Al 16 jaar geen seks

29-09-2022 14:31 611 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het probleem lijkt me duidelijk. Ik heb al 16 jaar geen seks.
Ben al 25 jaar bij dezelfde man. Meestal kan ik er wel mee omgaan/accepteren soms breekt het me op. Hij vindt seks niks aan. Inmiddels ben ik op het punt dat ik ook geen seks meer wil met hem. We
Knuffelen wel en slapen samen. Meer niet. We hebben verder een goede liefdevolle relatie.
Ik wil dat niet op het spel zetten (soms
Kost me dat wel moeite). Verbetering komt er niet meer.
Inmiddels is manlief 60 en is ook impotent geworden. Nooit meer seks met een man voor mij. Ik baal daarvan maar bespreken is geen optie meer. Ik wil hem. Ier kwijt en ben een trouw en loyaal persoon.
Zijn er lotgenoten?
Alle reacties Link kopieren Quote
Parella schreef:
29-09-2022 17:40
Ik vind het nogal egoïstisch van je man. Als je je partner al 16 jaar geen seks kan geven dan is het wel zo aardig als je je partner dan aanbiedt dat ze seks elders mag gaan zoeken als ze daar behoefte aan heeft.
Volgens TO denkt partner, dat ze het wel best vindt
Je kunt het hem dan amper kwalijk nemen
TO is nu echt zelf aanzet
PoesmetLaarzen schreef:
29-09-2022 17:26
Ja gooi die dooddoener er even in.
Het is wel de vraag die TO moet stellen aan zichzelf. Zonder hem snel weg te wuiven omdat ze het zo gewend is en geen zin heeft in gedoe.

Het klinkt namelijk totaal niet als een man die TO veel bevestiging en liefdevolle aandacht geeft. TO verwacht blijkbaar niet veel, mag niet veel van zichzelf. Allemaal dooddoeners om eens over na te denken.
prive
anoniem_639dcde78f69d wijzigde dit bericht op 20-10-2022 11:44
98.66% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Parella schreef:
29-09-2022 17:47
Ach kom, TO is een jonge vrouw en was nog veel jonger toen de droogte begon. Hij had op zijn minst de optie kunnen geven, ook als TO het niet zo liet merken er last van te hebben.

Die man wil het gewoon liever niet en houdt daarom zijn mond maar.
Ik ben ook wel benieuwd als TO dit probleem op tafel gooit en op de man af vraagt ‘hoe gaan we dit oplossen?’ hoe snel zijn impotentie als sneeuw voor de zon is verdwenen?!
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom mag je niet van jezelf flirten? Ben je heel streng religieus opgevoed ofzo? Flirten is toch superleuk? Ook al ben je getrouwd, een beetje flirten kan een saaie rotdag glans geven en je humeur verbeteren. Verder zou ik je man uitleggen dat je het buiten de deur gaat zoeken. Kom op zeg, 16 jaar seksloosheid.. als je zelf ook geen behoefte had snap ik het nog, maar al die tijd afzien omdat je vent m niet omhoog krijgt? En daar nooit normaal gesprek over hebben?
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuwaccount74 schreef:
29-09-2022 17:12
Ik ben heel streng voor mezelf: flirten mag niet als je een relatie hebt. Ik worstel ook met mijn eigen principes, normen en waarden.
Jeez waar ben opgevoed?
Flirten is naast koffie de olie van de samenleving zo ongeveer.
Gebruik je nooit een glimlach om iets te regel bij de bouwmarkt, voor iemand die je voor laat in de trein.
Je mist zo veel!

Flirt, voel je zelf mens, een vrouw die vol in t leven staat. Doof niet (nog meer) uit daar is t leven veel te mooi voor. Met alle dingen die daar bij horen. Praat, lach, flirt, kus, vrij

(Ik ben single en kan eigenlijk nog geen 2mnd zonder :facepalm: )
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Seks zou ik op zich een tijdje zonder kunnen maar iedereen wilt zich toch wel begeerd voelen? Aangeraakt worden? Heeft jouw man dat dan helemaal niet? Niet meer seksen omdat het zo een gedoe is... Ik probeer het maar kan me me er niets bij voor te stellen.
Buiten de deur zoeken lijkt je niets.
Zou een erotische masseur misschien iets voor je zijn? Een kennis van mij had ging ooit een tijdje regelmatig naar een erotische masseur met medeweten van haar man. Van wat ik begrijp was dit echt heel fijn. Er vond toen geen penetratie plaats en niets wat zij niet wilde. Zij kon hier echt de hele maand op teren.
Je moet denk ik wel de juiste vinden.
Het is dat je aangeeft dat je man impotent is anders zou ik aandragen als idee om samen naar en erotische massagesalon te gaan.
Ik ken wel een hele goede, niets plats aan. Gewoon netjes. En vrouwen alleen zijn er ook welkom.
Alle reacties Link kopieren Quote
Parella schreef:
29-09-2022 17:47
Ach kom, TO is een jonge vrouw en was nog veel jonger toen de droogte begon. Hij had op zijn minst de optie kunnen geven, ook als TO het niet zo liet merken er last van te hebben.

Die man wil het gewoon liever niet en houdt daarom zijn mond maar.
De seks is nooit goed geweest. En ze heeft nooit gezeurd/gevraagd
Als mijn man me straks ineens vertelt, dat hij eindelijk eens speklappen wil eten (daar zit hij al 25 jaar zonder) zou mijn eerste reactie zijn: had dat eerder gezegd!
Alle reacties Link kopieren Quote
Parella schreef:
29-09-2022 17:44
Het is wel de vraag die TO moet stellen aan zichzelf. Zonder hem snel weg te wuiven omdat ze het zo gewend is en geen zin heeft in gedoe.

Het klinkt namelijk totaal niet als een man die TO veel bevestiging en liefdevolle aandacht geeft. TO verwacht blijkbaar niet veel, mag niet veel van zichzelf. Allemaal dooddoeners om eens over na te denken.

Dat had ze in de openingspost al verteld.
Ze moet hier niks en al helemaal niet in de verdediging.
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesmetLaarzen schreef:
29-09-2022 18:25
Dat had ze in de openingspost al verteld.
Ze moet hier niks en al helemaal niet in de verdediging.
Dat verwacht dan ook niemand, haar verdediging. Wel laat ze blijken open te staan voor hoe ze dit probleem kan aanpakken naast het zoeken van lotgenoten. Of mis je deze hints ook?
Alle reacties Link kopieren Quote
Wickedwitch, wat betreft dat flirten. Ten eerste weet ik niet hoe dat moet. Ten tweede kan ik dat niet maken vind ik.
Laatst kwam het gesprek op dansen op een feest. Ik dans met mijn vriendinnen maar zou niet met een andere man gaan dansen. Mijn gesprekspartner vond dat vreemd. Het is maar dansen dat moet toch kunnen? Door die opmerking ging ik nadenken…
Begrens ik mezelf teveel?

Lotgenoten, wat zijn jullie tips?
Hoe deal je ermee? Vind je het soms ook lastig?
Alle reacties Link kopieren Quote
GeweldigWeer schreef:
29-09-2022 17:50
Ik ben ook wel benieuwd als TO dit probleem op tafel gooit en op de man af vraagt ‘hoe gaan we dit oplossen?’ hoe snel zijn impotentie als sneeuw voor de zon is verdwenen?!
Er valt niets op te lossen, want er is geen probleem vindt hij. Zijn behoefte is echt, echt weg. En ik weet niet goed genoeg wat ik wil.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuwaccount74 schreef:
29-09-2022 18:29
Wickedwitch, wat betreft dat flirten. Ten eerste weet ik niet hoe dat moet. Ten tweede kan ik dat niet maken vind ik.
Laatst kwam het gesprek op dansen op een feest. Ik dans met mijn vriendinnen maar zou niet met een andere man gaan dansen. Mijn gesprekspartner vond dat vreemd. Het is maar dansen dat moet toch kunnen? Door die opmerking ging ik nadenken…
Begrens ik mezelf teveel?
Ik denk het wel, maar dat hoeft geen probleem te zijn hoor
Ga jezelf vooral niet forceren
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, je begrenst jezelf teveel. Al eens aan een psycholoog of seksuoloog gedacht? Eventueel samen. Dit is toch geen houdbare situatie zo.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb je een pb gestuurd
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren Quote
GeweldigWeer schreef:
29-09-2022 18:28
Dat verwacht dan ook niemand, haar verdediging. Wel laat ze blijken open te staan voor hoe ze dit probleem kan aanpakken naast het zoeken van lotgenoten. Of mis je deze hints ook?

Oh er mag geen tegengeluid?
Alleen de Vivadames die wel even een al 16 jaren bestaand probleem de deur uit willen rammen.
Nou succes TO.
poesmetlaarzen wijzigde dit bericht op 29-09-2022 21:16
5.59% gewijzigd
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesmetLaarzen schreef:
29-09-2022 18:38
Oh er mag geen tegengeluid?
Alleen de Vivadames die wel even een al 16 jaren bestaand probleem de deur uit willen rammen.
Nou succes TO.

Ik krijg hier een enorm gele tas gevoel bij.
Overdrijf niet zo, want waar schrijft iemand dat tegengeluid niet gewenst is?
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuwaccount74 schreef:
29-09-2022 18:31
Er valt niets op te lossen, want er is geen probleem vindt hij. Zijn behoefte is echt, echt weg. En ik weet niet goed genoeg wat ik wil.
Dat snap ik, maar jij vindt van wel toch of begrijp ik het helemaal verkeerd en vind jij het wel prima zo en zoek je enkel een manier om te gaan met een seksloos leven voor de rest van je leven?
Ik heb je een pb gestuurd
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
29-09-2022 17:43
Ik vind die masseer-opdrachten altijd zo'n onzin. Ik word sloom van masseren, niet geil
:biggrin:

Ik ken een massage waar je heel héél erg geil van wordt!

Maar goed, dat terzijde.
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuwaccount74 schreef:
29-09-2022 14:54
Een open relatie weet ik niet hoor. We praten al jaren niet meer over seks. Zgn totaal geen issue in onze relatie. Daar komt bij dat ik ook niet op tinder ofzovwil gaan als we een open relatie zouden hebben.
Al dat gelul van de buitenwereld. Iedereen ziet dat je een profiel hebt op een datingsite
Het kan ook zonder herkenbare foto's.

Als jij ook niet bereid bent om er zelf iets aan te doen, dan blijft de uitkomst zoals hij is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuwaccount74 schreef:
29-09-2022 18:29

Lotgenoten, wat zijn jullie tips?
Er zijn geen tips.
Er heeft hier jarenlang een topic gelopen dat "depressief door laag libido vriend" heette en er kwam ook nog een tweede deel. De dames die daar schreven kropen bijna jankend tegen de muur op van frustratie, er was heel veel herkenning en de ene na de andere relatie strandde.
Het is kiezen of delen, Nieuwaccount, op deze manier doorgaan en gefrustreerd blijven, open kaart spelen naar je partner en samen naar een oplossing zoeken (je relatie is goed toch? Toch??) een andere man zoeken die jou wél wenst te begeren of uit elkaar.
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Lotgenoot geweest. Toen gescheiden en nu weer sex, niveau dat de wereld stopt met draaien en ik zweef in het luchtledige :hyper:

Je snapt dat ik bepaald niet terug wil en dat mijn tip is om hem te smeren!

Je bent veel te jong om dat deel van je leven al dood te verklaren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Als je bij hem wil blijven zou ik niet het gesprek aangaan. Uit niets blijkt dat hij in staat is tot het voeren van zo'n gesprek. En wat gezegd is kun je niet on-zeggen. Het is mooi hoor, een relatie waarin alles bespreekbaar is, maar ook heel zeldzaam. Ik denk zelf dat er in iedere relatie wel iets is, waarover je eigenlijk niet kunt praten. En dat is niet altijd even erg.

Zelf zou ik kiezen voor discrete seks buiten de deur.

TO's man wil het niet, dus hij verliest er niets aan. Maar het is wel even andere koek om iedere keer als je vrouw met vriendinnen weg gaat je af te vragen of ze misschien een afspraakje heeft.

Wat niet weet wat niet deert. Eerlijk zijn en de waarheid vertellen kan ook alleen maar onnodig hard zijn, zeker als er geen mogelijkheid is tot verandering. En daarbij, TO wil geen andere man, ze wil seks.

TO, als je al niet eens durft te dansen of flirten staat dit natuurlijk wel wat ver van je af, Ik vraag me wel af waar je in zo'n situatie bang voor bent, voor je man, jezelf, of de mening van de buitenwereld?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren Quote
Rooss4.0 schreef:
29-09-2022 18:56
:biggrin:

Ik ken een massage waar je heel héél erg geil van wordt!

Maar goed, dat terzijde.
Me too :yum:
Zonder regen geen bloemen

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven