Entertainment alle pijlers

B&B vol liefde videoland

12-07-2022 08:36 1267 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weet niet of er al een topic is over vooruit kijken, maar ik moet effe praten over aflevering 4!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Zo ver ben ik nog niet, heb net een deel van aflevering 1 gezien. Maar waarom weer een man die meteen, al vóór het daten, al over seks begint? Ik vind het zo wanhopig klinken en daarbij vooral dat hij vindt dat hij zo'n goede vangst is. Zal vast een aardige gozer zijn, maar mannen die meteen over seks beginnen: ik zou knetterhard weer omdraaien....
Alle reacties Link kopieren Quote
apiejapie schreef:
12-07-2022 08:39
Zo ver ben ik nog niet, heb net een deel van aflevering 1 gezien. Maar waarom weer een man die meteen, al vóór het daten, al over seks begint? Ik vind het zo wanhopig klinken en daarbij vooral dat hij vindt dat hij zo'n goede vangst is. Zal vast een aardige gozer zijn, maar mannen die meteen over seks beginnen: ik zou knetterhard weer omdraaien....
Welke was dat?
Alle reacties Link kopieren Quote
Bobo schreef:
12-07-2022 08:43
Welke was dat?
Hans
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb ze alle 6 gezien. Wat gebeurt er ook alweer in aflevering 4?
Alle reacties Link kopieren Quote
Vivamensje schreef:
12-07-2022 09:04
Ik heb ze alle 6 gezien. Wat gebeurt er ook alweer in aflevering 4?
Die drukke vrouw bij Hans, die schreeuwt op de markt om haar spullen, zit overal aan en behandeld personeel onbeschoft op de markt.
Alle reacties Link kopieren Quote
ze hebben wel weer typetjes weten te vinden hoor... Natasja vind ik net debbie, en dat is geen positief iets, vind alle mannen mwehhh Enige die ik beetje leuk vind is Denise tot zo ver. En desiree nou sorry hoor! Toen ze op der plek gezet werd en vervolgens heel verbaasd reageert hahahah
Alle reacties Link kopieren Quote
apiejapie schreef:
12-07-2022 09:01
Hans
Hij vindt zichzelf nogal belangrijk ook.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh blij met dit topic want ik heb al zoveel gezien waar ik met kromme tenen en opgetrokken wenkbrauwen naar zit te kijken. 😆

Desiree inderdaad wat een mens zeg en het ergste is nog dat ze zo op mijn schoonmoeder lijkt en die zit ook zo in mijn allergie. Die zogenaamde zelfverzekerdheid van haar is volgens mij ook heel veel onzekerheid. Ik zou het nog geen dag met haar uithouden. Aflevering 4 ga ik zo kijken, ik ben heel benieuwd.

En Astrid, ik snap wel een beetje dat ze die Alex haar op de zenuwen werkt maar wat is er met haar ooit gebeurd dat ze zo ongemakkelijk is met die man en waarom doet ze überhaupt mee. Ik heb niet het idee dat ze toe is aan een man.

Richard dacht ik eerst: leuk, ruwe bolster blanke pit maar naarmate het vordert begin ik hem steeds meer op Bert te vinden gaan lijken. Zou niks voor mij zijn.

Hans is die man uit Italië toch, die vind ik veel ouder lijken dan 54 en hij loopt ook echt veel te hard van stapel.

Dat meisje dat de B&B van haar oom runt daar heb ik nog niet zoveel over te zeggen, tot nu toe wel ok.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga vanmiddag beginnen, lees even mee ;-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat Oostenrijkse dorpsfeest en die kleding, brrr het is alles wat ik als kind in Oostenrijk al niet leuk vond en nu weer zie. Ik vind Astrid ook een stijve vrouw, niet mijn type zeg maar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat vinden jullie trouwens van die jongen in Portugal met zijn ouders? Zouden jullie dat trekken, constant je schoonouders om je heen, hoe aardig ze me ook lijken? Met die jongen is ook iets waar ik niet mijn vinger op kan leggen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Misssunshine schreef:
12-07-2022 10:12
Oh blij met dit topic want ik heb al zoveel gezien waar ik met kromme tenen en opgetrokken wenkbrauwen naar zit te kijken. 😆

Desiree inderdaad wat een mens zeg en het ergste is nog dat ze zo op mijn schoonmoeder lijkt en die zit ook zo in mijn allergie. Die zogenaamde zelfverzekerdheid van haar is volgens mij ook heel veel onzekerheid. Ik zou het nog geen dag met haar uithouden. Aflevering 4 ga ik zo kijken, ik ben heel benieuwd.

En Astrid, ik snap wel een beetje dat ze die Alex haar op de zenuwen werkt maar wat is er met haar ooit gebeurd dat ze zo ongemakkelijk is met die man en waarom doet ze überhaupt mee. Ik heb niet het idee dat ze toe is aan een man.

Richard dacht ik eerst: leuk, ruwe bolster blanke pit maar naarmate het vordert begin ik hem steeds meer op Bert te vinden gaan lijken. Zou niks voor mij zijn.

Hans is die man uit Italië toch, die vind ik veel ouder lijken dan 54 en hij loopt ook echt veel te hard van stapel.

Dat meisje dat de B&B van haar oom runt daar heb ik nog niet zoveel over te zeggen, tot nu toe wel ok.

Die laatste, dat is toch Denise? Waar heb jij het dan over als je zegt dat Denise op je schoonmoeder lijkt?
We're just two lost souls
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb nu twee afleveringen gekeken en ik had al aan alle kanten kromme tenen. Ze hebben weer fijn gecast (want je gaat mij niet vertellen dat die Hans die luidruchtige zelf heeft gekozen als je ziet hoeveel kritiek hij bij het uitstappen al op haar heeft).
We're just two lost souls
Alle reacties Link kopieren Quote
Misssunshine schreef:
12-07-2022 10:38
Dat Oostenrijkse dorpsfeest en die kleding, brrr het is alles wat ik als kind in Oostenrijk al niet leuk vond en nu weer zie. Ik vind Astrid ook een stijve vrouw, niet mijn type zeg maar.
Die Alex vond ik ook wel een beetje Calimero, met misschien was mijn auto wel niet goed genoeg maar het was toch ook best gek dat ze hem de hele tijd alleen liet eten en gewoon weg ging.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een rollercoaster is Desiree. Maar aan het eind van aflevering 6 had ik een beetje medelijden met haar. Die vrouw is zoals ze is, en het had anders aangepakt kunnen worden.

Die ouders van Martijn vind ik... bijzonder. Ik zou er absoluut niet tegen kunnen.

En wat doet die Denise nu eigenlijk in die B&B? Hij is van haar oom en ma zit achter de receptie. Dat appartement wat ook even 'bijgehuurd' werd voor die mannen, zijn dat niet gewoon vastgoedontwikkelaars, die familie?
Alle reacties Link kopieren Quote
Kattentuintje schreef:
12-07-2022 10:45
Die laatste, dat is toch Denise? Waar heb jij het dan over als je zegt dat Denise op je schoonmoeder lijkt?
Nee mijn schoonmoeder is een kopie van Desiree bij Hans.
Alle reacties Link kopieren Quote
Misssunshine schreef:
12-07-2022 10:53
Nee mijn schoonmoeder is een kopie van Desiree bij Hans.

Oh wacht, ik haal Desiree en Denise qua namen door elkaar, excuus!
We're just two lost souls
Alle reacties Link kopieren Quote
Waar is de Limburgse vrouw gebleven met de B&B in Marokko?
Alle reacties Link kopieren Quote
Astrid werkt erg op mijn zenuwen. Een ongemakkelijke vrouw. Volgens mij heeft zij geen behoefte aan een man in haar leven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lellebel schreef:
12-07-2022 12:15
Waar is de Limburgse vrouw gebleven met de B&B in Marokko?
Misschien niet genoeg aanmeldingen voor?
Astrid heeft een muur omzich heen of is weinig empatisch. Maar ze is wel eerlijk. Je weet na een dag echt wel of het met iemand iets zou kunnen worden. Als je dan weet dat dat niet zo is dan is het goed om hem weg te sturen.

Astrid stelt iets te duidelijk haar eigen grenzen. Het is niet normaal dat ze helemaal niet flexibel is daarin. Echt zorgelijk. Je moet ook rekening houden met een ander. Anders werkt het niet en kan je beter alleen blijven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ergens snap ik Astrid ook wel. Ze gaf duidelijk aan dat ze ging slapen en ze morgen weer tijd zou maken voor die man. Hoezo gaat hij dan alsnog bij haar aankloppen? En dan die opmerkingen over samen een tweede B&B kopen.. Ik zou ook niks met die man kunnen.

Martijn (heet hij zo?) vind ik behoorlijk zelfingenomen trouwens, volgens mij ook weinig inhoud en die ouders overal bij de hele dag, brr.

Denise lijkt me oprecht een leuk mens. En ik ben benieuwd naar Ted, die vond ik in het voorstelrondje heel cool.
Ik heb ze alle 6 al gezien en ga straks nummer 7 kijken. Wat staat er al veel online! Ik dacht dat we nu moesten wachten tot volgende week maar vanochtend stond nummertje 7 al online.

Van Desiree, die me ontzettend doet denken aan Willemijn uit Gooische Vrouwen ;-D , krijgt iedereen het op z’n heupen maar de communicatie had absoluut beter gekund. Nu wordt het via Hans gespeeld. De irritatie zal wel erg hoog hebben gezeten maar het had ook veel vriendelijker gekund. Ze wil het gewoon heel graag goed doen en verzorgen maar heeft totaal geen oog voor de mensen om zich heen. Hans vind ik een eikel van een man.

Die man met zijn honden in Frankrijk, ben even zijn naam kwijt, maar die situatie in dat café :rofl: wat een botte boer is dat zeg.

Martijn zie ik ook iets aan maar ik kan mijn vinger er niet op leggen. Ik denk ook dat die B&B eigenlijk van zijn ouders is en hij er alleen werkt. Heel lieve mensen maar om ze nu 24/7 om je heen te hebben… nee. Leuke meid die uit Hawaï. Veel te leuk voor hem.

Denise vind ik een beetje saai, de mannen nogal Alpha en simpel tot nu toe.

Ted, wat een schat! Die timmerman bij haar, zo snoezig.

Astrid gaat voor goede tv zorgen denk ik. In het voorstukje zie je ook steeds dat ze uit haar plaat gaat tegen iemand over grenzen. Die vrouw lijkt me heel introvert en helemaal niet toe aan een man in haar leven, maar wie zal het zeggen.
Vergeet ik helemaal die dame met de Ikigai man. Hoe heet zij nou ook alweer? Die man is echt geen match. Haar vind ik heel sympathiek overkomen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven