Man affaire met collega

24-11-2022 14:36 112 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben er onlangs achter gekomen dat mijn man een affaire heeft met een 16 jaar jongere collega. Ik wil met dit topic even van me afschrijven. Tijdens de zomervakantie begon mijn echtgenoot vreemd gedrag te vertonen. Snel boos en geïrriteerd, ook naar onze kinderen en zelfs naar vreemden. Tevens wilde hij op vakantie ineens dingen voor zichzelf doen zonder ons als gezin. Na de zomervakantie werd er door hem ineens een pauze in onze relatie ingelast, hij wilde nadenken, rust en ruimte. Als ik vroeg waarom, hoe en wat reageerde hij explosief en kreeg ik allerlei verwijten naar mijn hoofd. Het lag in ieder geval allemaal aan mij, ik deed alles fout en had de afgelopen jaren ook van alles fout gedaan. Hij had zelf niets verkeerd gedaan en kroop in een slachtofferrol. Daarbij viel het mij op dat mijn man ineens erg veel met zijn uiterlijk bezig was, 3x per week naar de sportschool en zijn kledingstijl veranderde ineens.

Ik heb mijn man drie keer de vraag gesteld of hij iemand anders had waarop ik het antwoord kreeg dat dit iets was wat ´tussen mijn oren´ zat. Het vreemde gedrag bleef voortduren, vervolgens heb ik (iets wat ik nog nooit eerder heb gedaan) gezocht in zijn spullen... ik wist niet waar ik naar op zoek was maar er moest gewoon iets niet kloppen, ik herkende mijn man immers niet meer terug en leek getransformeerd in een ander persoon. Tijdens mijn zoektocht vond ik condooms... het bewijs dat er dus weldegelijk een ander in het spel was. Ik heb mijn man hier mee geconfronteerd en toen bleek dat hij al een half jaar een affaire had met een collega (die notabene een baby van een paar maanden heeft met haar vriend), ze doen het in de lunchpauze buiten in de bosjes (lekker ordinair). Vriend van deze vrouw weet tot op heden van niks overigens. Tijdens onze zomervakantie heeft hij regelmatig contact met haar gehad via app en het sturen van foto´s van zichzelf... iets wat ik uiterst respectloos vind naar zowel mij als onze kinderen. Ik heb de maanden voor de zomervakantie niets gemerkt... bizar hoe goed hij het verborgen heeft kunnen houden. Het blijkt ook gepland te zijn want hij heeft in mei condooms gekocht bij de drogist bij ons in de wijk, deze in zijn werktas gestopt en de volgende dag (en maanden daarna) gebruikt... ik begrijp gewoonweg niet hoe je dit kunt en dan ´s avonds bij mij op de bank zit en hier niets over zegt. We liggen op dit moment in scheiding... ons hele gezin is verwoest en ik en de kinderen zijn er kapot van. Niemand in onze omgeving snapt zijn gedrag, het was altijd een lieve zorgzame man... hier is echter niets meer van over. Hij reageert koel, gevoelloos en afstandelijk en schuift de schuld zelfs op mij af terwijl hij toch echt degene is die de affaire is aangegaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Henk-und-Roelie schreef:
24-11-2022 15:32
Nee!
Ze hebben nog een piepklein kindje thuis, wat voegt het toe om ook nog dat gezin in de ellende te laten zakken ondanks dat de vrouw des huizes ook een veroorzaker is maar nee, niet ook hem nog berichten over die affaire. De moeder van de baby/collega hoort er zelf mee op de proppen te komen bij haar partner.

Ik heb ook kleine kinderen thuis, maar als mijn man zoiets zou flikken zou ik het graag willen weten!
Alle reacties Link kopieren Quote
:sarcastic: Die details vind ik ook wel...ehm... opvallend zeg maar.
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Alle reacties Link kopieren Quote
Grobbekuiken_ schreef:
24-11-2022 16:20
:sarcastic: Die details vind ik ook wel...ehm... opvallend zeg maar.
Joh! :proud:
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren Quote
Friedel schreef:
24-11-2022 15:53
Wat een opmerkelijke details: al een half jaar een affaire met een vrouw die 'een paar maanden geleden' bevallen is. Dus hun affaire begon toen zij hoogzwanger was? @(

En de condooms van de plaatselijke drogist, de werktas, het middagpauzegewip in de bosjes... really? @(
Plus het zou gaan om een collega(!) met een baby van een paar maanden. Die is van het afgelopen halfjaar dus vier maanden met verlof geweest. Vaag verhaal.
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor degenen met de kritische noot... ik begrijp dat het verhaal wat onwerkelijk klinkt maar helaas is het toch echt realiteit.

En de details ken ik door veel door te vragen bij mijn man. En de condooms waren van het eigen merk van een bepaalde drogist waarbij hij zelf heeft aangegeven deze bij ons in het winkelcentrum te hebben gekocht. De affaire is volgens hem begonnen in mei, desbetreffende dame was in april terug van zwangerschapsverlof.
Alle reacties Link kopieren Quote
Er gaf iemand aan midlifecrisis... ik vrees zelf ook dat dit aan de hand is (hoewel hij dit zelf ten stelligste ontkent).

Ik heb er voor gekozen om de vriend niet te benaderen... veel negatieve energie en inderdaad er is al 1 gezin kapot waarom er nog 1 kapot maken. Het is aan die dame zelf om haar vriend in te lichten vind ik (hoewel ik begrijp dat sommige mensen hier misschien anders tegen aan kijken).
Alle reacties Link kopieren Quote
merano schreef:
24-11-2022 16:17
Ik heb nog wel een oude tent liggen... Misschien is dat wat.
:HA:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat ontzettend naar. Als die vrouw net na de bevalling inclusief alle verzorging en slechte nachten die daarbij komen nog steeds de behoefte heeft om dit te doen, kun je er volgens mij rustig vanuit gaan dat die relatie niet al te best is.
Alle reacties Link kopieren Quote
merano schreef:
24-11-2022 16:17
Ik heb nog wel een oude tent liggen... Misschien is dat wat.
Die vent heeft vast ook een tent
Alle reacties Link kopieren Quote
En die collega is niet van plan met baby en al met je aanstaande exman samen te gaan wonen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
madamzonderm schreef:
24-11-2022 17:07
Die vent heeft vast ook een tent
Wordt krap daar in die broek tent.
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Alle reacties Link kopieren Quote
Grobbekuiken_ schreef:
24-11-2022 16:20
:sarcastic: Die details vind ik ook wel...ehm... opvallend zeg maar.
Ja heel bijzonder Grob.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren Quote
Muselet schreef:
24-11-2022 16:12
Nah, het is toch droef om met dit weer de braamstruiken in te moeten duiken :biggrin:
Het zaakje krimpt spontaan van de kou :hyper:
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee ze wil haar vriend niet verlaten, dat had mijn ex overigens wel gehoopt denk ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik (en iedereen die dicht bij ons staat) vraagt zich idd ook af wat die vrouw mankeert… onder invloed van de zwangerschapshormonen of een postnatale depressie zou dat mogelijk kunnen zijn? Ik was in ieder geval niet met dat soort dingen bezig na de bevalling.
Alle reacties Link kopieren Quote
okkervil schreef:
24-11-2022 16:14
Bij mij op het werk was een affaire aan de gang tussen een leidinggevende en een veel jongere collega. Als de ex-vrouw van de leidinggevende daar een topic over had geopend had echt niemand het geloofd. Ik zal geen details noemen want het is een redelijk uniek en herkenbaar verhaal, maar ook superranzig.

TO ik zou je nu vooral op de kinderen concentreren. Een man die je zo behandeld daar heb je niks meer aan. Zorg vooral dat je het A voor je kinderen goed regelt en natuurlijk ook voor jezelf. De verwijten zou ik naast mij neerleggen. Je omgeving snapt toch ook wel dat je man een weggewaaid dakraam is.
Ja ik heb ook wel wat verhalen gehoord dat je denkt: goh wat stijlloos en niet comfortabel, en de gekste combi's.
Invalidentoilet op het wel schijnt ook een populaire locatie te zijn, lekker romantisch.
Dan wordt er alleen met de geslachtsdelen gedacht en dat vindt men dan passie.
Het zijn niet voor niets cliche's.
Je zou er maar als onschuldige partner in terechtkomen, het lijkt me een nachtmerrie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Je man had dus een affaire met een collega. Al een half jaar. Zij heeft nu een baby van een paar maanden. Dus ze heeft hoogzwanger in de bosjes met je man gelegen.

Mm aha uhu. Vraagje: waarvoor waren die condooms dan nodig?
Je hoeft niet overal iets van te vinden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Je had ‘m niet moeten confronteren met die condooms op die manier. Je had tussen neus en lippen moeten zeggen na die ontdekking: ‘Je snapt toch wel dat ik die rubbertjes van jou weken geleden al ontdekt hebt?’, intussen mijn nagels uithalend met een zeer scherp en klein borduurnaaldje. Die hufter liet ik nog even zweten.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
okkervil schreef:
24-11-2022 16:14
Bij mij op het werk was een affaire aan de gang tussen een leidinggevende en een veel jongere collega. Als de ex-vrouw van de leidinggevende daar een topic over had geopend had echt niemand het geloofd. Ik zal geen details noemen want het is een redelijk uniek en herkenbaar verhaal, maar ook superranzig.

TO ik zou je nu vooral op de kinderen concentreren. Een man die je zo behandeld daar heb je niks meer aan. Zorg vooral dat je het A voor je kinderen goed regelt en natuurlijk ook voor jezelf. De verwijten zou ik naast mij neerleggen. Je omgeving snapt toch ook wel dat je man een weggewaaid dakraam is.
Hier ook zo'n soort verhaal.
Collega was nog jonger dan de kinderen van de leidinggevende.
Echt bizar
Alle reacties Link kopieren Quote
puck-en-hans schreef:
24-11-2022 18:24
Je man had dus een affaire met een collega. Al een half jaar. Zij heeft nu een baby van een paar maanden. Dus ze heeft hoogzwanger in de bosjes met je man gelegen.

Mm aha uhu. Vraagje: waarvoor waren die condooms dan nodig?
De dame was in april terug van zwangerschapsverlof, affaire begon in mei
Alle reacties Link kopieren Quote
Surebaby schreef:
24-11-2022 18:23
Ja ik heb ook wel wat verhalen gehoord dat je denkt: goh wat stijlloos en niet comfortabel, en de gekste combi's.
Invalidentoilet op het wel schijnt ook een populaire locatie te zijn, lekker romantisch.
Dan wordt er alleen met de geslachtsdelen gedacht en dat vindt men dan passie.
Het zijn niet voor niets cliche's.
Je zou er maar als onschuldige partner in terechtkomen, het lijkt me een nachtmerrie.

Ja het is ook een nachtmerrie, niet te bevatten dit 🥲
Alle reacties Link kopieren Quote
Surebaby schreef:
24-11-2022 18:23
Ja ik heb ook wel wat verhalen gehoord dat je denkt: goh wat stijlloos en niet comfortabel, en de gekste combi's.
Invalidentoilet op het wel schijnt ook een populaire locatie te zijn, lekker romantisch.
Dan wordt er alleen met de geslachtsdelen gedacht en dat vindt men dan passie.
Het zijn niet voor niets cliche's.
Je zou er maar als onschuldige partner in terechtkomen, het lijkt me een nachtmerrie.
Ho ho, dit is het vivaforum. Als er eentje jeuk krijgt, spontaan de broek afzakt en de ruggengraat heeft van een kwal dan is dat ook deels een beetje stiekem jouw schuld. Want als jij er tijd en aandacht in had gestoken dan was ‘ie niet vreemdgegaan. Het kan nooit zomaar een gigantische slappe zak hooi zijn met een piemel, je hebt er altijd zelf nog een beetje schuld aan. Want in een relatie zit je met z’n tweeën dus jij bent ook een beetje schuld aan het klappen van die relatie. Of zoiets dan.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Loek schreef:
24-11-2022 18:33
Ja het is ook een nachtmerrie, niet te bevatten dit 🥲
Heel veel sterkte To, wat een waardeloze situatie :hug:
Alle reacties Link kopieren Quote
Janeway103 schreef:
24-11-2022 16:18
Ik heb ook kleine kinderen thuis, maar als mijn man zoiets zou flikken zou ik het graag willen weten!
Nou , precies!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Beau1983 schreef:
24-11-2022 18:26
Hier ook zo'n soort verhaal.
Collega was nog jonger dan de kinderen van de leidinggevende.
Echt bizar
Ja ik heb ook zon verhaal. Oudere manager met vrouw en kinderen thuis die een vakkenvuller van amper 18 in de auto deed.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven