Man geeft graag geld uit

17-01-2022 18:11 457 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zal niet zo gauw veranderen.
boobie77 wijzigde dit bericht op 18-09-2022 13:05
97.71% gewijzigd
BOOBIE77 schreef:
19-01-2022 20:45
Je moest eens weten hoeveel vrouwen om me heen klagen over geen seks meer en een onattente man die nooit uit zichzelf een gebaar maakt. Stellen die gewoon als papa en mama van de kinderen langs elkaar heen leven.
Niet alles is perfect.
Dus omdat andere mensen een waardeloze relatie hebben neem jij genoegen met een niet al te beste relatie?
Vivanomore schreef:
19-01-2022 20:59
Waarschijnlijk zijn er net zo veel of meer vrouwen die het bed delen met een attente man die wel goed met geld kan omgaan ...

Geen zorgen over geld slaapt op mijn vijfenvijftigste heerlijk.
DS1971 schreef:
19-01-2022 21:03
Dus omdat andere mensen een waardeloze relatie hebben neem jij genoegen met een niet al te beste relatie?

In het land der blinden, is eenoog koning.
Andersom schreef:
19-01-2022 21:04
Geen zorgen over geld slaapt op mijn vijfenvijftigste heerlijk.
Krijg je ook kopjes thee van iemand?
Alle reacties Link kopieren
Of geeft je een kettinkje en een roos met Valentijn? Of vraagt iedere dag hoe je dag was? Of zegt iedere dag hoe mooi je bent en hoe gelukkig hij zich mag prijzen met een vrouw als jou? Of geeft je bijna dagelijks nog vlinders in je buik?

Tuurlijk is het leuk als het totaalplaatje ook nog volwassen met geld om kon gaan. Maar ik ben het nog niet tegen gekomen.
BOOBIE77 schreef:
19-01-2022 21:18
Of geeft je een kettinkje en een roos met Valentijn? Of vraagt iedere dag hoe je dag was? Of zegt iedere dag hoe mooi je bent en hoe gelukkig hij zich mag prijzen met een vrouw als jou? Of geeft je bijna dagelijks nog vlinders in je buik?

Tuurlijk is het leuk als het totaalplaatje ook nog volwassen met geld om kon gaan. Maar ik ben het nog niet tegen gekomen.
Ik lees hier hele normale dingen…
Andersom schreef:
19-01-2022 21:05
In het land der blinden, is eenoog koning.
Dat vat het wel aardig samen ja.
Vivanomore schreef:
19-01-2022 21:07
Krijg je ook kopjes thee van iemand?

Ja, regelmatig.
Man werkt volledig thuis en ik zelden maar als ik thuiswerk komt hij wel eens thee brengen mét wat lekkers. Of fruit, drie/vier soorten schoongemaakt in stukjes. Of hij bakt eitjes voor de lunch.
Alle reacties Link kopieren
BOOBIE77 schreef:
19-01-2022 20:45
Je moest eens weten hoeveel vrouwen om me heen klagen over geen seks meer en een onattente man die nooit uit zichzelf een gebaar maakt. Stellen die gewoon als papa en mama van de kinderen langs elkaar heen leven.
Niet alles is perfect.
Sja, als je je daarmee vergelijkt heb je het al snel goed in een relatie. En hij slaat ook niet. Nou, het is een topper

Alles klaar dus.
Geen vuiltje meer aan de lucht

Veel plezier!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
BOOBIE77 schreef:
19-01-2022 21:18
Of geeft je een kettinkje en een roos met Valentijn? Of vraagt iedere dag hoe je dag was? Of zegt iedere dag hoe mooi je bent en hoe gelukkig hij zich mag prijzen met een vrouw als jou? Of geeft je bijna dagelijks nog vlinders in je buik?

Tuurlijk is het leuk als het totaalplaatje ook nog volwassen met geld om kon gaan. Maar ik ben het nog niet tegen gekomen.
Nee (vréselijk Valentijn, sorry, bovendien allergisch voor kettinkjes)
Ja
Ja
Ja
Ja

Wat doe jij in deze trouwens voor hem?
Later is nu
BOOBIE77 schreef:
19-01-2022 21:18
Of geeft je een kettinkje en een roos met Valentijn? Of vraagt iedere dag hoe je dag was? Of zegt iedere dag hoe mooi je bent en hoe gelukkig hij zich mag prijzen met een vrouw als jou? Of geeft je bijna dagelijks nog vlinders in je buik?
Het zal wel aan mij liggen, maar je bent geen puber meer toch?

Praatjes vullen in dit geval blijkbaar wel gaatjes, maar dat gat in z'n hand gaat niet zo maar over.
Alle reacties Link kopieren
Dus hij heeft zonder goed overleg 3500 euro van de spaarrekening gehaald voor iets wat hij relevant vond en jij helemaal niet. Dat is een stevig gesprek waardig. Maar meer ook over wat is hetgene wat jij/ hij waardevol vindt in het leven, waar wil jij/ hij geld aan uitgeven en waaraan niet. Opzich denk ik dat er genoeg mensen zijn die als waarde hebben leven in het nu, sparen is niet zo belangrijk want je leeft maar 1 keer enzv. Kun je iets van vinden maar als je beiden op dezelfde manier er in staat hoeft dat geen punt te zijn. Ik las ook dat hij financieel mee zorgt voor de kinderen, ze zelfs in zijn testament heeft, emotioneel voor ze beschikbaar is waar hun eigen vader dat niet is, zorgzaam is, enzv. Ik begrijp oprecht niet waarom die man er hier zo van langs krijgt.
Andersom schreef:
19-01-2022 21:26
Ja, regelmatig.
Man werkt volledig thuis en ik zelden maar als ik thuiswerk komt hij wel eens thee brengen mét wat lekkers. Of fruit, drie/vier soorten schoongemaakt in stukjes. Of hij bakt eitjes voor de lunch.
Its a keeper :cheer:

Al was mijn vraag ironisch bedoeld.
Alle reacties Link kopieren
Dus je wilt de hemel in geprezen worden..
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
19-01-2022 21:26
Ja, regelmatig.
Man werkt volledig thuis en ik zelden maar als ik thuiswerk komt hij wel eens thee brengen mét wat lekkers. Of fruit, drie/vier soorten schoongemaakt in stukjes. Of hij bakt eitjes voor de lunch.
Toppertje!
Kliko schreef:
19-01-2022 21:41
Dus je wilt de hemel in geprezen worden..
Spot on. En begrijpelijk als je to wat meer leest. Jammer dat ze niet begrijpt dat een ander dát gat nooit kan opvullen. NO pun intended met deze uitspraak.
Alle reacties Link kopieren
Niemand anders hier met een partner die gedrag heeft vertoont in de relatie waar jij/ gezin last van had? Gedrag wat verandert is of veranderen jullie partners nooit? Dat zou jammer zijn want er bestaat ook in een relatie zoiets als progressie, de bedoeling is dat je het beste uit elkaar haalt.

Zo te lezen moet de partner van TO vooral wennen dat het leven met een gezin heel anders is dan als je alleen bent. Dat maakt hem hooguit naïef, dat hij zo makkelijk naar een vriend kan uiten dat zijn vakantie niet doorgaat omdat hij nu een gezin heeft, geeft aan dat het kwartje gevallen is. Ik kan nergens lezen wat niet positief is.

Wat vooral negatief is dat veel mensen hier blijkbaar een glazenbol hebben en het blijkbaar belangrijk vinden om twijfel te zaaien bij iemand die zegt verder gelukkig te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Lollypop04 schreef:
19-01-2022 21:37
Dus hij heeft zonder goed overleg 3500 euro van de spaarrekening gehaald voor iets wat hij relevant vond en jij helemaal niet. Dat is een stevig gesprek waardig. Maar meer ook over wat is hetgene wat jij/ hij waardevol vindt in het leven, waar wil jij/ hij geld aan uitgeven en waaraan niet. Opzich denk ik dat er genoeg mensen zijn die als waarde hebben leven in het nu, sparen is niet zo belangrijk want je leeft maar 1 keer enzv. Kun je iets van vinden maar als je beiden op dezelfde manier er in staat hoeft dat geen punt te zijn. Ik las ook dat hij financieel mee zorgt voor de kinderen, ze zelfs in zijn testament heeft, emotioneel voor ze beschikbaar is waar hun eigen vader dat niet is, zorgzaam is, enzv. Ik begrijp oprecht niet waarom die man er hier zo van langs krijgt.
Ik kan je wel knuffelen!
Alle reacties Link kopieren
Vivanomore schreef:
19-01-2022 21:35
Het zal wel aan mij liggen, maar je bent geen puber meer toch?

Praatjes vullen in dit geval blijkbaar wel gaatjes, maar dat gat in z'n hand gaat niet zo maar over.
Ik heb dit nog nooit gekend, ook niet in mijn puberteit. Misschien houd ik mezelf voor de gek, maar ik geniet ervan. En ik hoop dat die financiële verantwoordelijkheid nog komt.
Ik weet dat wel meer mannen zo zijn dat ze hun geld al uitgegeven hebben voordat het binnen is. En ik vind ze niet aantrekkelijk. Ik had ook gezegd dat ik zo een man niet hoef. Maar ja, ik heb er zelf eentje. Nog niet genoeg reden om hem aan de kant te zetten. Maar wel een goede reden voor een goed gesprek.
Alle reacties Link kopieren
DingDong schreef:
19-01-2022 21:45
Niemand anders hier met een partner die gedrag heeft vertoont in de relatie waar jij/ gezin last van had? Gedrag wat verandert is of veranderen jullie partners nooit? Dat zou jammer zijn want er bestaat ook in een relatie zoiets als progressie, de bedoeling is dat je het beste uit elkaar haalt.

Zo te lezen moet de partner van TO vooral wennen dat het leven met een gezin heel anders is dan als je alleen bent. Dat maakt hem hooguit naïef, dat hij zo makkelijk naar een vriend kan uiten dat zijn vakantie niet doorgaat omdat hij nu een gezin heeft, geeft aan dat het kwartje gevallen is. Ik kan nergens lezen wat niet positief is.

Wat vooral negatief is dat veel mensen hier blijkbaar een glazenbol hebben en het blijkbaar belangrijk vinden om twijfel te zaaien bij iemand die zegt verder gelukkig te zijn.
Alle reacties Link kopieren
DingDong schreef:
19-01-2022 21:45
Niemand anders hier met een partner die gedrag heeft vertoont in de relatie waar jij/ gezin last van had? Gedrag wat verandert is of veranderen jullie partners nooit? Dat zou jammer zijn want er bestaat ook in een relatie zoiets als progressie, de bedoeling is dat je het beste uit elkaar haalt.

Zo te lezen moet de partner van TO vooral wennen dat het leven met een gezin heel anders is dan als je alleen bent. Dat maakt hem hooguit naïef, dat hij zo makkelijk naar een vriend kan uiten dat zijn vakantie niet doorgaat omdat hij nu een gezin heeft, geeft aan dat het kwartje gevallen is. Ik kan nergens lezen wat niet positief is.

Wat vooral negatief is dat veel mensen hier blijkbaar een glazenbol hebben en het blijkbaar belangrijk vinden om twijfel te zaaien bij iemand die zegt verder gelukkig te zijn.
Die man krijgt er van langs omdat TO hier aan het klagen is dat hij zich in de schulden steekt en dat ze zelf geen cent overhoudt om wat leuks met de kinderen te doen. Blijkbaar heeft ze daar een probleem mee. Zou ik zelf ook hebben. Niemand is perfect, maar qua geld wil ik niet hoeven lijden onder andermans impulsen. Kan me niet schelen wat hij in bed allemaal presteert.
DingDong schreef:
19-01-2022 21:45
Niemand anders hier met een partner die gedrag heeft vertoont in de relatie waar jij/ gezin last van had? Gedrag wat verandert is of veranderen jullie partners nooit? Dat zou jammer zijn want er bestaat ook in een relatie zoiets als progressie, de bedoeling is dat je het beste uit elkaar haalt.

Zo te lezen moet de partner van TO vooral wennen dat het leven met een gezin heel anders is dan als je alleen bent. Dat maakt hem hooguit naïef, dat hij zo makkelijk naar een vriend kan uiten dat zijn vakantie niet doorgaat omdat hij nu een gezin heeft, geeft aan dat het kwartje gevallen is. Ik kan nergens lezen wat niet positief is.

Wat vooral negatief is dat veel mensen hier blijkbaar een glazenbol hebben en het blijkbaar belangrijk vinden om twijfel te zaaien bij iemand die zegt verder gelukkig te zijn.

Natuurlijk wel. Continu, nu nog steeds. Maar in vergelijking met het verhaal over geld lenen voor de motor ging het bij ons om heel kleine dingen/bedragen. Nooit discussie over lenen gehad.
Alle reacties Link kopieren
BOOBIE77 schreef:
19-01-2022 21:49
Ik heb dit nog nooit gekend, ook niet in mijn puberteit. Misschien houd ik mezelf voor de gek, maar ik geniet ervan. En ik hoop dat die financiële verantwoordelijkheid nog komt.
Ik weet dat wel meer mannen zo zijn dat ze hun geld al uitgegeven hebben voordat het binnen is. En ik vind ze niet aantrekkelijk. Ik had ook gezegd dat ik zo een man niet hoef. Maar ja, ik heb er zelf eentje. Nog niet genoeg reden om hem aan de kant te zetten. Maar wel een goede reden voor een goed gesprek.
Dat is niet gerelateerd aan man of vrouwzijn hoor. Er zijn mensen die dit doen. Er zijn ook mensen die dit niet doen. Als je denkt dat vooral mannen dit doen, pleit hem dat dan vrij ofzo?

Het zal best dat hij een goede man is, en je schrijft nu ook andere dingen die positief klinken. Ik heb alleen het gevoel dat je je erg laat leiden door het sprookjes-idee van hoe een/jouw man zich naar jou moet gedragen. En dan kom je met een opsomming, die in mijn ogen heel normaal is in een relatie.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
19-01-2022 22:23
Dat is niet gerelateerd aan man of vrouwzijn hoor. Er zijn mensen die dit doen. Er zijn ook mensen die dit niet doen. Als je denkt dat vooral mannen dit doen, pleit hem dat dan vrij ofzo?

Het zal best dat hij een goede man is, en je schrijft nu ook andere dingen die positief klinken. Ik heb alleen het gevoel dat je je erg laat leiden door het sprookjes-idee van hoe een/jouw man zich naar jou moet gedragen. En dan kom je met een opsomming, die in mijn ogen heel normaal is in een relatie.
Dat zou goed kunnen. Maar ik heb een vader die een hork is en al zeker voor mijn moeder. Ik heb een ex die verslaafd was aan werken. En tussen relatie met een man die werkeloos was en ook nooit van plan was om te gaan werken.
Dan is mijn huidige vriend een geschenk uit de hemel. Maar ik wil van je aannemen dat het heel normaal is voor een man. Ik zie het alleen in mijn omgeving niet terug.
DingDong schreef:
19-01-2022 21:45
Niemand anders hier met een partner die gedrag heeft vertoont in de relatie waar jij/ gezin last van had? Gedrag wat verandert is of veranderen jullie partners nooit? Dat zou jammer zijn want er bestaat ook in een relatie zoiets als progressie, de bedoeling is dat je het beste uit elkaar haalt.

Zo te lezen moet de partner van TO vooral wennen dat het leven met een gezin heel anders is dan als je alleen bent. Dat maakt hem hooguit naïef, dat hij zo makkelijk naar een vriend kan uiten dat zijn vakantie niet doorgaat omdat hij nu een gezin heeft, geeft aan dat het kwartje gevallen is. Ik kan nergens lezen wat niet positief is.

Wat vooral negatief is dat veel mensen hier blijkbaar een glazenbol hebben en het blijkbaar belangrijk vinden om twijfel te zaaien bij iemand die zegt verder gelukkig te zijn.
Het gaat mij niet om die kerel, maar om to die aangeeft dat ze geen vrienden zijn, want geen gezamenlijke interesses. Maar hij neukt wel de sterren van de hemel en adoreert haar.

Ik constateer dan dat als dat minder wordt er werkelijk niets meer is dat hen bindt. Dat is zo’n smalle basis dat het vrij raar is als dat over 5 jaar nog staat. Temeer nu to ook nog zijn moeder moet gaan spelen mbt de financiën.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven