Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 14 (ZONDER SPOILERS)

07-01-2022 09:52 3013 berichten
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen van het winterseizoen 2021:
- Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila, 11 kinderen, 1 kleinkind
- Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met va Johan en moe Janneke, 9 kinderen en 2 honden.
- Familie Cudogham: Amsterdamse gezin, bestaande uit moeder Cynthia, vader Iven en hun zeven kinderen.

Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen: Familie Nagelkerke, familie Kraan, familie Adema, familie Deijs, papa Jay, familie Baumgard en de familie Quaedackers.
anoniem_636f8b86cbe89 wijzigde dit bericht op 17-01-2022 17:17
32.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Morningrose schreef:
08-01-2022 23:10
En ik ken niemand die zoveel overwerkt als hij. Zelfs als je vrouw net is bevallen van jullie negende kind en je net weer gaat werken. Meteen overwerken.
Zij brengt geen inkomen binnen, hij zal wel moeten? Een smoes ivm avontuurtje lijkt me ook niet ;)
Alles ziet er, als ik kijk, piekfijn en netjes uit daar.
Ik volg hun niet zo, ik heb wel een paar keer gezien dat hij met die kleintjes in de weer was, zo'n drama was het niet. Ik heb dat knorren natuurlijk niet gezien. Alleen in EHV.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
08-01-2022 22:37
Ja op haar account staat ze nog met haar grote liefde. Laatst schreef iemand dat hij/zij dacht dat Nadine in een Blijf van mijn lijf huis zat dus niet meer in de gevangenis. Romano zegt, zeer tegen zijn gewoonte in, niet hoe het zit.
Dat zou kunnen hij doet geheimzinnig dat hij niks mag zegen. Maar dan haal je toch die foto's etc. weg? Hij schrijft wel bij een foto, waar iemand opmerkt dat er 1 mist, ja Damian (die zat toen vast).
Heel eerlijk en Nederland weet het al. Maar het is toch niet iets om er bij te vermelden. Het is iets anders als (die zat in dienst) of (die was op vakantie)
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
makiko schreef:
08-01-2022 23:35
Morgen (laatste) vlucht, kindjes Maandag gewoon naar school. Geen flauwekul.
Het is ook alleen 'maar' (die arme) Madelief. Die 2 groten zitten in de examenklas? Ook niet ideaal, maar die zullen thuis ook niet om 21 uur in hun bed liggen op een laatste vakantiedag. En de jongste ligt morgen op kantoor bij mama of wil spontaan logeren bij oma.
En wat een pret: Junior zit met zijn emmer op een keienstrand. In een tuinbroek, vast uit de uitverkoop daar. Na dat hier werd gezegd dat die als student gekleed ging en niet lekker kon spelen in bloesje met stijve kraag.
Zij zijn de overtreffende trap van hun eigen parodie. Jan in zijn Koen outfit.
Maar zonder dit topic had het kind waarschijnlijk helemaal geen emmer en schep gehad deze vakantie. Later is hij ons dankbaar. Ik zal nog even een hint geven dat een verwarmd zwembad leuk is, of een speeltoestel in dat tuintje op zijn minst.
Ik kijk geen vlogs maar is er ook nog wat gedaan buiten dat karten, met Madelief en Junior? Iets wat past bij hun leeftijd of echt alleen snoepen/eten, meesjokken van terras naar terras en schermtijd?
:HA:
Snaky schreef:
08-01-2022 23:20
Ook alleen maar foto's van Jan en Junior.
En drank.
Het is duidelijk waar haar voorkeur ligt.

Oh, maar zij drinkt nooit.
:sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
Denken jullie dat Sofie hier meeleest?
Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat ze het doet.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
09-01-2022 00:07
En drank.
Het is duidelijk waar haar voorkeur ligt.

Oh, maar zij drinkt nooit.
:sarcastic:
Haha ja alles wat ze belangrijk vindt!
Ik denk het niet. Ze heeft het druk genoeg met wissen op hun sm kanalen.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
09-01-2022 00:12
Ik denk het niet. Ze heeft het druk genoeg met wissen op hun sm kanalen.
Ik kan niet wennen aan de term sm kanalen, bij de deelnemende gezinnen.
De vraag of de kindjes Maandag niet naar school hoeven, daar kan ze niet om heen. Het ligt niet aan ons dat we dat vreemd vinden.
Je kon't altaid nog bakker worre
makiko schreef:
09-01-2022 00:17
Ik kan niet wennen aan de term sm kanalen, bij de deelnemende gezinnen.
De vraag of de kindjes Maandag niet naar school hoeven, daar kan ze niet om heen. Het ligt niet aan ons dat we dat vreemd vinden.
Sorry :proud:
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
09-01-2022 00:07
En drank.
Het is duidelijk waar haar voorkeur ligt.

Oh, maar zij drinkt nooit.
:sarcastic:
Ah ja, dat ook. Je raakt zo gewend aan die dagelijkse foto's, dat gewenning optreedt.Was dat in een vlog of EHV die koelkast vol rode wodka en blikjes red bull? Waren van haar. Later bleef ze herhalen dat ze af en toe wat drinkt, heeel soms.
Moet zij weten, al drinkt ze elke dag een hele wijnkelder leeg. Het levert ook geen gevaar op verder, want ze brengt de kindjes niet zo vaak naar zwemles of school en kookt niet, past niet op, staat niet aan d achter de kassa etc. Maar zeg dan niet dat je bijna nooit drinkt.
Ik wil toch met iets van positiviteit afsluiten vandaag. Alleen negatief is saai, ik probeer wat positiviteit erin te brengen elke dag, vanaf nu. (Lang gestaard naar de foto's) wat is de aardbei mooi recht doorgesneden!
makiko wijzigde dit bericht op 09-01-2022 00:35
0.11% gewijzigd
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
makiko schreef:
09-01-2022 00:17
Ik kan niet wennen aan de term sm kanalen, bij de deelnemende gezinnen.
De vraag of de kindjes Maandag niet naar school hoeven, daar kan ze niet om heen. Het ligt niet aan ons dat we dat vreemd vinden.
En tot 3x tot reageert een van de simpele volgers met de opmerking dat de kinderen maandag gewoon naar school kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Expreszo* schreef:
08-01-2022 23:33
Er zal wel weer heel toevallig een studiedag zijn op de schooltjes van de kindjes.
Nummer 10 dit schooljaar…
makiko schreef:
09-01-2022 00:33
Ah ja, dat ook. Je raakt zo gewend aan die dagelijkse foto's, dat gewenning optreedt.Was dat in een vlog of EHV die koelkast vol rode wodka en blikjes red bull? Waren van haar. Later bleef ze herhalen dat ze af en toe wat drinkt, heeel soms.
Moet zij weten, al drinkt ze elke dag een hele wijnkelder leeg. Het levert ook geen gevaar op verder, want ze brengt de kindjes niet zo vaak naar zwemles of school en kookt niet, past niet op, staat niet aan d achter de kassa etc. Maar zeg dan niet dat je bijna nooit drinkt.
Ik wil toch met iets van positiviteit afsluiten vandaag. Alleen negatief is saai, ik probeer wat positiviteit erin te brengen elke dag, vanaf nu. (Lang gestaard naar de foto's) wat is de aardbei mooi recht doorgesneden!
:rofl:

Ach, ze zitten vast weer in een sterrentent met hun beste vrienden :heart:
Daar kenne ze da wel, zo´n aardbai rech doorsnaide.
Alle reacties Link kopieren
Om dan ook even iets positiefs te zeggen over de Nagelkerkjes. Ik vind die broek wel leuk bij Junior. Zo veel leuker dan die look A like pappa outfits.
Alle reacties Link kopieren
Expreszo* schreef:
08-01-2022 19:43
Ze hadden toch een jurist erop gezet? :A:
Of hadden ze een van die briljante volgers gevraagd? Die waren er toch heel zeker van dat ze een goede zaak hadden?
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ja, de broek is leuk, op de groei gekocht, zijn we ook niet gewend. Maakt hem wel weer jonger en ik weet dat dit raar klinkt, want hij is 3 maar als je die andere outfits gewend bent..
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Expreszo* schreef:
08-01-2022 23:33
Er zal wel weer heel toevallig een studiedag zijn op de schooltjes van de kindjes.
Ik heb in mijn broek geplast :rofl: Jij gaat door voor de wasmachine!!!

Ze hebben studiedag antwoord Sofie.
Wel vaak daar, in Ouwebos.
En dan de middelbare, bassischoolkids en de psz ???
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Het Markland heeft studiedag. Dat is de school van de oudste 4.
De Klinkert niet. Dat is de basisschool voor de jongste 3 meiden.
Er mag best wel eens een melding gedaan worden. Waarom die kinderen wel altijd vrij krijgen? Het is net kerstvakantie geweest en nog een week langer dan normaal ook nog eens. En de familie Nagelkerke moet weer een extra dag er bij hebben.
Alle reacties Link kopieren
Pingu schreef:
08-01-2022 22:57
:rofl:

Ik ook niet. Hij is niet knap, maar dat hoeft niet per se. Ik vind hem vooral niet aantrekkelijk vanwege zijn uitstraling. Bokkig. Knorrig. Een energielek.
En smacaroni lijkt me de hel.
En ik vind hem nog meer onaantrekkelijk door de manier waarmee hij hier meeschreef.
Snaky schreef:
08-01-2022 23:20
Ook alleen maar foto's van Jan en Junior.
Bizar toch.
Hie kun je nu op.valamtie zijn en niet 1 foto van de meiden maken?
Snaky schreef:
08-01-2022 22:53
Ivan Kraan staat Smacaroni te koken. Ik kan echt niks aantrekkelijks aan hem vinden.
Ik weet niet wat ik onsmakelijker vind: Ivan of Smacaroni.
Nina-tje schreef:
08-01-2022 23:13
Ik vraag mij af of ze überhaupt morgen naar huis gaan. Ik denk maandag pas omdat ze het over morgen laatste volle dag heeft.
Wordt natuurlijk weer goed gepraat onder het mom van cruciaal beroep.
Zo gemakkelijk om daarmee te schermen.
Ik ken persoonlijk echt niemand die het afgelopen jaar zoveel op vakantie zijn geweest dan zij. Ze zijn opgeteld iets van 7/8 weken in Spanje geweest afgelopen 12 maanden.
Oh, ik wel hoor. Er zijn veel meer mensen die zich niks aantrekken van codes of situaties.
Alle reacties Link kopieren
makiko schreef:
09-01-2022 00:33

Ik wil toch met iets van positiviteit afsluiten vandaag. Alleen negatief is saai, ik probeer wat positiviteit erin te brengen elke dag, vanaf nu. (Lang gestaard naar de foto's) wat is de aardbei mooi recht doorgesneden!
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Junior in die tuinbroek, ik zie ineens een dreumes/peuter (nu lijkt hij weer veel jonger dan zijn bijna 4 jaar), inclusief lege, niet begrijpende blik.

Je wordt toch kotsmisselijk van elke dag churros als ontbijt?
Snaky schreef:
08-01-2022 23:20
Ook alleen maar foto's van Jan en Junior.
Nah, ik zat het net te bekijken. Geen enkele foto van Madelief. Het lijkt wel of ze met z'n drieën weg zijn: Sofie, Jan en Junior.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven