Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 16

17-10-2022 19:23 3019 berichten
Hier praten we over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Dolarde schreef:
18-10-2022 09:59
Was zij op televisie toen met dat opvoedprogramma? Triest dat ze niet eens hulp kan krijgen om haar oudste zindelijk te maken, heeft ze verder wel wat hulp?
Klopt!
Volgens mij heeft ze geen hulp.
Haar man veel weg. Echt respect hoe ze alles doet.
Haar humor vind ik ook leuk.
Ik vind AM en Wendy en Hip en Hot en Creato van alle vloggers nog wel het leukst om te volgen.
Judith, AM en Priscilla zijn alledrie mensen die goed voor zichzelf zorgen en meer zijn dan alleen moeder, en Wendy is daarin op zoek (ook interessant om te volgen).

Ik erger me kapot aan gezinnen waar kinderen voor school al achter een schermpje zitten of die 3 keer per week patat eten, of waar de inrichting van het huis zonder enige aandacht of creativiteit is gedaan (I know, shoot me) of waar de vloggende vrouw geen enkele andere bezigheid of ambitie heeft, buiten haar kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Zouden mensen Wendy DMs sturen die precies dezelfde inhoud hebben als wat hier zojuist besproken is?

Heb dat ook met sommige vraagstickers bij andere influencers, die zijn dan allemaal in correct NLs en hele zinnen, dat geloof ik nooit haha. En altijd heeft de influencer al en perfecte foto over het topic bij die vraag :-)
AM, Judith en Priscilla zijn ook lekker actief, fysiek bedoel ik. Zitten lekker in hun lijf, sporten of rennen of fietsen van hot naar her, energiek.

Veel van de familievloggers zijn van die net te dikke couchpotatoes (Ja, i know, mag ik allemaal niet zeggen enzo). Ik kan daar gewoon niets mee. Zo futloos. Ga iets dóen met jezelf denk ik dan de hele tijd.

Rant over. :shout: Ieder zijn mening toch? :hihi:
Holaa schreef:
18-10-2022 10:12
Zouden mensen Wendy DMs sturen die precies dezelfde inhoud hebben als wat hier zojuist besproken is?

Heb dat ook met sommige vraagstickers bij andere influencers, die zijn dan allemaal in correct NLs en hele zinnen, dat geloof ik nooit haha. En altijd heeft de influencer al en perfecte foto over het topic bij die vraag :-)

Ze lezen gewoon actief mee hier. Maar ik denk wel dat Wendy (alle vloggers denk ik) heel veel ongevraagde adviezen in hun DM krijgen vergelijkbaar met wat wij hier posten.
Holaa schreef:
18-10-2022 10:12
Zouden mensen Wendy DMs sturen die precies dezelfde inhoud hebben als wat hier zojuist besproken is?

Heb dat ook met sommige vraagstickers bij andere influencers, die zijn dan allemaal in correct NLs en hele zinnen, dat geloof ik nooit haha. En altijd heeft de influencer al en perfecte foto over het topic bij die vraag :-)
De meeste influencers schrijven niet zo perfect ;-D En slechtgeschreven vragen zullen gekipt worden, omdat niet altijd duidelijk is waar ze naar vragen. Ik denk dat heel veel mensen complimenten geven via de vragensticker. Dat zie je bijv bij de Buddenbrucks veel gebeuren.

Daarnaast denk ik dat influencers heel veel foto's hebben. En of de foto er wel of niet bij past, zal ook aan hun reet roesten.
Parella schreef:
18-10-2022 10:14
Ze lezen gewoon actief mee hier. Maar ik denk wel dat Wendy (alle vloggers denk ik) heel veel ongevraagde adviezen in hun DM krijgen vergelijkbaar met wat wij hier posten.
+ meejankreacties.
Alle reacties Link kopieren
Francientje schreef:
18-10-2022 09:48
Omdat er in Frankrijk al weken gestaakt wordt bij oliedepots en het op het moment een drama is om te tanken.
Wij hebben in de wijde omgeving nog maar 1 tankstation waar we kunnen tanken, totdat die ook leeg is.
Sommige tankstations worden afgesloten of gedeeltelijk gesloten zodat er alleen getankt kan worden door politie, brandweer, ambulances, dokters, verpleegkundigen enz.
Wij werken thuis, doen alleen boodschappen icm iets anders, wandelen met de hond om huis ipv dat we verderop (met auto) een mooie wandeling gaan maken, wat wij nodig hebben voor ons werk.
Dus 1 x per week boodschappen en verder thuis, net als de corona lockdown periode, alleen nu vanwege de benzine.

En op het moment is de regering bezig personeel te vorderen bij de oliedepots, zodat de zwaarst getroffen gebieden (zonder brandstoffen) aangevuld kunnen worden. Maar er gaat wel een paar weken voorbij voor het weer enigszins normaal wordt.
Wat een toestand.
Parella schreef:
18-10-2022 10:08
Ik vind AM en Wendy en Hip en Hot en Creato van alle vloggers nog wel het leukst om te volgen.
Judith, AM en Priscilla zijn alledrie mensen die goed voor zichzelf zorgen en meer zijn dan alleen moeder, en Wendy is daarin op zoek (ook interessant om te volgen).

Ik erger me kapot aan gezinnen waar kinderen voor school al achter een schermpje zitten of die 3 keer per week patat eten, of waar de inrichting van het huis zonder enige aandacht of creativiteit is gedaan (I know, shoot me) of waar de vloggende vrouw geen enkele andere bezigheid of ambitie heeft, buiten haar kinderen.
Dit rijmt wat mij betreft niet echt met het rijtje leukste vloggers die je noemt.
Marianka schreef:
18-10-2022 10:01
Wat een drama voor jullie!
Klopt. En als je dan de berichten ziet van iedereen die op vakantie wil naar Frankrijk en vragen waar ze kunnen tanken, dan denk ik alleen maar, niet nog iemand met een 2e huis hier die onze benzine inpikt.
We mogen ook geen jerrycans vullen om een noodvoorraad te hebben.
Dus ook grasmaaien, in ons bos verschillende dode bomen weghalen enz kan niet, de machines werken op benzine.
Maar helaas is het al heel lang dat mensen alleen denken aan ikke.

Ik ben benieuwd of AM eens aan anderen gaat denken ipv zichzelf. Als ze al eens de helft minder stories plaatst houdt ze genoeg tijd over en zal er minder behoefte aan vakantie zijn. Zij gaat 3x per jaar, dan gaat ze nu maar in NL even niets doen.
Doorenvogel schreef:
18-10-2022 10:24
Wat een toestand.
Klopt. Er zijn enkele plekken waar niet tot weinig problemen zijn. In onze regio zijn van 40 % van de tankstations dicht. De rest is deels zonder of gevorderd voor hulpinstanties. Je bent echt aan het puzzelen wat wel en niet kan.
Francientje schreef:
18-10-2022 10:44
Klopt. En als je dan de berichten ziet van iedereen die op vakantie wil naar Frankrijk en vragen waar ze kunnen tanken, dan denk ik alleen maar, niet nog iemand met een 2e huis hier die onze benzine inpikt.
We mogen ook geen jerrycans vullen om een noodvoorraad te hebben.
Dus ook grasmaaien, in ons bos verschillende dode bomen weghalen enz kan niet, de machines werken op benzine.
Maar helaas is het al heel lang dat mensen alleen denken aan ikke.

Ik ben benieuwd of AM eens aan anderen gaat denken ipv zichzelf. Als ze al eens de helft minder stories plaatst houdt ze genoeg tijd over en zal er minder behoefte aan vakantie zijn. Zij gaat 3x per jaar, dan gaat ze nu maar in NL even niets doen.
This is not about you!
Ik zou balen als ik graag naar Frankrijk zou gaan in de vakantie en het gaat niet door. Ik zie AM daar verder niks over zeggen of vragen. Meer de vraag of ze wel kan gaan. Ze benoemt nog niet eens dat ze daar van baalt.

En dan dat laatste: Want alleen als je veel werkt, heb je behoefte aan vakantie? Beetje gekke redenatie.
Rosalind* schreef:
18-10-2022 10:29
Dit rijmt wat mij betreft niet echt met het rijtje leukste vloggers die je noemt.
Oh? Zie jij die dingen bij hen die ik als ergernis noemde? Misschien heb ik dat gemist dan.
Francientje schreef:
18-10-2022 10:50
Klopt. Er zijn enkele plekken waar niet tot weinig problemen zijn. In onze regio zijn van 40 % van de tankstations dicht. De rest is deels zonder of gevorderd voor hulpinstanties. Je bent echt aan het puzzelen wat wel en niet kan.

Dan zie je hoe afhankelijk je eigenlijk bent van brandstof. Heel kwetsbaar lijkt me dat voelen. Sterkte daar! Gelukkig is het een staking en weet je dat de pompen wel weer open gaan hierna.
Alle reacties Link kopieren
Marianka schreef:
18-10-2022 10:03
Klopt!
Volgens mij heeft ze geen hulp.
Haar man veel weg. Echt respect hoe ze alles doet.
Haar humor vind ik ook leuk.
Oh, wat zwaar. Ik heb zelf een kind met down maar zonder intensieve hulp had ik het niet gered denk ik, het is gewoon zwaar al verschilt het per kind en gezin natuurlijk.
Parella schreef:
18-10-2022 11:05
Oh? Zie jij die dingen bij hen die ik als ergernis noemde? Misschien heb ik dat gemist dan.
De kinderen van AM zitten dagelijks na hun ontbijt en voordat ze naar school gaan allemaal op hun iPad.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Brokkel schreef:
18-10-2022 11:21
De kinderen van AM zitten dagelijks na hun ontbijt en voordat ze naar school gaan allemaal op hun iPad.
Bijvoorbeeld.
Ik mag toch hopen dat AM niet echt met met benzine gevulde jerrycans in een auto vol kinderen naar Frankrijk gaat rijden?? :O
Brokkel schreef:
18-10-2022 10:58
This is not about you!
Ik zou balen als ik graag naar Frankrijk zou gaan in de vakantie en het gaat niet door. Ik zie AM daar verder niks over zeggen of vragen. Meer de vraag of ze wel kan gaan. Ze benoemt nog niet eens dat ze daar van baalt.

En dan dat laatste: Want alleen als je veel werkt, heb je behoefte aan vakantie? Beetje gekke redenatie.
Het gaat om iedereen die hier woont, je hebt geen idee hoeveel mensen problemen hebben om op hun werk te komen. Je wilt toch ook dat de brandweer kan komen als je huis in brand vliegt, of een dokter/ambulance als je van een trap naar beneden valt of iets dergelijks. Leuk als ze zeggen, sorry we kunnen niet komen want er is geen brandstof meer. En zo kan ik nog wel tig voorbeelden.
Iedereen mag balen, mijn reactie is niet alleen over AM.

En dat laatste: iedereen heeft behoefte aan vakantie, maar als je al 3x per jaar of elke schoolvakantie weg gaat gaat, kun je dan niet 1 x overslaan. Maakt geen bal uit of dat iemand is die veel of weinig werkt.
Rosalind* schreef:
18-10-2022 11:58
Ik mag toch hopen dat AM niet echt met met benzine gevulde jerrycans in een auto vol kinderen naar Frankrijk gaat rijden?? :O
Die snapte ik ook even niet
Brokkel schreef:
18-10-2022 11:21
De kinderen van AM zitten dagelijks na hun ontbijt en voordat ze naar school gaan allemaal op hun iPad.

Kan zijn dat je dat uit haar dagplanning weet ofzo maar zie ik echt zelden of nooit?

Het is in ieder geval niet zo dat het steeds in beeld is alsof het een groot deel van de normale bezigheden is. AM zie ik voornamelijk onderweg van hot naar her.
Rosalind* schreef:
18-10-2022 11:58
Ik mag toch hopen dat AM niet echt met met benzine gevulde jerrycans in een auto vol kinderen naar Frankrijk gaat rijden?? :O
Beetje gevaar in het leven moet kunnen toch voor je vakantie. 😉
Parella schreef:
18-10-2022 12:01
Kan zijn dat je dat uit haar dagplanning weet ofzo maar zie ik echt zelden of nooit?

Het is in ieder geval niet zo dat het steeds in beeld is alsof het een groot deel van de normale bezigheden is. AM zie ik voornamelijk onderweg van hot naar her.
Dan heb je niet goed opgelet. Als kinderen klaar zijn met ontbijten gaan ze op de tablet, zodat Annemarie dan rustig met Maarten kan ontbijten en koffie drinken.
Rosalind* schreef:
18-10-2022 11:58
Ik mag toch hopen dat AM niet echt met met benzine gevulde jerrycans in een auto vol kinderen naar Frankrijk gaat rijden?? :O
Ik hoop dat dit een geintje is...

Sowieso, ik snap dat het jammer is dat je niet weg kunt, maar ik zou er ook weer geen groot drama van maken. Zo'n week in FR is ook weer geen once in a lifetime-opportunity en er zijn ook geen kosten aan verbonden als ze niet gaan.

Ik zou gewoon thuis blijven, maar ik zie ook niet zo wat er in FR zo anders is als wat ze thuis hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven