Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 16 (ZONDER SPOILERS)

12-06-2022 20:39 3011 berichten
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen: Familie Nagelkerke, familie Kraan, familie Adema, familie Deijs, papa Jay, familie Baumgard en de familie Quaedackers.
anoniem_636f8b86cbe89 wijzigde dit bericht op 08-08-2022 13:38
34.68% gewijzigd
Linkjes naar vorige delen:

Deel 1 entertainment/een-huis-vol/list_messages/249622/2
Deel 2 entertainment/een-huis-vol-deel-2/list_messages/316491
Deel 3 entertainment/een-huis-vol-deel-3/list_messages/433888
Deel 4 entertainment/een-huis-vol-deel-4-zonde ... ges/454679
Deel 5 entertainment/een-huis-vol-deel-5-zonde ... ges/460340
Deel 6 entertainment/een-huis-vol-deel-6-zonde ... ges/465425
Deel 7 entertainment/een-huis-vol-deel-7-zonde ... ges/467050
Deel 8 entertainment/een-huis-vol-deel-8-zonde ... ges/470757
Deel 9 entertainment/een-huis-vol-deel-9-zonde ... ges/472685
Deel 10 entertainment/een-huis-vol-deel-10-zond ... ges/478528
Deel 11 entertainment/een-huis-vol-deel-11-zond ... ges/481519
Deel 12 entertainment/een-huis-vol-deel-12-zond ... ges/483065
Deel 13 entertainment/een-huis-vol-deel-13-zond ... ges/484724
Deel 14 entertainment/een-huis-vol-deel-14-zond ... ges/485997
Deel 15 entertainment/een-huis-vol-deel-15-zond ... ges/488829
Hoi! Tnx Brokkel! :hello:
Alle reacties Link kopieren
Fijn!
Alle reacties Link kopieren
hoera !!
Alle reacties Link kopieren
:cheer2:
:flag:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen :angel:
Alle reacties Link kopieren
Ik zag net dat iemand zich afvroeg wanneer Eline gaat leren voor haar herkansingen.
Eerlijk? Ik denk dat ze niet gaat leren, ze is toch al toegelaten - ook als ze zakt is ze welkom op die opleiding toch?
Alle reacties Link kopieren
fanatic schreef:
12-06-2022 21:35
Ik zag net dat iemand zich afvroeg wanneer Eline gaat leren voor haar herkansingen.
Eerlijk? Ik denk dat ze niet gaat leren, ze is toch al toegelaten - ook als ze zakt is ze welkom op die opleiding toch?
Schreef Sofie niet dat ze naar examentraining zou gaan? Of haal ik nu mensen door elkaar...
Alle reacties Link kopieren
Samarkand schreef:
12-06-2022 21:51
Schreef Sofie niet dat ze naar examentraining zou gaan? Of haal ik nu mensen door elkaar...
Ja examentraining. Blijkbaar vinden ze het toch belangrijk dat ze slaagt. Lijkt mij ook het beste.
Alle reacties Link kopieren
Samarkand schreef:
12-06-2022 21:51
Schreef Sofie niet dat ze naar examentraining zou gaan? Of haal ik nu mensen door elkaar...
Klopt. Ze gaat examentraining krijgen. Ik verwacht dat ze daarnaast niet erg veel zal doen. Ze kan al naar de vervolgopleiding dus ik schat dat de motivatie om perse te slagen nog steeds niet heel hoog is.
Alle reacties Link kopieren
Hoezee!!
Happy new topic :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
12-06-2022 21:53
Ja examentraining. Blijkbaar vinden ze het toch belangrijk dat ze slaagt. Lijkt mij ook het beste.
Wat deden Merel en Eline eigenlijk, havo? Lijkt mij ook belangrijk zo’n papiertje, dat opent toch meer deuren.
Alle reacties Link kopieren
Nina-tje schreef:
12-06-2022 21:54
Klopt. Ze gaat examentraining krijgen. Ik verwacht dat ze daarnaast niet erg veel zal doen. Ze kan al naar de vervolgopleiding dus ik schat dat de motivatie om perse te slagen nog steeds niet heel hoog is.
Ik hoop toch dat er mensen (school? Ouders?) zijn die tegen haar zeggen dat het toch belangrijk is om dit diploma te halen, want wat als het nou ook niet lukt op die volgende opleiding?

Ik hoop dat ze dat Kroatische strandtripje gepland hadden na de herexamens :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Oeh, ik kon jullie al niet vinden!

Opvallend trouwens dat Sofie weer zo ver mogelijk van haar kinderen was gaan zitten tijdens Guus.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Pingu schreef:
12-06-2022 22:36
Oeh, ik kon jullie al niet vinden!

Opvallend trouwens dat Sofie weer zo ver mogelijk van haar kinderen was gaan zitten tijdens Guus.
Viel mij ook op. De kinderen zitten allemaal naast Jeff. Volgens mij heeft Madelief ook een leuke klik met Rifke en Jeff. Misschien hebben zij wel oprechte aandacht voor haar.
Alle reacties Link kopieren
Pingu schreef:
12-06-2022 22:36
Oeh, ik kon jullie al niet vinden!

Opvallend trouwens dat Sofie weer zo ver mogelijk van haar kinderen was gaan zitten tijdens Guus.
Het is net een puber die net verliefd is en niks zonder haar verkering kan. Mijn hemel. Je gaat gezellig op pad en je hebt vooral alleen oog voor je vent ipv je kinderen. Ik kan er niet over uit...
Alle reacties Link kopieren
Pingu schreef:
12-06-2022 22:36
Oeh, ik kon jullie al niet vinden!

Opvallend trouwens dat Sofie weer zo ver mogelijk van haar kinderen was gaan zitten tijdens Guus.
Het was een dag met een Gouden randje.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal! Dat we het maar gezellig mogen hebben hier…..
Alle reacties Link kopieren
Die omschrijving 'een snelle koekendag gehouden'. Alsof dat iets wat met alle geweld MOET :rofl:
minnimouse schreef:
12-06-2022 22:58
Die omschrijving 'een snelle koekendag gehouden'. Alsof dat iets wat met alle geweld MOET :rofl:
"Ipv in 3 happen schoof ik in 1 hap een kano in mijn laadklep"
Alle reacties Link kopieren
Pingu schreef:
12-06-2022 22:36
Oeh, ik kon jullie al niet vinden!

Opvallend trouwens dat Sofie weer zo ver mogelijk van haar kinderen was gaan zitten tijdens Guus.
Als ze maar langs Jan zit dan zit ze goed. Valt me ook op tijdens eten thuis of in restaurant, za zit bijna altijd dichtbij Jan.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat het topic gesloten was.
Hopelijk kan het nu zonder gekat op elkaar hier.
Voor de duidelijkheid:
Wat mag er nou wel en wat mag er niet in dit topic? Waarop wordt gestaft?
Hoe het vorige deel eindigde en dit start. :@@:
een èigen vàllei, een èigen vàllei

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven