Restaurant Eindhoven grote groep

22-09-2022 18:45 7 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een eer is het toch, het teamuitje organiseren! Eh… ;-D
We zijn met een groot team, 60 mensen die meegaan. Dat is best lastig om een locatie te vinden. Een activiteit hebben we, die zal in Eindhoven Centrum plaatsvinden. Maar nu het eten nog:
Wie weet er een leuk, niet al te prijzig restaurant daar, waar je ook met zo’n grote groep een beetje leuk terecht kunt?
Alle tips welkom!
Alle reacties Link kopieren Quote
Happy Italy?
Alle reacties Link kopieren Quote
Wel even verplaatsen, maar Ketelhuis op Strijp-S heeft een perfecte ruimte hiervoor.
Alle reacties Link kopieren Quote
Misschien bij De Vooruitgang? Ik heb daar jaren geleden eens met een groep gegeten, we zaten toen boven.

Of Plein 4 misschien.

Ik zou gewoon eens op Google maps kijken en gaan bellen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wiro wok, incl brier, fris en wijn niet duur. Je wordt niet bediend (vieze borden worden wel afgehaald) maar er is wel heel veel keuze en goede kwaliteit voor een all you can eat.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank, ik ga de tips met mijn co-organisator bespreken! We komen vast ergens goed terecht :)
Alle reacties Link kopieren Quote
carrie-bradshaw schreef:
22-09-2022 22:44
Wiro wok, incl brier, fris en wijn niet duur. Je wordt niet bediend (vieze borden worden wel afgehaald) maar er is wel heel veel keuze en goede kwaliteit voor een all you can eat.
Is wel een eindje uit het centrum.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven