Even advies gevraagd.

21-06-2022 22:12 161 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik weet even niet wat ik hiermee aan moet dus hopelijk vind ik hier advies of wat dan ook.

Dit jaar februari heb ik een man leren kennen via site. Geen datingsite hoor, gewoon een algemene site waar je met leden berichten kunt sturen. Op een avond kreeg ik zo'n berichtje. Ik ben niet vaak op de site te vinden maar soms vind ik het leuk om bepaalde topics te lezen. Zie het als een viva maar dan een ander jasje.

Ik reageerde op dit bericht en uiteindelijk was het over en weer met berichten sturen. Ik vond eigenlijk wel genoeg geweest want hoe je het ook bekijkt, je raakt een soort van uitgepraat en ik had zelf geen bijbedoelingen en zocht er dus niks achter. De reden dat we berichten over en weer stuurde was meer omdat we dezelfde hobby hadden.

Uiteindelijk bleef het een tijdje stil waarop ik van hem weer een berichtje kreeg. Hij wilde graag verder via WhatsApp. Eerst twijfelde ik, maar mijn nieuwsgierigheid overwon het en uiteindelijk zaten we diezelfde dag nog te kletsen. Zo is het weken gegaan zonder elkaar gezien te hebben. Hij was een leuke gesprekspartner en diep van binnen vond ik het altijd leuk om van hem een berichtje te krijgen of een belletje. Ik merkte aan mijzelf dat ik toch iets van gevoelens kreeg.

Zo is het weken gegaan totdat ik het wel tijd vond om elkaar eens te zien. Hij gaf uiteindelijk zelf ook aan dat het inderdaad tijd was. Wie was deze leuke man aan de andere kant van de telefoon? Ik stelde voor om tegelijkertijd een foto te sturen dus deden we dat.

Toen ik zijn foto zag was ik.. in shock. Hij was zo lelijk!! :O ik wist echt even niet wat ik moest zeggen dus loog ik maar dat hij er goed uitzag. Hij vond mij er superleuk uitzien en gaf me complimenten over van alles en daarna belde hij me zelfs om dat nog een keer te vermelden. Maar ik wist gewoon niet wat ik zeggen moest. Ik wilde niet liegen maar ik wilde hem ook niet kwetsen.

Nadat we elkaar gezien hadden wilde hij graag videobellen de dagen erop. Ik sprak mezelf streng toe dat uiterlijk niet altijd belangrijk was, het gaat toch om het innerlijk. Gek genoeg viel mij ineens vaker op tijdens onze belletjes dat hij zichzelf wel heel lekker vond. Hij had het ineens over dat hij vaak complimenten kreeg over zijn ogen, lippen etc maar eerlijk gezegd leek hij op een hobbit. Hij spamde mij ineens teveel met zijn foto's en ik deed dat niet waardoor hij zelfs geïrriteerd raakte. Hij stuurde me zelfs zomaar uit het niets een dickpick en zijn geslachtsdeel was zo klein!!! En dan nog met de text 'deze kanjer zegt ook gedag'.

Dat kan toch niet!! :facepalm:

Ik weet nu niet wat ik moet doen. Natuurlijk ga ik er een eind aan maken maar ik wil het zodanig doen dat ik hem niet kwets..
Mensen die ongevraagd foto's sturen van hun geslachtsdeel mag je van mij gerust een beetje kwetsen hoor. Is ie nou helemaal belatafeld.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zelfmoord vind ik toch wel een overdreven reactie!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat de dickpic je een heel goed aanknopingspunt heeft gegeven om de stekker eruit te trekken. Gatver, wat ranzig...
Alle reacties Link kopieren Quote
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.....
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik twijfel nog.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het probleem is dus niet eens dat je hem lelijk vindt. Hij gedraagt zich afstotelijk.

'Piet, het was gezellig maar dit zijn niet de gesprekken die ik wil voeren. Ik heb geen behoefte aan verder contact, het ga je goed'.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou nog een paar maanden foto’s sturen en complimenten over zijn piemeltje geven. Dan ben je in ieder geval weer een tijdje van de straat.
Alle reacties Link kopieren Quote
"beste harry, ik laat het graag hierbij, ons contact leidt nergens toe. Heb een fijn leven"

Maar na de dickpic had je hem mogen ghosten hoor. Er zijn grenzen
Alle reacties Link kopieren Quote
Leest die man geen kranten ofzo?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ongevraagd een dickpic sturen vraagt om een duidelijke reactie: yeah of ney.
In dit geval: ney
Alle reacties Link kopieren Quote
Foto van een geslachtsdeel was een goed excuus om het af te kappen. Blehh zoiets kun je nooit goed fotograferen 🤣
Alle reacties Link kopieren Quote
Na die dickpick had je moeten schrijven'; Ik denk dat het tijd is dat we andere mensen zien' .
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij mij was de maat wel vol na zo’n foto!

Afkappen die gast, hoeft zelfs niet eens netjes.

Stuur die foto retour met: er kruipen maden uit en hierbij verbreek ik het contact, sukkel!

Bah wat een smeerlap!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady*Voldemort schreef:
22-06-2022 07:29
Mensen die ongevraagd foto's sturen van hun geslachtsdeel mag je van mij gerust een beetje kwetsen hoor. Is ie nou helemaal belatafeld.

Inderdaad.
Rare drang van rare mannen. Lelijk of niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Apart verhaal, zoals je schrijft is het al voorbij immers. Je schrijft dit namelijk in verleden tijd:

Gek genoeg viel mij ineens vaker op tijdens onze belletjes dat hij zichzelf wel heel lekker vond. Hij had het ineens over dat hij vaak complimenten kreeg over zijn ogen, lippen etc maar eerlijk gezegd leek hij op een hobbit. Hij spamde mij ineens teveel met zijn foto's en ik deed dat niet waardoor hij zelfs geïrriteerd raakte. Hij stuurde me zelfs zomaar uit het niets een dickpick en zijn geslachtsdeel was zo klein!!! En dan nog met de text 'deze kanjer zegt ook gedag'.


Klinkt alsof het al opgelost is. Dus mijn advies hangt af van hoe lang dit geleden is en hoe het verder gegaan is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoezo weet je niet wat te doen? En hoezo niet kwetsen? Zo’n teer zieltje is het duidelijk niet hoor. Het is niet zo dat mannen die foto’s van hun wormvormig aanhangsel rondsturen een defect hebben waar ze niets aan kunnen doen en daardoor met omzichtigheid benaderd moeten worden. Integendeel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Je kan sturen:
Wat een kanjer van een lelijke eikel.

Dan laat je in het midden over welke eikel je het hebt, zijn hoofd, zijn dick of zijn gedrag.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Alle reacties Link kopieren Quote
louti schreef:
22-06-2022 08:31
Je kan sturen:
Wat een kanjer van een lelijke eikel.

Dan laat je in het midden over welke eikel je het hebt, zijn hoofd, zijn dick of zijn gedrag.
Hahahahaha

TO, ik begrijp niet dat je zo ver bent gegaan in het contact onderhouden. Na de foto had je in kunnen koppen dat je dit niet tof vindt en geen contact meer wilt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Joh die kan je super makkelijk ghosten! Blokkeren, door met je leven. Ik zou zelf super blij zijn geweest met de dickpic, de perfecte aanleiding.
Och, de mannetjes die ongevraagd hun leuter naar je sturen, digitaal aanranden is dat, daar moet je natuurlijk hun gevoeltjes sparen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ga eens ernstig bij jezelf te rade waarom je de verplichting voelt contact aan te houden waar je eigenlijk geen zin meer in hebt.

En afkappen zonder te kwetsen is niet altijd mogelijk, ook als je dit op een nette manier brengt. Dat is dan zijn probleem, niet dat van jou.
Sowieso moet je wel contact houden met iemand die je ook maar enige aandacht geeft.
Gewoon een bericht sturen met hier ben ik absoluut niet van gediend. En dan blokkeer je die idioot.

Het is zo simpel soms.
Alle reacties Link kopieren Quote
louti schreef:
22-06-2022 08:31
Je kan sturen:
Wat een kanjer van een lelijke eikel.

Dan laat je in het midden over welke eikel je het hebt, zijn hoofd, zijn dick of zijn gedrag.

Of je stuurt een foto terug met een enorm exemplaar. En je laat in het midden of die van jezelf is of niet.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven