Entertainment alle pijlers

Hé er is geen bal op de tv , alleen een docu met André

22-10-2022 22:18 3061 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier roddelen we weer verder
Afbeelding
Afbeelding
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 22-10-2022 23:15
77.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
23-10-2022 02:29
Op Rachels Insta: een foto dat de docu gelijk trending is en haar opmerking: eerlijkheid wordt beloond.

Sorry maar: :HA: sinds wanneer weet zij wat dat is? Ze wist al jaren dat A2 zichzelf de vernieling in aan het helpen was, maar we zien niets over enig ingrijpen op dat gebied...niet in de docu (volgens mij, hoor er niemand over, alleen dat ze niets deed ipv iets) en niet eerder.

Nou ja en vooral: misschien zit het nét even anders, Rasj! Misschien wordt niet eerlijkheid beloond, maar zitten al die kijkers zich gewoon te verkneukelen om zoveel onzin.
We're just two lost souls
Alle reacties Link kopieren
Kattentuintje schreef:
23-10-2022 12:59
Nou ja en vooral: misschien zit het nét even anders, Rasj! Misschien wordt niet eerlijkheid beloond, maar zitten al die kijkers zich gewoon te verkneukelen om zoveel onzin.
Haha ja dat en om die meloenen kraam bij de première. Wat een vertoning.
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
23-10-2022 12:34
…maar vrijwel niemand die die 4 grote op elkaar gestapelde kazen een vreemd decoratie-item vindt in Rachel’s woonkamer?? Of is het iets anders?
Is dat niet een kaars of zoiets?
https://www.hema.nl/wonen-slapen/wonen/ ... 50025.html
ClaireUnderwood1 schreef:
23-10-2022 12:56
Ik vond het heftig wat van der Gijp vertelde. Ik ben een Hazes-fan, heb al zijn platen en ging naar concerten, las zijn boeken over hem. Masr dit verhaal kende ik niet.
Het is een standaard praatje van een alcoholist.
Yildizlar2 schreef:
23-10-2022 12:20
Ja hoor de hartjes vliegen regelmatig over en weer vooral van Bridget begrijp ik dat niet .
Ik ook niet, misschien hebben ze gezamenlijke contacten.
Het zal uiteindelijk een indrukwekkend lang lijstje ex schoondochters worden.
Alle reacties Link kopieren
Ee is veel bagger op tv maar ook veel dat veel meer de moeite waard is dan de Hazesdocu, of mis ik het sarcasme hier?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Ja.
Ja

Maar als het om Videoland gaat klopt het wel denk ik.
anoniem_64f461d1f16f7 wijzigde dit bericht op 23-10-2022 14:34
93.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
23-10-2022 14:12
Ee is veel bagger op tv maar ook veel dat veel meer de moeite waard is dan de Hazesdocu, of mis ik het sarcasme hier?
Ja
Alle reacties Link kopieren
Arnica25 schreef:
23-10-2022 13:21
Is dat niet een kaars of zoiets?
https://www.hema.nl/wonen-slapen/wonen/ ... 50025.html
Denk het niet, het waren echt 4 opgestapelde kazen, ook qua formaat

Afbeelding

Edit: afbeelding doet het niet
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
23-10-2022 15:23
Denk het niet, het waren echt 4 opgestapelde kazen, ook qua formaat

Kussens, ronde.
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
23-10-2022 15:23
Denk het niet, het waren echt 4 opgestapelde kazen, ook qua formaat

Afbeelding

Edit: afbeelding doet het niet
Oude vullingen van de vorige boop-job?
Everything you see I owe to spaghetti!
Annapicobella schreef:
23-10-2022 15:47
Oude vullingen van de vorige boop-job?
Of ze kan ze zelf bijvullen
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
23-10-2022 12:20
Ja hoor de hartjes vliegen regelmatig over en weer vooral van Bridget begrijp ik dat niet .
Ik heb Bridget sowieso niet zo hoog zitten, vind het echt een beetje een kinderachtige vrouw, ook voor en na A2. Maar wellicht zit ik daar wel fout in.

Ik kan me iig wel voorstellen dat je niet aan Rachels slechte kant wil staan, dus dat ze haar te vriend wil houden begrijp ik wel. Ze heeft best veel invloed en zit heel diep bij de bazen van RTL enzo, ik kan me voorstellen dat Bridget vooral geen problemen wil. En ik reken het mijn schoonmoeders ook niet aan wat mijn exen voor gedrag hadden overigens.
Alle reacties Link kopieren
De Vlaamse fan verkeert in extase na de docu:

De uitstraling, de schoonheid, de sexappeal, de innerlijke goudheid,… hij is gewoonweg DE grootste, DE baas

Zelfs voor een groot fan lijkt me dit zwaar overtrokken. Deze dame heeft een mega bord voor haar kop.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
23-10-2022 17:19
De Vlaamse fan verkeert in extase na de docu:

De uitstraling, de schoonheid, de sexappeal, de innerlijke goudheid,… hij is gewoonweg DE grootste, DE baas

Zelfs voor een groot fan lijkt me dit zwaar overtrokken. Deze dame heeft een mega bord voor haar kop.
Die spoort echt niet.
Alle reacties Link kopieren
mag ik even bezwaar maken tegen het "misbruiken" van tekst van Doe Maar? (6)
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Peertjes schreef:
22-10-2022 23:49
Wat ik ook weer niet snap; in die docu zegt ie zoveel van Monique te houden en dat zij de enige is (begrijp ik uit dit topic) Wat doet hij dan met Sarah als hij nu zogezegd clean is.
Dit snap ik ook niet zo . Hij gunde Monique alleen voor hem zelf begreep ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net het boek uit van Xandra Brood over Herman Brood en daar komt Andre Senior ook voorbij, die schijnt dus ook mega onzeker geweest te zijn over zijn zangkunsten.

Kopieert hij zijn vader daar nu ook al in?

En ook over de hoeveelheid die hij gebruikte, kopieert hij Gordon hierin?

Die gast is zo ontzettend nep. Die is nog lang niet klaar met gebruiken.

Ik denk dat er nog een deel 2 op deze documentaire komt.

Dit is pure PR om zijn carrière weer nieuw leven in te blazen en zieltjes te winnen.

Nu praat hij positief over Mo maar ben niet vergeten hoe hij haar te kakken zette ten tijden van Sarah en hoe hij over haar sprak in de media.

Walgelijk ventje.
Alle reacties Link kopieren
Fauve schreef:
23-10-2022 18:57
Dit snap ik ook niet zo . Hij gunde Monique alleen voor hem zelf begreep ik.
Hij claimt Monique terwijl hij altijd anderen ernaast heeft.
Akelig hoor.
Hopelijk blijft Mo standvastig, want A2 gaat echt nog wel eens terugkruipen naar haar.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
23-10-2022 12:34
…maar vrijwel niemand die die 4 grote op elkaar gestapelde kazen een vreemd decoratie-item vindt in Rachel’s woonkamer?? Of is het iets anders?
Ik zei hier echt precies hetzelfde. Kon op een gegeven moment alleen nog maar daarnaar kijken 🤣
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat A2 het echt niet trekt als Mo met een ander op de proppen komt, maar ik gok dat Mo dat niet zal doen.
Ik denk dat Mo braafjes blijft wachten totdat A2 weer bij haar terugkomt. Mogelijk heeft hij nog een schijnbeweging naar Sarah2, maar uiteindelijk komt hij toch (weer) terug bij Moeder de Vrouw.
En inderdaad, hij sprak niet vleiend over haar of over 'het gezin' (ik was alleen maar een vader...) en dat was echt kwetsend.

Over die boob-vulling als kazen: :proud:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
ZIJn ze nu met zijn allen in Disneyland? Ik bedoel A2, Monique en A3?

Op instagram A2 zie ik dat hij samen met z'n neef in Disneyland is en waarschijnlijk A3. En instagram van Monique staat ook filmpjes dat ze in Disneyland is?
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
22-10-2022 22:48
Wat mij tot nu toe opgevallen is in de docu (ben bij aflevering 3) is dat hij overal om zich heen drank kreeg.
Ook dat cadeau wat hij kreeg; 2 flessen drank.

Die snap ik dus ook niet, die jongen zat zwaar diep en er is niemand om hem heen die er wat van zegt of hem zal helpen!
Alle reacties Link kopieren
wolkje75 schreef:
23-10-2022 20:35
ZIJn ze nu met zijn allen in Disneyland? Ik bedoel A2, Monique en A3?

Op instagram A2 zie ik dat hij samen met z'n neef in Disneyland is en waarschijnlijk A3. En instagram van Monique staat ook filmpjes dat ze in Disneyland is?
Ja klopt, A2 en Mo en A3, samen met die werkslaaf Djarno, Manon en kroost.

Ergens zat een zesjarige in een wandelwagen, las ik...
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven