Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 14 (ZONDER SPOILERS)

07-01-2022 09:52 3013 berichten
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen van het winterseizoen 2021:
- Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila, 11 kinderen, 1 kleinkind
- Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met va Johan en moe Janneke, 9 kinderen en 2 honden.
- Familie Cudogham: Amsterdamse gezin, bestaande uit moeder Cynthia, vader Iven en hun zeven kinderen.

Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen: Familie Nagelkerke, familie Kraan, familie Adema, familie Deijs, papa Jay, familie Baumgard en de familie Quaedackers.
anoniem_636f8b86cbe89 wijzigde dit bericht op 17-01-2022 17:17
32.26% gewijzigd
freekenkaat schreef:
01-04-2022 13:52
En dan ook alles een zakelijke bespreking noemen. Het gaat hier niet over de G7 -top of over een NAVO-overleg maar over de sprinkles op een paasei.
En daarmee niks denigrerends over detailhandel of wat dan ook maar maak t ook niet belangrijker dan t is zeg.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Pingu schreef:
01-04-2022 10:03
Zei ze dat?? Er is echt serieus iets mis met die vrouw.
Ja en daarna ging Jan uitgebreid vertellen dat er allemaal vervelende dingen waren geschreven onder de selfie van Sofie met een huilende Junior. Hij zei ook nog Sofie kon anders geen foto maken als ze Junior met 2 armen moest vasthouden.
Daar gaat het natuurlijk niet om. Waarom maak je een foto van je huilende kind en waarom zet je het ook nog online.

En wat ze aanhad ook witte laarzen wit kort jurkje het leek wel een dansmarieke
Alle reacties Link kopieren
in de vlog vertelde jan dat.
Alle reacties Link kopieren
Dolarde schreef:
01-04-2022 09:57
Het heeft iets verstikkends: weet je wel hoe alleen IK ben als jij op school bent? Jan vraagt tenminste: heb je het leuk gehad op school?
O_O
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Positieve nieuws van vandaag:

Sofie heeft gelukkig een nieuwe bovenkant van haar prachtige foeilelijke tulpen vaas gekocht/gekregen :pukey:
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
01-04-2022 16:02
Ja en daarna ging Jan uitgebreid vertellen dat er allemaal vervelende dingen waren geschreven onder de selfie van Sofie met een huilende Junior. Hij zei ook nog Sofie kon anders geen foto maken als ze Junior met 2 armen moest vasthouden.
Daar gaat het natuurlijk niet om. Waarom maak je een foto van je huilende kind en waarom zet je het ook nog online.

En wat ze aanhad ook witte laarzen wit kort jurkje het leek wel een dansmarieke
Oh wow. Zoveel 'druk' ligt er op een foto.
Alle reacties Link kopieren
Romano heeft iets gepost, wat foto's van la mama met wat kroost. Ze zit nog vast en in de Panorama van 20 April komt meer te staan. Als la mama vrij is dan gaan ze eerst genieten van elkaar en niks posten op Social media. Maar die is voorlopig niet vrij toch? (Meestal duurt dat niet langer dan 24 uur)
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
01-04-2022 16:02
Ja en daarna ging Jan uitgebreid vertellen dat er allemaal vervelende dingen waren geschreven onder de selfie van Sofie met een huilende Junior. Hij zei ook nog Sofie kon anders geen foto maken als ze Junior met 2 armen moest vasthouden.
Daar gaat het natuurlijk niet om. Waarom maak je een foto van je huilende kind en waarom zet je het ook nog online.

En wat ze aanhad ook witte laarzen wit kort jurkje het leek wel een dansmarieke
Echt? Ik ben nu geneigd om te gaan kijken.
Wat gehaaid van hem! Dit gaat me over de streep trekken. Vlog van vandaag?
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren
freekenkaat schreef:
01-04-2022 13:52
En dan ook alles een zakelijke bespreking noemen. Het gaat hier niet over de G7 -top of over een NAVO-overleg maar over de sprinkles op een paasei.
En daarmee niks denigrerends over detailhandel of wat dan ook maar maak t ook niet belangrijker dan t is zeg.
:HA: 😂
Ach zo voelt ze zich belangrijk. En zij moet dit allemaal op kantoor proeven. Ze heeft wel een punt om te willen beslissen wat er op de suikerbommen moet.
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren
Sorry, dat kuiken inpakpapier vind ik iets voor de verjaardag van een 2 of 3 jarige. Niet voor Pasen.. niet chic maar kinderachtig.
een èigen vàllei, een èigen vàllei
scottiewinkie schreef:
01-04-2022 18:42
Echt? Ik ben nu geneigd om te gaan kijken.
Wat gehaaid van hem! Dit gaat me over de streep trekken. Vlog van vandaag?
Gisteren.. Vandaag werd Noud even door het slijk gehaald. Dat ze WEER een mail hadden gehad over Noud zijn gedrag op school. Hij had zijn strafwerk niet gemaakt en was daardoor de les uitgestuurd. (vertelde Noud zelf) Ik heb wel vaker begrepen dat Noud niet echt lekker gaat in zijn gedrag. Sofie had geroepen dat hij binnen moest komen en dat hij gewoon was gaan voetballen. Nu mocht hij misschien niet naar de kermis, dat zal hem leren :devil: Al lieten ze doorschemeren dat hij toch wel mocht. Eindelijk een echte puber bij de bakkertjes :worship:
Sorry maisjes. Ik kon natuurlijk niet inloggen :rofl:

Ik open zo een nieuw topic!
Nieuw topic: entertainment/een-huis-vol-deel-15-zond ... ges/488829

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven