Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 14

31-07-2022 23:40 3052 berichten
Hier praten we over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommy vloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Fijn, dank je wel Rosalind!
:cheer: hnt
Terugkomend op de droogte bij AM

Ze zaten toch al in het zwembad?
En ook de planten kregen water
Ze liet nog zien dat de koeien geen gras hadden en dus bijgevoed werden
Alle reacties Link kopieren
:yes:
Alle reacties Link kopieren
HNT!

Ik denk overigens dat het zwembad al gevuld was. Dit gebeurd toch altijd door de eerste van de familie die in het zomerseizoen naar het huis gaat. Heeft ze al eens eerder verteld volgens mij. De laatste die er komt van de familie die ruimt het zwembad dan weer op. Zoiets staat mij bij.
Sushi schreef:
01-08-2022 00:10
HNT!

Ik denk overigens dat het zwembad al gevuld was. Dit gebeurd toch altijd door de eerste van de familie die in het zomerseizoen naar het huis gaat. Heeft ze al eens eerder verteld volgens mij. De laatste die er komt van de familie die ruimt het zwembad dan weer op. Zoiets staat mij bij.
Dat denk ik ook. Zo'n zwembad vul je niet in een middag lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
Vond het hele gezellige stories van Annemarie, en als ik een vakantiehuisje huur zou ik ook het zwembad vullen hoor sjonge jonge jullie zeker niet.
Over schermtijd...onderweg maakt dat toch niks uit, zolang het maar gezellig verloopt.
Het valt me wel op dat het soms zeuren om het zeuren is hier hoor, ik zag echt niets negatiefs in de filmpjes.
Alle reacties Link kopieren
RonJja schreef:
01-08-2022 00:23
Vond het hele gezellige stories van Annemarie, en als ik een vakantiehuisje huur zou ik ook het zwembad vullen hoor sjonge jonge jullie zeker niet.
Over schermtijd...onderweg maakt dat toch niks uit, zolang het maar gezellig verloopt.
Het valt me wel op dat het soms zeuren om het zeuren is hier hoor, ik zag echt niets negatiefs in de filmpjes.
Nee als er in het land waar ik ben een verbod is ga ik geen zwembad vullen. Beetje respect voor het land waar ik ben en de permanente inwoners vind ik dat.
Dat vind ik geen zeuren maar gewoon normaal.
RonJja schreef:
01-08-2022 00:23
Vond het hele gezellige stories van Annemarie, en als ik een vakantiehuisje huur zou ik ook het zwembad vullen hoor sjonge jonge jullie zeker niet.
Over schermtijd...onderweg maakt dat toch niks uit, zolang het maar gezellig verloopt.
Het valt me wel op dat het soms zeuren om het zeuren is hier hoor, ik zag echt niets negatiefs in de filmpjes.
Als het niet mag, zou ik het niet doen nee.

Maar zoals gezegd, ik ga er vanuit dat het zwembad al een tijd geleden gevuld is en dat lijkt mij prima. Met zijn allen buiten aan tafel zag er heel gezellig uit. Eigenlijk best jammer dat Jim er niet bij was.
Alle reacties Link kopieren
Het ziet er heerlijk uit, die vakantiebeelden van AM. Ik zou dat ook geweldig vinden, een vakantiehuis. Maar mijn kinderen hebben echt andere kinderen nodig, die vermaken zich echt niet 2 weken met elkaar (of met ons). Dus camping it is voor ons!
RonJja schreef:
01-08-2022 00:23
Vond het hele gezellige stories van Annemarie, en als ik een vakantiehuisje huur zou ik ook het zwembad vullen hoor sjonge jonge jullie zeker niet.
Over schermtijd...onderweg maakt dat toch niks uit, zolang het maar gezellig verloopt.
Het valt me wel op dat het soms zeuren om het zeuren is hier hoor, ik zag echt niets negatiefs in de filmpjes.
Lekker respectvol naar de inwoners toe. Ik woon zelf in Frankrijk, mijn tuin hoort mijn paradepaardje te zijn, dat is dit jaar door verschillende omstandigheden, eerst kortdurend noodweer en nu droogte niet mogelijk. Je kan toch een rivier of meer opzoeken waar je kan gaan zwemmen? Overigens ben jij waarschijnlijk dan ook zo’n iemand die met open vuur gaat bbqen omdat het vakantie is en het moet kunnen, dat het niet mag door de droogte omdat er brandgevaar is en vele bosbranden dat maakt je dan zeker ook niet uit.
Dit is overigens 1 van de redenen waarom veel Fransen een hekel aan buitenlanders hebben, omdat ze andermans spullen, gewoontes en regels niet respecteren.


Geen idee wanneer dat zwembad gevuld is bij AM, de restricties gelden hier al meerdere weken.
Overigens HNT
Alle reacties Link kopieren
Vandaag de grote dat met info over dr deelname aan KvK 😱
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop toch dat ze niet mee mag doen aan KVK. Anders zou het me echt flink tegen vallen dat zo’n programma ook al zwicht voor deelname van (semi)Bn-ers/influencers die meer bekendheid willen.

P.s. Als ze een influencer op het gebied van sporten was zou ik het wel begrijpen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe AM het nu doet op insta mag ze van mij blijven doen ipv 100 stories op een dag. Voor de kids ook meer privacy.
Mooie beelden uit Frankrijk.
Alle reacties Link kopieren
Dat zwembad is niet in een dag gevuld, die moet dus al vol geweest zijn. Maar bij droogte en watertekort vul je het gewoon niet. Dat doe je thuis niet en als je op vakantie bent ook niet. Het water wat er is is dan nodig voor belangrijkere zaken.

Over die schermpjes in de auto: als er een gezin is waar de kinderen niet constant worden zoetgehouden met schermpjes is het wel dit gezin. Die paar uur in de auto zou ik dan ook niet erg vinden. Onze kinderen vermaakten zich tijdens langere reizen prima zonder schermpjes maar zitten qua leeftijd ook dichter bij elkaar en vermaakten elkaar dus ook.
Alle reacties Link kopieren
JaNeeDan schreef:
01-08-2022 08:12
Dat zwembad is niet in een dag gevuld, die moet dus al vol geweest zijn. Maar bij droogte en watertekort vul je het gewoon niet. Dat doe je thuis niet en als je op vakantie bent ook niet. Het water wat er is is dan nodig voor belangrijkere zaken.

Over die schermpjes in de auto: als er een gezin is waar de kinderen niet constant worden zoetgehouden met schermpjes is het wel dit gezin. Die paar uur in de auto zou ik dan ook niet erg vinden. Onze kinderen vermaakten zich tijdens langere reizen prima zonder schermpjes maar zitten qua leeftijd ook dichter bij elkaar en vermaakten elkaar dus ook.
Dat zwembad heb ik nog niet gezien, er was toch ook een beekje daar? Best deprimerend al die droogte overal….. Wat schermpjes betreft: het is maar net wat ze ermee doen. Educatieve of creatieve spelletjes vind ik best kunnen voor bepaalde momenten en in de auto lijkt het me een fijne oplossing.
Alle reacties Link kopieren
HNT :-D
Alle reacties Link kopieren
JaNeeDan schreef:
01-08-2022 08:12

Over die schermpjes in de auto: als er een gezin is waar de kinderen niet constant worden zoetgehouden met schermpjes is het wel dit gezin. Die paar uur in de auto zou ik dan ook niet erg vinden. Onze kinderen vermaakten zich tijdens langere reizen prima zonder schermpjes maar zitten qua leeftijd ook dichter bij elkaar en vermaakten elkaar dus ook.
Schermpjes hebben ze hier ook in de auto hoor. Mooi dat dat kan tegenwoordig toch? En op vakantie ben je juist veel lekker buiten aan het spelen etc
Zou me daar dus niet zo druk om maken.
HNT
HNT!
Alle reacties Link kopieren
Marianka schreef:
01-08-2022 09:06
Schermpjes hebben ze hier ook in de auto hoor. Mooi dat dat kan tegenwoordig toch? En op vakantie ben je juist veel lekker buiten aan het spelen etc
Zou me daar dus niet zo druk om maken.
Ik ook zeker niet. Heerlijk dat je op deze manier de kinderen rustig houdt tijdens zo’n rit.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap die ophef over iPads niet. Al zitten de kinderen van de buren er 24/7 óf helemaal nooit op, dat kan mij nou echt niet beroeren. Voor mij net zo onbelangrijk hoe lang iemand op het toilet zit.

Over KvK; het zal mij niet verbazen als ze mee doet…. AM is een “typetje”, heeft al vaker met haar kop op tv gestaan, wordt zowel geliefd als gehaat. Zo iemand hebben ze graag voor de kijkcijfers.

Vakantie huis vind ik er idyllisch uit zien. Al lijkt het mij wel wat saai, drie weken lang on the middle of nowhere met alleen familie om je heen.

Ik ben benieuwd hoe AM voorkomt dat de vervelling of irritaties toe slaan of hoe ze daar dan mee om gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ze verplaatsen gewoon hun thuis naar Frankrijk. Lekker rustig aan doen en zwemmen, prima toch? Ik zou me wel vermaken 3 weken hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven