BOOS: aantijgingen tvoh

15-01-2022 12:26 3836 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeroen Rietbergen, bandleider tvoh en man van Linda de Mol, erkent de beschuldigingen en stapt op (zie twitter Tim Hofman).

Donderdag aflevering van #BOOS hierover op YouTube. Link naar het YouTube-kanaal van #BOOS: https://youtube.com/c/BOOS

Wie volgt?
maloochem wijzigde dit bericht op 20-01-2022 06:57
63.19% gewijzigd
Flashy schreef:
15-01-2022 13:53
Ik geloof net zo min dat elke man dit is.
+1, denk dat sommige vrouwen met bepaalde acties zichzelf toch ook zeker schuldig maken aan 'grensoverschrijdend gedrag' richting mannen.
Alle reacties Link kopieren Quote
In de modellenwereld kan een model regelmatig geen ondergoed dragen omdat er geen striemen op de huid te zien mogen zijn tijdens een shoot: is dat ook allemaal loslopend wild?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren Quote
feow schreef:
15-01-2022 13:54
Die arme zielige schatjes die met hun kloppende geslacht achter hun rits de hele tijd opgehitst worden door lolitaatjes. Willoze wezens die zich tegen hun wil vergrijpen aan die beschikbare loeders die zich niet bewust zijn van hun kwalijke invloed.
En de politiek is ook al tegen hun, de arme lieverds. Burkaverbod, terwijl dat juist zo’n uitstekend middel is tegen die nare wezens met tieten en zonder zelfrespect die de arme schatjes, die buiten hun macht om belast zijn met een gruwelijk jachtinstinct, de héle tijd het leven moeilijk maken.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-01-2022 15:26
Reden: manonvriendelijk/victimblaming
24.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Net op nieuws dat er aangifte tegen Ali B is gedaan komt via rtl Boulevard.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... end-gedrag
Alle reacties Link kopieren Quote
Arena89 schreef:
15-01-2022 13:32
Als er minderjarige in het spel zijn is het de f out van de leraar. Daar zit geen grijs gebied tussen
Boven de 16 vind ik het al wat grijzer. Juridisch zul je gelijk hebben, maar moreel ...

Ik was 23 en heb mijn docent ook om mijn vinger gewonden. Als je merkt dat die man naar je kijkt, lach je toch net iets vriendelijker terug om zijn sympathie te krijgen. Je maakt eens een praatje, toont interesse in zijn nieuwe kapsel etc. De beste man gaf 3 modules, ik heb ze zo snel als roostertechnisch kon en mocht er door heen gejast, zo makkelijk had ik het nog nooit gehad. En ik kon van alles bij hem gedaan krijgen, wat mijn studiegenoten niet lukte. Die 8'en voor statistiek, ik vind het geflatteerd. Je hoort mij er niet over klagen, ik was meerderjarig en afgezien van een glimlach, een knipoog en net iets te dicht bij mij staan, is er niets gebeurd. Zo ver had ik ook niet gegaan. Hij heeft me pas na het afsluiten van zijn modules mee uitgevraagd. Maar ik heb dat afgewimpeld. Ik zat tenslotte al in een relatie. Had ik hem dat niet verteld.... wie was hier nu het slachtoffer?

En dan heb ik het nog niet eens over werkgerelateerde situaties met een meerderjarige dame die de chef om de vinger winden voor promotie. Of de actrice die zich omhoog neukt. Ik vraag me oprecht af of de regisseur of directeur standaard als dader gezien moet worden of dat ze slachtoffer zijn van manipulatie omdat het sentiment is gekeerd. Ze kunnen zich amper verdedigen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maris_90 schreef:
15-01-2022 13:55
Nee, jongens moeten ervan bewust gemaakt worden hoe zij zich horen te gedragen i.p.v. het altijd vergoelijkte "boys will be boys". Waarom moeten vrouwen (meisjes) zich aanpassen voor het gedrag van de man (jongen)? Verandering moet bij de mannelijke bevolking komen.
Hier ben ik het absoluut mee eens. Vind het ook van de zotte dat jongens in asielzoekerscentra in Nederland "les" krijgen hoe ze hier met vrouwen moeten omgaan. Onze eigen jongens en mannen hebben die lessen evenhard nodig. Maar het blijft ook een feit dat meiden les moeten krijgen om meer inzicht in het mannelijk geslacht te krijgen, zodat ze beter voor hun lichaam en persoonlijkheden kunnen opkomen als ze eenmaal volwassen zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
MrsDuck schreef:
15-01-2022 14:03
Boven de 16 vind ik het al wat grijzer. Juridisch zul je gelijk hebben, maar moreel ...

Ik was 23 en heb mijn docent ook om mijn vinger gewonden. Als je merkt dat die man naar je kijkt, lach je toch net iets vriendelijker terug om zijn sympathie te krijgen. Je maakt eens een praatje, toont interesse in zijn nieuwe kapsel etc. De beste man gaf 3 modules, ik heb ze zo snel als roostertechnisch kon en mocht er door heen gejast, zo makkelijk had ik het nog nooit gehad. En ik kon van alles bij hem gedaan krijgen, wat mijn studiegenoten niet lukte. Die 8'en voor statistiek, ik vind het geflatteerd. Je hoort mij er niet over klagen, ik was meerderjarig en afgezien van een glimlach, een knipoog en net iets te dicht bij mij staan, is er niets gebeurd. Zo ver had ik ook niet gegaan. Hij heeft me pas na het afsluiten van zijn modules mee uitgevraagd. Maar ik heb dat afgewimpeld. Ik zat tenslotte al in een relatie. Had ik hem dat niet verteld.... wie was hier nu het slachtoffer?

En dan heb ik het nog niet eens over werkgerelateerde situaties met een meerderjarige dame die de chef om de vinger winden voor promotie. Of de actrice die zich omhoog neukt. Ik vraag me oprecht af of de regisseur of directeur standaard als dader gezien moet worden of dat ze slachtoffer zijn van manipulatie omdat het sentiment is gekeerd. Ze kunnen zich amper verdedigen.

Ik vind dit echt stuitend. Dat zo iets in je opkomt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Puz_n_Boots schreef:
15-01-2022 14:00
Laat het me met een voorbeeld illustereren:

Jij hebt een kennis waarvan je weet dat hij een voetenfetish heeft. Ga jij dan bij die kennis op bezoek met een open schoentje of laat je je dochter bij die kennis thuis op blote voeten lopen? Dat bedoel ik met de kat op het spek binden. In mijn optiek zijn sommige vrouwen ook blind voor hoe mannen vanuit instinct in elkaar steken en hun eigen gedrag.
Hoeren zijn het, allemaal. Met die verleidende wiebelende lichaamsdelen. En in de zomer gewoon blote stukken vel! Goddank verdwijnt de skinny weer uit het modewereld, hoeveel arme mannen daardoor tegen hun wil verkrachter zijn geworden, het is werkelijk on-ge-hoord!

Mijn zonen heb ik ook preventief een pepperspray gegeven hoor. Kunnen ze in hun ogen spuiten zodra een weer een sloerie een miniem beetje decolleté laat zien.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren Quote
MrsDuck schreef:
15-01-2022 14:03
Boven de 16 vind ik het al wat grijzer. Juridisch zul je gelijk hebben, maar moreel ...

Ik was 23 en heb mijn docent ook om mijn vinger gewonden. Als je merkt dat die man naar je kijkt, lach je toch net iets vriendelijker terug om zijn sympathie te krijgen. Je maakt eens een praatje, toont interesse in zijn nieuwe kapsel etc. De beste man gaf 3 modules, ik heb ze zo snel als roostertechnisch kon en mocht er door heen gejast, zo makkelijk had ik het nog nooit gehad. En ik kon van alles bij hem gedaan krijgen, wat mijn studiegenoten niet lukte. Die 8'en voor statistiek, ik vind het geflatteerd. Je hoort mij er niet over klagen, ik was meerderjarig en afgezien van een glimlach, een knipoog en net iets te dicht bij mij staan, is er niets gebeurd. Zo ver had ik ook niet gegaan. Hij heeft me pas na het afsluiten van zijn modules mee uitgevraagd. Maar ik heb dat afgewimpeld. Ik zat tenslotte al in een relatie. Had ik hem dat niet verteld.... wie was hier nu het slachtoffer?

En dan heb ik het nog niet eens over werkgerelateerde situaties met een meerderjarige dame die de chef om de vinger winden voor promotie. Of de actrice die zich omhoog neukt. Ik vraag me oprecht af of de regisseur of directeur standaard als dader gezien moet worden of dat ze slachtoffer zijn van manipulatie omdat het sentiment is gekeerd. Ze kunnen zich amper verdedigen.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-01-2022 15:28
Reden: manonvriendelijk/
9.13% gewijzigd
MrsDuck schreef:
15-01-2022 14:03
Boven de 16 vind ik het al wat grijzer. Juridisch zul je gelijk hebben, maar moreel ...

Ik was 23 en heb mijn docent ook om mijn vinger gewonden. Als je merkt dat die man naar je kijkt, lach je toch net iets vriendelijker terug om zijn sympathie te krijgen. Je maakt eens een praatje, toont interesse in zijn nieuwe kapsel etc. De beste man gaf 3 modules, ik heb ze zo snel als roostertechnisch kon en mocht er door heen gejast, zo makkelijk had ik het nog nooit gehad. En ik kon van alles bij hem gedaan krijgen, wat mijn studiegenoten niet lukte. Die 8'en voor statistiek, ik vind het geflatteerd. Je hoort mij er niet over klagen, ik was meerderjarig en afgezien van een glimlach, een knipoog en net iets te dicht bij mij staan, is er niets gebeurd. Zo ver had ik ook niet gegaan. Hij heeft me pas na het afsluiten van zijn modules mee uitgevraagd. Maar ik heb dat afgewimpeld. Ik zat tenslotte al in een relatie. Had ik hem dat niet verteld.... wie was hier nu het slachtoffer?

En dan heb ik het nog niet eens over werkgerelateerde situaties met een meerderjarige dame die de chef om de vinger winden voor promotie. Of de actrice die zich omhoog neukt. Ik vraag me oprecht af of de regisseur of directeur standaard als dader gezien moet worden of dat ze slachtoffer zijn van manipulatie omdat het sentiment is gekeerd. Ze kunnen zich amper verdedigen.
Ik vind dit ook bizar gedrag als ik heel eerlijk mag zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
feow schreef:
15-01-2022 14:07
Hoeren zijn het, allemaal. Met die verleidende wiebelende lichaamsdelen. En in de zomer gewoon blote stukken vel! Goddank verdwijnt de skinny weer uit het modewereld, hoeveel arme mannen daardoor tegen hun wil verkrachter zijn geworden, het is werkelijk on-ge-hoord!

Mijn zonen heb ik ook preventief een pepperspray gegeven hoor. Kunnen ze in hun ogen spuiten zodra een weer een sloerie een miniem beetje decolleté laat zien.
haha, grapjas, waar haal je dat nou vandaan?
Maloochem schreef:
15-01-2022 14:05
Ik vind dit echt stuitend. Dat zo iets in je opkomt.
Maar er zullen vast wel nog meer vrouwen zijn die zulke 'gewiekste acties' doen om iets te bereiken..
Alle reacties Link kopieren Quote
Alecta schreef:
15-01-2022 14:08
Ik vind dit ook bizar gedrag als ik heel eerlijk mag zijn.
Bizar of niet, het gebeurt gewoon heel veel, recht onder onze neuzen. Daarom snap ik ouders ook niet die hun pubermeiden aan zulke shows laten meedoen. Stuitend gewoon.
Alle reacties Link kopieren Quote
Puz_n_Boots schreef:
15-01-2022 14:00
Laat het me met een voorbeeld illustereren:

Jij hebt een kennis waarvan je weet dat hij een voetenfetish heeft. Ga jij dan bij die kennis op bezoek met een open schoentje of laat je je dochter bij die kennis thuis op blote voeten lopen? Dat bedoel ik met de kat op het spek binden. In mijn optiek zijn sommige vrouwen ook blind voor hoe mannen vanuit instinct in elkaar steken en hun eigen gedrag.

Wat een kul. Al loop ik daar met sneakers, met slippers, op blote voeten, van top tot een ingepakt, in een vuilniszak of zelfs compleet naakt: NIETS of NIEMAND heeft het recht aan je te zitten, tenzij jij dit zelf ook daadwerkelijk wilt door dit uit te spreken.

Omgekeerde wereld dit, de vrouw moet zich altijd maar aanpassen want stel je voor. Newsflash, a loop je in een dwangbuis, het maakt geen fuck uit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Puz_n_Boots schreef:
15-01-2022 14:04
Hier ben ik het absoluut mee eens. Vind het ook van de zotte dat jongens in asielzoekerscentra in Nederland "les" krijgen hoe ze hier met vrouwen moeten omgaan. Onze eigen jongens en mannen hebben die lessen evenhard nodig. Maar het blijft ook een feit dat meiden les moeten krijgen om meer inzicht in het mannelijk geslacht te krijgen, zodat ze beter voor hun lichaam en persoonlijkheden kunnen opkomen als ze eenmaal volwassen zijn.
:woa:
Zeg dat je ons in de maling neemt!
Alle reacties Link kopieren Quote
Puz_n_Boots schreef:
15-01-2022 14:00
Laat het me met een voorbeeld illustereren:

Jij hebt een kennis waarvan je weet dat hij een voetenfetish heeft. Ga jij dan bij die kennis op bezoek met een open schoentje of laat je je dochter bij die kennis thuis op blote voeten lopen? Dat bedoel ik met de kat op het spek binden. In mijn optiek zijn sommige vrouwen ook blind voor hoe mannen vanuit instinct in elkaar steken en hun eigen gedrag.
Als ik van elke man moet bijhouden waar hij opvalt dan lopen we straks er allemaal bij alsof we in Talibani wonen.

Een fetisch betekent niet dat je overal maar aan mag zitten.

Die man moet dan maar niet in een schoenenzaak gaan werken, een pilletje nemen tegen drang en naar een goede psychiater.
viva-amber wijzigde dit bericht op 15-01-2022 14:13
8.53% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Puz_n_Boots schreef:
15-01-2022 14:07
Precies dit inderdaad. Ik ken zo ook tal van voorbeelden. Sommige vrouwen zijn zich een beetje té bewust van het machtigste wapen dat zich tussen hun benen bevindt en maken daar dan ook dankbaar gebruik van. Elke man gaat dan vroeg of laat voor de bijl. That's how it works. Hoe triest ook.
Bull shit. Hier gaat het om machtsmisbruik. Mensen (ik vermoed dat het niet alleen voorbehouden is aan mannen) gebruiken hun macht en invloed om seks af te dwingen. Dat is gewoon Niet goed te praten. Nooit.
Als een vrouw dit doet is ze net zo fout overigens.
Arena89 schreef:
15-01-2022 12:29
Ik vind het zo bizar. Er zijn gewoon een paar mannen die allemaal aan minderjarige hebben gezeten. Echt Wtf. Ik kan het bijna niet geloven
Ik lees duidelijk de verkeerde nieuwsberichten, want ik heb alleen maar iets geleerd over de inmiddels ex van Linda de Mol die met een meerderjarige vrouw het een en ander (seksueel) heeft uitgespookt.

Waar kan ik lezen wat er precies speelt?
Alle reacties Link kopieren Quote
Stuk uit de verklaring van Jeroen. Begrijp ik hieruit dat Linda op de hoogte was?

Inmiddels ben ik mij er zeer bewust van geworden dat mijn eigen perceptie helemaal niet relevant is, maar veel meer de perceptie van betreffende vrouwen. En dat deze vrouwen dit misschien heel anders beleefd hebben. Door dit inzicht ben ik gaan beseffen dat mijn gedrag volledig verkeerd is geweest. De dingen die ik heb gedaan had ik nooit moeten doen. Uiteraard ben ik hierdoor ook ten opzichte van mijn gezin en mijn opdrachtgever in de fout gegaan. Dit alles ben ik mij al een aantal jaren zeer bewust, vanaf het moment dat ik door mijn opdrachtgever streng ben aangesproken op mijn gedrag. Ik heb toen met grote schaamte mijn vrouw op de hoogte gesteld. Dat heeft tot gevolg gehad dat onze relatie is beëindigd en wij uit elkaar zijn gegaan, met veel verdriet voor mijn gezin. Voor mij was meer dan duidelijk dat mijn gedrag richting een aantal personen ontoelaatbaar was geweest, maar ook dat ik er zonder professionele hulp niet uit zou komen. De therapie die ik daarna lange tijd heb gevolgd heeft tot gevolg gehad dat ik mijn gedrag drastisch en permanent heb kunnen veranderen. Mijn gezin is weer bij elkaar, hoe moeilijk de situatie voor mijn vrouw ook is geweest en nu weer is. Voor haar kan ik alleen maar grote bewondering en liefde voelen met veel dankbaarheid voor het feit dat zij mij destijds uiteindelijk niet definitief heeft laten vallen. Bij mijn gezin en mijn werkgever ben ik al eerder diep door het stof gegaan, maar bij deze wil ik aan de betreffende vrouwen mijn oprecht gemeende excuses aanbieden voor dingen die ik nooit had mogen doen.
Puz_n_Boots schreef:
15-01-2022 14:10
Bizar of niet, het gebeurt gewoon heel veel, recht onder onze neuzen. Daarom snap ik ouders ook niet die hun pubermeiden aan zulke shows laten meedoen. Stuitend gewoon.
Oh, nu is het de fout van de ouders....
Alle reacties Link kopieren Quote
wolkje75 schreef:
15-01-2022 14:09
Maar er zullen vast wel nog meer vrouwen zijn die zulke 'gewiekste acties' doen om iets te bereiken..

Nou, dat geloof ik!

Stel je voor, zo'n docent in dit geval, die denkt dat deze leerling oprecht interesse heeft (ze is volwassen), en wacht "netjes" met uitvragen tot na het afronden van de vakken die hij haar geeft. Zodra ze klaar is en zij hem niet nodig heeft, en hij haar uitvraagt, voelt hij zich waarschijnlijk misbruikt. Stel, er komt nog zo'n gewiekst persoon die dat bij hem wil flikken. Zou hij dan niet uit frustratie denken: ik laat me niet nog eens misbruiken, en zal eerder een grens overschrijden. En dan zal de vrouw zichzelf alsnog slachtoffer zien.

Dit soort acties frustreren veel mannen en verpesten het voor vele vrouwen. Hou daarmee op!
Op pagina vier is seksueel misbruik alweer iets wat twee kanten heeft, ja?
Valt me altijd weer tegen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maris_90 schreef:
15-01-2022 14:10
Wat een kul. Al loop ik daar met sneakers, met slippers, op blote voeten, van top tot een ingepakt, in een vuilniszak of zelfs compleet naakt: NIETS of NIEMAND heeft het recht aan je te zitten, tenzij jij dit zelf ook daadwerkelijk wilt door dit uit te spreken.

Omgekeerde wereld dit, de vrouw moet zich altijd maar aanpassen want stel je voor. Newsflash, a loop je in een dwangbuis, het maakt geen fuck uit.
Daar gaat het toch helemaal niet om? Natuurlijk heeft niemand het recht om aan je te zitten, dat moge duidelijk zijn. Waar het hier om gaat is of je je met die wetenschap als vrouw of moeder nog op je gemak voelt bij die kennis in je sandaaltje? Als ik voor mezelf mag spreken: ik dus absoluut niet. Dan maar een dichte sneaker aan in aanwezigheid van die kennis. Zou ik me dan toch stukken prettiger bij voelen dan steeds die geile blikken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Alecta schreef:
15-01-2022 14:14
Oh, nu is het de fout van de ouders....
Ik heb geen kinderen, maar als ik ze had zou ik tot een bepaalde leeftijd zeker beschermen tegen dergelijke programma's of social media.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven