Robotstofzuiger en hoogpolig tapijt

17-01-2022 20:31 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al tijden ben ik op zoek naar een robotstofzuiger die op zijn minst niet vastloopt, maar liever nog ook het vuil uit mijn warme hoogpolige tapijtje zuigt. Tegelijkertijd moet hij ook mijn parket kunnen zuigen zonder krassen te maken.
Tot voorkort een onmogelijke opgave, maar zojuist zag ik dat de Irobot Roomba S9+ een vinkje bij de optie ‘hoogpolig tapijt’ heeft staan.

Wie o wie heeft er een en kan mij vertellen of hij doet wat hij belooft?
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af of dit echt goed werkt, ik zou daar dan eerst eens een aantal reviews van kijken op YouTube, daar worden vaak robotstofzuigers uitvoerig getest op verschillende soorten ondergrond. Mijn eigen robotstofzuiger is niet zo luxe en was ook een stuk goedkoper. Op de plavuizenvloer doet hij het erg goed. Op het dikke vloerkleed houd hij het bij door de grote stukken op te zuigen. Maar echt het stof kan hij niet uit het kleed zuigen. Ze hebben daar toch te weinig zuigkracht voor.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de roborock s5 en een hoogpollig tapijt in de slaapkamer. Hij gaat daar goed overeen en het zichtbare vuil zuigt hij goed op. Het ziet er altijd weer netjes uit als hij er over heen is geweest. Maar het zou wel goed kunnen dat een echte stofzuiger er meer vuil tussenuit zal zuigen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven