Amerikaans verzend adres

17-01-2022 19:28 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet waar ik dit moet plaatsen dus zet het hier maar neer.

Heeft er iemand ervaring met een Amerikaans adres waar je je Amerikaanse pakketjes heen kan laten sturen, vanuit een soort kluis worden deze pakketjes dan in 1 doos verpakt en naar Nederland verstuurd. Ik zou graag wat bestellen bij een Amerikaanse site maar helaas verzenden ze niet naar Nederland. Na wat speurwerk kwam ik op deze optie uit. Hoor graag ervaringen :)
Alle reacties Link kopieren
Niemand in je omgeving die toevallig binnenkort naar de VS gaat of daar familie of kennissen heeft?
Volgens mij biedt iemand van 'mijn amerika' groep op Facebook die dienst aan.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op het AllesAmerika forum als dat nog bestaat. Jaren terug weet ik dat daar iemand zat die dit aanbood.
Alle reacties Link kopieren
Ja, er zijn verschillende van dat soort bedrijven die je bestellingen doorsturen. Uiteraard even goed checken of het bedrijf betrouwbaar is, maar verder werkt dat prima.
Ik gebruik het soms ook vanuit Japan.
PaarseBloemen schreef:
17-01-2022 20:25
Ja, er zijn verschillende van dat soort bedrijven die je bestellingen doorsturen. Uiteraard even goed checken of het bedrijf betrouwbaar is, maar verder werkt dat prima.
Ik gebruik het soms ook vanuit Japan.
Welke dan, dat is de vraag…
Alle reacties Link kopieren
Ik zat even te kijken naar verzendkosten. Een pakje van 5 kilo kost minimaal 81 euro om te verzenden.....dat is een hoop geld.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
https://www.colisexpat.com/en/

Die is betrouwbaar.

Van buiten EU komen er nog flink wat kosten bij.
Alle reacties Link kopieren
Pakketten sturen uit Amerika is schreeuwend duur inmiddels. Ik zou dat eerst ff checken qua kosten. Ik heb dingen naar familie laten sturen om er vervolgens achter te komen dat het meer dan 100 dollar kost om naar mij te versturen. Bedenk ff of dat het je waard is.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
De post van de VS naar NL is rammend duur geworden sinds een jaar of twee. Bezint eer ge begint.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven