Too good to go

04-04-2022 19:53 322 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik dacht dat ik hier al een keer een topic over had gezien maar kan het niet vinden.
Ik heb de app aangemaakt en wil het eens uitproberen.
Wat zijn jullie ervaringen met met name de broodboxen en de groente en fruitboxen?
Alle reacties Link kopieren Quote
ingelke_kepringelke schreef:
10-08-2022 13:12
Dank voor de reacties
Ik zie dat het geld inmiddels is teruggestort. Dus dat is fijn.
Fijn!
Alle reacties Link kopieren Quote
Even een upje vanwege een vraag.
Zojuist heb ik bij de Lidl een TGTG-pakket opgehaald. Wederom goed gevuld met diverse goede en lekkere dingen. Alleen zit er ook een verspakket bij waar geen beschrijving bij zit, dus ik heb geen idee welk verspakket het is.

Er zitten de volgende ingrediënten in:
- ui
- paprika
- boontjes
- knoflook
- kruiden + bouillonblokje
- kokosmelk

Weet iemand welk verspakket dit is? Weet iemand ook hoe je het klaar moet maken? Ik gok zo maar eens dat er ook bijv. kipfilet in moet - of zeg ik nu iets geks?
In this mad house we must all survive
Zijdehoentje schreef:
01-10-2022 15:38
Even een upje vanwege een vraag.
Zojuist heb ik bij de Lidl een TGTG-pakket opgehaald. Wederom goed gevuld met diverse goede en lekkere dingen. Alleen zit er ook een verspakket bij waar geen beschrijving bij zit, dus ik heb geen idee welk verspakket het is.

Er zitten de volgende ingrediënten in:
- ui
- paprika
- boontjes
- knoflook
- kruiden + bouillonblokje
- kokosmelk

Weet iemand welk verspakket dit is? Weet iemand ook hoe je het klaar moet maken? Ik gok zo maar eens dat er ook bijv. kipfilet in moet - of zeg ik nu iets geks?
https://desnellehap.nl/verspakket/gete ... -plus/amp/
Van de plus maar de bereiding lijkt me hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren Quote
Top, dank je wel! Dat is wat ik zocht :)
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren Quote
Van de week voor het eerst een too good to go box weten te scoren bij de bakker. Was zeer tevreden met de opbrengst:
-3 broden
-3 croissants
-4 witte kadetten
-6 bruine kadetten

Het meeste in de vriezer gedaan, kunnen we weer een tijdje vooruit.

Ga het volgende week weer proberen, ideaal!
Mijn Lidl-spulletjes hielden het niet in de koelkast vol. :'( Voortaan gooi ik alles direct in de vriezer. Zelfs een stronk lof was tot stof drab vergaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kunnen jullie nog makkelijk een box scoren? Of wordt het ook lastiger.
Het lijkt vaak een wedstrijd. De favoriten zijn hier vaak gelijk uitverkocht.
Toch lukt het me nog wel regelmatig om een box te scoren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb al een poos geen pakket meer gehaald. De Lidl pakketten zijn direct weg en bij bakker Bart zijn het me teveel kleine broodjes enz. Na de vakantie wil ik het een keer weer proberen bij de warme bakker.
De magic boxen van supermarkten in de dorpen rondom ons begin ik maar niet aan. Te veel spullen die op de dag zijn. Ideaal misschien voor een groter gezin maar wij krijgen dat met z'n 2en niet op.
Alle reacties Link kopieren Quote
Elizabethie schreef:
01-10-2022 21:38
Ik heb al een poos geen pakket meer gehaald. De Lidl pakketten zijn direct weg en bij bakker Bart zijn het me teveel kleine broodjes enz. Na de vakantie wil ik het een keer weer proberen bij de warme bakker.
De magic boxen van supermarkten in de dorpen rondom ons begin ik maar niet aan. Te veel spullen die op de dag zijn. Ideaal misschien voor een groter gezin maar wij krijgen dat met z'n 2en niet op.
Dat begrijp ik wel . ik doe eem magic box echt voor ons gezin. Er is altijd wel iemand die het lust. En met pubers is het vlug weer op.

De Lidl doe ik zelf nooit. Wel de bakker en soms de super. Zijn vaak mooie pakketten.
Het lijkt me leuk eens een pakket van een speciaalzaak zoaals een slager. chocolade winkel, zuivelboerderij te scoren. Maar dat is hier niet zoveel wat meedoet aan TGTG. Maar het hoeft ook weer niet perse. Meer voor eens te proberen. We kopen daar soms toch ook wel zo.
Ja alles gaat veel sneller weg. Coop is populair geworden. 2 maanden geleden stond die er nog uren op, nu is het elke seconde refreshen en hopelijk scoren:')
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik dacht dat er een recenter topic over het onderwerp bestond, maar ik kan het niet vinden.

Vandaag sinds weken weer een TGTGpakket gekocht bij een hotel waar ik op dat moment in de buurt was.
€3.50 betaald voor ongeveer 15 harde en zachte broodjes. Goeie vangst!

Verder merk ik dat de meeste pakketten heel snel weg zijn. De enige die langer blijven staan zijn die van tankstations of een boerderij die 5 liter gembersap oid aanbiedt.

Hoe gaat het bij jullie?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier zijn eigenlijk vooral de boxen van de echte bakkers echt goed, krijg je nog best veel ook.
Heb ook een paar keer een hema box gedaan. De aller eerste was top brood en broodjes en allerlei gebak en daarna werd het steeds minder. 1 verpakking beleg tot die dag, 2pakjes yoghurt drink tot die dag een brood en 1 zielig gebakje en dat het ongeveer de keren daarna ook dus die haal ik niet meer
Geniet van vandaag want je weet nooit of morgen je gegeven is...
Ze hebben iets veranderd in de app. Er komt nu steeds een pop-up als je je favorieten aanklikt. Dat is irritant als je steeds de pagina vernieuwt om een box te scoren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Onze favo bakker doet eigenlijk niet echt meer mee, omdat ze gezeik kregen als ze bonnen annuleerden. Snap dat ook wel, dat is ook irritant. Maar ze kregen ook veel gezeik van klanten over de app en zo, dus ze waren er wel klaar mee.

Maar ik heb een dealtje kunnen sluiten met ze, echt heel blij mee! Wanneer ze veel brood over hebben (dat is vaak op een bepaalde dag) dan kan ik ff bellen, en dan mag ik dat meenemen :) Ik mocht van hun de TGTO prijs aanhouden, maar dat vond ik zelf onzin, ik wilde niet inhalig overkomen, dus heb het dubbele aan prijs aangeboden; zo hadden we er allebei wat aan :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik doe er eigenlijk niets meer mee. De Groente en fruitboxen van de Lidl krijg je nooit te pakken en de broodboxen van de bakker bevatten hier vaak meest witbrood en dat eten we niet. De verrassingsboxen doen onze buren geregeld maar is veel wat op datum is. Ik krijg wel eens iets wat ze zelf niet eten maar Mozzarella of zo wat op de datum is hoef ik echt niet.
Ik ben er dus een beetje op uitgekeken
Alle reacties Link kopieren Quote
Irish_Wasser_Woman schreef:
16-02-2023 17:25

Maar ik heb een dealtje kunnen sluiten met ze, echt heel blij mee! Wanneer ze veel brood over hebben (dat is vaak op een bepaalde dag) dan kan ik ff bellen, en dan mag ik dat meenemen :) Ik mocht van hun de TGTO prijs aanhouden, maar dat vond ik zelf onzin, ik wilde niet inhalig overkomen, dus heb het dubbele aan prijs aangeboden; zo hadden we er allebei wat aan :)
Woehoe! Wat goed. Zo’n deal wil ik ook. Zonder gedoe in de app
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren Quote
Valt mij ook op dat de box van de lidle altijd meteen uitverkocht is. Heb 3 lidles in de buurt. Maar het lukt me gewoon niet meer om een box te bemachtigen. Jammer
Het lukt mij zelden meer een box te scoren.
Jammer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar het is toch zo dat de boxen om 17.00 online gaan? en je dan dus direct moet toeslaan?.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisselle schreef:
17-02-2023 11:39
Maar het is toch zo dat de boxen om 17.00 online gaan? en je dan dus direct moet toeslaan?.
De boxen van Lidl komen hier altijd om precies 19.16 uur. Als je er op klikt en naar de betaalsite gaat ben je al te laat.
Volgens mij verschilt dat echt per winkel toch?
Alle reacties Link kopieren Quote
Meestal een kwartier na sluitingstijd.
Dus in het geval van bijv de Lidl: ophalen tot 19u, reserveren vanaf 19:15u .
Soms staat het ook in de app: kom terug om ..:..u .

Ik kan wel regelmatig een Lidl box reserveren, maar die wordt steeds vaker geannuleerd. Goed dat ze niet veel eten overhouden maar balen voor mij ;) .
In het weekend haal ik wel eens een Dunkin Donuts box, die zijn vaak beschikbaar
Ah thanks, ik zal toch eens de tijden in de gaten gaan houden dan.

Ja donuts kan ik altijd halen haha
Niet echt TGTG maar ik zag vandaag eindelijk bij de Lidl die aanbiedingen liggen. Heb nu een taartje van de Amerikaanse week voor maar 25 cent. Nog ruim een maand houdbaar dus geen idee waarom die nu zo goedkoop was.

Bij TGTG vergeet ik steeds om op tijd te kijken of een bakker weer een box op heeft staan. Die gaan echt zo hard. Hier blijven alleen de Hema en Febo lang met hun boxen zitten.
Alle reacties Link kopieren Quote
TsumTsum schreef:
17-02-2023 19:23

Bij TGTG vergeet ik steeds om op tijd te kijken of een bakker weer een box op heeft staan. Die gaan echt zo hard. Hier blijven alleen de Hema en Febo lang met hun boxen zitten.
Wat krijg je bij een box van de Febo ? Niet veel bijzonders waarschijnlijk als die lang open staat.
De Hema doe ik ook niet meer: 1x een gewone box opgehaald en 1x een feestdagenbox, beiden erg teleurstellend.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven