Napraattopic 152

16-06-2022 09:19 3067 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 152!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 151: overig/napraattopic-151/list_messages/489697#

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
12-08-2022 15:15
Wat een boel mensen hier ineens die hun al dan niet imaginaire kinderen zonder pardon de deur uit zetten en/of met hun kop tegen de muur smijten.
Ik las het ja. Heb zelf geen kinderen, maar wtf???
Zelfs mijn dakloze (nog steeds helaas) ex kan hier aankloppen. Liever dat dan onder een brug. Zoiets doe je echt niet lichthartig.

Oh en gefeulie met je status als misschien ex-waswijf :cheers: Denk zo maar dat je zeer geschikt bent voor de zorg.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ik heb ook geen kinderen, maar kan me wel voorstellen dat je als ouder op een punt kunt komen dat je het echt niet meer trekt en je kind de deur wijst. Maar dat is alleen als het echt niet meer houdbaar is en makkelijk lijkt het me allerminst.
Moiren schreef:
12-08-2022 15:53
Die ghost me.

Ik was nog aan het nadenken over je aanzoek.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
12-08-2022 15:11
Of je gaat in plaats daarvan wat tijd aan het huishouden besteden. :idee:

Ik ben in dat soort topics vooral altijd verbaasd over hoevéél tijd vrouwen aan het huishouden besteden.
Ik snap dat ook niet. Ik heb het graag opgeruimd en schoon maar als wij daar twee uur per week mee bezig zijn - buiten koken = hobby - houdt het wel op. Zo nu en dan (en vooral als ik of man er zin in hebben) besteden we een uurtje aan kasten opruimen/ramen lappen/ vriezer en koelkast schoonmaken... Nu hebben we weinig zooi en geen kinderen in huis. Dat scheelt natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
12-08-2022 15:15
Wat een boel mensen hier ineens die hun al dan niet imaginaire kinderen zonder pardon de deur uit zetten en/of met hun kop tegen de muur smijten.
Gaat heul makkelijk. Verzin iets, schakel een ha in die vooral niet van plan is jou ook te spreken en er vrolijk in mee gaat en voila, geregeld. Vraag maar aan mijn pa en de toenmalige stief (moet je wel even een hemelvaart doen).
Klojo's.

Maar in dat topic wordt er wel erg makkelijk gedacht. Blij dat Prada ervaring heeft en vertelt hoe het bij haar in de praktijk ging. Hopelijk kan deze to er iets mee. Kut situatie zo.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Lees net dat Salman Rushdie is neergestoken. Ook tientallen jaren na de duivelsverzen nog niet veilig. :O
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
12-08-2022 16:00
Ik was nog aan het nadenken over je aanzoek.

Lekker enthousiast.
Grobbekuiken_ schreef:
12-08-2022 17:39
Gaat heul makkelijk. Verzin iets, schakel een ha in die vooral niet van plan is jou ook te spreken en er vrolijk in mee gaat en voila, geregeld. Vraag maar aan mijn pa en de toenmalige stief (moet je wel even een hemelvaart doen).
Klojo's.

Maar in dat topic wordt er wel erg makkelijk gedacht. Blij dat Prada ervaring heeft en vertelt hoe het bij haar in de praktijk ging. Hopelijk kan deze to er iets mee. Kut situatie zo.
Gaat dit over dat topic van bedreigingen wegens zoon? Ik kan dat topic niet meer vinden.
Alle reacties Link kopieren
WollenStone schreef:
12-08-2022 19:07
Lees net dat Salman Rushdie is neergestoken. Ook tientallen jaren na de duivelsverzen nog niet veilig. :O
Vreselijk. En dat ondanks de beveiliging die hij nog steeds had.

(Ik ging even kijken naar de lezing die hij zou geven. Ik sla elke keer achterover van de ticketprijzen voor dit soort events :O )
OlleGrieze schreef:
12-08-2022 19:42
Vreselijk. En dat ondanks de beveiliging die hij nog steeds had.

(Ik ging even kijken naar de lezing die hij zou geven. Ik sla elke keer achterover van de ticketprijzen voor dit soort events :O )
Erg vind ik het.

En ja, prijzen voor heel veel events zijn belachelijk)
MondayLisa schreef:
12-08-2022 19:20
Lekker enthousiast.

De vorige keer samenwonen was niet zo'n succes. ;)
OlleGrieze schreef:
12-08-2022 19:42
Vreselijk. En dat ondanks de beveiliging die hij nog steeds had.

(Ik ging even kijken naar de lezing die hij zou geven. Ik sla elke keer achterover van de ticketprijzen voor dit soort events :O )
Het is iig lekker verdienen.
RikM schreef:
12-08-2022 19:47
De vorige keer samenwonen was niet zo'n succes. ;)
Ik ben zeer goed in samenwonen, zolang ik mijn eigen gang maar kan gaan :D
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
12-08-2022 19:53
Het is iig lekker verdienen.
Ik was een paar jaar geleden betrokken bij de organisatie van een lezing van Obama in de ArenA. Ik was al snel een soort van 'genezen' van Obama.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
12-08-2022 15:46
Ik ben een man hè, ik kan dat helemaal niet.
Gisteren hebben we besloten dat je een wijf bent.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
OlleGrieze schreef:
12-08-2022 20:31
Ik was een paar jaar geleden betrokken bij de organisatie van een lezing van Obama in de ArenA. Ik was al snel een soort van 'genezen' van Obama.
Waarom dan? Had hem altijd hoog zitten.
Alle reacties Link kopieren
OlleGrieze schreef:
12-08-2022 20:31
Ik was een paar jaar geleden betrokken bij de organisatie van een lezing van Obama in de ArenA. Ik was al snel een soort van 'genezen' van Obama.
Ik snap dat wel.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Solomio schreef:
12-08-2022 21:38
Gisteren hebben we besloten dat je een wijf bent.

Wil je nog zien welke schoenen ik heb gekocht? Voor op m'n nieuwe schoenenrek. ❤️

Afbeelding
RikM schreef:
12-08-2022 22:26
Wil je nog zien welke schoenen ik heb gekocht? Voor op m'n nieuwe schoenenrek. ❤️

Afbeelding
Die zijn gaaf!
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
12-08-2022 22:26
Wil je nog zien welke schoenen ik heb gekocht? Voor op m'n nieuwe schoenenrek. ❤️

Afbeelding
Mmmmmm, toch herenschoenen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
RikM schreef:
12-08-2022 22:26
Wil je nog zien welke schoenen ik heb gekocht? Voor op m'n nieuwe schoenenrek. ❤️

Afbeelding
Die staan mooi naast de mijne.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
12-08-2022 19:47
De vorige keer samenwonen was niet zo'n succes. ;)

Ik moest ook twee keer oefenen. De derde lijkt goed te gaan ;-D
Alle reacties Link kopieren
MondayLisa schreef:
13-08-2022 01:13
Ik moest ook twee keer oefenen. De derde lijkt goed te gaan ;-D

Er is nog hoop.
'Durf te antwoorden' is één van de leukste topics op het forum.
Alle reacties Link kopieren
MondayLisa schreef:
13-08-2022 01:13
Ik moest ook twee keer oefenen. De derde lijkt goed te gaan ;-D
Ik moet überhaupt nog aan de eerste keer beginnen. Beter niet doen dan.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Dat duurde nog lang

actueel/hoe-warm-is-het-bij-jou-binnen/ ... ges/492316

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven