Wat je niet hardop wil zeggen deel XI

28-07-2022 20:48 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
...maar hier toch doet. Gooi al je opgekropte irritaties in deze digitale kliko :swear:
Alle reacties Link kopieren
Waarom verkoopt die supermarkt alleen zulke grote verpakkingen. Zo kan ik de helft weggooien 😡
kerst71 schreef:
28-07-2022 21:05
Waarom verkoopt die supermarkt alleen zulke grote verpakkingen. Zo kan ik de helft weggooien 😡
Dit is voor mij ook een terugkerend irritatiepunt...

En onderburen zijn op vakantie en dan hebben ze altijd een jong iemand (steeds verschillende) iemand in hun huis om op de plantjes en de beestjes te letten. Oude gehorige huizen en de jongelui zijn meestal niet erg zachtzinnig (ze is momenteel hard aan het zingen, ok dat vind ik dan wel weer grappig als (amateur) opera zangeres :hihi: maar ik hoop dat ze niet al te veel kabaal gaat maken. Dan moet ik weer assertief zijn en daar heb ik zo geen zin in :proud: ;-D
Alle reacties Link kopieren
tvp
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik bepaal wat mijn kind eet en mijn kind bepaalt of hij het eet. Dus hou je eten in je eigen bord en bemoei je niet met mijn kind. Ik ben de moeder is dat duidelijk?
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het koud :swear: en ik weet dat ik bijna elke dag klaag dat het te heet is, maar nu heb ik het koud.

*zet elektrische deken aan*
Alle reacties Link kopieren
Cheshire-cat schreef:
28-07-2022 22:39
Ik bepaal wat mijn kind eet en mijn kind bepaalt of hij het eet. Dus hou je eten in je eigen bord en bemoei je niet met mijn kind. Ik ben de moeder is dat duidelijk?
:high5: je hebt groot gelijk! Ik had laatst ook zo’n momentje met een bemoeizuchtige zwager…
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
AHHHH me onderbroek zit in me naat.

Als ik het zeg waar me vriend bij is gaat hij helemaal vlak en ik snap et niet
Aanhangselv0110 schreef:
29-07-2022 00:04
AHHHH me onderbroek zit in me naat.

Als ik het zeg waar me vriend bij is gaat hij helemaal vlak en ik snap et niet

Waarschijnlijk vanwege je spelling. ;)
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn zoveel mensen zo dom?
Everything is fluid
Wat is het hier heerlijk stil!

(Zodra ik het hardop zeg, is het niet stil meer.)
Alle reacties Link kopieren
kerst71 schreef:
28-07-2022 21:05
Waarom verkoopt die supermarkt alleen zulke grote verpakkingen. Zo kan ik de helft weggooien 😡
Ja dat klopt. 2e gratis is voor mij bij bederfelijke/verse produkten niet aantrekkelijk. Wat moet ik in mijn eentje met bijv. 2 meloenen?
Dan had ik liever 50% korting op een produkt maar ja dan verkopen zij minder.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Je gezeik over dat klote review! Bepaal ik zelf wel of ik een review wil geven en als dat na 3 pogingen niet lukt, het dan ook laat gaan.... maar nee nee net zo lang door zeuren!!!! Ook al met op de foto gaan terwijl ik dat niet wilde omdat ik nog geen 2 minuten daarvoor keihard gejankt had van blijdschap!!! Ik wil niet met een rood bevlekt hoofd lachend op de foto!!!!! Maar toch doordrammen! Gevolg ik sta openbaar voor lul! Alleen maar voor jouw ego! Zelf prik ik door reviews heen, een ander kan iets fantastisch vinden, maar ik kan iemand een ongelooflijke klojo vinden! 😡😠🤬 Het is dat ik op dat moment niet in staat was zo mondig te zijn, als ik hier nu van mij af kan typen, ik was in ontoerekeningsvatbare toestand,maar anders...... :hamer:

Zo! Bedankt voor dit topic, eindelijk heb ik het nu hardop gezegd!
Andersom schreef:
29-07-2022 08:18
Wat is het hier heerlijk stil!

(Zodra ik het hardop zeg, is het niet stil meer.)
Hier ook, de hele wijk is hier zowat op vakantie, vooral de mensen met schreeuwende blagen. Wat een heerlijkheden, opdat ze lekker lang wegblijven. Nu dat gezin hier een paar huizen verder nog ff oppl**ren dan is het helemaal chill hier. (Dit mag ik eigenlijk niet zeggen...)
Phoebe-Holmes schreef:
29-07-2022 09:50
Hier ook, de hele wijk is hier zowat op vakantie, vooral de mensen met schreeuwende blagen. Wat een heerlijkheden, opdat ze lekker lang wegblijven. Nu dat gezin hier een paar huizen verder nog ff oppl**ren dan is het helemaal chill hier. (Dit mag ik eigenlijk niet zeggen...)

Ik sta na twee lawaaierige campings nu op een heel rustige. Je hoort wat verkeer, je hoort een paar keer een trein, er spelen kinderen maar niets is onnodig hard. En niemand maakt veel geluid voor 8:00 of na 22:00 uur. Zo heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Sherlock schreef:
29-07-2022 00:39
Waarschijnlijk vanwege je spelling. ;)
Dat is de manier hoe ik het zeg
Oftewel lekker plat
Who cares de spelling man
Alle reacties Link kopieren
Aanhangselv0110 schreef:
29-07-2022 10:28
Dat is de manier hoe ik het zeg
Oftewel lekker plat
Who cares de spelling man
Hier op viva, vrij veel mensen :-)-)
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
29-07-2022 10:53
Hier op viva, vrij veel mensen :-)-)
Merk ik pfff
Kan ik er wat aan doen dat ik dyslexie heb😂🥲
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
29-07-2022 09:57
Ik sta na twee lawaaierige campings nu op een heel rustige. Je hoort wat verkeer, je hoort een paar keer een trein, er spelen kinderen maar niets is onnodig hard. En niemand maakt veel geluid voor 8:00 of na 22:00 uur. Zo heerlijk!
Klinkt als een paradijs, welke camping is dit :proud: ?
Voor iedereen een groene tuin
GroenTuintje schreef:
29-07-2022 11:12
Klinkt als een paradijs, welke camping is dit :proud: ?

Tja, dat zeg ik liever niet hardop!
:proud:
Dubbel
Andersom schreef:
29-07-2022 09:57
Ik sta na twee lawaaierige campings nu op een heel rustige. Je hoort wat verkeer, je hoort een paar keer een trein, er spelen kinderen maar niets is onnodig hard. En niemand maakt veel geluid voor 8:00 of na 22:00 uur. Zo heerlijk!
Oww wat lekker, geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Ik verveel me!!!!! Is het al 18:00🥱
Relax we're all crazy, it's not a competition
Aanhangselv0110 schreef:
29-07-2022 10:28
Dat is de manier hoe ik het zeg
Oftewel lekker plat
Who cares de spelling man

Humor ontbreekt blijkbaar. ;)
Alle reacties Link kopieren
Hoezo zeg je eerst dat je vandaag gaat leveren, stuur je mij vervolgens letterlijk 10 mails dat je maandag gaat leveren, stuur je mij vervolgens 3 mails dat je pas dinsdag gaat leveren en ... lever je dan alsnog vanochtend om half 10?

Welke idioot doet bij jullie de planning? En denken jullie dat ik écht elke seconde van de dag thuis ben ook als jullie dus letterlijk 13 keer beweren dat jullie pas volgende week gaan leveren?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven