Entertainment alle pijlers

Hé er is geen bal op de tv , alleen een docu met André

22-10-2022 22:18 3061 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier roddelen we weer verder
Afbeelding
Afbeelding
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 22-10-2022 23:15
77.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tvp geweldige topic titel
Alle reacties Link kopieren
Heftig!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die docu niet gekeken, want die man interesseert me niet. Media wel. 800k?! Echt?! Voor een promotiedocu zonder enige andere waarde?

Heeft iemand een linkje? Is ver boven de Balkenende norm. En ik kan er met mijn pet niet bij.

EDIT: zelfs als de hele productie 800k is, doet het me toch een beetje pijn als ik weet voor welk bedrag collega’s ingewikkelde research docus schieten.
Everything is fluid
Alle reacties Link kopieren
:hello:

https://www.story.nl/samen-naar-huis-na ... ium%3Dpush

Insiders denken echter dat hun romance al wat langer aan de gang is, en dat het mede dankzij Sarah is dat ze tot nu toe onder de radar bleven – ze zou in kleine kring reeds hebben aangegeven niets met de wereld van glitter en glamour op te hebben, en zich niet aangetrokken te voelen tot de schijnwerpers van de showbizz. Iets waarin ze dan wezenlijk verschilt van haar voorgangsters Monique Westenberg en Sarah van Soelen, die maar geen genoeg van de publieke aandacht lijken te krijgen. Wel denken insiders dat Sarah de herboren André mogelijk wél kan geven wat zijn exen niet konden: een eígen thuis om weer gelukkig te worden.

Ik las ergens (maar kan het even niet vinden) dat Sarah2 helemaal niet blij is met de uitspraken van A2 dat hij eigenlijk maar 1 vrouw gunt wie hij nu is (lees, afgekickt enzo) en dat is Mo.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vanweek bij zo’n voorstukje al afgehaakt..daarin zat ie te wauwelen over de “Hazes vloek” en dat dat bij hem moest stoppen :facepalm: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gevonden, ik zag bij Yv dat Sarah2 niet blij zou zijn met de lieve woorden van A2 bij zijn docu over Mo.

Verderop in de stories van Yv iemand die meldt dat de dame in het bericht niet op Sarah lijkt. Wat bedoelt de melder: de dame op de foto is Sarah2, maar ze denkt dat het Sarah1 is en die lijkt er niet op (alhoewel, blond lang haar, onnatuurlijk volle lippen...). Waarop Yv de melder corrigeert en aangeeft dat er binnenkort een Spionnenexamen komt... :rofl:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Op Rachels Insta: een foto dat de docu gelijk trending is en haar opmerking: eerlijkheid wordt beloond.

Sorry maar: :HA: sinds wanneer weet zij wat dat is? Ze wist al jaren dat A2 zichzelf de vernieling in aan het helpen was, maar we zien niets over enig ingrijpen op dat gebied...niet in de docu (volgens mij, hoor er niemand over, alleen dat ze niets deed ipv iets) en niet eerder.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Leuke topictitel :-D
Bedankt voor het openen, Yildizlar.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Het glas blijft half vol
noglangnietjarig schreef:
23-10-2022 01:37
Heftig!
Aha Senior had een goede reden om te drinken net als alle alcohollisten. Dan pak je je probleem niet aan maar ga je in de slachtofferrol zuipen.
Hoef je ook nergens verantwoordelijkheid voor te nemen.
Hij wil wel maar een ander doet niks.
Cauvechront schreef:
23-10-2022 01:41


EDIT: zelfs als de hele productie 800k is, doet het me toch een beetje pijn als ik weet voor welk bedrag collega’s ingewikkelde research docus schieten.
Dat vind ik ook altijd een beetje jammer. Zegt ook iets over ons als mensheid.
Prima topictitel
Alle reacties Link kopieren
Ik had er veel van verwacht maar het kon me niet echt boeien merkte ik.
Alle reacties Link kopieren
Hij is niet bepaald een persoon waar ik meer over wil weten. Hoe zijn vader in het beroep is gerold vond ik iets interessanter; hij bleek veel harder dan de slapjanus-loser die hij in zijn liedjes pretendeert te zijn. Junior zou ik op straat niet herkennen.

Als ik ergens op bezoek kom waar ze deze "muziek" draaien dan ben ik weg. Ik verdraag het niet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Mijn man had het gisteren opgezet, want hij hoorde er zoveel over :P ik hoorde hem zingen in het Engels en ik dacht (en zei) echt Wtf is dit nu weer?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het nog niet gekeken en ook niet het idee dat ik wat mis
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
22-10-2022 22:48
Wat mij tot nu toe opgevallen is in de docu (ben bij aflevering 3) is dat hij overal om zich heen drank kreeg.
Ook dat cadeau wat hij kreeg; 2 flessen drank.
Dat waren toch 2 flessen water die hij cadeau kreeg. Als "grapje" om zijn stem te sparen.
Ik heb de eerste 2 afleveringen gekeken.
Ik denk dat deze docu te vroeg komt zoals eerder geschreven. Het was sterker geweest als hij al langer clean was.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Schorpio28 schreef:
23-10-2022 02:01
Ik ben vanweek bij zo’n voorstukje al afgehaakt..daarin zat ie te wauwelen over de “Hazes vloek” en dat dat bij hem moest stoppen :facepalm: :rofl:
Ja, alsof hij de zoveelste is in een lange rij van beroemde André Hazessen, die allemaal ellende meemaken waar ze zelf niks aan kunnen doen. Manman.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Peertjes schreef:
22-10-2022 23:49
Wat ik ook weer niet snap; in die docu zegt ie zoveel van Monique te houden en dat zij de enige is (begrijp ik uit dit topic) Wat doet hij dan met Sarah als hij nu zogezegd clean is.
Omdat Mo het niet meer aandurft met hem.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al een tijd met jullie mee, en haak graag even aan.

Ik ben de docu toch gaan kijken, ben tot aflevering 3 gekomen en echt maar 1 aflevering per keer.
Het kijkt op zich wel lekker weg, maar de vraag is inderdaad hoe geloofwaardig hij is in het nu.
De docu was beter geweest als hij langer clean was geweest.
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
23-10-2022 00:29
Ik heb de docu ook gekeken. Vond alleen het laatste half uur vrij interessant, verder is het best saai.

Heeft Rachel schuin achter haar n7 4 grote edammer kazen op elkaar gestapeld liggen?!
:rofl: vroeg ik me ook al af.
...
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Hele leuke titel! Ik ben er ook weer bij!

Ik snap wel dat Sarah2 er niet blij mee is. Ik zou ook niet blij zijn als mijn vriend, uitgebreid gaat zitten vertellen hoe zijn ex zijn rots is en de enige die hem echt kent.

Ik ben echt zo blij dat Monique ook aangeeft dat ze niet meer kan. Was toch een vreselijk einde geweest als het was geeindigd met een huwelijk met Monique.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven