Oordopjes die niet irriteren als je op je oor ligt

23-11-2022 10:47 32 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie heeft de gouden tip? Ik zoek draadloze oordopjes die niet te groot/dik zijn, waar je nog lekker mee kunt liggen én die een beetje betaalbaar zijn (maximaal 75 euro).

Ik slaap soms moeilijk in of wordt 's nachts wakker en dan vind ik het fijn om muziek te luisteren. Ik kan vanwege rugklachten helaas niet goed op mijn rug liggen en ben dan genoodzaakt op mijn zij te liggen, maar de meeste dopjes gaan na nog geen 5 minuten irriteren in mijn oren. Zoek dus een soort mini-oortjes denk ik ;)
Ik heb ook al zo'n hoofdband geprobeerd, maar die heeft toch nog best dikke speakers er in zitten dus binnen no-time ligt dat ook niet lekker meer.

Bestaat zoiets? Of moet ik me er bij neerleggen dat het enig ongemak met zich meebrengt als ik in bed muziek wil luisteren?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik combineer er 2:

https://www.sleepphones.com/
Hier ben ik zelf heel blij mee. Heb ik de hele nacht op met bijv. netflix, radio, luisterboek. Net waar ik zin in heb. Helemaal op zijn plek blijft ie niet zitten, maar in ieder geval geen last van iets in je oor.

https://www.bose.nl/nl_nl/products/head ... lsrc=aw.ds

Deze gebruik ik af en toe ter afwisseling. Nadeel is dat je met deze niet naar bijv. Netflix kunt luisteren. Er zitten standaard geluiden op die je kunt selecteren.
Voordeel bij Bose is dat je dit 30 dagen kunt proberen en zonder enige uitleg retour kunt sturen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja die bose wilde ik ook aanraden idd! Vriendin van me is er erg enthousiast over. Wel aardig boven budget.

Iemand noemde nog een optie om een kussen met gat te kopen. Je kan ook een reiskussen neerleggen zodat het als een C ligt en dan met je oor in het gat gaan liggen. Dan zou je wel je oordopjes in kunnen doen en het kost ook niet te veel ruimte in je bed. Dit deed ik toen ik net een oorpiercing had.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dopjes met een draadje zie ik echt niet zitten. Voor ik eenmaal slaap ben ik onrustig, maar in mijn slaap is het niet veel beter. Denk dat ik mijn telefoon de hele kamer doorslinger en 's ochtends wakker word met de draad om mijn nek..
Life is too short to waste time matching socks
Ja, dat is een afweging die je moet maken. Persoonlijk heb ik liever draden dan dopjes die pijn doen als je erop ligt. Of alleen op je rug kunnen liggen.
Maar ik draag het ook niet de hele nacht, het is alleen voor tot het bezoek van de buren eindelijk eens naar huis gaat om drie uur 's nachts.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisteren op tv ( bij rtl dacht ik) zag ik een dame die tinnitus heeft. Zij heeft een kussen met een speaker erin en daar kun je je telefoon aan pluggen. Geen idee verder van het merk, maar je zou eens kunnen zoeken of je dit kunt vinden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Amarilis schreef:
01-12-2022 13:41
Gisteren op tv ( bij rtl dacht ik) zag ik een dame die tinnitus heeft. Zij heeft een kussen met een speaker erin en daar kun je je telefoon aan pluggen. Geen idee verder van het merk, maar je zou eens kunnen zoeken of je dit kunt vinden.
Dat zou ik dan weer nooit doen, met tinnitus; je activeert zo alleen maar je hersenen (door te proberen de piep met geluid tegen te gaan) waardoor het vaak alleen maar erger wordt....
Alle reacties Link kopieren Quote
Na veel wikken en wegen heb ik (na zóveel lovende reacties her en der te lezen) besloten er toch maar wat meer geld aan uit te geven en de dopjes van Rolfstone een kans te geven . Gisteravond voor het eerst er mee gaan slapen en eerlijk is eerlijk....geen pijn in mijn oren van de dopjes bij op mijn zij liggen. Ben heerlijk met muziekje op in slaap gevallen en geen snurkende echtgenoot gehoord, hoera! :cheer2:

Ik moet alleen nog een manier vinden om de bluetooth automatisch uit te laten gaan. Spotify op sleeptimer heb ik al, maar dan blijven de dopjes (die ik half slapend op een gegeven moment uit doe) wel verbonden via bluetooth.

Anyway...wie weet heeft iemand nog iets aan mijn ervaring ;-)

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven