Entertainment alle pijlers

Hé er is geen bal op de tv , alleen een docu met André

22-10-2022 22:18 3061 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier roddelen we weer verder
Afbeelding
Afbeelding
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 22-10-2022 23:15
77.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Leuke titel, ik ben nog niet van plan om te kijken, maar ik volg graag weer dit topic.
koreana schreef:
23-10-2022 20:49
Ja klopt, A2 en Mo en A3, samen met die werkslaaf Djarno, Manon en kroost.

Ergens zat een zesjarige in een wandelwagen, las ik...
Hmm? Ik denk dat Djarno ook gewoon met zijn gezin naar Disneyland is gegaan en niet speciaal voor A2?
Assiral schreef:
23-10-2022 20:38
Die snap ik dus ook niet, die jongen zat zwaar diep en er is niemand om hem heen die er wat van zegt of hem zal helpen!
Maar hij ontkende toch ook bij Monique dat hij een drankprobleem had initieel?
Wie weet wat hij tegen die anderen zei? Dat hij niet geholpen hoefde te worden want er waren geen problemen?
Alle reacties Link kopieren
wolkje75 schreef:
23-10-2022 21:25
Hmm? Ik denk dat Djarno ook gewoon met zijn gezin naar Disneyland is gegaan en niet speciaal voor A2?
En ook al gaat ie wel voor A2, volgens mij werkt die Djarno niet zo hard hoor. Beetje leuke dingen doen samen omdat ie niet alleen kan zijn, poeh hard werken hoor
Alle reacties Link kopieren
1x is genoeg
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
23-10-2022 12:34
…maar vrijwel niemand die die 4 grote op elkaar gestapelde kazen een vreemd decoratie-item vindt in Rachel’s woonkamer?? Of is het iets anders?
Ik heb nog even verder gekeken en het beeld stil gezet. Ik kan er ook niks anders van maken dan op elkaar gestapelde kazen :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Desayuno schreef:
23-10-2022 21:58
En ook al gaat ie wel voor A2, volgens mij werkt die Djarno niet zo hard hoor. Beetje leuke dingen doen samen omdat ie niet alleen kan zijn, poeh hard werken hoor
Dat denk ik ook, maar ik denk wel dat A2 Djarno inzet voor allerhande prutklusjes.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
23-10-2022 17:19
De Vlaamse fan verkeert in extase na de docu:

De uitstraling, de schoonheid, de sexappeal, de innerlijke goudheid,… hij is gewoonweg DE grootste, DE baas

Zelfs voor een groot fan lijkt me dit zwaar overtrokken. Deze dame heeft een mega bord voor haar kop.
De wátteh?
Dus toch die gouden pik?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Arnica25 schreef:
23-10-2022 22:56
Ik heb nog even verder gekeken en het beeld stil gezet. Ik kan er ook niks anders van maken dan op elkaar gestapelde kazen :rofl:
Andre en het mysterie van de gestapelde kazen.
Klinkt als een mooie ..... eh.... docu?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Arnica25 schreef:
23-10-2022 22:56
Ik heb nog even verder gekeken en het beeld stil gezet. Ik kan er ook niks anders van maken dan op elkaar gestapelde kazen :rofl:
Het is duidelijk fluweel.
Dus 1 of andere accessoire.
Alle reacties Link kopieren
Assiral schreef:
23-10-2022 20:38
Die snap ik dus ook niet, die jongen zat zwaar diep en er is niemand om hem heen die er wat van zegt of hem zal helpen!
Omdat ze hem een gezellige jongen vonden en het niet associeerden met een probleem … denk ik.
Je hoort A2 ook iets zeggen over mensen die hem teleurgesteld hebben toen hij ermee wilde stoppen. Dat snap ik wel; die wilden alleen gaan voor de kip met de gouden eieren. Hoe hij zich voelde boeide hen niet.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
24-10-2022 06:59
Omdat ze hem een gezellige jongen vonden en het niet associeerden met een probleem … denk ik.
Je hoort A2 ook iets zeggen over mensen die hem teleurgesteld hebben toen hij ermee wilde stoppen. Dat snap ik wel; die wilden alleen gaan voor de kip met de gouden eieren. Hoe hij zich voelde boeide hen niet.
Ik denk wel dat dat waar is.
Allereerst de kip met de gouden eieren, waar A2 gaat, is business en dus niets ondernemen wat dat ondermijnen kan.
Ten tweede, zolang A2 het probleem niet zelf bij de horens pakte, vond iedereen het wel best. Ook loop je dan de kans dat als je er iets van zegt, dat A2 je eruit gooit omdat hij op dat moment er nog niet aan toe was om die stap te zetten.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
23-10-2022 19:02
Ik heb net het boek uit van Xandra Brood over Herman Brood en daar komt Andre Senior ook voorbij, die schijnt dus ook mega onzeker geweest te zijn over zijn zangkunsten.

Kopieert hij zijn vader daar nu ook al in?

En ook over de hoeveelheid die hij gebruikte, kopieert hij Gordon hierin?

Die gast is zo ontzettend nep. Die is nog lang niet klaar met gebruiken.

Ik denk dat er nog een deel 2 op deze documentaire komt.

Dit is pure PR om zijn carrière weer nieuw leven in te blazen en zieltjes te winnen.

Nu praat hij positief over Mo maar ben niet vergeten hoe hij haar te kakken zette ten tijden van Sarah en hoe hij over haar sprak in de media.

Walgelijk ventje.

Je bevestigd me weer extra in mijn besluit dat ik absoluut níet ga kijken!
Die hele uitmelk firma genaamd Hazes, komt me onderhand zó mijn strot uit.
Het ophemelen van Hazes senior moet ook maar eens klaar zijn.
De man was een alcoholist en pedofiel. Hij geilde al op Rachel toen ze pas 12/13 jaar was. Toen ze 15 was kroop hij bij haar in bed, en daar hoeft geen verdere uitleg bij.
In deze tijd zou de pleuris zijn uitgebroken.. maar omdat het jaren geleden is, en het om die Goddelijke grootheid André Hazes senior gaat.. is niet zo erg blijkbaar..
En eerst de boel kort en klein slaan, woedeuitbarstingen en daarna dikke tranen huilen en het leven niet aankunnen, dat was niet typisch André, dat was typisch alcoholisten gedrag!
En als je als zoon zo ontzettend graag op je wereldberoemde vader wil lijken, ga je zoveel mogelijk kopiëren. Niet alleen zijn muziekstijl, maar ook zijn leefstijl.
Laat die gozer alsjeblieft emigreren naar een ander continent ofzo. En dan graag ergens waar geen internetverbinding is.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
24-10-2022 07:46
Je bevestigd me weer extra in mijn besluit dat ik absoluut níet ga kijken!
Die hele uitmelk firma genaamd Hazes, komt me onderhand zó mijn strot uit.
Het ophemelen van Hazes senior moet ook maar eens klaar zijn.
De man was een alcoholist en pedofiel. Hij geilde al op Rachel toen ze pas 12/13 jaar was. Toen ze 15 was kroop hij bij haar in bed, en daar hoeft geen verdere uitleg bij.
In deze tijd zou de pleuris zijn uitgebroken.. maar omdat het jaren geleden is, en het om die Goddelijke grootheid André Hazes senior gaat.. is niet zo erg blijkbaar..
En eerst de boel kort en klein slaan, woedeuitbarstingen en daarna dikke tranen huilen en het leven niet aankunnen, dat was niet typisch André, dat was typisch alcoholisten gedrag!
En als je als zoon zo ontzettend graag op je wereldberoemde vader wil lijken, ga je zoveel mogelijk kopiëren. Niet alleen zijn muziekstijl, maar ook zijn leefstijl.
Laat die gozer alsjeblieft emigreren naar een ander continent ofzo. En dan graag ergens waar geen internetverbinding is.
Gelijk heb je, ik ga ook niet kijken. Heb toentertijd ook niet op tv gekeken toen er een soort van documentaire serie voorbij kwam.

Ik ben in zo'n milieu als Hazes opgegroeid, en zie de krokodillentranen al van mijlen afstand. Het gaat alleen maar om hem en hem en hem, wie hij allemaal beschadigd doet er niet toe.

Kijk Herman Brood was ook een megajunk maar hield zielsveel van zijn kinderen en deed daar van alles mee ondanks zijn gebruik, daar kan dat snotneusje een puntje aanzuigen.

Andre is een ordinaire kopieermachine, heeft totaal geen eigen persoonlijkheid. Hij weet volgens mij niet eens wie hij is. Benieuwd wanneer het echte breekpunt komt maar in zijn geval verwacht ik dat niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook bang dat de docu vooral een verheerlijking kan worden. Het kan ook laten zien hoe diep iemand erin zit, hoezeer iemand vecht om eruit te komen.
Maar bij de reacties van bijvoorbeeld die BN'ers krijg ik vooral het gevoel dat A2 een beetje de gevierde, gebraden haan is. Ooooh wat goed en wat een held en blablabla terwijl dus die punten die bijv. Sjaantje benoemt, onderbelicht blijven.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Woord voor woord weer met je eens Sjaantje. Ook wat je schrijft over Herman.
Herman zat ook nooit in de slachtofferrol.
"Kijk mij eens verslaafd en zielig zijn en wat heb ik het toch zwaar!" Dat deed hij écht niet.
En notoire junk en hoerenloper als hij was.. stonden de kinderen en Xandra, zijn familie, altijd op 1.
In tegenstelling tot de Hazesjes, die wel heel makkelijk mensen inwisselen of laten barsten. Hele egoïstische mensen.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
24-10-2022 08:24
Ik ben ook bang dat de docu vooral een verheerlijking kan worden. Het kan ook laten zien hoe diep iemand erin zit, hoezeer iemand vecht om eruit te komen.
Maar bij de reacties van bijvoorbeeld die BN'ers krijg ik vooral het gevoel dat A2 een beetje de gevierde, gebraden haan is. Ooooh wat goed en wat een held en blablabla terwijl dus die punten die bijv. Sjaantje benoemt, onderbelicht blijven.
Die punten durft niemand te benoemen, want dan krijg je het met Rachel aan de stok.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Sluit me bij sjaantje aan helaas ook in zo’n omgeving opgegroeid en ga niet kijken hoe ze een verslaafde verheerlijken.

Wat ik me afvraag drinkt hij nog alcohol ?
Want stoppen met coke maar wel blijven drinken is nou niet iets wat ze aanraden als herstellend verslaafde . Er duiken nog wel foto’s op met snus ook hartstikke verslavend dus heb zo mijn twijfels .
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook begonnen met de docu (tijdens de cardiofitness).

Ik vind het dus wel een goede docu.
Heb echt met hem te doen.
Die knul is zo verknipt opgegroeid.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
24-10-2022 13:44
Ik ben ook begonnen met de docu (tijdens de cardiofitness).

Ik vind het dus wel een goede docu.
Heb echt met hem te doen.
Die knul is zo verknipt opgegroeid.
Je hoeft geen medelijden met hem te hebben want zijn verknipte jeugd is zijn verdienmodel geworden.

Maar de docu heeft op jou het gewenste effect dat je hem zielig vindt.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
24-10-2022 10:14
Sluit me bij sjaantje aan helaas ook in zo’n omgeving opgegroeid en ga niet kijken hoe ze een verslaafde verheerlijken.

Wat ik me afvraag drinkt hij nog alcohol ?
Want stoppen met coke maar wel blijven drinken is nou niet iets wat ze aanraden als herstellend verslaafde . Er duiken nog wel foto’s op met snus ook hartstikke verslavend dus heb zo mijn twijfels .
Die gozer is helemaal niet clean, mss ten tijde van de docu maar op de première al niet meer. Het is niet voor niets dat Mo zich niet meer in zijn armen stort, die ziet de bui al van mijlenver hangen.
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
24-10-2022 13:44
.
Heb echt met hem te doen.
Die knul is zo verknipt opgegroeid.
Dat heb ik dus ook. Ja ik weet dat hij verantwoordelijk is voor zijn eigen gedrag, maar zijn ouders zijn allebei zo verknipt (geweest). Hoe kun je bijvoorbeeld een fijne ouder worden met zo’n voorbeeld? Het is niet alleen onwil maar ook onmacht.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
24-10-2022 13:53
Dat heb ik dus ook. Ja ik weet dat hij verantwoordelijk is voor zijn eigen gedrag, maar zijn ouders zijn allebei zo verknipt (geweest). Hoe kun je bijvoorbeeld een fijne ouder worden met zo’n voorbeeld? Het is niet alleen onwil maar ook onmacht.
Eens!
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
24-10-2022 13:53
Dat heb ik dus ook. Ja ik weet dat hij verantwoordelijk is voor zijn eigen gedrag, maar zijn ouders zijn allebei zo verknipt (geweest). Hoe kun je bijvoorbeeld een fijne ouder worden met zo’n voorbeeld? Het is niet alleen onwil maar ook onmacht.
Hij probeert het niet eens, dat vind ik het meest storende. Hij blijft in de rol van een puberkind waar nergens verantwoordelijkheid voor neemt.
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
24-10-2022 13:44
Ik ben ook begonnen met de docu (tijdens de cardiofitness).

Ik vind het dus wel een goede docu.
Heb echt met hem te doen.
Die knul is zo verknipt opgegroeid.

Zelf vind het ook een goede docu en Andre helemaal niet egoistisch of oneerlijk overkomen. (Hoewel ik niet geloof dat hij nu clean is)

Ik zie een slachtoffer van een alcoholistische vader en een gestoorde moeder die worstelt met zichzelf en het leven.

En ik snap prima dat vrouwen hem aantrekkelijk vinden. Hoewel ik doorgaans niet op zulke types val, vind ik hem een feest om naar te kijken.
februari wijzigde dit bericht op 24-10-2022 15:09
0.24% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven