Naar de zon in de voorjaarsvakantie

28-01-2022 16:42 21 berichten
Veel bestemmingen zijn nog oranje en vallen af.

Wie heeft er ervaring met de Canarische eilanden in de voorjaarsvakantie?

Andere tips qua bestemming zijn ook zeer welkom.
Zeeland? :biggrin:
Canarische eilanden lekker!

Wij gaan naar Ibiza. Meestal geluk op de Balearen maar geen zekerheid.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan naar Lanzarote in de voorjaarsvakantie. Ben er nog niet eerder geweest, dus kan nog geen ervaringen delen.
Maar een week all inclusive bij 20 graden vonden wij wel erg aanlokkelijk.
Procne schreef:
28-01-2022 16:51
Wij gaan naar Lanzarote in de voorjaarsvakantie. Ben er nog niet eerder geweest, dus kan nog geen ervaringen delen.
Maar een week all inclusive bij 20 graden vonden wij wel erg aanlokkelijk.
Je kunt geluk hebben en je kunt pech hebben, we zijn er een aantal keer geweest in die periode.
Soms een dag bewolkt en ook wel eens wat regen gehad. Maar ook altijd wel een paar echt goede dagen, zorg vooral dat je een goede plek uit de wind hebt
Alle reacties Link kopieren
Birdie schreef:
28-01-2022 16:46
Canarische eilanden lekker!

Wij gaan naar Ibiza. Meestal geluk op de Balearen maar geen zekerheid.
Ik ook, met m’n dochters, voor het eerst!
O wacht, nee dat is niet de voorjaarsvakanyir maar pas in mei 😅
yelaro2018 wijzigde dit bericht op 28-01-2022 18:30
14.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik moest even kijken wanneer de voorjaarsvakantie is. Wij gaan half april voor 2 weken naar Bonaire. Da's wel later dan de voorjaarsvakantie maar op Bonaire is het altijd lekker weer.
Sommige mensen worden zeikend verwekt
takkentrol schreef:
28-01-2022 17:01
Ik moest even kijken wanneer de voorjaarsvakantie is. Wij gaan half april voor 2 weken naar Bonaire. Da's wel later dan de voorjaarsvakantie maar op Bonaire is het altijd lekker weer.


Ooh jaloers! Dat is de fijnste tijd daar.
Alle reacties Link kopieren
Birdie schreef:
28-01-2022 17:02
Ooh jaloers! Dat is de fijnste tijd daar.
Ik weet het, meestal gaan we deze periode. Ik vier heel graag mijn verjaardag daar :-D
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Birdie schreef:
28-01-2022 16:46
Canarische eilanden lekker!

Wij gaan naar Ibiza. Meestal geluk op de Balearen maar geen zekerheid.
Ook in de voorjaarsvakantie? Laatste week februari/eerste week maart?

Kan ik ook nog eens even bekijken!
Procne schreef:
28-01-2022 16:51
Wij gaan naar Lanzarote in de voorjaarsvakantie. Ben er nog niet eerder geweest, dus kan nog geen ervaringen delen.
Maar een week all inclusive bij 20 graden vonden wij wel erg aanlokkelijk.
Ja, precies! Dat is ook waar wij aan toe zijn. Weekje lekker eruit en even t mooiere weer in.

Hoeft van ons geen 30 graden te zijn. Maar 20-22 graden lijkt me perfect.
Titatoverbal schreef:
28-01-2022 16:55
Je kunt geluk hebben en je kunt pech hebben, we zijn er een aantal keer geweest in die periode.
Soms een dag bewolkt en ook wel eens wat regen gehad. Maar ook altijd wel een paar echt goede dagen, zorg vooral dat je een goede plek uit de wind hebt
Wat zijn volgens jou goede plekken? Waar ben je zoal geweest?
takkentrol schreef:
28-01-2022 17:01
Ik moest even kijken wanneer de voorjaarsvakantie is. Wij gaan half april voor 2 weken naar Bonaire. Da's wel later dan de voorjaarsvakantie maar op Bonaire is het altijd lekker weer.
Oh heerlijk! Dat is voor ons te laat. Vanwege werk kunnen we de laatste week februari of eerste week maart.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan naar Aruba zodat we zeker weten dat het warm genoeg is en we willen graag gaan zwemmen.
Alle reacties Link kopieren
Dubai is echt een aanrader! Gegarandeerd mooi weer, super lekker eten, veel leuke dingen te doen en geel reisadvies.

Bij de Canarische eilanden moet je geluk hebben qua weer en het Caribisch gebied is top maar dat is een stuk langer vliegen en een groot tijdverschil.

Het is hoe dan ook lekker om er even tussenuit te zijn. Succes met het maken van een keuze!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu op Tenerife en het is heerlijk. 20-22 graden, heerlijk aan het zwembad liggen, zwemmen in (verwarmd) zwembad. Vandaag een regenbui, verder de hele week veel zon.
Alle reacties Link kopieren
Ibiza lijkt mij niet warm genoeg in de voorjaarsvakantie. Misschien de temperatuur wel, maar het water is dan ijskoud. Als je niet wil zwemmen geen probleem natuurlijk.

Ik was er in juni vorig jaar en zelfs toen waren de zwembaden en de zee echt fris. Temperatuur was verschrikkelijk heet.

Dubai ben ik wel eens geweest in februari en was lekker.
Yelaro2018 schreef:
28-01-2022 16:57
Ik ook, met m’n dochters, voor het eerst!
O wacht, nee dat is niet de voorjaarsvakanyir maar pas in mei 😅

Wij ook. Eerste week mei. En dan heb ik voorjaarsvakantie van school.
Alle reacties Link kopieren
Kampoez schreef:
28-01-2022 17:26
Oh heerlijk! Dat is voor ons te laat. Vanwege werk kunnen we de laatste week februari of eerste week maart.
Op Bonaire is het altijd warm en zonnig dus dat maakt niet uit. Maar als je maar een week wilt zou ik het niet doen, 't is te ver vliegen voor een weekje
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je de voorjaars/krokusvakantie eind feb/begin maart? Of de meivakantie eind april/begin mei.

Canarische eilanden kan in beide periodes. Ibiza zou ik niet eind feb naar toe gaan.
Lucky1976 schreef:
29-01-2022 12:35
Bedoel je de voorjaars/krokusvakantie eind feb/begin maart? Of de meivakantie eind april/begin mei.

Canarische eilanden kan in beide periodes. Ibiza zou ik niet eind feb naar toe gaan.
Eind februari / begint maart inderdaad!

We kijken nu toch wat meer naar de abc eilanden. Toch wat meer zekerheid qua weer en temperatuur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven