Too good to go

04-04-2022 19:53 322 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik dacht dat ik hier al een keer een topic over had gezien maar kan het niet vinden.
Ik heb de app aangemaakt en wil het eens uitproberen.
Wat zijn jullie ervaringen met met name de broodboxen en de groente en fruitboxen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Zojuist weer eens een broodbox bij bakker Bart gescoord. Er zat in

Een heel volkorenbrood
Een wit groot stokbrood
3 croissants
Stuk of 10 harde bolletjes
2 gevulde koeken
Een kaneelstengel
Een zoet broodje

Ben tevreden!
Alle reacties Link kopieren Quote
viva-amber schreef:
23-07-2022 06:50
Gezien de duur wordende boodschappen toch maar weer eens dit proberen. Alles is bij ons snel uitverkocht. Broodbox gescoord van de Vomar, vanavond ophalen. Ik ben benieuwd. Ik zou ook graag eens de groente en fruit box willen proberen van lidl.
En hoe was die?
Alle reacties Link kopieren Quote
viva-amber schreef:
23-07-2022 06:50
Gezien de duur wordende boodschappen toch maar weer eens dit proberen. Alles is bij ons snel uitverkocht. Broodbox gescoord van de Vomar, vanavond ophalen. Ik ben benieuwd. Ik zou ook graag eens de groente en fruit box willen proberen van lidl.
De lidl boxen zijn altijd vlug uitverkocht. Hoop dat het je lukt er een te scoren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pippo4321 schreef:
23-07-2022 18:13
De lidl boxen zijn altijd vlug uitverkocht. Hoop dat het je lukt er een te scoren.
Tis mij net weer niet gelukt. Floep en weg zijn ze!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier morgen de lidl fruit groentebox gescoord en een plus pakket. Gegarandeerd weer een week eten voor 10 euro
Alle reacties Link kopieren Quote
redhead70 schreef:
23-07-2022 20:44
Hier morgen de lidl fruit groentebox gescoord en een plus pakket. Gegarandeerd weer een week eten voor 10 euro
Dat is geweldig!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wil eigenlijk een box van een empanada zaak hier in de buurt proberen, alleen het afhalen is pas 20.30. Zou je empanadas kunnen invriezen of in de koelkast kunnen bewaren?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja hoor - hier in de buurt zit een zaak met een goede deal als je et zes koopt - die eten wij in een dag of drie op. Gewoon in de koelkast bewaren.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren Quote
In ons dorp en omliggende dorpen deden supermarkten eerst niet mee. Vorige week opnieuw de app geïnstalleerd en nu wel, dus ook meteen twee boxen gehaald in de afgelopen 1,5 week

Magicbox bij de coop:
- bami groentenpakket
- geitenmelk
- bak olijven
- stokbrood
- tzaziki
- belegd broodje
- bakkenbramen
- Zeeuws spek hapjes
- filet americain
- chips
- veggie maaltijdsalade gele curry
- blanke vla

Heel mooi pakket voor 4,99

Bij de spar:
- 2 broden
- 9 brownies
- 2 bakjes tzaziki
- 4 bakken rode biet met ui

Deze vond ik zelf iets minder..maar dat is meer omdat het zoveel van het zelfde was. Deels maar uitgedeeld
Alle reacties Link kopieren Quote
Sansi schreef:
24-07-2022 17:04
In ons dorp en omliggende dorpen deden supermarkten eerst niet mee. Vorige week opnieuw de app geïnstalleerd en nu wel, dus ook meteen twee boxen gehaald in de afgelopen 1,5 week

Magicbox bij de coop:
- bami groentenpakket
- geitenmelk
- bak olijven
- stokbrood
- tzaziki
- belegd broodje
- bakkenbramen
- Zeeuws spek hapjes
- filet americain
- chips
- veggie maaltijdsalade gele curry
- blanke vla

Heel mooi pakket voor 4,99

Bij de spar:
- 2 broden
- 9 brownies
- 2 bakjes tzaziki
- 4 bakken rode biet met ui

Deze vond ik zelf iets minder..maar dat is meer omdat het zoveel van het zelfde was. Deels maar uitgedeeld
Doen wij ook met de buren hoor. We delen onderling waarvan we weten dat wij/zij het niet zo lekker vinden en zij /wij wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
ZuurSnoepje schreef:
24-07-2022 12:32
Ik wil eigenlijk een box van een empanada zaak hier in de buurt proberen, alleen het afhalen is pas 20.30. Zou je empanadas kunnen invriezen of in de koelkast kunnen bewaren?
Is dat in Amsterdam Noord?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren Quote
viva-amber schreef:
24-07-2022 17:47
Is dat in Amsterdam Noord?
Nee, Utrecht!
Alle reacties Link kopieren Quote
may_ka schreef:
24-07-2022 16:01
Ja hoor - hier in de buurt zit een zaak met een goede deal als je et zes koopt - die eten wij in een dag of drie op. Gewoon in de koelkast bewaren.
Dankjewel! Helaas inmiddels uitverkocht maar ga het morgen weer proberen :shame:
Alle reacties Link kopieren Quote
Groente en fruitbox bij de lidl vandaag
500 gram aardbeien
250 gram radijs
9 mandarijnen
3 citroenen
500 gram grote champignons
3 paprika

Enecht nog dagen houdbaar
Wij hebben voor het eerst een broodbox van de coop gehaald. Normaal haal ik altijd brood bij de bakker, maar dit was ons ook erg goed bevallen. Partner vond t wel wat zouter (ik proef niks op dit moment vanwege een recente coronabesmetting).
Voor 2,99 heb ik bij de bakker normaal nog geen 1.5 brood (2,40 per brood)
Nu hadden we 3 hele broden, 3 halve broden, zak bruine bollen en zak met krentenbollen. Volkoren, bruin en zelfs spelt.
Kunnen weer ruim een week vooruit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag bij de Coop:
Zak wok groente
Zak aardappelschijfjes
2 varkensschnitzels
5 donuts
Bak kant en klare pasta carbonara
Bak vruchtenkwark

Moest er wel een stukje voor rijden, ben nog in twijfel of ik het wel de moeite waard vond.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik haal met name regelmatig een groente/fruitbox van de groentevrouw. Tot nu toe bevalt het erg goed, ik gebruik fruit meestal direct voor een smoothie o.i.d.
Ik vind het leuk om op deze manier net wat gevarieerder te eten.

De brood box heb ik al een tijd niet gehad, omdat het niet in mijn vriezer past.

De Lidl-boxen zijn hier in de randstad standaard uitverkocht, dus het is mij nog niet gelukt er een te bemachtigen. Maar ik vind de TGTG boxen in zijn algemeenheid heel fijn!
Alle reacties Link kopieren Quote
Door dit topic ook maar weer eens rondgescharreld op de app. Vanmiddag voor 3 euro een groente- en fruitbox gehaald bij de Lidl. Best tevreden voor dat geld.

* doos witte en rode druiven
* 8 bananen
* verspakket kip madras
* doosje kastanje champignons
* 2x bosje lenteuitjes
* prei
* krop sla
Alle reacties Link kopieren Quote
Net een Lidl Groente en Fruit box weten te scoren. Binnen 10 seconden allemaal uitverkocht. Die gaan snel! Dit wordt de eerste keer dat deze box in huize Daley beland. Morgen ophalen, dus ben benieuwd...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik hoop dat je een leuk pakket krijgt.
Zelf heb ik 2x een Lidl pakket gehad en ik ga het niet meer halen: de eerste keer waren het bijna alleen champignons en de tweede keer had ik weet ik hoeveel manderijnen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Daley71 schreef:
25-07-2022 19:41
Net een Lidl Groente en Fruit box weten te scoren. Binnen 10 seconden allemaal uitverkocht. Die gaan snel! Dit wordt de eerste keer dat deze box in huize Daley beland. Morgen ophalen, dus ben benieuwd...
Ik heb nu 2x eentje weten te scoren. Waren echt hele royale en gevarieerde pakketten dus hopelijk bij jou ook!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier isde lidl echt goed. Ik ga u de Hema uitproberen. Invriezen kan altijd
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag weer voor 4,99 een box bij de Spar opgehaald:
- zak gesneden ui
- zak bloemkoolroosjes
- zak gesneden champignons
- 2 croissantjes
- 5 afgebakken broodjes
- pak yoghurt
- boer’n yoghurt
- roggebrood
- stamppot boerenkool
- kwart watermeloen
- fricandeau van lokale slager
- rosbief van lokale slager

Weer een hele mooie box!
Alle reacties Link kopieren Quote
Mooie box hoor van de Spar. Hier doet de Spar niet mee. Wel jammer.
Was eigenlijk niet van plan een box te scoren vandaag. Maar zag dat er nog een paar van de plus al even op stonden.
Vooruit dan maar: Ze riepen me toe.. Koop mij dan :-D

2 kipdrumsticks
500 gram gehakt
2 kip cordon blue
rodebieten met ui
maaltijd salade
zak chineze wokgroenten
bakje met kip roomkaas rolletjes
bakje met aardbeien
bakje met borrel gehaktballetjes
zak met 4 buine bolletjes
bakje met paddestoelenmix
2 bakjes met kip kerriesalade

Het vlees in de diepvries gedaan. En de zak met wokgroenten in de diepvries gedaan.
De bieten salade en paddenstoelen mix voor morgen avond.
En de rest komt morgen ook wel een eind op door de pubers

Was blij met de magic box. Waarde ruim 30 euro.
Alle reacties Link kopieren Quote
post-it schreef:
24-07-2022 20:12
Wij hebben voor het eerst een broodbox van de coop gehaald. Normaal haal ik altijd brood bij de bakker, maar dit was ons ook erg goed bevallen. Partner vond t wel wat zouter (ik proef niks op dit moment vanwege een recente coronabesmetting).
Voor 2,99 heb ik bij de bakker normaal nog geen 1.5 brood (2,40 per brood)
Nu hadden we 3 hele broden, 3 halve broden, zak bruine bollen en zak met krentenbollen. Volkoren, bruin en zelfs spelt.
Kunnen weer ruim een week vooruit.
Brood van de coop is bijna altijd heel goed en veel.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven