Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 14 (ZONDER SPOILERS)

07-01-2022 09:52 3013 berichten
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen van het winterseizoen 2021:
- Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila, 11 kinderen, 1 kleinkind
- Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met va Johan en moe Janneke, 9 kinderen en 2 honden.
- Familie Cudogham: Amsterdamse gezin, bestaande uit moeder Cynthia, vader Iven en hun zeven kinderen.

Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen: Familie Nagelkerke, familie Kraan, familie Adema, familie Deijs, papa Jay, familie Baumgard en de familie Quaedackers.
anoniem_636f8b86cbe89 wijzigde dit bericht op 17-01-2022 17:17
32.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
tvp :proud:
Alle reacties Link kopieren
Juniper_ schreef:
07-01-2022 20:53
Nog een paar dagen genieten, schrijft soof. Hoezo, moeten die kinderen maandag niet naar school? Ik zou in ieder geval uiterlijk zaterdag naar huis gaan om zondag nog een dagje te acclimatiseren
Nee man. Jij kent duidelijk de kinderen Nagelkerke niet. Die hebben geen tijd nodig om te acclimatiseren.
Na de zomervakantie kwamen ze zondag laat in de avond thuis uit Spanje. Hup. Maandag weer naar school. Kreeg S toen ook opmerkingen over.
Toen gaf ze aan dat haar kinderen dat niet nodig hebben. Even wennen. Die kunnen hup zo van vliegtuig naar bed naar school.
Alles zodat S nog een dagje langer cocktails kan drinken.
Nina-tje schreef:
07-01-2022 21:01
Nee man. Jij kent duidelijk de kinderen Nagelkerke niet. Die hebben geen tijd nodig om te acclimatiseren.
Na de zomervakantie kwamen ze zondag laat in de avond thuis uit Spanje. Hup. Maandag weer naar school. Kreeg S toen ook opmerkingen over.
Toen gaf ze aan dat haar kinderen dat niet nodig hebben. Even wennen. Die kunnen hup zo van vliegtuig naar bed naar school.
Alles zodat S nog een dagje langer cocktails kan drinken.
Wilde juist hetzelfde schrijven. Dat was de vorige keer ook niet nodig nee.
Ik wilde net in het oude topic gaan schrijven of er vandaag nog updates waren.... Dacht al wat vreemd een hele dag geen posts. Dom was ik haha, gewoon een nieuw topic hier!!
Alle reacties Link kopieren
De Jelies hebben Borre laten castreren. Niet te vroeg juichen. Bella laten ze graag nog een keer dekken door een andere hond.

Ik ben even met mijn hoofd tegen de muur bonken.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Pingu schreef:
07-01-2022 21:35
De Jelies hebben Borre laten castreren. Niet te vroeg juichen. Bella laten ze graag nog een keer dekken door een andere hond.

Ik ben even met mijn hoofd tegen de muur bonken.
Niet.... ?? :facepalm: :nut:
Je kon't altaid nog bakker worre
Pingu schreef:
07-01-2022 21:35
De Jelies hebben Borre laten castreren. Niet te vroeg juichen. Bella laten ze graag nog een keer dekken door een andere hond.
Jezus zeg.
Alle reacties Link kopieren
Qua vrienden, alleen gezamenlijk natuurlijk. Je denkt toch niet dat Jan alleen naar de kroeg mag met een paar vrienden?
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
07-01-2022 19:56
Inderdaad net als vandaag weer de vangst van het dagje shoppen posten. Zadig en Voltaire tasje er tussen. Ik ben ook geen Primark of Shein fan maar ik vind dit zo onnodig opschepperig.
Ik denk dat hun gemiddelde fan, die merken nie ken.
Ik ken ze trouwens ook niet :$
Om met Shania Twain te spreken : that don't impress me much. Al draagt een aap een gouden ring...
Ik zou wèl graag een paar dagen in de Zon liggen, met een boek en iets lekkers :lol: . (Rustig, niet met een kudde kids om me heen) Maar zo te zien is het daar ook niet echt warm. Ze zitten in gebreide truien en jacks. Echt iets leuks, is er gewoon ook niet ? In elk geval niet om steeds terug naar toe te gaan. Er is bij de aankoop niet over nagedacht dat er naast papa en mana ook 8 kinderen zijn die ook vermaak willen, buiten schermpjes. Zeg nu eerlijk, wat is er nu, ècht leuk daar? Dan is die camping nog leuker voor de kinderen. Alleen de oudsten gaan zich daar weer vervelen, dat is dus een nadeel van een groot gezin zou Jan zeggen. Die Lagoon is leuk voor een weekje, maar dan heb je het wel gezien. Dat opa en oma er tot rust komen snap ik wel.
Ik vind het een miskoop. Uitzicht op zee, ja je ziet een streepje zee, als je over dat goedkoop gaas en struikjes kijkt.
Voor dit bedrag had ik, als ik zoveel kids had en persé een vakantiehuisje in de Zon wilde, een huis gekocht met zwembad, grote tuin met speeltoestellen, zandbak, vlakbij een toeristische plek met uitgaansmogelijkheden en waterparken of zo. Ik snap heel veel niet van die 2 mensen.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Nina-tje schreef:
07-01-2022 21:01
Nee man. Jij kent duidelijk de kinderen Nagelkerke niet. Die hebben geen tijd nodig om te acclimatiseren.
Na de zomervakantie kwamen ze zondag laat in de avond thuis uit Spanje. Hup. Maandag weer naar school. Kreeg S toen ook opmerkingen over.
Toen gaf ze aan dat haar kinderen dat niet nodig hebben. Even wennen. Die kunnen hup zo van vliegtuig naar bed naar school.
Alles zodat S nog een dagje langer cocktails kan drinken.
Beide ouders hebben ook nog een cruciaal beroep, niet te vergeten! Een paar dagen extra missen op school moet kunnen voor de kindjes, ze kunnen altijd nog bakker worden. Waarschijnlijk hadden ze er op gehoopt dat de scholen dicht bleven. Of bedoelt ze met een paar daagjes letterlijk die twee dagen nog . Jan kan ze Maandag naar school brengen of opa.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Pingu schreef:
07-01-2022 21:35
De Jelies hebben Borre laten castreren. Niet te vroeg juichen. Bella laten ze graag nog een keer dekken door een andere hond.

Ik ben even met mijn hoofd tegen de muur bonken.
Tuurlijk. Nog een nest dieren op de wereld helpen. :-[
Die hebben geld geroken.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
07-01-2022 21:41
Jezus zeg.
Nou inderdaad,dat die er een stokje voor steekt.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Byrma schreef:
07-01-2022 22:14
Nou inderdaad,dat die er een stokje voor steekt.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
07-01-2022 22:14
Nou inderdaad,dat die er een stokje voor steekt.
:rofl: :rofl: :mad:
Snaky schreef:
07-01-2022 19:56
Inderdaad net als vandaag weer de vangst van het dagje shoppen posten. Zadig en Voltaire tasje er tussen. Ik ben ook geen Primark of Shein fan maar ik vind dit zo onnodig opschepperig.
Paupers shoppen in de uitverkoop 8-)
Alle reacties Link kopieren
Gravinnetje schreef:
07-01-2022 21:56
Qua vrienden, alleen gezamenlijk natuurlijk. Je denkt toch niet dat Jan alleen naar de kroeg mag met een paar vrienden?
Tuurlijk niet stel je voor dat er iemand anders met het goudhaantje vandoor gaat.
Alle reacties Link kopieren
HNT!! :popcorn:

even bijgelezen, heerlijk weer dat de navelkerkjes weer lekker zichzelf blijven en al onze oordelen bevestigen, ze lijken wel een karikatuur van zichzelf te worden. Sofie die met haar design bakje koffie en de shop-oogst op de foto staat. Jan die volgens traditie van zijn kinderen wil winnen in de competitie en als een kleuter grijnzend op de eerste plaats op het podium staat. Chagrijnige verveelde kinderen, elke avond alleen thuis. En natuurlijk op de valreep voor school thuis komen, ook gezellig als afsluiting van de kerstvakantie voor de thuisblijvende kindjes.
Alle reacties Link kopieren
Ach, de thuisblijvende kindjes hebben de tijd van hun leven. Die geven er niks om als hun ouders straks weer thuis zijn.
't Is al met al een heel gedoe
Gravinnetje schreef:
07-01-2022 21:56
Qua vrienden, alleen gezamenlijk natuurlijk. Je denkt toch niet dat Jan alleen naar de kroeg mag met een paar vrienden?
Ja maar dan ook alleen Rifke en haar man en dan die twee mannen die voor de kerstversiering zorgen. Daar gaan ze ook wel een enkele keer mee uit eten. En Rifke en haar man is ook alleen met speciale gelegenheden zoals oud en nieuw.
Alle reacties Link kopieren
Mijn hemel. Die derde foto op FB. Bij die parkeerautomaat. Schiet ze die met haar reet ofzo?
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
07-01-2022 22:12
Tuurlijk. Nog een nest dieren op de wereld helpen. :-[
Die hebben geld geroken.
Dat denk ik dus ook! 9 pups verkocht.
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
07-01-2022 23:02
Dat denk ik dus ook! 9 pups verkocht.
In deze tijd levert dat een leuke cent op :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Pingu schreef:
07-01-2022 22:58
Mijn hemel. Die derde foto op FB. Bij die parkeerautomaat. Schiet ze die met haar reet ofzo?
Zoiets denk ik! :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Arnica25 schreef:
07-01-2022 23:10
In deze tijd levert dat een leuke cent op :facepalm:
Arme hond. Ik vind de Jelies ook helemaal niet leuk meer, wat een ego’s.
't Is al met al een heel gedoe
Expreszo* schreef:
07-01-2022 22:39
Paupers shoppen in de uitverkoop 8-)
:worship:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven