BOOS: aantijgingen tvoh

15-01-2022 12:26 3836 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeroen Rietbergen, bandleider tvoh en man van Linda de Mol, erkent de beschuldigingen en stapt op (zie twitter Tim Hofman).

Donderdag aflevering van #BOOS hierover op YouTube. Link naar het YouTube-kanaal van #BOOS: https://youtube.com/c/BOOS

Wie volgt?
maloochem wijzigde dit bericht op 20-01-2022 06:57
63.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ali en Marco worden wel genoemd in het roddelcircuit. Ik ben benieuwd welke gevolgen dit nu voor Linda en co gaat hebben.
Alle reacties Link kopieren Quote
jo12345 schreef:
15-01-2022 12:33
Waar staat dat?

Ow ik zie het al

https://www.nu.nl/media/6178384/bandlei ... edrag.html


Das lekker dan voor Linda de Mol en haar hele posse.

Dat is zo'n machtig gebeuren geworden dat ze denken dat ze alles mogen.
Jezus!!
Bedankt voor de link, ik snapte er adhv de OP zelf niet zoveel van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bizar dit… ik kijk geen tv maar volg wel het nieuws, soortgelijk iets is toch ook bij Expeditie Robinson aan het daglicht gekomen. Walgelijk hoe sommige mensen misbruik maken van hun positie 🤢
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren Quote
Timetraveler schreef:
15-01-2022 12:35
Ik vind het heel erg van mijzelf, maar soms vraag ik me echt af hoeveel mannen er nog wel helemaal zuiver op de graat zijn.
Ik heb dat soms helaas ook wel... 😔
Alle reacties Link kopieren Quote
Arena89 schreef:
15-01-2022 12:29
Ik vind het zo bizar. Er zijn gewoon een paar mannen die allemaal aan minderjarige hebben gezeten. Echt Wtf. Ik kan het bijna niet geloven
Hoeft niet perse minderjarig te zijn. Ook volwassenen kunnen te maken hebben met grensoverschrijdend (seksueel) machtsmisbruik.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het houdt niet op hè... Hoe kan het nou dat dit zó veel gebeurt?? Wat gaat er mis bij mensen? Goed dat die smerige wereld nu de gevolgen gaat krijgen.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Nou, nu gaat de beerput open. Wat misselijkmakend als het waar is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Timetraveler schreef:
15-01-2022 12:35
Ik vind het heel erg van mijzelf, maar soms vraag ik me echt af hoeveel mannen er nog wel helemaal zuiver op de graat zijn.
Dat is geen enkele man. Op het juiste moment in de juiste setting, kan elke man voor de bijl gaan. Dat noemen ze hormonen en het dierlijk jachtinstinct. Triest, maar wel de waarheid. En laten we eerlijk zijn: in programma's als de Voice en nog wel meer van dat soort talentenshows werd behoorlijk de kat op het spek gebonden. Daarvoor hoefde je er niet naast te staan in de studio. Een snelle blik op de TV liet al zien dat dit soort programma's niet bepaald geschikt zijn voor mannelijke ogen. Het is pure seksuele exploitatie. En dat vrouwen, of zelfs jonge meisjes door hun ouders, daarvoor gebruikt worden vind ik werkelijk stuitend. Het lijkt wel of sommige vrouwen blind zijn.
puz_n_boots wijzigde dit bericht op 15-01-2022 13:07
59.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Timetraveler schreef:
15-01-2022 12:35
Ik vind het heel erg van mijzelf, maar soms vraag ik me echt af hoeveel mannen er nog wel helemaal zuiver op de graat zijn.
Heel veel. Alleen vallen die minder op. De machomannetjes met hun grote ego's zijn juist de types die de aandacht opzoeken. Televisie is daar een perfect medium voor.

Het hangt allemaal samen, maar het wil niet zeggen dat alle mannen zo zijn. Of zo zouden handelen in die positie.

Het is andersom, de eigenschappen waardoor je op die plek terechtkomt op televisie zijn dezelfde eigenschappen die meespelen bij het misbruik.
avelie wijzigde dit bericht op 15-01-2022 13:02
2.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
En hier is wordt nog een tipje van de sluier opgelicht over al die talentenjachten:

https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... d=msedgntp
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat is wel lastig voor Linda -ik-kan-niet-alleen-zijn- de Mol. Moet ze of weer een ander zoeken, of leven met een smeerlap.
Alle reacties Link kopieren Quote
Puz_n_Boots schreef:
15-01-2022 13:01
Dat is geen enkele man.
Ik zat de reacties op nu.nl te lezen. Die zijn echt stuitend. Hordes mannen nemen het voor hem op. Hij wordt nu aan de schandpaal genageld, hij is nog niet veroordeeld, blablabla. Echt in wat voor wereld leven we.
Alle reacties Link kopieren Quote
Talentenjachten zijn ook nepperij. Je mag bijv zelf niet je auditienummer kiezen, je moet doen wat de jury je geeft en als het dan niet goed genoeg is, zeggen ze "Waarom koos jij dit nr??" Joh, dat deed de kandidaat dus helemaal niet zelf.
Alle reacties Link kopieren Quote
ldp schreef:
15-01-2022 13:04
Dat is wel lastig voor Linda -ik-kan-niet-alleen-zijn- de Mol. Moet ze of weer een ander zoeken, of leven met een smeerlap.
Misschien kan ze gaan samenwonen met Leontine.
Ik denk dat bijna elke vrouw wel eens te maken heeft gehad met grensoverschrijdend gedrag. Helaas.
Vroeger kwam het niet naar buiten, nu durven mensen (vrouwen) voor zichzelf op te komen en wordt het (godzijdank) serieus genomen en absoluut niet meer geaccepteerd/getolereerd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die Rietbergen is wel een eng mannetje. Ik wist niet dat hij met Linda was. Ik volg de showbiz niet zo.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
okkervil schreef:
15-01-2022 13:04
Ik zat de reacties op nu.nl te lezen. Die zijn echt stuitend. Hordes mannen nemen het voor hem op. Hij wordt nu aan de schandpaal genageld, hij is nog niet veroordeeld, blablabla. Echt in wat voor wereld leven we.
Veel mannen zijn net ongecastreerde reuen.
Alle reacties Link kopieren Quote
jo12345 schreef:
15-01-2022 13:02
En hier is wordt nog een tipje van de sluier opgelicht over al die talentenjachten:

https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... d=msedgntp


Nou ja, dat was toch altijd al duidelijk? Die kerel met dat eigen nummer jaren terug had de belofte gekregen dat hij in de liveshows zou komen. En dat van die autotune valt ook altijd ontzettend op. Je kunt in 15 seconden horen wie doorgaat: die heeft de autotune volle bak gekregen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jammer dat dit nieuws nu over 3 verschillende topics verspreid is.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren Quote
okkervil schreef:
15-01-2022 13:04
Ik zat de reacties op nu.nl te lezen. Die zijn echt stuitend. Hordes mannen nemen het voor hem op. Hij wordt nu aan de schandpaal genageld, hij is nog niet veroordeeld, blablabla. Echt in wat voor wereld leven we.
Dat valt mij ook altijd op bij dit soort berichten, dat veel mannen het echt niet (willen?) geloven. En dus allerlei verzachtende uitspraken doen waarom het wel mee zal vallen. Ik snap die neiging echt niet.

Zouden ze echt niet doorhebben dat dit een wijdverspreid fenomeen is? Of gedragen ze zichzelf ook grensoverschrijdend en willen ze niet dat hun gedrag wordt veroordeeld?
Alle reacties Link kopieren Quote
Yolo666 schreef:
15-01-2022 13:08
Veel mannen zijn net ongecastreerde reuen.

Testosteron is heel sterk spul.

Ik weet niet waar ik het las, maar volgens mij was het Maxim Februari, een hele nette columnist in NRC. Dat is een transman, hij viel altijd al op vrouwen en voor zijn transitie zag hij dan een mooi meisje en daar had hij dan romantische gedachten over en droomde hoe dan meisje naar huis zou gaan en zou koken en op de bank zou zitten en het licht mooi op haar haar zou vallen.

En toen ging hij in transitie en kreeg mannelijke hormonen en toen werden die gedachten in zon situatie een heel stuk minder onschuldig.

(disclaimer: dit is vrij vertaald van wat ik ergens las).
Alle reacties Link kopieren Quote
Avelie schreef:
15-01-2022 13:24
Dat valt mij ook altijd op bij dit soort berichten, dat veel mannen het echt niet (willen?) geloven. En dus allerlei verzachtende uitspraken doen waarom het wel mee zal vallen. Ik snap die neiging echt niet.

Zouden ze echt niet doorhebben dat dit een wijdverspreid fenomeen is? Of gedragen ze zichzelf ook grensoverschrijdend en willen ze niet dat hun gedrag wordt veroordeeld?
Beide. Ik ben ervan overtuigd dat dit gedrag in elke man schuilt. You have to push the right buttons at the right time. En met de shows die tegenwoordig te zien zijn, is het niet zo gek dat veel mannen zich uiteindelijk niet meer onder controle kunnen houden.
Alle reacties Link kopieren Quote
mevrouwiglesias schreef:
15-01-2022 13:21
Jammer dat dit nieuws nu over 3 verschillende topics verspreid is.

Wist ik niet, maar dit topic heb ik geopend nav de aangekondigde aflevering van #BOOS over tvoh en het opstappen van Jeroen Rietbergen. Vond het niet passen bij (de) andere topics.
maloochem wijzigde dit bericht op 15-01-2022 13:36
0.15% gewijzigd
louti schreef:
15-01-2022 12:54
Hoeft niet perse minderjarig te zijn. Ook volwassenen kunnen te maken hebben met grensoverschrijdend (seksueel) machtsmisbruik.
En ook vrouwen kunnen dader zijn.
Aangifte is gedaan tegen AliB

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven