Entertainment alle pijlers

Hé er is geen bal op de tv , alleen een docu met André

22-10-2022 22:18 3061 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier roddelen we weer verder
Afbeelding
Afbeelding
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 22-10-2022 23:15
77.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
polydox schreef:
30-11-2022 18:55
Daar zit geen filtertje op 😂
Goede reclame voor spf op je gezicht 🤣
Echt wel of geen zonnebank
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
30-11-2022 18:15
Nee, ik denk dat ze echt geen trek had in een rechtszaak. Rachel is inderdaad meedogenloos: ze sleepte ook gewoon Rox naar de rechter, zelfs nadat die zei dat ze liever niet wilde omdat ze haar moeder niet in diskrediet wilde brengen.
Gewoon de zweep erover voor Rachel en Rox oproepen.

Het verhaal van die kieren van Andnowwedance, typerend. De man maakte notabene GRATIS foto's op het huwelijk en dan ga je zo tekeer? Of, ik kan het niet vaak genoeg herhalen: die fan die bijkans de halve Zuidas over zich heen kreeg omdat hij een hele onschuldige simpele fanpagina had gemaakt.

Zelfs al zou Yvonne gelijk krijgen dan nog zou de hele zaak haar in eerste instantie een godsvermogen kosten aan advocaatkosten.

Eens..
Ik was trouwens verbaasd (en ook wat teleurgesteld) dat Hans Klok en Heleen van Royen Rachel wel hartjes en kusjes sturen.
.
Alle reacties Link kopieren
Ze schrijft nu wel op haar Instagram dat ze gelijk heeft. Ik denk ook dat ze het bij het rechte einde heeft.
Toch ben ik blij dat ik niet Yvonne ben, krijg je op ten duur gedoe mee lijkt mij.
Bloemetjesvoorjou schreef:
30-11-2022 22:29
Ze schrijft nu wel op haar Instagram dat ze gelijk heeft. Ik denk ook dat ze het bij het rechte einde heeft.
Toch ben ik blij dat ik niet Yvonne ben, krijg je op ten duur gedoe mee lijkt mij.
Daar kiest ze zelf voor. Of liever gezegd: voor het geld.
Alle reacties Link kopieren
Ja, zou mijn ding niet zijn om aan geld te komen net zoals haar goedkope kleding. Maar.....het is wel vermakelijk af en toe. Als het maar niet tever gaat!
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf Yvon volgen hoor. Tot het bittere eind - hoe bitter het ook wordt :)
:popcorn:
.
Alle reacties Link kopieren
Koffieverkeerd schreef:
30-11-2022 22:36
Daar kiest ze zelf voor. Of liever gezegd: voor het geld.
Met die juice verdient ze niet zoveel hoor.
Alle reacties Link kopieren
andnowwedance schreef:
30-11-2022 23:23
Met die juice verdient ze niet zoveel hoor.
Denk ik ook niet.
Ze verdient vooral met haar kleding en sieraden.
In tegenstelling tot bijv. Juice Channel doet ze niet aan reclame verkopen. Bij JC kun je afvallen, kleden kopen en dat soort onzin.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Aan dat petje af verdiende ze wel en als we reclame kijken ook.
Alle reacties Link kopieren
Vorige keer was A2 er als de kippen bij om een bericht op Rachels insta te schrijven (na Roxeannes optreden in Beste Zangers). Nu blijft het stil. Dus Yvonne zou best gelijk kunnen hebben, maar ze kan het niet bewijzen.
Alle reacties Link kopieren
Bloemetjesvoorjou schreef:
01-12-2022 00:08
Aan dat petje af verdiende ze wel en als we reclame kijken ook.
In eerste instantie wel.
Ze harkte er zo 25.000 euro per maand mee naar binnen, zelfs meer.
Maar de laatste maanden waren er nauwelijks video's en haakten mensen massaal af. Dit omdat je maandelijks kon opzeggen. En dat deden mensen. Je zat er nl. niet gelijk een jaar aan vast. In het geval van de koper gunstig, voor Yv financieel gezien ongunstig want toen ze dus in de zomer van dit jaar vrijwel stil lag met video's en nieuwtjes, was ze deze bron van inkomsten ook zo weer kwijt.

Het feit dat ze deze twee scoops (de brief en boze Rachel) deelde met het brede publiek is daar wel het bewijs van.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
sakamanga schreef:
01-12-2022 06:23
Vorige keer was A2 er als de kippen bij om een bericht op Rachels insta te schrijven (na Roxeannes optreden in Beste Zangers). Nu blijft het stil. Dus Yvonne zou best gelijk kunnen hebben, maar ze kan het niet bewijzen.
Nou, dat is dus het opvallende.
A2 liket helemaal niets, maar Els en Djarno evenmin.

En agendatechnisch gezien: Rachel en Sarah1 troffen elkaar bij Hans Klok en voila, ineens werd die brief uit de hoge hoed getoverd.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Bloemetjesvoorjou schreef:
01-12-2022 00:08
Aan dat petje af verdiende ze wel en als we reclame kijken ook.
Tuurlijk, het is geen hobby. Ze zou direct stoppen als er geen cent aan te verdienen zou zijn.
Alle reacties Link kopieren
Koffieverkeerd schreef:
01-12-2022 08:05
Tuurlijk, het is geen hobby. Ze zou direct stoppen als er geen cent aan te verdienen zou zijn.
Ik bedoelde vooral dat ze er niet in directe zin veel mee verdient. Dat petje af is een stille dood gestorven. Ze lokt natuurlijk wel mensen naar haar webshop via de juice.
Alle reacties Link kopieren
Monique citeert de IG-account @vanhakjestotpoepzakjes :rofl: (is een holistische hondengedragstherapeut die zich ook afficheert als dierentolk/medium, healer, heks):

“What you heal in yourself, you heal in your familyline”

Subtiele opmerking naar A2?
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
01-12-2022 19:43
Monique citeert de IG-account @vanhakjestotpoepzakjes :rofl: (is een holistische hondengedragstherapeut die zich ook afficheert als dierentolk/medium, healer, heks):

“What you heal in yourself, you heal in your familyline”

Subtiele opmerking naar A2?
Bij die wijven zijn zulke quotes nooit toevallig.
Alle reacties Link kopieren
Allemachtig, noem je je bedrijf van hakjes tot kakzakjes? :proud: :proud:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
01-12-2022 19:43
Monique citeert de IG-account
“What you heal in yourself, you heal in your familyline”

Weinig subtiele opmerking naar A2?
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
01-12-2022 22:09
:mrgreen:
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Monique deelt wat foto’s van haar overleden stiefmoeder . Er zit er ook een bij met een piepjonge André2 . Jeetje hoe oud was hij tiende wat kregen ? Hij lijkt wel een jaar of 16 .
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
03-12-2022 16:11
Monique deelt wat foto’s van haar overleden stiefmoeder . Er zit er ook een bij met een piepjonge André2 . Jeetje hoe oud was hij tiende wat kregen ? Hij lijkt wel een jaar of 16 .
Andre was 19 toen hij wat met Mo kreeg die toen een jaar of 36 was. Ze wist waar ze aan begon als je een net kind af gaat daten.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
03-12-2022 16:11
Monique deelt wat foto’s van haar overleden stiefmoeder . Er zit er ook een bij met een piepjonge André2 . Jeetje hoe oud was hij tiende wat kregen ? Hij lijkt wel een jaar of 16 .
Bedoel je niet haar oma?
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
03-12-2022 16:32
Bedoel je niet haar oma?
Nee haar stiefmoeder ( vriendin van haar vader) is 4 jaar geleden overleden . Voor haar oma nog dacht ik . Ze noemt haar haar pinda mama .
Alle reacties Link kopieren
Waarom heeft Soel zoveel kerstbomen in huis staan ? Te veel is ook niet mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven