Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 9!

20-01-2022 08:52 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Hele mooie openingspost weer!
Alle reacties Link kopieren
En wéér een prachtige OP Male! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Mooi Male!

Ik vind het opvallend dat er over Jeroen zoveel verhalen loskomen nu, maar aangaande Ali gaat het via het OM. Benieuwd of dat met de aard van het grensoverschrijdende gedrag te maken heeft of met iets anders.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nu dit artikel op de voorpagina van de NOS app. Er is dus (doorscollen naar beneden) al jaren een meldpunt:

https://nos.nl/l/2413774
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Nieuw topic dat verdient n bloemetje🌹🌹🌹
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Mooi op weer Male.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Jippie nieuw topic met een mooie OP.....

Vandaag is het D Day....
Spannend.....
Alle reacties Link kopieren
Frizz schreef:
20-01-2022 08:58
Mooi Male!

Ik vind het opvallend dat er over Jeroen zoveel verhalen loskomen nu, maar aangaande Ali gaat het via het OM. Benieuwd of dat met de aard van het grensoverschrijdende gedrag te maken heeft of met iets anders.
Heel opvallend idd.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe toch een tvp vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het nieuwe topic, Male.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel benieuwd naar de aflevering van BOOS vanmiddag. Ik denk dat veel mensen in de mediawereld in spanning zitten.
Alle reacties Link kopieren
:cheer2: :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Ook weer aan het meelezen en ben benieuwd naar de beerput inderdaad
Alle reacties Link kopieren
Mooie OP weer Male!

En inderdaad, DDay, ik moet zeggen dat ik echt wel een beetje gespannen ben, zo van: wat gaat er allemaal komen?

Ik vraag mij ook echt af: wat we nu weten, bevestigd of nog in de geruchtenfase, is het dat, of is dit nog maar het topje van de ijsberg?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Frizz schreef:
20-01-2022 08:58
Mooi Male!

Ik vind het opvallend dat er over Jeroen zoveel verhalen loskomen nu, maar aangaande Ali gaat het via het OM. Benieuwd of dat met de aard van het grensoverschrijdende gedrag te maken heeft of met iets anders.
Jeroen heeft zelf al een statement naar buiten gebracht, Ali ontkent alles
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
De Edwin Evers Band heeft de samenwerking met Jeroen Rietbergen beëindigd. Dat laten ze zojuist weten in een statement op Instagram.

In het statement is te lezen: 'Na alle berichtgeving van de afgelopen dagen hebben wij besloten om de samenwerking met Jeroen Rietbergen te beëindigen. Er is voor gekozen om niet naar buiten te treden voordat we Jeroen hiervan op de hoogte konden stellen.'

Veel sterkte
Verder staat er nog: 'Als band hebben wij altijd gestaan voor plezier, positiviteit, energie en respect voor iedereen. Dat blijft zo..! Wij wensen alle betrokkenen veel sterkte toe.'


Bron: story.nl
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
20-01-2022 10:06
Jeroen heeft zelf al een statement naar buiten gebracht, Ali ontkent alles
Dat vind jij een verklaring? Denk je dat het statement maakt dat men opener is naar de media?
Alle reacties Link kopieren
Tvp
...
Alle reacties Link kopieren
:fortune:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Frizz schreef:
20-01-2022 10:15
Dat vind jij een verklaring? Denk je dat het statement maakt dat men opener is naar de media?
ja denk ik wel, maakt het wel makkelijker
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Sorry, niks te melden, een tvp.
Alle reacties Link kopieren
Tvp :popcorn:
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven