Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 14 (ZONDER SPOILERS)

07-01-2022 09:52 3013 berichten
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen van het winterseizoen 2021:
- Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila, 11 kinderen, 1 kleinkind
- Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met va Johan en moe Janneke, 9 kinderen en 2 honden.
- Familie Cudogham: Amsterdamse gezin, bestaande uit moeder Cynthia, vader Iven en hun zeven kinderen.

Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen: Familie Nagelkerke, familie Kraan, familie Adema, familie Deijs, papa Jay, familie Baumgard en de familie Quaedackers.
anoniem_636f8b86cbe89 wijzigde dit bericht op 17-01-2022 17:17
32.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Die caravan moeten ze wel wegdoen. Ze kregen hun zin niet met die overkapping.
Nu moeten de kids wel mee naar Spanje.
Of hebben ze geld nodig
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
08-01-2022 14:43
Alsjeblieft, met een persoonlijk bericht van Sofie erop. Jan heeft blijkbaar een bakflix opgenomen in Spanje schreef Soof laatst in de blog. Broodjes voor de avond dat hun persoonlijke ondergang kwam eten met zijn vriendin.

Afbeelding
Geweldig😀
Teva1979 schreef:
08-01-2022 19:03
Die caravan moeten ze wel wegdoen. Ze kregen hun zin niet met die overkapping.
En ze hebben zich ook niet echt positief uitgelaten over de camping. Dus nu afbreken en de caravan in de verkoop geeft de minste verlies. Minste gezichtsverlies (want hoe kunnen ze zich daar nou ooit nog vertonen) en de minste financiële verlies.
Ze hadden toch een jurist erop gezet? :A:
Of hadden ze een van die briljante volgers gevraagd? Die waren er toch heel zeker van dat ze een goede zaak hadden?
Alle reacties Link kopieren
Expreszo* schreef:
08-01-2022 19:43
Ze hadden toch een jurist erop gezet? :A:
Of hadden ze een van die briljante volgers gevraagd? Die waren er toch heel zeker van dat ze een goede zaak hadden?
Haha ja dat was ook zo gênant weer.
Dat ze tips vroegen aan Helma en Sandra etc.
Alle reacties Link kopieren
"Hallo, wai zaint de Nagelkerkjes."
Alleen daar dachten ze al mee weg te komen.
Daar kan die camping niet aan beginnen, dan komt de volgende ook, die wat wil bouwen of neerzetten. Een bittere pil om niet altaid je zin te kraige.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
08-01-2022 19:49
Haha ja dat was ook zo gênant weer.
Dat ze tips vroegen aan Helma en Sandra etc.
Nou ben ik wel nieuwsgierig naar dat advies.Ik weet wel dat er mensen zeiden dat zij de camping " beroemd" gemaakt hadden. :hihi:
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Benieuwd wat voor smoesje ze straks gaan bedenken waarom ze de stacaravan verkopen. Want ze gaan natuurlijk never nooit toegeven hoe het echt zit
Alle reacties Link kopieren
remedialteacher schreef:
08-01-2022 21:07
Benieuwd wat voor smoesje ze straks gaan bedenken waarom ze de stacaravan verkopen. Want ze gaan natuurlijk never nooit toegeven hoe het echt zit
We hebben nu meer middelbare en die zijn de camping ontgroeid?
Sneu voor de basisschoolige.

Romano meldt dat zijn moeder 'af is' van Kevin.
Ik had ook niet verwacht dat ze samen in 1 cel zouden zitten. Als ze echt van hem af zou zijn, zou ze dan niet het hele foto en filmmateriaal van die kerel verwijderen? Of laten verwijderen door een van de dochters. Wat zou zij voor straf krijgen en zou zij haar kinderen nog 'terugkrijgen' ? Of ze echt van die Kevin wegblijft is ook nog maar de vraag.
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
08-01-2022 14:43
Alsjeblieft, met een persoonlijk bericht van Sofie erop. Jan heeft blijkbaar een bakflix opgenomen in Spanje schreef Soof laatst in de blog. Broodjes voor de avond dat hun persoonlijke ondergang kwam eten met zijn vriendin.

Afbeelding
:rofl:
Ik mis de zure matten er op.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
"de Corona" is ook binnengekomen bij familie Deijs.
Beterschap voor hun. Stefan is toch een van de oudste kinderen? Woont die nog thuis?
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
scottiewinkie schreef:
08-01-2022 21:46
We hebben nu meer middelbare en die zijn de camping ontgroeid?
Sneu voor de basisschoolige.

Romano meldt dat zijn moeder 'af is' van Kevin.
Ik had ook niet verwacht dat ze samen in 1 cel zouden zitten. Als ze echt van hem af zou zijn, zou ze dan niet het hele foto en filmmateriaal van die kerel verwijderen? Of laten verwijderen door een van de dochters. Wat zou zij voor straf krijgen en zou zij haar kinderen nog 'terugkrijgen' ? Of ze echt van die Kevin wegblijft is ook nog maar de vraag.
Ja op haar account staat ze nog met haar grote liefde. Laatst schreef iemand dat hij/zij dacht dat Nadine in een Blijf van mijn lijf huis zat dus niet meer in de gevangenis. Romano zegt, zeer tegen zijn gewoonte in, niet hoe het zit.
Alle reacties Link kopieren
Ivan Kraan staat Smacaroni te koken. Ik kan echt niks aantrekkelijks aan hem vinden.
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
08-01-2022 22:53
Ivan Kraan staat Smacaroni te koken. Ik kan echt niks aantrekkelijks aan hem vinden.
:rofl:

Ik ook niet. Hij is niet knap, maar dat hoeft niet per se. Ik vind hem vooral niet aantrekkelijk vanwege zijn uitstraling. Bokkig. Knorrig. Een energielek.
En smacaroni lijkt me de hel.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Zeg, jongens. De churrostent heeft ook belegde broodjes. Hoor.

En ze zijn weer wezen vreten met hun gladde vriendje. Eline zal wel weer hebben staan koken.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
En ja hoor, de Nagelverken gaan morgen nog genieten van hun laatste volle dag. Dat de kinderen maandag naar school moeten telt natuurlijk niet bij hun. Een extra dagje vreten en shoppen is natuurlijk veel belangrijker.
Alle reacties Link kopieren
En ik ken niemand die zoveel overwerkt als hij. Zelfs als je vrouw net is bevallen van jullie negende kind en je net weer gaat werken. Meteen overwerken.

Pingu schreef:
08-01-2022 22:57
:rofl:

Ik ook niet. Hij is niet knap, maar dat hoeft niet per se. Ik vind hem vooral niet aantrekkelijk vanwege zijn uitstraling. Bokkig. Knorrig. Een energielek.
En smacaroni lijkt me de hel.
Alle reacties Link kopieren
Lizzewis schreef:
08-01-2022 23:09
En ja hoor, de Nagelverken gaan morgen nog genieten van hun laatste volle dag. Dat de kinderen maandag naar school moeten telt natuurlijk niet bij hun. Een extra dagje vreten en shoppen is natuurlijk veel belangrijker.
Ik vraag mij af of ze überhaupt morgen naar huis gaan. Ik denk maandag pas omdat ze het over morgen laatste volle dag heeft.
Wordt natuurlijk weer goed gepraat onder het mom van cruciaal beroep.
Zo gemakkelijk om daarmee te schermen.
Ik ken persoonlijk echt niemand die het afgelopen jaar zoveel op vakantie zijn geweest dan zij. Ze zijn opgeteld iets van 7/8 weken in Spanje geweest afgelopen 12 maanden.
Alle reacties Link kopieren
Pingu schreef:
08-01-2022 23:07
Zeg, jongens. De churrostent heeft ook belegde broodjes. Hoor.

En ze zijn weer wezen vreten met hun gladde vriendje. Eline zal wel weer hebben staan koken.
Ja echt, alsof ze niet elke dag die vette stengels met suiker eten. Lekker hoor een paar als snack maar zij eten het elke dag als ontbijt..
En weer met die gladde aal van een Koen eten. Lekker zakelijke afspraak. Als de kinderen thuis zijn zet ze het niet meer online want er waagden enkele mensen kritiek te uiten.
Alle reacties Link kopieren
Ook alleen maar foto's van Jan en Junior.
Er zal wel weer heel toevallig een studiedag zijn op de schooltjes van de kindjes.
Alle reacties Link kopieren
Nina-tje schreef:
08-01-2022 23:13
Ik vraag mij af of ze überhaupt morgen naar huis gaan. Ik denk maandag pas omdat ze het over morgen laatste volle dag heeft.
Wordt natuurlijk weer goed gepraat onder het mom van cruciaal beroep.
Zo gemakkelijk om daarmee te schermen.
Ik ken persoonlijk echt niemand die het afgelopen jaar zoveel op vakantie zijn geweest dan zij. Ze zijn opgeteld iets van 7/8 weken in Spanje geweest afgelopen 12 maanden.
Morgen (laatste) vlucht, kindjes Maandag gewoon naar school. Geen flauwekul.
Het is ook alleen 'maar' (die arme) Madelief. Die 2 groten zitten in de examenklas? Ook niet ideaal, maar die zullen thuis ook niet om 21 uur in hun bed liggen op een laatste vakantiedag. En de jongste ligt morgen op kantoor bij mama of wil spontaan logeren bij oma.
En wat een pret: Junior zit met zijn emmer op een keienstrand. In een tuinbroek, vast uit de uitverkoop daar. Na dat hier werd gezegd dat die als student gekleed ging en niet lekker kon spelen in bloesje met stijve kraag.
Zij zijn de overtreffende trap van hun eigen parodie. Jan in zijn Koen outfit.
Maar zonder dit topic had het kind waarschijnlijk helemaal geen emmer en schep gehad deze vakantie. Later is hij ons dankbaar. Ik zal nog even een hint geven dat een verwarmd zwembad leuk is, of een speeltoestel in dat tuintje op zijn minst.
Ik kijk geen vlogs maar is er ook nog wat gedaan buiten dat karten, met Madelief en Junior? Iets wat past bij hun leeftijd of echt alleen snoepen/eten, meesjokken van terras naar terras en schermtijd?
Je kon't altaid nog bakker worre
Nina-tje schreef:
08-01-2022 23:13
Ik vraag mij af of ze überhaupt morgen naar huis gaan. Ik denk maandag pas omdat ze het over morgen laatste volle dag heeft.
Wordt natuurlijk weer goed gepraat onder het mom van cruciaal beroep.
Zo gemakkelijk om daarmee te schermen.
Ik ken persoonlijk echt niemand die het afgelopen jaar zoveel op vakantie zijn geweest dan zij. Ze zijn opgeteld iets van 7/8 weken in Spanje geweest afgelopen 12 maanden.
Floor zei ook niet in de vlog dat er daar niets te doen was zoals Sofie beweerde in de blog. Ze zei letterlijk in de vlog dat ze geen zin had om elke keer daar heen te gaan.
Snaky schreef:
08-01-2022 23:20
Ook alleen maar foto's van Jan en Junior.
Ja, Jan heeft een nieuwe outfit. Hij gaat steeds meer op gladde Koen lijken.

Edit, oh ik zie dat Makiko dat ook al schrijft :rofl:
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 08-01-2022 23:42
12.84% gewijzigd
Nope, verder geen vermaak voor de kinderen. Niets nada noppes. Vooral slenteren, shoppen en bankhangen. En J en S natuurlijk veel quality time met hun persoonlijke ondergang en zijn vriendin.
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 08-01-2022 23:43
80.05% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven