Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 16

17-10-2022 19:23 3019 berichten
Hier praten we over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Flier schreef:
25-11-2022 09:45
Oh wat gênant.... wat zou die tandarts denken zeg.. dat gefilm. Zou ze niet meer door hebben wat nou normaal is en wat niet 🤨
En hoezo ga je koffie drinken vlak voor een behandeling.. dan zorg je toch dat je tanden gepoetst zijn?!?!?
ja, sorry, niemand doet dat, maar goed schijnbaar wil ze dat wij het erover hebben, AANDACHT komt ze schijnbaar nog steeds tekort
Alle reacties Link kopieren
Flier schreef:
25-11-2022 09:45
Oh wat gênant.... wat zou die tandarts denken zeg.. dat gefilm. Zou ze niet meer door hebben wat nou normaal is en wat niet 🤨
En hoezo ga je koffie drinken vlak voor een behandeling.. dan zorg je toch dat je tanden gepoetst zijn?!?!?
ja, sorry, niemand doet dat, maar goed schijnbaar wil ze dat wij het erover hebben, AANDACHT komt ze schijnbaar nog steeds tekort
Alle reacties Link kopieren
Ze is nu kadootjes aan t shoppen
Beetje karig zegt ze. Gaat meer om de gezelligheid daar
We zullen zien. Ik kan dat van de afgelopen 2 jaar niet uit mn hoofd krijgen. Ieder kind zeker 150 euro aan kado’s om te promoten.
Die Vtech camera s hebben we weinig in gebruik gezien bij de meiden. Om maar een voorbeeld te noemen
Rocky schreef:
25-11-2022 12:33
Ze is nu kadootjes aan t shoppen
Beetje karig zegt ze. Gaat meer om de gezelligheid daar
We zullen zien. Ik kan dat van de afgelopen 2 jaar niet uit mn hoofd krijgen. Ieder kind zeker 150 euro aan kado’s om te promoten.
Die Vtech camera s hebben we weinig in gebruik gezien bij de meiden. Om maar een voorbeeld te noemen
Marktplaats was het toch dit jaar weer? Ik ben zeer benieuwd of er dit jaar misschien toch niet een piepklein samenwerkinkje tussen de cadeaus zit ;-D.
Alle reacties Link kopieren
Gique schreef:
25-11-2022 12:40
Marktplaats was het toch dit jaar weer? Ik ben zeer benieuwd of er dit jaar misschien toch niet een piepklein samenwerkinkje tussen de cadeaus zit ;-D.
Ik durf te wedden van wel
Drukkemama’s zal wel wat leuks in de zak gestopt hebben. Pyama’s van Ot en Sien misschien. Knutsels van die creations dames. Wat meuk van Groenrijk en hoppa, een karig avondje ;-)
Alle reacties Link kopieren
Een "tanden-bleek-samenwerking" in 3-2-1... Want mevrouw "ik wil tevreden zijn met mezelf" gooit haar principes snel overboord hoor als ze zo'n behandeling krijgt aangeboden :lol:
Alle reacties Link kopieren
Rocky schreef:
25-11-2022 00:16
Kleine ondernemers helpen?
Kookpunt
Groenrijk
Ot en Sien
De Stone

Tja, ze weet het mooi te brengen, er klopt alleen weinig van
Maar na deze week krijgen we minder reclame, het was nu alleen voor de box zegt ze.
Alsof het de laatste tijd ooit minder was!
Mymueslie en Snugs niet vergeten 😂
Alle reacties Link kopieren
Zoveel spam bij AM vandaag. Je rapporteert je vingers blauw.
I'll be back..forumfossiel.
Rocky schreef:
25-11-2022 12:33
Ze is nu kadootjes aan t shoppen
Beetje karig zegt ze. Gaat meer om de gezelligheid daar
We zullen zien. Ik kan dat van de afgelopen 2 jaar niet uit mn hoofd krijgen. Ieder kind zeker 150 euro aan kado’s om te promoten.
Die Vtech camera s hebben we weinig in gebruik gezien bij de meiden. Om maar een voorbeeld te noemen
En al zou zich daadwerkelijk aan haar lijstje van 3 cadeaus houden, dan zegt dat me nog weinig.
Haar kinderen krijgen elke maand nieuwe meuk. Speelgoed, knutselboxen, nachtlampjes, knuffels, pyjama´s etc. Daar komen in een jaar meer spullen in huis dan in menig gezin waar sinterklaas heel uitgebreid gevierd wordt en waar de kinderen door het jaar minder krijgen.
Lostit schreef:
25-11-2022 13:58
Mymueslie en Snugs niet vergeten 😂
En Pixum
Ik zie dat Bzzonder ook een kortings voor Pixum heeft. Ik wilde een puzzel bestellen, maar wilde niet de kortingscode van AM gebruiken. Beter!
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
25-11-2022 14:47
Ik zie dat Bzzonder ook een kortings voor Pixum heeft. Ik wilde een puzzel bestellen, maar wilde niet de kortingscode van AM gebruiken. Beter!
Er zijn veel meer idd. Budgetbaby ook geloof ik
Alle reacties Link kopieren
Rocky schreef:
25-11-2022 12:47
Ik durf te wedden van wel
Drukkemama’s zal wel wat leuks in de zak gestopt hebben. Pyama’s van Ot en Sien misschien. Knutsels van die creations dames. Wat meuk van Groenrijk en hoppa, een karig avondje ;-)
Ik ben bang voor Hema, als ik zie hoeveel ze daarvan duidelijk in beeld brengt…
Alle reacties Link kopieren
Isa37 schreef:
25-11-2022 15:54
Ik ben bang voor Hema, als ik zie hoeveel ze daarvan duidelijk in beeld brengt…
Hema doet niet aan influencers volgens mij. Maar anders inderdaad
Alle reacties Link kopieren
We doen het met Sinterklaas karig. 3 cadeau’s per kind. De rest van het jaar daarentegen…. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ja, of alle gekregen troep komt onder de kerstboom tijdens de offline kerst en kan in januari weer mee in de grote #ad en #spon show
holaa wijzigde dit bericht op 25-11-2022 16:36
Reden: Typfout
2.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Rocky schreef:
25-11-2022 16:06
Hema doet niet aan influencers volgens mij. Maar anders inderdaad
Topic is vol, Rosalind!
Brokkel* schreef:
25-11-2022 18:03
Topic is vol, Rosalind!
U vraagt, wij draaien.
;-D

entertainment/familievloggers-deel-17/l ... ges/494815

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven