Entertainment alle pijlers

Hé er is geen bal op de tv , alleen een docu met André

22-10-2022 22:18 3061 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier roddelen we weer verder
Afbeelding
Afbeelding
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 22-10-2022 23:15
77.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Naomir schreef:
23-10-2022 09:09

Ik ben echt zo blij dat Monique ook aangeeft dat ze niet meer kan. Was toch een vreselijk einde geweest als het was geeindigd met een huwelijk met Monique.
Het is ook geen optie als je een kind hebt; een verslaafde in huis. Dat heeft ze al gemerkt natuurlijk.
Daarnaast zal het slopend zijn om voor de zoveelste keer te je partner proberen te helpen clean te worden (onmogelijk; moet ie zelf willen en doen) en heelhuids naar optredens te krijgen .
On top wordt ze telkens bedrogen en aan het lijntje gehouden.

Gelukkig heeft Mo de onvermijdelijke conclusie getrokken.

Ik gun haar nu een partner zonder problemen, zodat ze nog meer afstand kan nemen van A2.
Potentiële partners worden natuurlijk wel betrokken in de Hazes-media-aandacht; geen aanlokkelijk vooruitzicht.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Julia3 schreef:
23-10-2022 08:34
Dat waren toch 2 flessen water die hij cadeau kreeg. Als "grapje" om zijn stem te sparen.
Ik heb de eerste 2 afleveringen gekeken.
Ik denk dat deze docu te vroeg komt zoals eerder geschreven. Het was sterker geweest als hij al langer clean was.
Oh ik dacht dat het wodka was. Niet goed gezien/geluisterd dan 😅

Maar viel me ook op andere momenten op dat hij steeds drank aangereikt kreeg.

Dat Sarah2 niet blij is met de uitspraken over Mo snap ik wel.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
23-10-2022 08:45
Ja, alsof hij de zoveelste is in een lange rij van beroemde André Hazessen, die allemaal ellende meemaken waar ze zelf niks aan kunnen doen. Manman.
🤣🤣🤣
Verstandig van Mo, hoop op een leuke man voor haar als ze dat wil.
H2 zijn reactie op haar besluit door direct weer op een ander te duiken, bevestigd dat Mo de goede keuze maakt.
Ik vermoed dat er nog lange tijd geen nieuwe man zal komen. Mo zit nog in een soort van relatie met hem, op alle vlakken. Het is alleen niet officieel.
Maleficent schreef:
23-10-2022 08:48
Omdat Mo het niet meer aandurft met hem.
Ik zie ze nog wel bij elkaar komen. Als André langer clean is gaat Monique geloven dat het toch kan met alle gevolgen van dien.
Ik denk dat ze nog seks hebben. Nu zijn ze weer samen in Disneyland. Je maakt mij niet wijs dat er dan niks gebeurd.
Koffieverkeerd schreef:
23-10-2022 09:36
Ik vermoed dat er nog lange tijd geen nieuwe man zal komen. Mo zit nog in een soort van relatie met hem, op alle vlakken. Het is alleen niet officieel.
Daar heb je gelijk in. Echt loslaten doet ze ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk niet zie hem al veel te vaak voorbij komen op tv.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
watdachtjehiervan1 schreef:
23-10-2022 09:38
Ik zie ze nog wel bij elkaar komen. Als André langer clean is gaat Monique geloven dat het toch kan met alle gevolgen van dien.
Ik denk dat ze nog seks hebben. Nu zijn ze weer samen in Disneyland. Je maakt mij niet wijs dat er dan niks gebeurd.
Dit!
Ik ga dus nog steeds uit van een aanzoek met Kerst 😄
En al zou dat om Sarah gaan, dan zegt dat helemaal niks zoals we weten.
2023 wordt weer spannend.
Alle reacties Link kopieren
Tvp :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Hij zegt ook iets in de docu, ik weet niet meer precies hoe hij het zei, maar van dat hij er niet tegen zou kunnen als Monique een nieuwe vriend zou hebben en dat hij ook blij is dat ze dat niet heeft gehad.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
23-10-2022 08:48
Omdat Mo het niet meer aandurft met hem.
Ah, dank. Dat had ik niet meegekregen. Vandaar de nieuwe Sarah. Totdat Mo weer wil ofzo. Heel stabiel allemaal voor die oude man met een heul verleden (of was het hij is nog maar 30) Het is allemaal verwarrend met Dré 😬
Alle reacties Link kopieren
Naomir schreef:
23-10-2022 10:11
Hij zegt ook iets in de docu, ik weet niet meer precies hoe hij het zei, maar van dat hij er niet tegen zou kunnen als Monique een nieuwe vriend zou hebben en dat hij ook blij is dat ze dat niet heeft gehad.
😲 hoe durft ie.
Alle reacties Link kopieren
Tvp.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ben gezwicht en heb de docu gekeken. Vond het erg overdreven dramatisch en getuigen van grootheidswaanzin.
Alle reacties Link kopieren
Naomir schreef:
23-10-2022 10:11
Hij zegt ook iets in de docu, ik weet niet meer precies hoe hij het zei, maar van dat hij er niet tegen zou kunnen als Monique een nieuwe vriend zou hebben en dat hij ook blij is dat ze dat niet heeft gehad.
Maar daarna zei hij ook dat dat natuurlijk enorm egoïstisch was van hem.
...
Alle reacties Link kopieren
Tvp!
Volg geen insta accounts maar zijn S1 en B nog volgers van Rasj?
koreana schreef:
23-10-2022 01:51
:hello:

https://www.story.nl/samen-naar-huis-na ... ium%3Dpush

Insiders denken echter dat hun romance al wat langer aan de gang is, en dat het mede dankzij Sarah is dat ze tot nu toe onder de radar bleven – ze zou in kleine kring reeds hebben aangegeven niets met de wereld van glitter en glamour op te hebben, en zich niet aangetrokken te voelen tot de schijnwerpers van de showbizz. .

Was toch vanaf augustus of zo, ach in Hazes termen natuurlijk al heel lang.
Alle reacties Link kopieren
Prolo schreef:
23-10-2022 11:37
Volg geen insta accounts maar zijn S1 en B nog volgers van Rasj?
Ja hoor de hartjes vliegen regelmatig over en weer vooral van Bridget begrijp ik dat niet .
Alle reacties Link kopieren
Koffieverkeerd schreef:
23-10-2022 09:36
Ik vermoed dat er nog lange tijd geen nieuwe man zal komen. Mo zit nog in een soort van relatie met hem, op alle vlakken. Het is alleen niet officieel.

Ja, die delen gewoon nu en dan het bed met elkaar hoor.
Alle reacties Link kopieren
…maar vrijwel niemand die die 4 grote op elkaar gestapelde kazen een vreemd decoratie-item vindt in Rachel’s woonkamer?? Of is het iets anders?
Cauvechront schreef:
23-10-2022 01:41
Ik heb die docu niet gekeken, want die man interesseert me niet. Media wel. 800k?! Echt?! Voor een promotiedocu zonder enige andere waarde?

Heeft iemand een linkje? Is ver boven de Balkenende norm. En ik kan er met mijn pet niet bij.

EDIT: zelfs als de hele productie 800k is, doet het me toch een beetje pijn als ik weet voor welk bedrag collega’s ingewikkelde research docus schieten.
Ik vond het heftig wat van der Gijp vertelde. Ik ben een Hazes-fan, heb al zijn platen en ging naar concerten, las zijn boeken over hem. Masr dit verhaal kende ik niet.

@Cauvechront: helaas is er op research docu’s enorm beknibbeld, de laatste jaren, zeker bij de NPO. Videoland met zijn Bn’ers docu’s: daar wordt nog goed betaald.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven