Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 12

28-04-2022 12:39 3007 berichten
Hier praten we verder over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommy vloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
HNT! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
:yes:
Yes! Tnx Rosalind!
Gezellughg
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de kinderen van AM over het algemeen ook best rustige kinderen. Saar en Suus kunnen soms even een drukker moment hebben.
Jet is erg rustig en zoet en ik vind Lot voor haar leeftijd ook nog erg braaf.
Ze gaat soms met ze op pad en dan bewegen ze wel wat maar ook best wel dagen dat ze vrijwel niet bewegen. Bijvoorbeeld na een schooldag is Jet bijna altijd gewoon rustig binnen aan het spelen.
Maar goed volgens mij slapen de kinderen goed in dus ze hebben geen bakken energie over waardoor ze in de avond niet kunnen slapen.
Bij Wendy bijvoorbeeld zijn de kinderen veel fysieker en actiever met spelen en ook echt veel buiten. Yuna fietste ook al vrij vroeg zelf naar school volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Joepieeee! Eindelijk weer gewoon kletsen!
Alle reacties Link kopieren
HNT! :cheer2:
TVP
Present!
Jaaaaa. Leuk weer, ik ben erbij 🎉🥳
Alle reacties Link kopieren
:cheer2:
Alle reacties Link kopieren
:bye:
Alle reacties Link kopieren
Fijn!

Ik vind het toch bijzonder. Iedereen in redelijk luchtige kleding, Lotje in dikke winterjas. Met 20+ graden lijkt het mij niet echt nodig.
Het valt mij op dat AM zelf ook vaak winterse kleding draagt als het warmer is. En wanneer het koud is een t-shirtje. Ik snap niet.
Ik vond AM de afgelopen dagen leuk om te kijken, eindelijk weer eens wat anders als haar vaste verkoopriedeltje groenrijk etc.

Maar wordt nu op dag 3 wel al moe van haar zoveelste trip naar de supermarkt.
Ze heeft een koelkast. Daar past toch wel voor 2 dagen vlees en zuivel in?
En moet echt altijd die hele bubs mee winkelen?
Ik word er al moe van als ik er naar kijk 😁
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand de afkortingen van de namen uitleggen. Bv wie is AM?
Alle reacties Link kopieren
Titatoverbal schreef:
28-04-2022 14:25
Ik vond AM de afgelopen dagen leuk om te kijken, eindelijk weer eens wat anders als haar vaste verkoopriedeltje groenrijk etc.

Maar wordt nu op dag 3 wel al moe van haar zoveelste trip naar de supermarkt.
Ze heeft een koelkast. Daar past toch wel voor 2 dagen vlees en zuivel in?
En moet echt altijd die hele bubs mee winkelen?
Ik word er al moe van als ik er naar kijk 😁
Ik snap vooral niet dat die kinderen niet protesteren. Mijn kinderen zouden 2x leuk vinden en de derde dag echt in de weerstand gaan, het is vakantie; niet weeeeer naar de winkel!
Alle reacties Link kopieren
Nina-tje schreef:
28-04-2022 12:50
Ik vind de kinderen van AM over het algemeen ook best rustige kinderen. Saar en Suus kunnen soms even een drukker moment hebben.
Jet is erg rustig en zoet en ik vind Lot voor haar leeftijd ook nog erg braaf.
Ze gaat soms met ze op pad en dan bewegen ze wel wat maar ook best wel dagen dat ze vrijwel niet bewegen. Bijvoorbeeld na een schooldag is Jet bijna altijd gewoon rustig binnen aan het spelen.
Maar goed volgens mij slapen de kinderen goed in dus ze hebben geen bakken energie over waardoor ze in de avond niet kunnen slapen.
Bij Wendy bijvoorbeeld zijn de kinderen veel fysieker en actiever met spelen en ook echt veel buiten. Yuna fietste ook al vrij vroeg zelf naar school volgens mij.
De kinderen van Wendy komen inderdaad veel actiever over, ze spelen daar ook ‘echt’ en zelf: geen voorgekookte en gesponsorde knutselpakketten bijvoorbeeld. En ze mogen daar echt kind zijn, is mijn indruk.
Alle reacties Link kopieren
Titatoverbal schreef:
28-04-2022 14:25
Ik vond AM de afgelopen dagen leuk om te kijken, eindelijk weer eens wat anders als haar vaste verkoopriedeltje groenrijk etc.

Maar wordt nu op dag 3 wel al moe van haar zoveelste trip naar de supermarkt.
Ze heeft een koelkast. Daar past toch wel voor 2 dagen vlees en zuivel in?
En moet echt altijd die hele bubs mee winkelen?
Ik word er al moe van als ik er naar kijk 😁
Ze gaf gisteren aan dat de koelkast klein is en ze daarom dagelijks naar de winkel moeten. Ik denk dat dat wel mee valt. Ze zijn inmiddels niet meer met zoveel man en als je om de dag naar de winkel zou gaan kun je vrijwel alle groente en fruit ook prima buiten de koelkast bewaren. Het is geen 30 graden immers.
Dus vlees/zuivel voor 2 dagen kan denk ik best. Ik denk vooral dat AM deze structuur bedacht heeft en prettig vindt.
De grap is dat vorige zomer Maarten alleen of met 1/2 kinderen naar de winkel ging want toen vond AM dat voor haar teveel prikkels.
Nu is dat ineens geen probleem meer schijnbaar.
Wij deden vroeger ook de boodschappen op de camping zo min mogelijk met allemaal tegelijk maar vaak even 1 van de ouders.
Alle reacties Link kopieren
He he eindelijk een nieuw topic. Yoga is niet zo mijn ding. Maar ik heb het dapper doorstaan en ben blij dat we hier weer verder mogen!
zussel schreef:
28-04-2022 14:56
Ik snap vooral niet dat die kinderen niet protesteren. Mijn kinderen zouden 2x leuk vinden en de derde dag echt in de weerstand gaan, het is vakantie; niet weeeeer naar de winkel!
Haha ja dat zou die van mij al doen. Mss wel al bij de 1e keer.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig!!!
Alle reacties Link kopieren
Titatoverbal schreef:
28-04-2022 14:25
Ik vond AM de afgelopen dagen leuk om te kijken, eindelijk weer eens wat anders als haar vaste verkoopriedeltje groenrijk etc.

Maar wordt nu op dag 3 wel al moe van haar zoveelste trip naar de supermarkt.
Ze heeft een koelkast. Daar past toch wel voor 2 dagen vlees en zuivel in?
En moet echt altijd die hele bubs mee winkelen?
Ik word er al moe van als ik er naar kijk 😁
Thuis laten ze alles door AH bezorgen, omdat AM niet van supermarkten houdt. Op vakantie lekker elke dag naar de supermarkt.

Ik heb mezelf verwonderd en vraag me af waarom je "alles" wilt laten zien. De put, de deur van de kelder, het gras, waar de was wordt opgehangen. Get a life.

Ok, kun je ook van mij zeggen, omdat ik kijk, maar tijdens het betaalde werk kijk ik mee als ik even niets te doen heb.
Idd ga even alleen naar die winkel.
Overigens, ik heb maar een heel klein koelkastje in mijn vakantiehuisje, en daar past voor 3 dagen eten in voor 5 man. Maar goed, wij eten geen grote hompen vlees. Groente en fruit bewaren we buiten de koeling (ongesneden), en dranken staan buiten. Het koelt 's nachts flink af.

Ik ben benieuwd hoe Wendy het in Spanje zal hebben. Echt een zonvakantie zal het niet worden gezien de temperaturen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven