Entertainment alle pijlers

Netflix deel 8 [Spoilers zijn NIET toegestaan!]

16-01-2022 23:11 3014 berichten
Deel 8 van hét topic voor al je aanraders én afraders.

VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

Afbeelding

En de link naar deel 7: entertainment/netflix-deel-7/list_messages/471619
tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Gr N
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Mijn tip
Kitz

Ik hou van Duitse series en dit was wel weer een pareltje
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
Zojuist Archive 81 uitgekeken, in 2 dagen erdoorheen gefietst.
Goede, spannende serie, beetje creepy, hij gaat echt onder je huid zitten, althans bij mij.
Ik vind het een aanrader.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Gevonden
Alle reacties Link kopieren
Titatoverbal schreef:
16-01-2022 23:34
Mijn tip
Kitz

Ik hou van Duitse series en dit was wel weer een pareltje
Heb ik ook gekeken. Leuke serie wel.

Kijk nu naar the Restaurant. Echt een aanrader!
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
Meeleespost.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
:daisy:
Alle reacties Link kopieren
pepexx schreef:
17-01-2022 00:20
Zojuist Archive 81 uitgekeken, in 2 dagen erdoorheen gefietst.
Goede, spannende serie, beetje creepy, hij gaat echt onder je huid zitten, althans bij mij.
Ik vind het een aanrader.
Ik lig ziek in bed en heb het ook in 2 dagen gebinged :-D Vond hem ook erg spannend, met goede acteurs.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren
Op aanraden van een vriendin aan Manifest begonnen.
Er word gezegd dat het Sci-Fi is maar daar heb ik een ander beeld bij (aliens etc) daarom was ik er nog niet aan begonnen maar ik ben blij verrast.
Science fiction is een genre dat speculeert over een mogelijke toekomst dan wel niet met fictieve of daadwerkelijke concepten. Science fiction verhalen zijn vaak gericht op fictieve gebeurtenissen die ertoe hebben geleid dat de aarde of de mens bepaalde veranderingen heeft ondergaan.


bron: https://www.ensie.nl/redactie-ensie/science-fiction
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Birdie schreef:
17-01-2022 09:42
Science fiction is een genre dat speculeert over een mogelijke toekomst dan wel niet met fictieve of daadwerkelijke concepten. Science fiction verhalen zijn vaak gericht op fictieve gebeurtenissen die ertoe hebben geleid dat de aarde of de mens bepaalde veranderingen heeft ondergaan.


bron: https://www.ensie.nl/redactie-ensie/science-fiction
Zoals je het zegt dan valt het er onder. Ik associeer Sciencefiction nog van vroeger met buitenaardse wezens enzo. Ik merk dat ik dat moet bijstellen :)
Alle reacties Link kopieren
c_estelle schreef:
17-01-2022 09:22
Op aanraden van een vriendin aan Manifest begonnen.
Er word gezegd dat het Sci-Fi is maar daar heb ik een ander beeld bij (aliens etc) daarom was ik er nog niet aan begonnen maar ik ben blij verrast.
Ben net klaar met seizoen 1. Had niet verwacht dat ik aflevering na aflevering wilde blijven kijken, haha.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven