BOOS: aantijgingen tvoh

15-01-2022 12:26 3836 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeroen Rietbergen, bandleider tvoh en man van Linda de Mol, erkent de beschuldigingen en stapt op (zie twitter Tim Hofman).

Donderdag aflevering van #BOOS hierover op YouTube. Link naar het YouTube-kanaal van #BOOS: https://youtube.com/c/BOOS

Wie volgt?
maloochem wijzigde dit bericht op 20-01-2022 06:57
63.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Frizz schreef:
25-04-2022 19:15
Huh, dat staat nogal haaks op z’n eerste snelle verklaring.
Ja precies maar geen idee wat de aanklacht precies is
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik dacht dat Borsato buitenschot bleef in deze zaak?
Bij RTL noemen ze hem nu wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Flashy schreef:
25-04-2022 19:42
Ik dacht dat Borsato buitenschot bleef in deze zaak?
Bij RTL noemen ze hem nu wel.
Daar wauwelen ze maar wat joh. Justitie heeft niet naar buiten gebracht om welke verdachten het gaat. Als de advocaten van de verdachten eea niet bevestigen, kan het ook nog om andere verdachten gaan.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Zojuist ook op het NOS journaal dat het idd ook over Borsato gaat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Frizz schreef:
25-04-2022 19:15
Huh, dat staat nogal haaks op z’n eerste snelle verklaring.
Hangt af van wat er precies is opgenomen in het proces verbaal van aangifte.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Even een up. Vandaag komt een nieuwe aflevering van #BOOS over The Voice. Ik weet niet precies hoe laat, ik ga wel kijken maar misschien wacht ik tot het weekend. Ik zit nu op de camping en de vorige aflevering maakte erg veel los bij me.
Om 16.00 uur.
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieverkeerd schreef:
25-08-2022 11:54
Om 16.00 uur.
Op tv of YouTube?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Op hun eigen yt kanaal

https://m.youtube.com/channel/UCc0kHafE ... C5lyg#menu
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieverkeerd schreef:
25-08-2022 12:10
Op hun eigen yt kanaal

https://m.youtube.com/channel/UCc0kHafE ... C5lyg#menu
Thanks.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben een beetje klaar met Tim..

Waarom wéér een uitzending?
Natuurlijk moest dit bespreekbaar blijven, maar het is echt nog niet vergeten hoor..
Alle reacties Link kopieren Quote
Ehm, blijkbaar zit er nog meer in de beerput...
noas_1993 schreef:
25-08-2022 12:41
Ik ben een beetje klaar met Tim..

Waarom wéér een uitzending?
Natuurlijk moest dit bespreekbaar blijven, maar het is echt nog niet vergeten hoor..
Dat doen ze wel vaker bij BOOS, als er nieuwe informatie is of als bepaalde beloftes niet waargemaakt zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
REDHOTHEAD schreef:
25-08-2022 12:50
Ehm, blijkbaar zit er nog meer in de beerput...
Ik ben benieuwd… ik ben op vakantie dus ook geen idee of ik meteen de behoefte voel om dit nu te bekijken.

Ik ben trouwens benieuwd wanneer er een vervolgingsbeslissing genomen wordt door het OM naar aanleiding van alle aangiftes.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren Quote
Toch een uitzending over nieuwe info dat John wèl op de hoogte was van misstanden? En nieuw commentaar weigert? Ben benieuwd.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vraag me ondertussen af wat de status is van de aangiftes en de onderzoeken. Marco is recent weer gesignaleerd in Nederland, Jeroen is ook weer terug maar van Ali hoor je niks. Ik weet dat hij in Dubai intens zit te genieten van zon, luxe, drank en (waarschijnlijk) vrouwen.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.youtube.com/watch?v=cvSgupiizZ0&t=7s

Nieuwe staat online
Alle reacties Link kopieren Quote
Lukt het iemand om die video te bekijken? ik krijg alleen maar foutmeldingen.
Am Yisrael Chai!
Ik kan hem kijken, maar ben na een paar minuten gestopt met kijken. Ik lees hier wel hoe en wat of in de media.
Die video gaat volgens mij over nog meer slachtoffers van Jeroen R en de rol van John de Molv( wist ie het of niet).
En dan vandaag dit nieuws

https://www.ad.nl/show/linda-de-mol-maa ... ~a5ae0ee4/
VIER meldingen ipv EEN

Tim Hofman: Niet één maar vier meldingen grensoverschrijdend gedrag The Voice

Vier vrouwen zouden al in 2018 melding hebben gemaakt van seksueel grensoverschrijdend gedrag bij The Voice of Holland. Dat stelt Tim Hofman in een nieuwe aflevering van Boos, na uitgebreid onderzoek door de redactie van de Youtube-serie. John de Mol sprak in de vorige Boos-aflevering echter over één melding in 2019.


Met de documentaire Boos: This is the Voice deed Tim Hofman begin dit jaar de mediawereld op zijn grondvesten schudden. Daarin werden namelijk stevige beschuldigingen geuit richting de makers van het programma The Voice of Holland. Verschillende coaches en medewerkers werden beschuldigd van seksueel overschrijdend gedrag. Meerdere vermeende slachtoffers deden geanonimiseerd hun verhaal.



Boos komt met tweede aflevering: dit weten we tot nu toe over de Voice-misstanden

De impact was groot. RTL haalde het programma The Voice of Holland van de buis, coaches Ali B en Marco Borsato zijn nog altijd uit de spotlights verdwenen. Jeroen Rietbergen, de ex-zwager van John de Mol en muzikaal leider bij The Voice, werd ook beschuldigd. Hij gaf toe zich overschrijdend te hebben gedragen. Hij bood onmiddellijk zijn ontslag aan en vertrok naar de Verenigde Staten. Linda de Mol en hij gingen uit elkaar. Het Openbaar Ministerie maakte eind april bekend een strafrechtelijk onderzoek te starten tegen de vier verdachten (naast Ali B, Borsato, Rietbergen ook nog regisseur Martijn N.). Nog altijd is niet bekend of iemand voor de rechter moet verschijnen.

AD
Alle vier over vieze Jeroentje! Als ik hem was vertrok ik weer stante pede uit NL.

De vier meldingen zouden gaan over Jeroen Rietbergen, bandleider bij de Voice en ex-zwager van John de Mol. Meerdere bronnen zouden zich destijds bij Linde de Jong, creative director van de talentenshow, hebben gemeld. Echter, De Jong en John de Mol stellen niet van meerdere misstanden te hebben geweten. Dat laten zij via een statement weten aan de redactie van Boos.
Alle reacties Link kopieren Quote
En Linda heeft vieze Jeroen teruggenomen?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een slangenkuil daar.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren Quote
yasmijn schreef:
25-08-2022 16:49
En Linda heeft vieze Jeroen teruggenomen?
Hoe kom je daar eigenlijk bij?

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... bij-elkaar

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven