Entertainment alle pijlers

The voice of Holland 2022

04-01-2022 18:25 217 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vrijdag begint de voice weer :cheer:

Nieuw in de jury is Glennis,is niet mijn ding maar ik geef het een kans.

Nog meer mensen die gaan volgen ?
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
ldp schreef:
17-01-2022 14:08
O ja echt vreselijk verschrikkelijk zeg! Heb je geen kans om een financieel uitgemolken b-ster te worden!! Echt wat een leed brengt dit allemaal te weeg zeg! Een vergeten groep die onterecht veel te weinig aandacht krijgt voor wat hun is aangedaan.
Ach, en die slachtoffers door de jaren heen. Boeiend.
Alle reacties Link kopieren
FemiTrut schreef:
17-01-2022 14:10
Ach, en die slachtoffers door de jaren heen. Boeiend.
Nee joh, wat maakt dat uit. Er zijn mensen die nu niet de kans krijgen om in de derde ronde af te vallen. Dat moet je niet onderschatten!
Alle reacties Link kopieren
Hoezo eigenlijk ook "cleane kandidaten"? Het punt is nou niet bepaald het feit dat de kandidaten er een potje van maken he.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
16-01-2022 21:44
Het is algemeen bekend dat in de televisiewereld er wel vaker sex wordt gegeven in ruil voor wat extra privileges. Niet voor niets schieten bepaalde zangeressen ineens als een raket omhoog.

Maar laten we donderdag even afwachten.
Dan heeft Maan hard gewerkt in ieder geval als je alles mag geloven.
Alle reacties Link kopieren
Wat een nare reacties hier
Alle reacties Link kopieren
lila01 schreef:
17-01-2022 17:33
Wat een nare reacties hier
Terwijl het onderwerp zich uitstekend leent voor een gezellig keuveltje.
Alle reacties Link kopieren
Jij bevestigt mijn opmerking nog even
Alle reacties Link kopieren
lila01 schreef:
17-01-2022 19:02
Jij bevestigt mijn opmerking nog even
Geen dank.
Alle reacties Link kopieren
Pelle schreef:
17-01-2022 14:01
https://www.nu.nl/the-voice/6178650/lin ... voice.html

Linda de Mol verbreekt relatie met Jeroen Rietbergen.

Triest voor de slachtoffers en
Ook ontzettend triest voor Linda de Mol.

Ze heeft een paar jaren geleden grote twijfels over hun relatie gehad nadat hij een andere dame of dames had lastig gevallen. Hij kreeg uiteindelijk nog een kans, ging in therapie, en verknoeid het dan gigantisch met mistoestanden achter de schermen bij de Voice.

Spijt? Spijt omdat het is uitgekomen. Als het niet was uitgekomen was hij gewoon door gegaan.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Vraag me alleen of het wel allemaal goed gaat met Albert van Linde hij haalt zaken door elkaar en roept van allerlei beschuldigingen op tv over Huberto tam.
Alle reacties Link kopieren
De meiden die dit hebben moeten meemaken staan er ijzersterk in nu ze wat ouder zijn dit gaat zeker een staartje krijgen.
Alle reacties Link kopieren
lila01 schreef:
16-01-2022 20:01
En waarom zo fel?
Je kunt zijn verklaring gewoon online lezen hè?
Het is niet dat ik het verzin :)
Ik trek mijn (te felle) opmerkingen in en wil sorry zeggen.
Ik was in het begin zoo verbaast en kon me er niks bij voorstellen. Nu is er een beerput open, alhoewel ik dubbele gevoelens heb nadat ik de aflevering van Beau heb gezien waarin de 2 dames hun verhaal deden. Ik moet toegeven dat ik uit het tijdperk kom dat je, als vrouw op het werk, elke dag wel een opmerking kreeg. Misschien heb ik eelt op mn ziel of ben ik gewoon heel nuchter. Ik heb de heren altijd van stevig repliek gediend. Ik kan me mijn eerste rijlessen als 18-jarige nog levendig voor de geest halen (jaren 80). de instructeur zat doorlopend aan mijn benen en een enkele keer "toevallig" aan mijn borsten als hij de gordel goed wilde leggen. Ik heb het thuis verteld en mijn vader heeft de betreffende meneer gebeld en gezegd dat hij in de kak kon zakken en dat ik niet meer bij hem zou lessen. Het heeft me niet geschaad, juist sterker gemaakt... uiteraard ook door de lieve reactie van mijn ouders.
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
20-01-2022 11:31
Ik trek mijn (te felle) opmerkingen in en wil sorry zeggen.
Ik was in het begin zoo verbaast en kon me er niks bij voorstellen. Nu is er een beerput open, alhoewel ik dubbele gevoelens heb nadat ik de aflevering van Beau heb gezien waarin de 2 dames hun verhaal deden. Ik moet toegeven dat ik uit het tijdperk kom dat je, als vrouw op het werk, elke dag wel een opmerking kreeg. Misschien heb ik eelt op mn ziel of ben ik gewoon heel nuchter. Ik heb de heren altijd van stevig repliek gediend. Ik kan me mijn eerste rijlessen als 18-jarige nog levendig voor de geest halen (jaren 80). de instructeur zat doorlopend aan mijn benen en een enkele keer "toevallig" aan mijn borsten als hij de gordel goed wilde leggen. Ik heb het thuis verteld en mijn vader heeft de betreffende meneer gebeld en gezegd dat hij in de kak kon zakken en dat ik niet meer bij hem zou lessen. Het heeft me niet geschaad, juist sterker gemaakt... uiteraard ook door de lieve reactie van mijn ouders.
Ik heb dat ook wel een beetje hoor, gehard door het werken als vrouw in een mannen wereld !
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren
Maar wat moeten we nu morgen avond ?
Er ontstaat een gat, dat andere programma wat er voorin de plaats komt is geen hol aan :biggrin:
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren
Ik*ben*ik schreef:
20-01-2022 11:56
Ik heb dat ook wel een beetje hoor, gehard door het werken als vrouw in een mannen wereld !
Ja he.... en daarmee zeg ik niet dat iedereen die norm of standaard moet hanteren. En ik vind oprecht dat me-too veel goed heeft gedaan maar het spel moet vanuit gelijkwaardigheid gespeeld worden; de ‘begeerde’ heeft ook een rol en verantwoordelijkheid.

En even om de algemene discussie op te laden (dit staat buiten het Voice schandaal)...ik vind het soms oprecht moeilijk:
Waarom zijn vrouwen veelal leuk opgemaakt? Als basis is dit toch om gezien te worden, om aantrekkelijk te zijn? In eerste instantie voor zichzelf maar zeker ook voor de buitenwereld. Vrienden, collega's, mensen op straat. Als zo’n dame langskomt en de man kijkt ernaar en maakt een positieve opmerking, is dat dan altijd verkeerd? In de gehele natuur zijn mannen geïnteresseerd in de vrouw. Dat er door mannen soms ondoordacht gereageerd wordt kan door de vrouw als bezwaarlijk ervaren worden en zij moet dit ook kenbaar maken. We moeten meer openstaan voor elkaars natuurlijke aard. Als ik een leuke man tegenkom, goed gekleed en lekker geurend, kijk ik ook langer en indringender. Ik heb ook wel eens een opmerking gemaakt. Wat ruik je lekker of wat zie je er leuk uit. Mannen en vrouwen zijn geen robots en gevoelens mogen derhalve best getoond worden, doch altijd met respect voor elkaar, zodat niet alles als #MeToo gekenmerkt wordt.
TVP
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
20-01-2022 12:12
Ja he.... en daarmee zeg ik niet dat iedereen die norm of standaard moet hanteren. En ik vind oprecht dat me-too veel goed heeft gedaan maar het spel moet vanuit gelijkwaardigheid gespeeld worden; de ‘begeerde’ heeft ook een rol en verantwoordelijkheid.

En even om de algemene discussie op te laden (dit staat buiten het Voice schandaal)...ik vind het soms oprecht moeilijk:
Waarom zijn vrouwen veelal leuk opgemaakt? Als basis is dit toch om gezien te worden, om aantrekkelijk te zijn? In eerste instantie voor zichzelf maar zeker ook voor de buitenwereld. Vrienden, collega's, mensen op straat. Als zo’n dame langskomt en de man kijkt ernaar en maakt een positieve opmerking, is dat dan altijd verkeerd? In de gehele natuur zijn mannen geïnteresseerd in de vrouw. Dat er door mannen soms ondoordacht gereageerd wordt kan door de vrouw als bezwaarlijk ervaren worden en zij moet dit ook kenbaar maken. We moeten meer openstaan voor elkaars natuurlijke aard. Als ik een leuke man tegenkom, goed gekleed en lekker geurend, kijk ik ook langer en indringender. Ik heb ook wel eens een opmerking gemaakt. Wat ruik je lekker of wat zie je er leuk uit. Mannen en vrouwen zijn geen robots en gevoelens mogen derhalve best getoond worden, doch altijd met respect voor elkaar, zodat niet alles als #MeToo gekenmerkt wordt.
Ik vind dit een hele mooie toevoeging.
Ik vraag me af hoe zoiets als bij The voice tot stand komt.
Begint het met een geintje of een compliment? En dat stukje machtsmisbruik vind ik ook raar.
Ga jij dreigen ?ok prima...dan doe ik toch lekker niet meer mee.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven