Gedeblokkeerde contact, toehappen of niet?

17-01-2022 18:56 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat betekent het als iemand je na lange tijd gedeblokkeerd heeft? Is dat een teken van benader mij of zoek ik er te veel achter..
Alle reacties Link kopieren
Je zoekt daar veel te veel achter. Neem in elk geval GEEN contact op.

Als iemand contact wil dan krijg je meestal een berichtje. Iets in de trant van "hoi hoe gaat zullen we binnenkort eens praten?". Of iets dergelijks.
Nee zeg, mijn hemel. Natuurlijk is dat geen 'benader mij'-teken.
Alle reacties Link kopieren
Nee
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Nogal eng dat jij meteen doorhebt dat je niet meer geblokkeerd bent. Nog enger dat je denkt dat deblokkade een uitnodiging is om 'toe te happen'.
Alle reacties Link kopieren
Nee natuurlijk niet. Als deze persoon contact wil zal hij/ zij dit zelf zoeken.
Raar trouwens dat je weet dat je gedeblokkeerd bent. Dat houdt dus in dat hij nog checkt?
Alle reacties Link kopieren
Dat het nodig is om geblokkeerd te worden, zegt toch al genoeg? De ander wil geen contact. Verwijder het nummer en ga verder met je leven.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
buzziebee wijzigde dit bericht op 17-01-2022 19:07
84.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nee natuurlijk neem je geen contact op. Wellicht voelt die persoon zich nu veilig genoeg. Wil hij of zij contact dan neemt hij/zij dat zelf wel op. Wat jij moet doen! Niets. Het feit dat je er nog zo bovenop zit (want je moet kijken of je gedeblokkeerd bent) maakt dat deze persoon een enorme fout heeft gemaakt.
buzziebee wijzigde dit bericht op 17-01-2022 19:08
0.64% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
So take it easy mensen jullie het gehele verhaal niet eens .. ik werd geblokkeerd met de reden dat ze niet meer geïrriteerd wilde raken door dat ze bij bepaalde posts dacht aan bepaalde dingen en op die manier het contact op afstand kunnen behouden. Ik denk persoonlijk dat het wel een uitnodiging is tot.. maar goed kan het ook net zo goed mis hebben. Trouwens weet het wel zeker; maar het is zo eng om daar weer aan te beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Anonymousx schreef:
17-01-2022 19:08
So take it easy mensen jullie het gehele verhaal niet eens .. ik werd geblokkeerd met de reden dat ze niet meer geïrriteerd wilde raken door dat ze bij bepaalde posts dacht aan bepaalde dingen en op die manier het contact op afstand kunnen behouden. Ik denk persoonlijk dat het wel een uitnodiging is tot.. maar goed kan het ook net zo goed mis hebben. Trouwens weet het wel zeker; maar het is zo eng om daar weer aan te beginnen.
Nee! Als het een uitnodiging is krijg JIJ wel een berichtje van die persoon! Andersom heet het ‘stalken’
Alle reacties Link kopieren
BuzzieBee schreef:
17-01-2022 19:10
Nee! Als het een uitnodiging is krijg JIJ wel een berichtje van die persoon! Andersom heet het ‘stalken’
Dit. Of we het hele verhaal nou weten of een paar zinnen. Door nu te hard van stapel te lopen, jaag je diegene alleen nog maar verder weg.
Alle reacties Link kopieren
Gezien je andere topics, niets doen dus….,


Even loepen
Alle reacties Link kopieren
Anonymousx schreef:
17-01-2022 19:08
So take it easy mensen jullie het gehele verhaal niet eens .. ik werd geblokkeerd met de reden dat ze niet meer geïrriteerd wilde raken door dat ze bij bepaalde posts dacht aan bepaalde dingen en op die manier het contact op afstand kunnen behouden. Ik denk persoonlijk dat het wel een uitnodiging is tot.. maar goed kan het ook net zo goed mis hebben. Trouwens weet het wel zeker; maar het is zo eng om daar weer aan te beginnen.
Ze gaat nu kijken of ze nog steeds geïrriteerd is of terugdenkt.
Meer niet.
Het is geen uitnodiging.
Zou ik ook heel eng vinden, dat jij daar meteen op zou springen.

Ga verder met je leven.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
BuzzieBee schreef:
17-01-2022 19:10
Nee! Als het een uitnodiging is krijg JIJ wel een berichtje van die persoon! Andersom heet het ‘stalken’
Maar wat als je diegene zelf hebt weggejaagd? En diegene al meerdere malen geprobeerd heeft en na maanden hiermee gestopt is.. moet ik het allemaal vergeten en verder gaan met mijn leven. Ik realiseer nu ook dat ik op een stalker begin te lijken of al ben.
Alle reacties Link kopieren
Per ongeluk verkeerde knop je ingedrukt op zijn telefoon.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Anonymousx schreef:
17-01-2022 19:08
So take it easy mensen jullie het gehele verhaal niet eens .. ik werd geblokkeerd met de reden dat ze niet meer geïrriteerd wilde raken door dat ze bij bepaalde posts dacht aan bepaalde dingen en op die manier het contact op afstand kunnen behouden. Ik denk persoonlijk dat het wel een uitnodiging is tot.. maar goed kan het ook net zo goed mis hebben. Trouwens weet het wel zeker; maar het is zo eng om daar weer aan te beginnen.
Jij vraagt toch zelf met dat beetje informatie om een beoordeling?
Als de ander het zelf wil zal deze contact zoeken.
Zelf niets doen! Met rust laten dus.
Alle reacties Link kopieren
Anonymousx schreef:
17-01-2022 19:17
Maar wat als je diegene zelf hebt weggejaagd? En diegene al meerdere malen geprobeerd heeft en na maanden hiermee gestopt is.. moet ik het allemaal vergeten en verder gaan met mijn leven. Ik realiseer nu ook dat ik op een stalker begin te lijken of al ben.
Ik snap er vrij weinig van, maar lijkt me verstandig om haar te blokkeren, want je komt wanhopig over.
Alle reacties Link kopieren
Zonmuis schreef:
17-01-2022 19:23
Ik snap er vrij weinig van, maar lijkt me verstandig om haar te blokkeren, want je komt wanhopig over.
Lol ja tis niet wanhopig maar soms denk je dat je makkelijk iemand achter je kan laten, maar dan na lange tijd toch het gemis terug blijft komen. Maar voel ook niet perse de noodzaak om contact weer op te pakken. Het is heel tegenstrijdig.
Alle reacties Link kopieren
Die krijgt voor eeuwig de koude schouder van mij!
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Wat zou er deze keer anders gaan dan de vorige keer?
Alle reacties Link kopieren
Anonymousx schreef:
17-01-2022 19:27
Lol ja tis niet wanhopig maar soms denk je dat je makkelijk iemand achter je kan laten, maar dan na lange tijd toch het gemis terug blijft komen. Maar voel ook niet perse de noodzaak om contact weer op te pakken. Het is heel tegenstrijdig.
Blokkeer haar.
Alle reacties Link kopieren
Avage schreef:
17-01-2022 19:32
Wat zou er deze keer anders gaan dan de vorige keer?
Dat is een goede vraag; het zou weer op hetzelfde uitlopen. Gegarandeerd.
Waarom kan ik het dan niet voorgoed vergeten. Moet ik eerst op een ander verliefd worden voordat ik het echt achter me kan laten? Daar heb ik namelijk ook geen zin in.
Heb geen zin in anderen. Al moet ik het misschien toch wel blijven proberen en de moeite en energie steken. Al ben ik bang dat het ook niet de oplossing is en achteraf weer aan die bepaalde persoon denk. Aan de negatieve aspecten denken helpt ook niet.
Misschien omdat de einde niet helemaal goed is afgesloten dat het toch zo blijft knagen ook?
Alle reacties Link kopieren
Zonmuis schreef:
17-01-2022 19:33
Blokkeer haar.
Waarom? Ik vind dat een vorm van aandacht zoeken juist. En ook heel raar ineens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven