Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 12!

20-08-2022 09:48 3911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Helleuhhh.... wat een mooie plaatjes weer Maleficent.
Dikke complement voor het telkens weer maken hiervan! :blob:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Fraai weer!
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Wat weer een leuke op :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook weer mee!
Het glas blijft half vol
Alle reacties Link kopieren
Mooie op weer
Alle reacties Link kopieren
Leuke OP weer!
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
👍💐
Alle reacties Link kopieren
Hebben we al details over hoe het nu verdeeld is tussen Rogier en Frank?
Yavanna schreef:
20-08-2022 23:41
Hebben we al details over hoe het nu verdeeld is tussen Rogier en Frank?
Nee, dat is het gekke.

Male, je hebt weer leuk geknipt en geplakt
Alle reacties Link kopieren
Yavanna schreef:
20-08-2022 23:41
Hebben we al details over hoe het nu verdeeld is tussen Rogier en Frank?
Rogier wilde 10K aan partner-alimentatie per maand toch?
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Alle reacties Link kopieren
Quinnepin schreef:
21-08-2022 10:33
Rogier wilde 10K aan partner-alimentatie per maand toch?
Volgens mij is de rechter daar niet mee akkoord gegaan.
Stressed is just desserts spelled backwards
Volgens mij (als ik het goed begrepen heb) krijgt Rogier zeker geen 10k aan alimentatie. Dat werd door de rechter resoluut van tafel geveegd.
Maar Rogier maakte bij de rechter nog wel even stennis over een colbert van hem dat nog in de kast hing bij Frank.
Waarop Frank zei dat hij dat zou nakijken en als dat zo was Rogier per ommegaande zijn colbert terug zou krijgen.
Mooie OP weer!
Alle reacties Link kopieren
Geweldige OP!
Een poffertje is geen oliebol.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
21-08-2022 10:51
Volgens mij (als ik het goed begrepen heb) krijgt Rogier zeker geen 10k aan alimentatie. Dat werd door de rechter resoluut van tafel geveegd.
Maar Rogier maakte bij de rechter nog wel even stennis over een colbert van hem dat nog in de kast hing bij Frank.
Waarop Frank zei dat hij dat zou nakijken en als dat zo was Rogier per ommegaande zijn colbert terug zou krijgen.
:euro:
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Iemand bij de mediacourant gelezen dat Nick en Simon elkaar geen blik waardig gaven gisteren tijdens hun optreden op festival "Zand"? Ze zijn er zelfs niet eens samen heen gekomen maar ieder apart met hun auto. Daar is dus echt wel iets aan de hand. Dat je dat nog niet eens op kunt brengen als collega's. En je maakt er toch wat van tijdens zo'n optreden? Voor het publiek. Zal niet echt een sfeertje zijn geweest.
Of zou Simon alleen gekomen zijn omdat hij na het optreden meteen naar huis moest van zijn vrouw :hihi:.
Alle reacties Link kopieren
Bij Yvonne lees ik dat Kirsten, de vrouw van Nick ineens nu Simon niet meer volgt op Instagram.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Tvp, mooie OP!
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
21-08-2022 10:51
Volgens mij (als ik het goed begrepen heb) krijgt Rogier zeker geen 10k aan alimentatie. Dat werd door de rechter resoluut van tafel geveegd.
Maar Rogier maakte bij de rechter nog wel even stennis over een colbert van hem dat nog in de kast hing bij Frank.
Waarop Frank zei dat hij dat zou nakijken en als dat zo was Rogier per ommegaande zijn colbert terug zou krijgen.
Hmmm, klinkt alsof Rogier naast de buit grijpt. Vraag me af om wat voor soort colbert het gaat als hij zich er zo druk om maakt.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
21-08-2022 10:51
Volgens mij (als ik het goed begrepen heb) krijgt Rogier zeker geen 10k aan alimentatie. Dat werd door de rechter resoluut van tafel geveegd.
Maar Rogier maakte bij de rechter nog wel even stennis over een colbert van hem dat nog in de kast hing bij Frank.
Waarop Frank zei dat hij dat zou nakijken en als dat zo was Rogier per ommegaande zijn colbert terug zou krijgen.
Wat triest als een relatie van bijna 20 jaar zo eindigt; dat je voor de rechter heibel maakt om een colbertjasje. Waar is je zelfrespect dan gebleven?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
https://www.ditjesendatjes.nl/daisy-pir ... a-borsato/

In het voorgaande topic kwam het al even aan bod dat de juicers hadden ontdekt dat er hommeles was in de relatie van Luca Borsato en Daisy Piras. Dit nadat het stel een mooie woning had gekocht in Amsterdam en vader Marco hard aan het werk was om te helpen met verhuizen.

De geruchten waren al dat Luca weer bij zijn vader woonde in Alkmaar en dit weekend heeft Daisy tijdens een festival een paar signalen afgegeven.

Vol overtuiging zingt ze het nummer ‘Ik leef niet meer voor jou’ van Marco Borsato. Niet veel later deelt ze ook nog een veelzeggende quote, die óók over Luca lijkt te gaan. ,,De moeilijkste pil die ik dit jaar heb moeten slikken, was leren dat hoe goed je ook voor iemand kunt zijn, hoeveel je ook van ze houdt, dat ze je de rug kunnen toekeren”, zo luidt de quote.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Yavanna schreef:
21-08-2022 23:31
Hmmm, klinkt alsof Rogier naast de buit grijpt. Vraag me af om wat voor soort colbert het gaat als hij zich er zo druk om maakt.
Ik denk dat het helemaal niet om het colbert ging maar zeiken om het zeiken. Ze probeerden hem ook te spreken na de uitspraak maar hij kwam heel verward en raar over. Dat de geruchten gaan dat hij aan de drugs zit is zeker niet ondenkbaar na dat rare gedrag van hem en de antwoorden die hij gaf aan de roddelpers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven