouderschapsplan herzien omdat moeder zich laat vaccineren en giftig zou zijn voor het kind. En vader wil dus volledige voogdij ivm deze situatie.


Och ................... Snap hem.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
hollebollegijs schreef:
02-01-2022 11:24
Je moet je afvragen of je zulke - totaal gestoorde - exemplaren als vriendin wil.
Het gaat toch over de ex van een vriendin?
Zo niet dan ben ik het met je eens.
Alle reacties Link kopieren
Deze antiwapper hoopt het nieuwe jaar moderner in te gaan.
Na twee Pfizers is zojuist Moderna in me gespoten.
:)
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan1 schreef:
02-01-2022 11:27
Het gaat toch over de ex van een vriendin?
Zo niet dan ben ik het met je eens.

Klopt, ik snapte het eerst niet.

Vriendin is oke, ex is :bonk: :bonk:
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Deze komt van afgelopen mei, ik hoop dat jullie de herfst overleefd hebben.

Afbeelding
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
02-01-2022 11:23
Als je het zo leest houden we geen jongeren meer over.
En als je dan vraagt naar de cijfers uiteraard geen antwoord.



Afbeelding
Een gepensioneerde meneer die was ingehuurd, vroeg na het geduldig aanhoren van al die verhalen over overleden jonge kennissen van buren van neven:
' wat erg. Zijn er hier op school ook veel slachtoffers gevallen?'.

Geluid van krekels.
Alle reacties Link kopieren
LoveDobby schreef:
02-01-2022 10:54
Een Facebook wappie:

Nee hoor. Kan echt geen kwaad die mondkapjes. Ze zijn niet schadelijk voor je gezondheid.
Vanaf dat we ze op moeten heb ik elke dag een bloedneus gehad.
2 weken thuis gezeten vanwege corona. Geen enkele keer een bloedneus gehad.
Gisteren en vandaag een paar uur gewerkt met zo'n smoelenlap. En BINGO.
Weer volop bloedneuzen. Lekker al in de auto op weg naar huis dus het enige waar ik bij kan.... die smoelenlap. Is ie vandaag toch nog ergens goed voor.
Dit is Niet van mij, maar van een bekende.

Foto erbij met bloed aan de buitenkant en elastieken van het mondkapje
Waarschijnlijk wat slordig de mcnuggets met saus gegeten :-D
Alle reacties Link kopieren
Ook een van Facebook

Anti vaccer was op de eerste hulp geweest met haar moeder.
Nou moeder moest gegipst worden (was gevallen) dus "onze speurneus" was op onderzoek gegaan naar coronapatiënten.

1.5 uur door het ziekenhuis gelopen en dat WAS HELEMAAL LEEG geen patiënten, geen doctoren, geen verpleegkundigen niets, niets, niets.


Uiteraard GEEN foto's :-D

Conclusie: WE WORDEN BELAZERD (er is geen pandemie)

Het allermooiste was dat er geen enkele kritische vraag volgde van : Waar zijn de foto's , hoe kom je van de gipskamer op ALLE afdelingen etc.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Allemachtig.. zijn er nog nog steeds niet genoeg van dit soort topics? :yawnee:
.
watdachtjehiervan1 schreef:
02-01-2022 11:18
Jij zou mijn vriendin niet meer zijn als je dit verhaal zou delen op een forum. Ook niet als het anoniem is.
Hoe dat zo?
Alle reacties Link kopieren
Deze blijft ook leuk.



Afbeelding
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Ttroeteltje schreef:
02-01-2022 12:03
Hoe dat zo?
Omdat ik mijn verhaal niet terug wens te lezen op een forum.
Alle reacties Link kopieren
Ik was zaterdag op een feestje waar nogal wat wappies aanwezig waren. Op een gegeven moment ging het over het vuurwerkverbod en toen werd er in het Duits gepraat en "Heil Hitler" geroepen. Daarna kwam al snel de vergelijking met joden, dat anti-vaxers de nieuwe joden zijn. Er werd ook uitvoerig besproken hoe ze aan een valse qr-code gingen komen (via een bevriende dokter) want het was allemaal bullshit.

Dat van die Joden, echt hoe krijg je het je strot uit.
Weltschmerz!
Niet te missen hoor.

Twee volwassen mensen die elkaar proberen wijs te maken dat er al bijna 500.000 doden zijn gevallen ten gevolge van de vaccinaties:
https://cafeweltschmerz.nl/videos/meer- ... k-boomsma/
Van 2:30-3:30 zie je ze elkaar aankijken van "ik weet dat het BS is, jij weet dat het BS is, maar als we dat erkennen valt ons levenswerk in duigen. Dus nog maar een half uur ermee door gaan."

Eerder bij Lubach werden twee andere Weltschmerzers al ontleed. Eentje daarvan loopt zelfs op een universiteit rond en het studentenblad dacht: laten we die eens open en kritisch interviewen. Wat ze zelf ook pretendeert te doen bij anderen.
Dat werkt dus niet; dan lopen ze weg. Hypocrisie ten top.
https://www.advalvas.vu.nl/verhalen/we- ... ale-wereld

Dit geheel in lijn met überwappie Janet Ossebaard die samen met Lange Frans de moord op Mark Rutte suggereerde:
https://m.youtube.com/watch?v=8pbtSn5Ha5g
Alle reacties Link kopieren
GelaarsdeKat schreef:
02-01-2022 12:15
Ik was zaterdag op een feestje waar nogal wat wappies aanwezig waren. Op een gegeven moment ging het over het vuurwerkverbod en toen werd er in het Duits gepraat en "Heil Hitler" geroepen. Daarna kwam al snel de vergelijking met joden, dat anti-vaxers de nieuwe joden zijn. Er werd ook uitvoerig besproken hoe ze aan een valse qr-code gingen komen (via een bevriende dokter) want het was allemaal bullshit.

Dat van die Joden, echt hoe krijg je het je strot uit.
Ik snap eerder niet dat jij op dat feestje bent gebleven??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven