Napraattopic 152

16-06-2022 09:19 3067 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 152!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 151: overig/napraattopic-151/list_messages/489697#

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
:love:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Afbeelding
Solomio schreef:
16-06-2022 10:56
Bleef het maar zo.... :roll:
Hoi
feow schreef:
16-06-2022 17:32
Ik ben een merel aan het tammen. Niet temmen, want dat vind ik niet leuk.
Maar hij is inmiddels zo tam dat hij de druiven van mijn tafel komt eten terwijl ik aan die tafel zit.

En hij piept me als ik in de buurt ben. Of ik wel even vaart wil maken met die druiven. :proud:
Wat schattig!
Birdie schreef:
16-06-2022 15:02
:proud: Ik wist dat jij het zou waarderen Luci
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
@Lucy: hoe gaat je herstel?

Champignongburger met een roomsausje, prinsessenboontjes en aardappel in de schil.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
LuciFee2022 schreef:
16-06-2022 20:42
Afbeelding
Godver, daar ging mn geroosterd broodje "fancy-huisgemaakte-tonijn-salade-want-ik had blijkbaar-nog-5 blikken-staan."
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Oudblond schreef:
16-06-2022 21:07
@Lucy: hoe gaat je herstel?

Champignongburger met een roomsausje, prinsessenboontjes en aardappel in de schil.
Dat klinkt lekker!
Alle reacties Link kopieren
Elfje* schreef:
16-06-2022 21:44
Dat klinkt lekker!
Man was vrij en die maakte dit heerlijke vega maaltje. Ik had een paar zware werkdagen dus thuiskomst was meer dan :heart:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
16-06-2022 21:58
Man was vrij en die maakte dit heerlijke vega maaltje. Ik had een paar zware werkdagen dus thuiskomst was meer dan :heart:
Dat is helemaal fijn als er lekker voor je wordt gekookt.
Alle reacties Link kopieren
Wat een bijzondere TO in het topic over ziektewet en ZZP.
AeonOfWinter schreef:
16-06-2022 21:37
Godver, daar ging mn geroosterd broodje "fancy-huisgemaakte-tonijn-salade-want-ik had blijkbaar-nog-5 blikken-staan."
Sorry. :-D
Oudblond schreef:
16-06-2022 21:07
@Lucy: hoe gaat je herstel?

Champignongburger met een roomsausje, prinsessenboontjes en aardappel in de schil.
Wat lief dat je het vraagt.

Nou, ineens best oke. Val ook sinds 2 weken wel af, dus eerste 10 zijn er af nu :cheer2:
Alleen heel erg moe, op zich heb ik dat altijd al van de pijn maar dit is echt nog even meer. Dat houd nog wel even aan begreep ik.

Helaas omdat alle pijnbehandelingen/ingrepen verder stillagen door deze operatie nogal wat meer rug/nek en zenuwpijn, maar volgende week begint alles weer en een stroomblokkade, dan zou dat over een paar weken ook weer beter te doen zijn.


En gaat het met jou een beetje?
Alle reacties Link kopieren
Elodea schreef:
17-06-2022 08:26
Wat een bijzondere TO in het topic over ziektewet en ZZP.

Nou inderdaad. En als je ziek bent/burn-out/weet ik veel wat dan heb je niet de juiste mindset. Doe daar wat aan en je kunt gewoon weer 60+ uur per week werken en voor je 30e met pensioen :facepalm:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Die TO is óf zo manisch als een deur óf gewoon een trol. In beide gevallen is op haar reageren vrij nutteloos.
Alle reacties Link kopieren
Er staat een fout in de openingstopic, het moet toch welkom in deel 152 zijn?
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
17-06-2022 09:15
Nou inderdaad. En als je ziek bent/burn-out/weet ik veel wat dan heb je niet de juiste mindset. Doe daar wat aan en je kunt gewoon weer 60+ uur per week werken en voor je 30e met pensioen :facepalm:
En daarnaast 'ken' je ook nog een full-time hbo opleiding doen.
Sjaantje37 schreef:
17-06-2022 09:25
Er staat een fout in de openingstopic, het moet toch welkom in deel 152 zijn?

Lb
LaFleurNoire schreef:
17-06-2022 09:21
Die TO is óf zo manisch als een deur óf gewoon een trol. In beide gevallen is op haar reageren vrij nutteloos.
Yup.
Alle reacties Link kopieren
Die moet in ieder geval niet in de GGZ gaan werken. Daar gaat niemand beter van worden.
Alle reacties Link kopieren
Elodea schreef:
17-06-2022 09:51
Die moet in ieder geval niet in de GGZ gaan werken. Daar gaat niemand beter van worden.

Ja maar, ja maar.. het is ervaringsdeskundige he? Daar krijg je goed voor betaald tijdens je slaapdiensten!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Geen goede ervaringen hier met ervaringsdeskundigen. Die hebben het te graag over zichzelf.
Alle reacties Link kopieren
Birdie schreef:
17-06-2022 11:10
Geen goede ervaringen hier met ervaringsdeskundigen. Die hebben het te graag over zichzelf.
Dan zijn ze nog niet klaar om als ervaringsdeskundige aan de slag te gaan, hoewel hun ervaring natuurlijk wel hun core business is.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
17-06-2022 10:59
Ja maar, ja maar.. het is ervaringsdeskundige he? Daar krijg je goed voor betaald tijdens je slaapdiensten!
Als het om slapen gaat, heb ik ook veel ervaring. Waar kan ik me melden voor die ton in een half jaar tijd?
Solomio schreef:
17-06-2022 13:00
Dan zijn ze nog niet klaar om als ervaringsdeskundige aan de slag te gaan, hoewel hun ervaring natuurlijk wel hun core business is.
Nee dat is helder. Maar wanneer ben je dat dan wel.

4 ervaringsdeskundigen met allemaal een opleiding gevolgd. En de hele wereld draait nog steeds om hen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven