Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 16

17-10-2022 19:23 3019 berichten
Hier praten we over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Joepie!

Ging AM nu buiten de deur eten en zette ze thuis een vega maaltijd op tafel?
HNT! :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Hoi zijn we weer!
Alle reacties Link kopieren
Lostit schreef:
17-10-2022 19:27
Joepie!

Ging AM nu buiten de deur eten en zette ze thuis een vega maaltijd op tafel?
Ze at gewoon thuis. Na het eten ging ze de brommer van Sam ruilen voor een fiets.
Alle reacties Link kopieren
HNT :)
Tvp
:cheer:
Snaky schreef:
17-10-2022 19:40
Hoi zijn we weer!
Over je dula, ik zag t voor me
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ordinaire TVP
Alle reacties Link kopieren
:cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook weer mee!
Alle reacties Link kopieren
Wendy heeft te veel tijd over en te veel geld. Zo’n coach gaat voor even werken. Net als alle andere coaches. Ik denk dat ze bij een paar banen gaat meelopen. Maar dat het het allemaal niet is.
En over een half jaar is er niets veranderd.

Ik zie haar ook eerder vrijwilligerswerk doen inderdaad. Voor het geld hoeft ze het niet te doen. En het geeft ontzettend veel voldoening.
Iets bij de voedselbank, dierenopvang oid.
HNT! :cheer2:
Het lijkt vooral een jaarlijks terugkerend fenomeen. Net zoals er hier op Viva onderwerpen zijn die jaarlijks terugkomen heeft Wendy jaarlijks issues vwb "ik wil gezond eten/afvallen" "ik wil werken ik verveel me thuis" "ik begin aan iets nieuws" etc.
Eigenlijk net zo boring als een AM.
Bij Wendy gaat er niets veranderen, er komen 100 plannen en ondertussen blijft het zoals het was. Komt weer een nieuwe hobby voor een paar weken, een weekend weg en dan begint alles weer van voor af aan.
Alle reacties Link kopieren
Wendy lijkt nu al terug te krabbelen…
Alle reacties Link kopieren
Tvp!
Ik volg die Wendy nog niet zo lang, maar wat goed dat zij haar kinderen buiten beeld laat!
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Pingu schreef:
17-10-2022 20:44
Tvp!
Ik volg die Wendy nog niet zo lang, maar wat goed dat zij haar kinderen buiten beeld laat!
Zeker! Je kan veel over Wendy zeggen maar dit doet ze in mijn ogen, beter dan menig ander. Ze respecteert de privacy van haar kinderen. Oudste dochter wil al heel lang niet meer in beeld. Toen deelde ze soms nog een enkel beeld van de andere meisjes. Tegenwoordig doet ze dat helemaal niet meer. Ik vind dat zeker in haar te eren.
Alle reacties Link kopieren
Ik gun Wendy eens wat rust in haar hoofd. Mijn hemel wat en ik blij dat ik niet zo in elkaar steek. Zo vermoeiend ook.
Alle reacties Link kopieren
Wendy moet er echt iets aan doen, dit is niet goed voor haar, maar ook zeker niet voor haar gezin.
Alle reacties Link kopieren
Als je al uit balans raakt door het maken van een nieuw recept voor een taart, dan is dat niet oké, dan wordt het tijd dat je niet naar allerlei coaches gaat maar eens een goed gesprek met misschien je huisarts moet hebben.
Alle reacties Link kopieren
SEM72 schreef:
17-10-2022 20:53
Ik gun Wendy eens wat rust in haar hoofd. Mijn hemel wat en ik blij dat ik niet zo in elkaar steek. Zo vermoeiend ook.
Pfoe ja, ik ga een ontvolgje doen zometeen denk ik... Als je ergens niet uitkomt dan zoek je goede hulp. Als je de middelen en tijd etc hebt dan helemaal. Dat is niet vanzelfsprekend natuurlijk.
Lostit schreef:
17-10-2022 19:27
Joepie!

Ging AM nu buiten de deur eten en zette ze thuis een vega maaltijd op tafel?
Geen idee.
En om me nu door 100 stories te klikken om het antwoord te weten.... dat is toch geen doen.
Alle reacties Link kopieren
Titatoverbal schreef:
17-10-2022 21:31
Geen idee.
En om me nu door 100 stories te klikken om het antwoord te weten.... dat is toch geen doen.
Ze was idd goed op dreef vandaag met stories. Ziekelijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven