Too good to go

04-04-2022 19:53 322 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik dacht dat ik hier al een keer een topic over had gezien maar kan het niet vinden.
Ik heb de app aangemaakt en wil het eens uitproberen.
Wat zijn jullie ervaringen met met name de broodboxen en de groente en fruitboxen?
nienkejj schreef:
17-02-2023 23:50
Wat krijg je bij een box van de Febo ? Niet veel bijzonders waarschijnlijk als die lang open staat.
De Hema doe ik ook niet meer: 1x een gewone box opgehaald en 1x een feestdagenbox, beiden erg teleurstellend.
Geen idee maar ik neem aan friet en snacks. Heb er nooit een gehaald want ik heb er als vegetariër waarschijnlijk niks aan.
De app doet het al een kwartier lang niet :@@:
snug schreef:
01-03-2023 19:07
De app doet het al een kwartier lang niet :@@:
Bij mij ook al de hele tijd niet na dat nieuwe logo. Denk dat er ergens iets misgegaan is met de update vanuit hun kant.
Ja, zijn meerdere klachten over zag ik. Kan zelf ook niks, ook niet na nieuwe installatie van de app.
Maandag gelukkig nog 2 mooie pakketten kunnen scoren.
Vind de Jumbo bij ons de laatste tijd beter dan de lidl. Had gisteren alleen aan vlees en vleeswaren al de waarde die het moest halen, daarnaast nog maaltijdsalade, pesto van la place (die was errrug lekker), netje uien, grote bak bavaroise en nog meer.
Vlees ingevroren, salade gegeten met pesto ( dressing van salade niet gebruikt), uien liggen in de voorraadkast en de bavaroise was een heerlijk toetje.
Gisteren weer een top pakket van de lidl. Worteltjes, witlof, boontjes, aardappels, druiven, champignons, rode peper, 2x stoplicht paprika, tomaten, mini komkommer en 2 advocado's die voor de verandering eens geen zachte plekken hebben.

Ook een topper van de jumbo met aan vis en vlees alleen al ruim de waarde.
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor het eerst sinds lange tijd weer een supermarkt verrassingsbox gehaald. Voor het eerst bij de poiesz.

Koriander, bamigroente, havermoutpap, zakje sla, pak coolbest en flesje Smoothie.

Ik vind de boxen van de bakkers veel leuker. Deze vond ik ook mwah voor een box van de supermarkt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Na een paar matige boxen zet ik het weer even op een laag pitje.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij mij staat het ook op een laag pitje. Soms haal ik een box.
In mijn beleving scheelt het ook waar je een box haalt. De Hema bij ons in de buurt heeft nog wel eens een leuke box, maar moet je net mazzel mee hebben. De groente- en fruitboxen van de Lidl's in mijn buurt zijn goed - deze zijn dan ook razendsnel uitverkocht. De verrassingsboxen van supermarkten zijn naar mijn mening maar matigjes en soms heb je mazzel.

Vanmorgen een broodbox gehaald bij een supermarkt en tot mijn verbazing echt ontzettend veel brood meegekregen.
zijdehoentje wijzigde dit bericht op 15-05-2023 18:49
Reden: typefout
0.19% gewijzigd
In this mad house we must all survive
Ik had laatst een Dunkin donuts box en kreeg er 2..

Maar vind het in vergelijking wel een goede deal.
6 voor 4,99
Alle reacties Link kopieren Quote
Vorig weekend een broodbox bij de bakker, 6 broden, krentenbollen en bruine bollen voor maar 4,99.

Ik ga alleen nog maar voor boxen van de bakker, zowel brood als verrassing. Producten die hier gebruikt worden en eigenlijk altijd een goede waarde.
Ik had vorige week 2 broodboxen van de warme bakker. Kreeg 4 hele broden per pakket, pastte net in de vriezer. Volgende keer als het lukt is 1 ook voldoende.
En weer mooie pakketten van de lidl en jumbo. Morgen laatste groenten opmaken en dan weer een nieuw pakket proberen te scoren.
Hebben van lidl en jumbo met wat kleine toevoegingen dan 6 dagen kunnen eten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag voor het eerst een MagicBox besteld dat per post bezorgd werd. Zo’n pakket met left-overs van de distributiecentra waarvan de verpakkjng stuk is of dat uit het assortiment is gehaald.

Ik betaalde €19.99 voor een vega-pakket incl bezorging:

6 blikken bonen/linzen
2 pakken Knor Wereldgerechten
8 pitabroodjes
1 pak Knor Kaiser schmarrn
3 pakken vegan melk, chai latte
1 reep verkade chocola
2 pakken verkade koekjes
1 tube veganaise
1 pak vegan kauwgom

Prima inhoud, maar ik doe het de volgende keer niet meer.

De vegan drinks gebruik ik zelf niet. En dan is het toch best veel geld voor zo’n pakket vind ik.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb vandaag een magic box opgehaald bij 1 van de supermarkten hier:
Soepgroenten
Coolbest
Venkel
Mango
Klein flesje smoothie
Zalmsalade
Garnalensalade
Worst (voor de snack/tapas)

Best een prima pakket zo. Hier doen ook, wat bakkers mee en daar hoor ik wel goede verhalen over dus die houd ik in de gaten
Bij de bakker hier in een naburig dorp krijg je 4 hele broden mee. Das echt de moeite waard. En ook nog lekkerder een dag oud, dan het brood hier in het dorp.
Ik had weer een Lidl. Ik dacht er gister net op tijd aan, het ging echt van app openklikken en reserveren. :proud: . Paar seconden later was ie uitverkocht.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb donderdag een Lidl box opgehaald maar op twee perziken (!) alles kunnen weggooien. Melding gemaakt in de app, maar nog niks gehoord. Eerste en laatste keer. Boxen bij de warme bakker zijn altijd wel om van te smullen.
Meauve01 schreef:
25-06-2023 08:35
Ik heb donderdag een Lidl box opgehaald maar op twee perziken (!) alles kunnen weggooien. Melding gemaakt in de app, maar nog niks gehoord. Eerste en laatste keer. Boxen bij de warme bakker zijn altijd wel om van te smullen.
Jammer, hier juist altijd goede boxen. Had de lidl wel goede beoordelingen?
Zit blijkbaar best wel verschil tussen de vestigingen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had deze week bij de Lidl juist twee goede boxen:

Maandag:
1 galia meloen
1 cantaloupe
1 bakje aardbeien 400 gram
1 grote bak met champignons
3 paprika’s
1 broccoli stronk
2 nectarines

Donderdag:
1 zak spruitjes
1 granaatappel
1 ananas
1 galia meloen
1 melisse meloen
1 bak pruimen
1 bloemkool
1 zak asperges 500 gram

En allemaal nog prima een paar dagen houdbaar in de koelkast.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb ook altijd hele goede ervaringen bij de Lidl. Hele bergen groente en fruit voor weinig geld. En meestal nog 3 dagen tot een week houdbaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
post-it schreef:
25-06-2023 09:38
Jammer, hier juist altijd goede boxen. Had de lidl wel goede beoordelingen?
Zit blijkbaar best wel verschil tussen de vestigingen.
Ja, een 4.6. Ben benieuwd of ik nog iets hoor van TGTG. Gewoon pech gehad denk ik.
Ik begreep op de facebook tgtg waar ik lid van ben, dat de lidl is gestopt met tgtg. Jammer. Ze gaan nu zelf tasjes aanbieden in de winkel.
Had er net naast gepakt op de laatste dag dat hij nog te krijgen was.

Wel een superpakket van de jumbo, bijna 50 euro waard met veel vlees, een paar kant en klaar dingen. En alles wordt hier in huis gegeten. Gisteravond van gegeten en veel ingevroren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb laatst een pakket laten bezorgen met left-overs Tony Chocolony.
Een goede deal als je kijkt naar wat je ervoor betaald. Maar het grote nadeel is ik weinig zelfbeheersing heb als er chocola in huis is. En dus iedere avond een reep heb opgegeten.
Dus uiteindelijk toch niet zo’n goede deal gebleken.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven